Drukte op 25 en 26 december

BBBBBB
augustus 2013 aangepast in Praktische Informatie
Eigenlijk willen wij graag als gezin de kerstdagen in Disneyland Parijs doorbrengen. Ik ben alleen bang dat het ERG druk is, dat is ook in de planning te zien. Maar ik vraag me af of het op de kerstdagen zelf,dus 25 en 26 december, net zo druk is.Of juist drukker omdat het Kerst is, of minder druk omdat er toch veel mensen zijn die Kerst thuis willen vieren. Wie weet dit?
Bedankt alvast!

Reacties

  • BBB zei:


    Eigenlijk willen wij graag als gezin de kerstdagen in Disneyland Parijs doorbrengen. Ik ben alleen bang dat het ERG druk is, dat is ook in de planning te zien. Maar ik vraag me af of het op de kerstdagen zelf,dus 25 en 26 december, net zo druk is.Of juist drukker omdat het Kerst is, of minder druk omdat er toch veel mensen zijn die Kerst thuis willen vieren. Wie weet dit?
    Bedankt alvast!

    Hoi BBB,
    Tijdens de kerstdagen zelf is het minder druk dan in de week ervoor en erna, maar je zult nog altijd rekening moeten houden met bovengemiddelde drukte.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben 27 december 2010 geweest, en het was gewoon weg verschrikkelijk! Ik vond het erger dan een gemiddelde zomer dag.

  • Ik ben 27 december 2010 geweest, en het was gewoon weg verschrikkelijk! Ik vond het erger dan een gemiddelde zomer dag.

    Tussen Kerst en Nieuwjaar is het altijd topdrukte in het resort. Wil je tijdens het kerstseizoen een bezoek brengen aan Disneyland Parijs, dan wordt het aanbevolen om dit in november of begin december te doen.
    Groetjes,
    Lars
  • wij vonden 24 dec, meevallen maar 25 en 26 dec, was erg druk.
    26 dec is alleen in nderland een feestdag dus de rest van Europa hoeft niet thuis te blijven om met familie 2 de kerst te vieren
    zelfs in de weekenden ervoor is het druk.
    vorig jaar waren we er het weekend van 14 t/m 16 dec, vrijdag niet druk , zaterdag en zondag heeeel druk
  • Wij gaan dit jaar 20-21-22 december... Ik gok op enorme drukte dat weekend, hopelijk valt het vrijdag nog mee? We wilden graag 24-25-26 gaan maar dit is gewoon niet te betalen...
  • Hoi Lars,
    Als ik het zo lees is het erg druk in december. Ik ga van 28 december tot 5 jan naar Disney. Is het dan ook druk, of blijven de mensen met oud en nieuw liever thuis?
    Groetjes,
  • Roosje zei:


    Wij gaan dit jaar 20-21-22 december... Ik gok op enorme drukte dat weekend, hopelijk valt het vrijdag nog mee? We wilden graag 24-25-26 gaan maar dit is gewoon niet te betalen...

    Hoi Roosje,
    20 t/m 22 december is het weekend vóór Kerstmis en zal inderdaad erg druk worden. Zorg dat je een goede planning voorbereid en maak gebruik van de Extra Magic Hours en FastPass. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • sebas zei:


    Hoi Lars,
    Als ik het zo lees is het erg druk in december. Ik ga van 28 december tot 5 jan naar Disney. Is het dan ook druk, of blijven de mensen met oud en nieuw liever thuis?
    Groetjes,

    Hoi Sebas,
    Op oudejaarsdag is het gemiddeld druk in beide parken, maar niet TE druk. Pas in de avond, in de aanloop naar het vuurwerk, zal met name het Disneyland Park volstromen met heel veel bezoekers. Zorg dat je op tijd een plekje vind. In de eerste week van januari zal het minder druk worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    sebas zei:


    Hoi Lars,
    Als ik het zo lees is het erg druk in december. Ik ga van 28 december tot 5 jan naar Disney. Is het dan ook druk, of blijven de mensen met oud en nieuw liever thuis?
    Groetjes,

    Hoi Sebas,
    Op oudejaarsdag is het gemiddeld druk in beide parken, maar niet TE druk. Pas in de avond, in de aanloop naar het vuurwerk, zal met name het Disneyland Park volstromen met heel veel bezoekers. Zorg dat je op tijd een plekje vind. In de eerste week van januari zal het minder druk worden.
    Groetjes,
    Lars
    Wij zouden misschien ons bezoek plannen naar 30 dec - 01 jan. Zou het deze dagen erg druk zijn denk je of eerder bovengemiddeld? Of zouden we beter 31 dec - 02 jan gaan? Bedankt alvast voor je goeie raad!
  • Roosje zei:


    Wij zouden misschien ons bezoek plannen naar 30 dec - 01 jan. Zou het deze dagen erg druk zijn denk je of eerder bovengemiddeld? Of zouden we beter 31 dec - 02 jan gaan? Bedankt alvast voor je goeie raad!

    Hoi Roosje,
    Er zal nauwelijks verschil zijn tussen de periodes 30 dec - 01 jan en 31 dec - 02 jan. Beide periodes zijn druk, maar zoals gezegd alleen in de avonduren van 31 december zeer druk in het Disneyland Park. Veel hangt ook af van het weer. Droog = zeer druk, regen = bovengemiddeld druk. Optie is om het vuurwerk in het Walt Disney Studios Park te bekijken (ook geopend tot 01:00 uur 's nachts), maar het mooiste is het natuurlijk bij het kasteel. Bij Lake Disney in Disney Village is overigens een derde vuurwerkshow te bewonderen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.