Betalen

Hallo Lars,
Ik heb een 21 daagse vakantie geboekt naar de Best Western Lake Buena Vista hotel in Orlando tegenover Disney Springs.
Nu moet ik de vakantie voor 3 september betaald hebben maar ik kan geen rekeningnummer vinden waar ik het geld naar toe kan sturen. Ik heb al gebeld maar ze sturen me steeds heen en weer van de UK naar DisneyWorld en terug. Mijn Engels is nu ook niet zo heel goed maar ik begreep dat ik het restant dan naar het hotel moet storten en dan niet naar de Walt Disney Travel Company.
Hoop dat jij mij kan helpen waar ik nu moet zijn om mijn vakantie te kunnen voldoen.
Groetjes Astrid

Reacties

  • assie67 zei:

    Hallo Lars,
    Ik heb een 21 daagse vakantie geboekt naar de Best Western Lake Buena Vista hotel in Orlando tegenover Disney Springs.
    Nu moet ik de vakantie voor 3 september betaald hebben maar ik kan geen rekeningnummer vinden waar ik het geld naar toe kan sturen. Ik heb al gebeld maar ze sturen me steeds heen en weer van de UK naar DisneyWorld en terug. Mijn Engels is nu ook niet zo heel goed maar ik begreep dat ik het restant dan naar het hotel moet storten en dan niet naar de Walt Disney Travel Company.
    Hoop dat jij mij kan helpen waar ik nu moet zijn om mijn vakantie te kunnen voldoen.
    Groetjes Astrid

    Hoi Astrid,

    Normaal gesproken kan er betaald worden via de Manage my Booking pagina mits je via The Walt Disney Travel Company hebt geboekt: https://www.disneyholidays.com/walt-disney-world/manage-my-booking/. Werkt dit niet, neem dan contact op met Disney Holidays door te bellen naar +44 203 666 9911 of te mailen naar disneytraveluk@disneyonline.com onder vermelding van je boekingsnummer. Als het inloggen daarna weer werkt, kan er via die pagina online worden betaald.

    Meer informatie over het betalen van de vakantie staat op de tweede pagina van de factuur die je per mail van The Walt Disney Travel Company hebt ontvangen. Wellicht dat hier bij staat dat niet-Disney hotels apart of op een andere manier betaald moeten worden, want normaal gaat alles via Manage my Booking. Ik heb alleen ervaring met de Disney hotels zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Ook even vraag over betaling

    De aanbetaling word automatisch van creditcard betaald.
    Het restant dien ik zelf te betalen voor het aangeven eind datum.
  • Hoi @thomastol ,

    Wat betreft het betalen van het restbedrag kan dit online in één keer via de link die in de beschrijving staat van je boekingsbevestiging (creditcard). Wil je liever in 'termijnen' betalen door zelf op een bepaald moment een deelbetaling te doen, dan zul je Disney moeten bellen. Ook dit nummer staat op de boekingsbevestiging.

    Groetjes,
    Lars
  • Wat wel een goede tip is die ik al heb getest en gecheckt bij de bank: je kunt ook meer geld op je creditcard zetten dan je limiet. Dus stel je hebt een visa met een limiet van 2.000 euro, dan kun je er extra geld op storten en zo toch deze duurdere reis betalen.

    Natuurlijk kun je je bank of creditcardmaatschappij ook vragen om (tijdelijk) de limiet te verhogen maar er zijn dus wel mogelijkheden.
    Zelf spaar ik het bedrag nu bij elkaar om het dan voor vertrek in 1x online te betalen.

    ....En over betalen gesproken.. vergeet niet je kaarten voordat je vertrekt nog even te activeren om te kunnen betalen buiten de EU, specifiek voor de VS dus zodat je ze in Orlando kunt gebruiken ;-)
  • Met de kaarten bedoel je de tickets
    Die moet je activeren zodat deze op de magicband staan.
    En die kaarten/tickets krijg je twee weken voor vertrek
    Toch
  • Met de kaarten bedoel je de tickets
    Die moet je activeren zodat deze op de magicband staan.
    En die kaarten/tickets krijg je twee weken voor vertrek
    Toch

    Alles wat Disney aangaat (Magicband, hervulbare beker) ligt voor je klaar als je komt inchecken bij je hotel. Ze sturen niets op naar Nederland / België (alleen binnen Amerika, misschien Engeland/Ierland)

    Los van dit:
    Wat ik als laatste opmerkte -om niet te vergeten- is om je bankkaart (bankpas) of creditcard voordat jullie vertrekken te activeren voor gebruik in de Verenigde staten.
  • Ik zal binnenkort mijn restant te betalen bedrag moeten overmaken.
    Gaat dit nu via craditcard
    Of kun je dit gewoon via internetbankieren via je bank doen
  • Hoi @thomastol ,

    Betaling is altijd via creditcard. Als je te weinig maximaal krediet hebt op je kaart, kun je de betaling in meerdere keren verdelen (mits je daar nog tijd voor hebt ivm de deadline) of je maakt via je bank geld over naar je creditcard zodat de kredietlimiet virtueel wordt verhoogd en betaal daarna in één keer. Voor de laatste optie: check de website van je eigen bank voor de juiste methode.

    Groetjes,
    Lars
  • Wilden gaan betalen, maar de bank wil onze limiet niet omhoog halen. :(
    Op de website vragen ze bij betaling met Maestro ook een security code (wat je dus niet hebt), Disney zegt deze gewoon blanco te laten (000) en dan ga ik idd naar mijn bank kan ik alles ingeven ... en dat gaat het fout. Morgen dus maar even bellen. En hopelijk kan ik dan snel alles in orde brengen. Waarom moet dit toch zo moeilijk zijn. Dan heb je het geld, geraak je het niet kwijt ;-p
  • Als je in termijnen zou willen betalen,kan je dit via de Disney site dan regelen
  • Hoi @Ellebel1982 ,

    Je kunt de limiet zelf verhogen door geld over te maken naar je creditcard. Dit kan bij iedere bank. Check de website van de bank zelf voor meer informatie. Wij doen dat ook altijd en is via ING heel eenvoudig.

    Groetjes,
    Lars
  • Als je in termijnen zou willen betalen,kan je dit via de Disney site dan regelen

    Hoi thomastol,

    Nee, online kan betaling alleen in één keer. Wil je in termijn betalen, dan zul je Disney periodiek moeten bellen om het telefonisch te doen.

    Groetjes,
    Lars

  • Op de website vragen ze bij betaling met Maestro ook een security code (wat je dus niet hebt), Disney zegt deze gewoon blanco te laten (000) en dan ga ik idd naar mijn bank kan ik alles ingeven ... en dat gaat het fout.

    Ligt volgens mij aan, van welk land je bent.

    Ik bv, heb een bankkaart van Engeland, het is een debit kaart, en toch is hij van MasterCard, met maestro.
    Als ik online wil betalen, heb ik dus wel de 3 cijfer nodig die achterop staan (het is dus geen credit kaart).

    België heeft zo geen gewone bankkaart, Nederland volgens mij ook niet?
  • We konden vandaag niet met Kredit kaart betalen.Ergens ging iets mis met naam en boekingsnummer.Daarom via Telefon geregeld. Betaling gelukt.Ze maken je meteen erop attent Wanneer fastpasses kunt vast leggen.
  • We hebben ook gebeld, en gewoon nu een deel betaald met de visa, en betalen binnen een aantal dagen (als de Visa hernieuwt is) het volgende gedeelte. en zo is ook alles in orde.
  • We konden vandaag niet met Kredit kaart betalen.Ergens ging iets mis met naam en boekingsnummer.Daarom via Telefon geregeld. Betaling gelukt.Ze maken je meteen erop attent Wanneer fastpasses kunt vast leggen.

    ik zou wel opletten met telefonisch te betalen met mastercard of visa.

    2 jaar terug heb ik dit ook gedaan bij boeking van hotel in Disney parijs. Paar weken later mijn master card misbruikt.
    Mijn kaart is niet gestolen en ik doe alleen aankopen bij beveiligde sites. Dus 99% kans dat het misbruik komt door telefonisch mijn kaartgegevens door te geven bij boeking van Disney hotel.
    Ik ga dit dus niet meer doen want ik heb serieus op mijn donder gehad toen ik bij de politie aangifte moest aan doen.
  • mieke zei:

    We konden vandaag niet met Kredit kaart betalen.Ergens ging iets mis met naam en boekingsnummer.Daarom via Telefon geregeld. Betaling gelukt.Ze maken je meteen erop attent Wanneer fastpasses kunt vast leggen.

    ik zou wel opletten met telefonisch te betalen met mastercard of visa.

    2 jaar terug heb ik dit ook gedaan bij boeking van hotel in Disney parijs. Paar weken later mijn master card misbruikt.
    Mijn kaart is niet gestolen en ik doe alleen aankopen bij beveiligde sites. Dus 99% kans dat het misbruik komt door telefonisch mijn kaartgegevens door te geven bij boeking van Disney hotel.
    Ik ga dit dus niet meer doen want ik heb serieus op mijn donder gehad toen ik bij de politie aangifte moest aan doen.
    Ik heb het ook al verschillende keren voorgehad in de VS. Het is daar soms ook moeilijk te vermijden. Ze nemen vaak ook je kaart mee in restaurants om te betalen. Het kan helpen om de code achteraan te doorstrepen.

    In Disney zelf kan je het risico beperken door met je magic band te betalen. Maar het blijft overal een risico. Gelukkig doen Visa en Mastercard er meestal niet moeilijk over. Het is vooral een gedoe.
Log In of Registreer om te reageren.