Jaarkaarten (algemene vragen)

1454648505182

Reacties

  • Ik lees inderdaad dat veel mensen 1x infinity doen voor de voordelen & kortingen en de rest Magic plus.

    Wij hebben voor 2x infinity gekozen zodat we plaatsen hebben bij de parade en het vuurwerk.
    Maar verder heb je aan 1 kaart genoeg.

    Nu oké die kaarten zijn niet zo goedkoop maar toch nog altijd het geld waard.

    Zelf vind ik de room only prijzen nog altijd wel aan de hoge kant maar ik begrijp inderdaad dat de meeste mensen redeneren dat ze binnen de magie willen blijven.

    Wat de trein aangaat dat doen wij ook altijd. Thalys is 4 maanden van te voren te boeken, TGV 3 maanden. Dan heb je de beste tarieven. Met een kind erbij val je sowieso in een behoorlijk gunstig tarief.

    Als je nog meer wilt besparen is er ook Izy, spotgoedkoop maar alleen naar Paris Nord. Dus meer reistijd.

    Wat we ook al hebben gedaan is vanuit het station Marne la Vallee bij Disneyland de trein naar Marseille nemen en er een strandvakantie aanplakken. OUIGO heet dat, 15 euro pp.
    En dan van Marseille terugvliegen naar Eindhoven of Brussel voor weinig.

    Zoveel mogelijkheden :-)
  • Beste Allen,

    Wij gaan over een paar weken in de vakantie weer eens naar Frankrijk en willen dan ook 4 jaarpassen aanschaffen.
    Deze willen wij o.a. via maandelijkse betalingen laten doen.
    Nu hebben wij 2 vragen.

    Wij lezen iets over de identiteitsverklaring van de bank dat deze nodig is anders kan je in het park deze passen niet aanvragen als je maandelijks wilt betalen. Is dat werkelijk zo? Aangezien NL gewoon een Sepa land is.
    Is het mogelijk om ook eerder die maandelijkse betalingen te doen ipv 11x vaste betalingen.......dat we dus soms meer willen betalen zeg maar.

    Ik hoor het graag,

    Alvast bedankt
  • Behalve een identiteitsbewijs en een bankpas heb je geen andere zaken nodig.
    Het is niet mogelijk om tussentijds extra te betalen, voor zover ik weet. Je zou natuurlijk altijd tijdens een volgend bezoek bij het jaarkaartenbureau kunnen navragen of je iets extra’s kunt betalen maar ik verwacht dat het antwoord “nee” (of “non” :) ) is.
  • Heb een vraag wij hebben eind maart jaarpassen via de post aangevraagd dit hebben we al meerdere keren gedaan. Nu zitten we met het volgend probleem geld is wel van de rekening maar tot op heden nog geen jaarpassen ontvangen. Bij wie kan ik hierover terecht want wij vertrekken achter een paar weken.

    Grtjs Sabrina
  • Hoi Sabrina,

    Heb je de jaarkaarten via DLP zelf besteld of een andere partij?
  • Hugo zei:

    Hoi Sabrina,

    Heb je de jaarkaarten via DLP zelf besteld of een andere partij?

    Dag,

    Ik heb de jaarkaarten via DLP besteld altijd zo gedaan nooit geen probleem tot op heden
  • Dan zou ik even bellen met DLP en vragen of zij e.e.a. kunnen nakijken.
  • Hugo zei:

    Dan zou ik even bellen met DLP en vragen of zij e.e.a. kunnen nakijken.

    En is daar een telefoonnummer van
  • Ik weet niet of er een specifiek nummer is maar je kunt altijd het algemene nummer kiezen en je vraag aan een medewerker stellen: 0900-34763965
  • Hugo zei:

    Ik weet niet of er een specifiek nummer is maar je kunt altijd het algemene nummer kiezen en je vraag aan een medewerker stellen: 0900-34763965

    Ok dank je wel dan zal ik dat morgen proberen
  • Hoi @SabrinaN ,

    Het directe telefoonnummer van Bureau Passeport Annuel is: +33 (0) 1 60 30 60 69.

    Groetjes,
    Lafrs
  • Wij hebben met ons gezin van 5 magic flex kaarten en willen deze gaan verlengen .( verlopen in juli)
    Alleen nu had ik de vraag : bij aanschaf kregen wij de family korting van 20% krijgen we dat weer bij verlenging?
    En zouden jullie bijv weer allemaal magic flex dien of bijvoorbeeld 1 x infinity en de rest flex ?
    Iemand tips ?
    Gr Louise
  • Wij hebben met ons gezin van 5 magic flex kaarten en willen deze gaan verlengen .( verlopen in juli)
    Alleen nu had ik de vraag : bij aanschaf kregen wij de family korting van 20% krijgen we dat weer bij verlenging?
    En zouden jullie bijv weer allemaal magic flex dien of bijvoorbeeld 1 x infinity en de rest flex ?
    Iemand tips ?
    Gr Louise

    20% alleen geldig bij aankoop van zelfde jaarkaarten
  • mieke zei:

    Wij hebben met ons gezin van 5 magic flex kaarten en willen deze gaan verlengen .( verlopen in juli)
    Alleen nu had ik de vraag : bij aanschaf kregen wij de family korting van 20% krijgen we dat weer bij verlenging?
    En zouden jullie bijv weer allemaal magic flex dien of bijvoorbeeld 1 x infinity en de rest flex ?
    Iemand tips ?
    Gr Louise

    20% alleen geldig bij aankoop van zelfde jaarkaarten
    je kan not proberen om 1 van de 5 flex kaarten tegen bijbetaling achteraf te upgraden naar infinity ;)
  • Weten jullie wanneer je hp bijboekt je ook nog 10% korting (magic plus) krijgt indien je iets anders neemt wat niet bij je afgenomen hp pakket zit ? ( en krijg je ook nog het gratis drankje wat je normaal ook krijgt met je pas )
  • Hoi @twister1977 ,

    Nee, het is óf gebruik maken van de maaltijdvouchers, óf korting met de jaarkaart. De acties (per tafel) zijn niet te combineren, ook niet met het gratis aperitief. Er zit namelijk al één gratis frisdrank bij de maaltijdvouchers.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan dit weekend met vrienden. Tot hoeveel personen krijg je korting in restaurant ?
  • Als er maar één iemand (de persoon die betaalt) een jaarkaart heeft, krijg je de korting over de hele rekening.
  • Ik had begrepen dat als je een jaar pas koopt je 10% korting krijgt als je ook een groene kaart toegewezen krijgt. Maar als ik alvast een voorlopige jaarpas koop via internet,telt deze korting niet neem ik aan?of krijg ik het bedrag aan korting retour in het park wanneer ik de jaarpas definitief omzet naar een jaar pas?
  • Hugo zei:

    Als er maar één iemand (de persoon die betaalt) een jaarkaart heeft, krijg je de korting over de hele rekening.

    Dacht ik al ?

    M
    ashleyb zei:

    Ik had begrepen dat als je een jaar pas koopt je 10% korting krijgt als je ook een groene kaart toegewezen krijgt. Maar als ik alvast een voorlopige jaarpas koop via internet,telt deze korting niet neem ik aan?of krijg ik het bedrag aan korting retour in het park wanneer ik de jaarpas definitief omzet naar een jaar pas?

    Neen krijg je alleen als je het ter plaatse aankoopt
  • Oké.duidelijk. heb nu dagkaarten gekocht. Wij gaan 15 juli.maar zoals ik begrijp kan ik maar tot 6 uur terecht om mijn dagkaart om te zetten naar een jaarkaart. Ok ben namelijk niet zeker of ik het haal om om 6 uur in het park te zijn. Hoe moet ik dat dan doen? Kan namelijk onmogelijk de dag daarna opnieuw naar binnen zonder een nieuwe dagkaart aan te kopen. Iemand een idee hoe dit dan in zijn werk gaat?uiteraard proberen wij voor 6e in het park te zijn,maar durf het niet met zekerheid te zeggen of we dat ook halen haha.
  • Bij de meest rechterkassa van het Walt Disney Studios Park kun je ook jaarkaarten kopen. Daarvoor hoef je dus nog niet eens het park in.
  • Hallo, ik heb even een vraag. Onze abo loopt op 21 juli af nu wel ik ze gaan verlengen aangezien we onder 3 weken naar DLP gaan. Ik zie wel dat je kan verlengen via internet maar staat bij alleen voor Fransen. En als ik alle stappen doorloop zie ik alleen dat ik iets moet uit printen maar goed nergens abo nummers in te vullen. Nou is mijn vraag als ik dat doe zijn dan mijn abo' s verlengt en krijg ik dan ook 4 mnd extra? Of moet ik wachten tot Disney zelf en dan pech hebben. Groetjes Goe
  • Hoi @Goe ,

    Ook bij een verlenging online ontvang je de 4 maanden extra gratis via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Dit wordt vermeld als je de jaarkaart aan het winkelmandje toevoegt. Je ontvangt dan een tijdelijk toegangsbewijs (E-voucher) voor het Disneyland Park om bij Bureau Passeport Annuel de verlenging definitief te maken. De voucher is 2 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Goe ,

    Ook bij een verlenging online ontvang je de 4 maanden extra gratis via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Dit wordt vermeld als je de jaarkaart aan het winkelmandje toevoegt. Je ontvangt dan een tijdelijk toegangsbewijs (E-voucher) voor het Disneyland Park om bij Bureau Passeport Annuel de verlenging definitief te maken. De voucher is 2 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars, dus ik mag daar gebruik van maken? Ondanks dat ik niet in Frankrijk woon?
  • Ja hoor, dat kan ook als Nederlandse/Nederlander.
  • Wij willen as zaterdag voor 1 dag naar Disneyland Parijs met z'n viertjes. Zijn er jaarkaarthouders die tickets op hun jaarkaart 'over' hebben of eventueel korting kunnen geven?
  • Twee vraagjes:

    Iemand een tip of ervaring welke kassa’s in Disneyland Paris rond 11u rustig zijn om tickets aan te kopen (abonnement + oudejaarsavond feest)?

    De ingang voor jaarkaart houders is links, maar het bagage depot is rechts gelegen, is dit nog altijd zo? (We maakten er bijna nooit gebruik van).

    Thx!

  • hoi macamba,

    Ik denk dat de drukte bij de kassa's nooit echt goed van te voren in te schatten zijn, mar over het algemeen zijn de kassa's bij de studio's wat rustiger.

    Het klopt inderdaad dat de ingang voor infinity en Magic Plus houders links ligt, en het bagaage depot rechts.

    Grz

    MJ
  • mcjas zei:

    hoi macamba,

    Ik denk dat de drukte bij de kassa's nooit echt goed van te voren in te schatten zijn, mar over het algemeen zijn de kassa's bij de studio's wat rustiger.

    Het klopt inderdaad dat de ingang voor infinity en Magic Plus houders links ligt, en het bagaage depot rechts.

    Grz

    MJ

    Bedankt voor de tips :smile:

Log In of Registreer om te reageren.