Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

1235715

Reacties


  • Macamba

    Wij verblijven in de piraten kamers van het carbean resort
    Heeft iemand daar ervaring mee

  • Macamba

    Wij verblijven in de piraten kamers van het carbean resort
    Heeft iemand daar ervaring mee

    Lars vast wel! (Met het resort)

    Ondertussen wil ik je deze blog aanraden voor de beeldvorming. Mogelijk is het ondertussen verbouwd en verbeterd maar hier heb je ‘n goede indruk.

    Die site heeft ook een YouTube kanaal met 1001 goede tips mocht je je dieper willen informeren:

    http://www.disneyfoodblog.com/2018/12/29/full-review-breakfast-at-caribbean-beach-resorts-centertown-market-in-disney-world/
  • Dave077 zei:

    Ok, net aan de lijn gehangen met Disney, eerst zeiden ze dat ik te laat was, maar omdat ik de mail voor 4 mei heb gestuurd gaan ze het nu opzoeken en aanpassen. 100 dollar is toch 100 dollar he ?

    Precies! Blijven wel Hollanders;-)

    Hahaha ik ben een zuivere Belg ??? maar mijn beste vriendin is wel een Hollandse....
    Ondertussen de mail gehad dat het in orde is.
  • Dave077 zei:

    Ok, net aan de lijn gehangen met Disney, eerst zeiden ze dat ik te laat was, maar omdat ik de mail voor 4 mei heb gestuurd gaan ze het nu opzoeken en aanpassen. 100 dollar is toch 100 dollar he ?

    Precies! Blijven wel Hollanders;-)

    Hahaha ik ben een zuivere Belg ??? maar mijn beste vriendin is wel een Hollandse....
    Ondertussen de mail gehad dat het in orde is.
    Mea culpa, maar goed dat het geregeld is.
  • Heb even zitten reken
    Moet wel zeggen wij houden echt van ontbijten,daar genieten wij altijd van ook tijdens vakanties en zo ook in Disney Parijs.even lekker rustig.
    Maar ontbijt op ons resort Caribbean ben je gemiddeld met fooi voor gezin van 4 bijna 50,— dollar kwijt dat keer 14 dan ben je 700,— .
    Dat is dus goedkoper om dining plan up te grade naar delux dining plan.

    Maar ik heb het idee dat dat delux plan je juist een heel relaxed vakantie gevoel geeft.
    Als of je in een Turks resort zit genieten van al het pracht en praal en lekker eten.

    En ja ik begrijp dat als je eet tijd vergooit dat je kunt spenderen in de parken.

    Anderzijds de parken zijn in july volgens mij tot middernacht op en midden op de dag kan het heel heel warm worden.
    Dan is drie kwartier zitten in een mooi eettent met airco wel welkom.

    Maar ja dit zijn mijn bedenksels?
    Vind het nog lastig
    We hebben nu in iedergeval de middelste dining plan plan.
    Ik ga er nog goed over nadenken.
    Zulke mooie vakanties doe je een keer.

    Las trouwens ook dat je binnenkort meerdere nieuwe macigbands kunt kiezen.

    Ik denk dat je pak duurder zal uitkomen want je gaat bij 3x tafelbediening ook telkens fooi mogen betalen...
    Bij zijn gewoon van altijd in all in resorts te zitten... Maar wij gaan onze snack punten houden voor ontbijt met gratis drank resort.
  • Dat is inderdaad een idee om je “refillable mug“ te gebruiken aan het ontbijt en met snack punten of giftcard iets te kopen en zo niet je meal credits te verspillen
  • Macamba zei:

    Dat is inderdaad een idee om je “refillable mug“ te gebruiken aan het ontbijt en met snack punten of giftcard iets te kopen en zo niet je meal credits te verspillen

    Dit deden wij twee jaar geleden met het gezin in Carribbean beach en werkte prima. Koffie/chocolade melk/warm/koud etc allemaal onbeperkt in de refillable mug en vaak een of twee snackpunten gebruiken voor ontbijt. Ben echt niet met trek het park ingegaan en ben behoorlijke eter;-)
    Zeker doordat quick service meals ook wel eens met z'n tweeën gedeeld werden en konden worden omgezet in snackpunten hadden we die eigenlijk altijd wel genoeg. Hielden d'r iedere dag als gezin wel een of twee over dus dat liep gaandeweg de week aardig op zonder daar iets voor te laten of op te letten. Gewoon eten waar, wat een wanneer je wilde een toch voldoende over houden.
  • Bedankt @Dave077 dat klinkt ideaal!
  • tink35 zei:

    Yes! Het is gelukt! Heb wel 4 uur in de wachtrij gestaan maar ik heb wat ik wilde. De gewone kamers waren helaas allemaal al weg, maar we hebben nu French Q, garden view. Ik voel me net een stuiterbal zo blij! Wordt de eerste keer. Nu nog geheim houden voor de kinderen, wordt dit jaar het kado voor onder de kerstboom:)

    Raar ik heb pas zaterdag geboekt en heb nog standaard kamer in caraiben resort.

    Mijn 100 euro extra bonus stond er onmiddellijk bij gevoegd.
  • Diegene die geboekt hebben , is jullie boeking al gelinkt aan my Disney?
    Bij mij wel het niet lukken.
  • mieke zei:

    Diegene die geboekt hebben , is jullie boeking al gelinkt aan my Disney?
    Bij mij wel het niet lukken.

    Ik heb moeten bellen en toen duurde het nog een week. Gisteren kunnen linken, vandaag een welkomstmail gehad met algemene info en tips. Dus ja, je boeking is wel in orde als je een bevestiging hebt gehad maar het duurt dus een kleine 2 weken blijkbaar voordat de rest in orde is.
  • Macamba zei:

    mieke zei:

    Diegene die geboekt hebben , is jullie boeking al gelinkt aan my Disney?
    Bij mij wel het niet lukken.

    Ik heb moeten bellen en toen duurde het nog een week. Gisteren kunnen linken, vandaag een welkomstmail gehad met algemene info en tips. Dus ja, je boeking is wel in orde als je een bevestiging hebt gehad maar het duurt dus een kleine 2 weken blijkbaar voordat de rest in orde is.
    Dus best wachten op mail dat je kan linken ?
  • mieke zei:

    Diegene die geboekt hebben , is jullie boeking al gelinkt aan my Disney?
    Bij mij wel het niet lukken.

    Mijn is goed gelinkt
    Dit duur meestal wel een week hoor voordat het werkt
    Maar het werkt
  • Bij mij inmiddels ook, duurde inderdaad wel week en toen was het ineens gelinkt
  • Ik heb pas zaterdag geboekt dus nog geen week ?
  • Hoi @mieke ,

    Doorgaans lukt het linken van een reservering wel als je via de My Disney Experience website koppelt, dus niet via de app. Werkt het ook dan niet, dan zul je inderdaad even contact op moeten nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit handmatig doen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb Disney gemaild over de 100 spending money die er bij mij niet bij stond. Gewoon geboekt via de link in de activatie mail. Ik heb nu na een week nog geen antwoord. Waar hebben jullie naar gemaild om dit alsnog toegevoegd te krijgen?
  • Takkie zei:

    Ik heb Disney gemaild over de 100 spending money die er bij mij niet bij stond. Gewoon geboekt via de link in de activatie mail. Ik heb nu na een week nog geen antwoord. Waar hebben jullie naar gemaild om dit alsnog toegevoegd te krijgen?


    Het duurt redelijk lang voordat je antwoord krijgt maar ik heb nog van niemand gehoord dat het niet gelukt is dus nog eventjes wachten of anders kun je ze ook bellen. Service is top.
  • Takkie zei:

    Ik heb Disney gemaild over de 100 spending money die er bij mij niet bij stond. Gewoon geboekt via de link in de activatie mail. Ik heb nu na een week nog geen antwoord. Waar hebben jullie naar gemaild om dit alsnog toegevoegd te krijgen?

    Ik had hetzelfde voor, kreeg ook geen reacties op de 2 e-mails. Daarom heb ik gebeld, eerst lieten ze verstaan dat het te laat was omdat ik na 4 mei belde.
    Maar toen ik zei dat ik reeds op 29 april mijn email had verstuurd gingen ze het nakijken.
    en toen is het dezelfde dag recht gezet.
    ze hebben heel veel e-mails gehad, dus ik zou gewoon even bellen en het uitleggen.
  • Hey Lars,

    Vraagje - we zijn aan het kijken om Animal Kingdom te boeken met de free dining - echter zien we dat bij standard view geen optie (meer) is voor free dining - savanah view scheelt dan "maar" 300 euro met clublevel voor 10 nachten. Voor het clublevel staat er echter dat we moeten bellen. Aangezien we in België wonen en niet in Ierland - kunnen we dan nog genieten van deze aanbieding of vallen we dan door de mand? Kan je ons meer info geven?

    Alvast bedankt!
    Leen
  • Hoi @Leen ,

    Voor Club Level kamers en suites zul je altijd moeten bellen. Deze zijn online niet beschikbaar. De Free Dining aanbieding is echter alleen geldig op de reguliere kamertypes. Wat je kunt doen is online de 'savanah view' kamer boeken via https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan en vervolgens contact opnemen met Disney en vragen naar de upgrade mogelijkheden. Zij kunnen per boeking kijken of er iets te regelen valt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Wat moet ik me voorstellen bij een snack credit? Wat kun je daar voor krijgen?

    Groetjes Inge
  • Hoi @Egni ,

    Voor de snack credits kun je bijvoorbeeld Mickey koekjes, ijsjes, gebak of drank krijgen in de parken, de Disney hotels en Disney Springs. De meeste items zijn verkrijgbaar bij mobiele verkooppunten of counterservice / quickservice restaurants. Tip: Deze credits zijn met name erg handig en het meest waardevol als er in Epcot een festival is met eettentjes waar je lekkere gerechtjes kunt bestellen.

    Groetjes,
    Lars
  • Egni zei:

    Hoi Lars,

    Wat moet ik me voorstellen bij een snack credit? Wat kun je daar voor krijgen?

    Groetjes Inge

    Ook zeer interessant om bij Starbucks in de diverse parken mee langs te gaan. Alle drankjes vallen hieronder, hoe gek je je capuccino ook maakt. Dus go nuts! Ook houd je er soms over, ga dan naar de snoepwinkel in Disney springs en koop er souvenirs voor in de vorm van uniek Disney snoep.
  • Kijk eens you tube DFB snack credits
  • Nog even

    Bij de Dining Plan formule ontvang je het volgende: 1 counterservice maaltijd, 1 tafelservice maaltijd (inclusief één gratis non-alcoholische/alcoholische drank bij alle maaltijden), 2 snacks en 1 hervulbare resort beker voor ongelimiteerd gebruik bij je hotel, per persoon, per nacht.

    Counterservice? Kan dit ook voor ontbijt gebruikt worden
    2 snacks voor de tussendoortjes
    Tafelservice is in feite je avond eten (diner dus)
  • Hoi @thomastol ,

    Je kunt de credits zelf indelen. Tafelservice kan bijvoorbeeld ook als maaltijd met Disney figuren worden ingezet voor niet alleen diner, maar ook ontbijt of lunch. Counterservice kan ook als ontbijt of diner worden gebruikt. Snackcredits kunnen ook bij het ontbijt worden ingezet. Legio mogelijkheden dus. Je bent vrij om de credits naar eigen inzicht te verdelen over de 'eetmomenten'. Je hoeft je dus niet perse te houden aan counterservice voor lunch en tafelservice voor diner.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben ook nog op zoek naar goede ontbijt tips ;-)

    Mag in parken of hotels zijn.
    We gaan zeker (paar keer) be our guest (proberen te) doen.
  • Dank allemaal voor jullie reactie/tips!
  • Het ontbijt dien je dat ook al 180 dagen vooraf te reserveren

    Of hoe doen jullie dit
    Nemen jullie ontbijt in het hotel waar jullie verblijven
    Of eten jullie wat simpels op je kamer(wat eten en brood wat bij een supermarkt is gehaald bijvoorbeeld )
    Of nemen jullie een snelle boterham in een van de parken
Log In of Registreer om te reageren.