Bestellen Amazon en leveren Disney hotel

Ik heb gehoord dat je via Amazon spullen kunt bestellen en laten afleveren bij je Disney hotel. Heeft daar iem ervaring mee. Mijn dochter wil graag pintrading doen en je kunt een mooie bundel bestellen bij Amazon ( levering niet naar NL). En ik wil graag snacks en ontbijtspullen bestellen.

Reacties

  • juni 2019 aangepast
    Ik heb op verschillende kanalen gehoord dat dit inderdaad mogelijk is. Er zijn zelfs mensen die via die weg boodschappen bestellen. (Pampers enzo om die niet te moeten meenemen)

    Wellicht iemand hier op ‘t forum die het kan bevestigen maar ik durf je nu al voor 99% te garanderen dat dit kan. Eventueel een tegen een kleine fee of fooi..

    Edit: als ik het Google krijg ik inderdaad tientallen resultaten die dit bevestigen.

    Hier iets dat gaat over Amazon Prime: “To save you a few minutes, the zip code for the onsite Disney World hotels is 32830. Once you enter that zip code, you’ll see a whole host of items that you can have delivered, usually within a couple of hours”

    Goed je naam / resort / eventueel kamernr erbij vermelden dan.

    Wij hebben dit zelf al gedaan in New York bij ons hotel, ik had wel vooraf toestemming gevraagd. Maar in Disneyworld lijkt dit dus een dagelijkse routine.
  • Bundels van Amazon bestellen resulteert vaak in onofficiële pins, genaamd 'scrappers', lijken helemaal echt, maar zijn dit niet.

    Beste is dat je misschien even ergens wat opzoekt daar over, want fake pins ruilen mag niet.
  • augustus 2019 aangepast
    Na tijdje zoeken ben ik erachter dat he inderdaad via amazon artikelen kunt laten afleveren bij je disney hotel. Je moet dan wel premiumlid worden. Een andere optie is graven groccer daarbij is alleen aanmelden voldoende. De prijzen liggen hoger dan in de supermarkt maar je hoeft zo te zoeken naar supermarkt meestal wordt het indien bekend op de kamer afgeleverd.
  • Hey,
    ik zag laatst een story dat er 2 gas stations zijn on Disney property die nog doenbaar zijn van prijzen tegenover de prijzen in het park. Dus indien je op zoek bent naar boodschappen is dit misschien ook een optie?
    Wat wij ook deden in 2015, we gingen er heen met de auto, enkele boodschappen zoals cornflakes en melk en bij het inchecken hebben ze deze met onze bagage naar de kamer gebracht.
Log In of Registreer om te reageren.