Buffalo Bill's Wild West Show

oktober 2019 aangepast in Disney Village
Wij zijn al een aantal keer naar Disneyland Parijs geweest maar zijn nog nooit naar de Buffalo Bill's wild west show gaan kijken. Is dit de moeite om te gaan kijken? Groetjes
«1

Reacties


  • Wij zijn al een aantal keer naar Disneyland Parijs geweest maar zijn nog nooit naar de Buffalo Bill's wild west show gaan kijken. Is dit de moeite om te gaan kijken? Groetjes
    Hoi stitch,
    De Buffalo Bill's Wild West Show is absoluut de moeite waard. Ik heb 'm zelf al 3 keer gezien. Lekkere TexMex BBQ maaltijd, onbeperkt drinken, mooie show, prachtige arena. Meer informatie, foto's, video en tickets: http://www.discoverthemagic.nl/disney-village/buffalo-bills-wild-west-show/.
    Groetjes,
    Lars
  • We zijn hem vorige week gaan kijken en het is inderdaad eens de moeite waard. Goed gegeten, goed gedronken en de show was heel mooi. Wel tamelijk duur maar we hebben er van genoten.
  • stitch zei:

    We zijn hem vorige week gaan kijken en het is inderdaad eens de moeite waard. Goed gegeten, goed gedronken en de show was heel mooi. Wel tamelijk duur maar we hebben er van genoten.

    Hoi Stitch,

    Fijn om te horen dat de show bevallen is. Het is inderdaad duurder dan een regulier etentje, maar je krijgt er ook heel veel voor terug. Echt een avondje uit.

    Groetjes,
    Lars
  • Is het aan te raden met jonge kinderen 4 en 6 jaar? En wordt er veel gepraat of meer gespeeld laat maar zeggen?
  • Is het aan te raden met jonge kinderen 4 en 6 jaar? En wordt er veel gepraat of meer gespeeld laat maar zeggen?

    De show bestaat meer uit scènes, dan uit stukken waarin veel gepraat wordt. Dit is beperkt, zodat ook kinderen de show kunnen begrijpen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij komen naar disneyland vanaf 14 tm 17 december, We verblijven in seqouia lodge en hebben halfpension.
    De Bufallo bill's wild west show, zit deze bij halfpension inbegrepen als ik deze voor aankomst reserveer, of zijn hier nog extra kosten voor?
  • Hallo,

    Wij komen naar disneyland vanaf 14 tm 17 december, We verblijven in seqouia lodge en hebben halfpension.
    De Bufallo bill's wild west show, zit deze bij halfpension inbegrepen als ik deze voor aankomst reserveer, of zijn hier nog extra kosten voor?

    Hoi michellepatrickluca,

    De Buffalo Bill's Wild West Show valt onder de Premium maaltijdoptie. Bij een verblijf in Disney's Sequoia Lodge krijg je de Plus vouchers. Deze kunnen ook voor deze show worden gebruikt, maar je zult dan moeten bijbetalen op basis van de prijs aan de kassa (€63 voor volwassenen en €47 voor kinderen van 3 t/m 11 jaar) waarbij de waarde van de Plus voucher á la €35 voor volwassenen en €17 voor kinderen met de reguliere prijs wordt verrekend.

    Tip: Ontvang 15% korting als je de tickets voor de show toe laat voegen aan je arrangement. Bel hiervoor met de reserveringslijn onder vermelding van je reserveringsnummer. De overgebleven Plus voucher kun je dan bijvoorbeeld op de dag van vertrek gebruiken als lunch/diner.

    Groetjes,
    Lars
  • Klopt niet helemaal, ik heb via nederland bij gereserveerd en moest nog 88 nog wat bij betalen voor 2 volwassen en 2 kids 2de rangs is dus meer als je het ter plekken doet via de telefoon kan je 1 maaltijdvoucher ruilen voor de voorboek prijs bij Buffalo bill!
  • Oke, dankjewel voor jullie antwoord!
  • Hallo allemaal,

    In november gaan wij met 2 gezinnen naar Disneyland. Wijzelf hebben een jaarkaart, maar zijn nog nooit naar deze show geweest. Nu willen wij dus met z'n allen voor het eerst deze show gaan bekijken. Alle kinderen zijn onder de drie jaar en dus gratis. Nu ga ik ervan uit dat er dan ook geen eten en geen plaats gereserveerd is voor hen. Heeft iemand hier ervaring mee?

    Alvast bedankt,

    Saskia
  • Hoi @saskia_d ,

    Kinderen onder de 3 jaar eten mee met hun ouders (of je neemt eigen voeding mee) en een zitplaats wordt niet gegarandeerd. Tickets met jaarkaartkorting zijn ter plaatse bij de kassa van de show in Disney Village te koop.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars! Dan nemen wij voor de zekerheid ook zelf wat mee. De twee kleintjes van 2,5 zijn op dit moment nogal kieskeurig. :smiley:
  • Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Nog nooit gedaan.. mn dochter vraagt er ook niet echt om maar ben toch benieuwd?
  • Graag gedaan, @saskia_d .

    Wij hebben de show nu 4 keer gedaan en vinden 'm erg leuk, @Macamba . Als je van BBQ eten houdt, dan kom je helemaal aan je trekken met daarnaast onbeperkt drank. De show is indrukwekkend en deels interactief. Ook voor kids is het heel leuk waarbij ze een cowboy hoed op krijgen en met het bestek op de tafel mogen slaan. Aanrader wat ons betreft. Niet voor ieder bezoek, maar wel eens in de zoveel tijd.

    Meer informatie, foto's & video's: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/buffalo-bills-wild-west-show-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dat klinkt veel beter, leuker en lekkerder dan wat we tot nu toe hebben gedaan!

    + jaarpaspoortkorting :-)

    Thx
  • Wij hebben 'm met twee kinderen (toen 5 en 11 gedaan) gezien en die vonden het super! Het eten was heerlijk en de cast member die aan ons vak was toegewezen zweepte ons op om zo hard mogelijk te juichen, stampen en klappen! Zeker een aanrader, wat ons betreft!
  • Wat een leuke tip, voor jaarpaspoort korting moeten we bellen zeker?

    Ik zie in de voorwaarden -20% op cat 2.

    Bedankt @Lars & @Hugo
  • Nee hoor, die kaartjes kun je ter plekke kopen met korting.
  • Dus we hebben de show geboekt.
    Weetjes:

    Op wo & do is er meestal blijkbaar geen show.

    Je krijgt enkel korting op rang 2 via jaarkaart

    Maar vervolgens kun je dan wel 15 euro pp bijbetalen voor rang 1.

    Uur van te voren kun je al binnen en een leuk plekje kiezen.

    We gaan het zien!
  • Dank voor de feedback wat betreft korting voor jaarkaarthouders, @Macamba . Heel veel plezier!
  • Hallo Lars en forumleden,
    In december ga ik weer naar Disney.
    Dit keer hebben we maaltijdvouchers Premium, we willen een keer naar de Buffalo Bill show.
    Kan ik voor deze show op voorhand plaatsen reserveren met de maaltijdvoucher Premium?
    Ik zie namelijk alleen sites om betaalt te reserveren.

    Met vriendelijke groet,

    Silvia
  • Hoi Lars,
    Dank je wel
  • We gaan vrijdag naar het park, maar dan is er nog een vuurwerkshow. Kortom niet praktisch om dan naar Buffalo te gaan. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld zaterdag te gaan zonder toegangskaarten voor het park?
  • Ja hoor, voor Buffalo Bill hoef je geen toegangskaarten voor het park te hebben, hiervoor hoef je alleen maar naar Disney Village te gaan.
  • Ik zag dat je tegenwoordig de Buffalo Bill show kan bezoeken als je plus hebt nu hebben wij vol pension plus en willen graag de show doen. Hoeven we dan niet bij te betalen? iemand enig idee hoe dat werkt? of hebben we dan geen lunch s'middags? wordt de totale waarde dan gebruik voor de show? en iemand enig idee wat je bij moet betalen als je cat 1 wilt zitten?
    Bedankt alvast!
  • Hoi @Sabrien ,

    Gasten met de Plus maaltijdoptie kunnen de Buffalo Bill's Wild West Show van 21:30 uur doen zonder bij te betalen. Tickets hiervoor kunnen afgehaald worden bij de kassa van de show. Hierbij wordt één credit per persoon afgeschreven (totale waarde). Upgraden naar categorie 1 is mogelijk door €15 per persoon ter plaatse bij te betalen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/buffalo-bills-wild-west-show-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Sabrien ,

    Gasten met de Plus maaltijdoptie kunnen de Buffalo Bill's Wild West Show van 21:30 uur doen zonder bij te betalen. Tickets hiervoor kunnen afgehaald worden bij de kassa van de show. Hierbij wordt één credit per persoon afgeschreven (totale waarde). Upgraden naar categorie 1 is mogelijk door €15 per persoon ter plaatse bij te betalen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/buffalo-bills-wild-west-show-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor je antwoord ik neem aan dat ik wel al van te voren kan boeken?
    door te bellen naar de restaurant lijn
  • Graag gedaan! Ja, dat is mogelijk door de restaurant reserveringslijn te bellen vanaf 60 dagen vóór aankomst.

    Groetjes,
    Lars
  • Ter info: voor jaarkaarthouders die dit eens willen meemaken is er enkel korting op rang 2.. maar ook hier kun je volgens het principe dat Lars beschrijft daarna wel upgraden naar rang 1!

    Via de reserveringslijn bieden ze dit aan.
Log In of Registreer om te reageren.