Parkeren (auto/camper)

123457»

Reacties

  • Vraagje.. In april gaan we met zijn zessen naar Disney. We willen jaarkaarten aanvragen. Bij 5 of meer kaarten krijg je alleen in Disney zelf 20% korting. Nu kunnen we online een dag kaart kopen en Dat wordt bij de jaarkaarten verrekend.
    Maar hoe zit dat met de parkeerkosten van de 1e dag? Worden deze ook verrekend?
    Alvast bedankt.

    Groetjes Monique

    Hoi Monique,

    Nee, die worden niet verrekend. De parkeerkosten zijn alleen inclusief als je de jaarkaart als E-vouchers online aanschaft (Magic Flex, Magic Plus of Infinity). Bij aanschaf ter plaatse betaal je gewoon de reguliere parkeerkosten op de eerste dag. Vanaf dag 2 is het dan inclusief met bovenstaande jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag, over een paar maanden gaan wij een weekend naar Davy Crockett. En ik hou van een goede voorbereiding ?. Kun je als je parkeert op t parkeerterrein bij de parken en je gaat s avonds terug naar Davy Crockett, kun je daarna nogmaals terug het parkeerterrein bij de parken op als je s avonds terug naar Disney Collage wil bijv?

    Bedankt alvast voor uw reactie.

    Mvg Marieta
  • M84M84
    februari 2019 aangepast
    M84 zei:

    Goedemiddag, over een paar maanden gaan wij een weekend naar Davy Crockett. En ik hou van een goede voorbereiding ?. Kun je als je parkeert op t parkeerterrein bij de parken en je gaat s avonds terug naar Davy Crockett, kun je daarna nogmaals terug het parkeerterrein bij de parken op als je s avonds terug naar Disney Collage wil bijv?

    Bedankt alvast voor uw reactie.

    Mvg Marieta

    Lekker die autocorrectie ? collage is natuurlijk Village
  • Je kunt met je MagicPass die je krijgt bij inchecken onbeperkt gebruik maken van de parkeerplaats, binnen de openingstijden van de toegangspoorten natuurlijk.
  • Hugo zei:

    Je kunt met je MagicPass die je krijgt bij inchecken onbeperkt gebruik maken van de parkeerplaats, binnen de openingstijden van de toegangspoorten natuurlijk.

    Bedankt voor uw informatie/reactie
  • Weet iemand wat de voorwaarden zijn wat betreft campers? Een collega van me heeft een omgebouwd busje, dat gebruikt wordt als camper, die ik zou mogen lenen voor een keer. Ik ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat of dat ze wellicht strenger zijn. Caravans mogen ook niet, begreep ik
  • Hoi Larissa,

    Er zijn niet echte vaste regels wat camper betreft, zolang het maar duidelijk is dat het geen gewone auto is mag je er al staan. Caravans mogen inderdaad niet op het camper gedeelte, net als dat je ook geen "camping gedrag" mag vertonen; je mag dus niet uitgebreid je stoelen neerzetten en gaan bbq-en bijvoorbeeld.
    Verder is mijn tip (hebben er heeel vaak met de camper gestaan) om zo dicht mogelijk bij het toiletgebouw te gaan staan. Het is heel verleidelijk om bij de loppbanden te gaan staan i.v.m. de extra meters die je moet lopen, maar om een uur of 8 begint het welbekende "bienvenue en Disneyland Paris" uit de speakers te schallen, en als je een beetje wil uitslapen is dat best vervelend :-)
    Ondanks het bordje dat het toiletgebouw alleen voor buschauffeurs is, mag je daar als camperaar ook gewoon douchen etc.

    grz

    MJ
  • Nu woensdag vertrekken we naar Disneyland Parijs. We verblijven in een hotel buiten Disneyland. Nu zagen we dat de parking bij Disney Village. Nu heb ik een vraag ivm de tarieven. We zullen ongeveer 15 uur op de parking staan. Nu vroeg ik me af hoeveel we moeten betalen? Is dit 24 euro (24 uur tarief) of 50 euro (door 5x het 3u tarief te nemen?

    Iemand ervaringen hiermee? (We hebben geen abonnement)

    Alvast bedankt voor de hulp!
  • Je betaalt het laagste tarief dat van toepassing is. Met je jaarkaart krijg je op weekdagen 20% korting (tenminste, dat was een tijdje geleden nog zo, ik zou de eerste dag na het parkeren meteen even bij de beheerder vragen of die actie nog geldt. Dus niet pas bij het betalen, dan kan het niet meer).
  • Hugo zei:

    Je betaalt het laagste tarief dat van toepassing is. Met je jaarkaart krijg je op weekdagen 20% korting (tenminste, dat was een tijdje geleden nog zo, ik zou de eerste dag na het parkeren meteen even bij de beheerder vragen of die actie nog geldt. Dus niet pas bij het betalen, dan kan het niet meer).

    Nee dit geldt niet meer.

  • Hallo, ik heb een vraag. Ik ga met een vriendin en onze kindjes een dag naar Disney. Nu heb ik een jaar pas (magic plus). (Jaarpas gaat pas in december in, dus nog geen gebruik van gemaakt) heen gaan we sowieso met zijn alle, maar misschien ga ik (met de jaarpas) eerder naar ons hotel met de trein. Kan zij dan met dr auto nog van het terrein af of heeft ze echt die jaarpas nodig? Alvast bedankt voor het antwoord. Gr irene
  • Hoi @ikkeiet ,

    De jaarkaart bij het parkeren is alleen bij aankomst op de parkeerplaats nodig. Hier wordt betaald en vervolgens kun je op ieder moment van het terrein afrijden zonder dat je de jaarkaart hoeft te tonen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @ikkeiet ,

    De jaarkaart bij het parkeren is alleen bij aankomst op de parkeerplaats nodig. Hier wordt betaald en vervolgens kun je op ieder moment van het terrein afrijden zonder dat je de jaarkaart hoeft te tonen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @ikkeiet ,

    De jaarkaart bij het parkeren is alleen bij aankomst op de parkeerplaats nodig. Hier wordt betaald en vervolgens kun je op ieder moment van het terrein afrijden zonder dat je de jaarkaart hoeft te tonen.

    Groetjes,
    Lars

    lars je bent een topper. dank voor het snelle antwoord.
  • Hoi hoi, redelijk nieuw hier. Maar wij willen misschien naar Disneyland Parijs met een camper. We zijn nieuwschierig naar de recentere ervaringen en of tips van mensen die met de camper daar hebben gestaan. Misschien ook onder de corona omstandigheden. Alvast bedankt!
  • Hi JohanSL,

    Helaas al weer een tijdje geleden (camper moeten verkopen) maar wel heel vaak gedaan.
    Paar tips:
    - Als je te laat bij het park aankomt mag je voor de ingang rechts 1 nachtje blijven staan.
    - Als je ochtendrust je heilig is zou ik niet te dicht bij het pad naar het park gaan staan, en meer aan de kant van het douchegebouw; om een uur of 7/half 8 begint het bandje "bienvenue en disneyland paris" al te draaien....
    - Douchen kon altijd in het douchegebouw, neem wel slippers mee want het kan er erg glad zijn.


  • Goedemorgen

    Ik wilde graag weten hoe laat de parkeerplaats open gaat?
    Iemand toevallig afgelopen weken geweest?
    Groetjes Martine
  • Hoi @martinekerssens ,

    Normaal gaat de parkeerplaats 30 minuten vóór opening van het eerste park open.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @martinekerssens ,

    Normaal gaat de parkeerplaats 30 minuten vóór opening van het eerste park open.

    Groetjes,
    Lars

    Oké dus met de extra magische uren zou dat om 8 uur zijn dan?
  • Oké dus met de extra magische uren zou dat om 8 uur zijn dan?

    De informatie die wij hebben opgevraagd geeft 08:30 uur aan als opening van de parkeerplaats. Met andere woorden op hetzelfde moment als de start van Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Oké dus met de extra magische uren zou dat om 8 uur zijn dan?

    De informatie die wij hebben opgevraagd geeft 08:30 uur aan als opening van de parkeerplaats. Met andere woorden op hetzelfde moment als de start van Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
    Oké super bedankt voor de info!
    Groetjes martine
  • Lars zei:

    Oké dus met de extra magische uren zou dat om 8 uur zijn dan?

    De informatie die wij hebben opgevraagd geeft 08:30 uur aan als opening van de parkeerplaats. Met andere woorden op hetzelfde moment als de start van Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
    Oké super bedankt voor de info!
    Groetjes martine
    Hoi!
    Wij zijn nu in Disney. De parkeerplaats gaat om 8 uur open. Extra magic time begint om half 9 dus dat komt mooi uit!
    Groetjes Martine
Log In of Registreer om te reageren.