Jaarkaart aanvragen/verlengen per post

124»

Reacties

  • Hoi,

    Volgens het officiële formulier moet je een recente pasfoto (met achterop je achter- en voornaam geschreven) meesturen.
    Als je dat niet doet, kunnen ze inderdaad je huidige foto hergebruiken. Of hele stapeltje papier terugsturen met het verzoek een pasfoto toe te voegen :)
    Met die Fransen weet je het tenslotte nooit, helaas.
  • Hugo zei:

    Hoi,

    Volgens het officiële formulier moet je een recente pasfoto (met achterop je achter- en voornaam geschreven) meesturen.
    Als je dat niet doet, kunnen ze inderdaad je huidige foto hergebruiken. Of hele stapeltje papier terugsturen met het verzoek een pasfoto toe te voegen :)
    Met die Fransen weet je het tenslotte nooit, helaas.

    Klopt, mijn vriendin had eerder ook zonder pasfoto gedaan, toen hebben ze de foto van huidige AP gebruikt, laatste keer dacht ze hetzelfde te doen, en toen kreeg ze inderdaad alles gewoon retour met verzoek tot pasfoto. Het staat er immers niet voor niks toch? Niet altijd maar van uitgaaan dat iets gebeurd terwijl de regel anders is.
  • Bij het afhalen van de passen definitieve verwacht ik dat we formulieren moeten invullen. Heeft iemand het nieuwe formulier beschikbaar zodat we dit kunnen voorbereiden?
  • Hoi @steef ,

    Bedoel je met een reeds bestelde E-voucher? Disney heeft alle gegevens al omdat je de jaarkaart digitaal hebt aangevraagd. Je hoeft alleen te tekenen. Alleen als je ter plaatse een jaarkaart gaat aanschaffen zonder voucher moet je een heel formulier invullen. Dit is verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel. De digitale formulieren die wij hebben zijn alleen voor aanvragen per post.

    Groetjes,
    Lars
  • Thanks, in mijn geval is 10% korting toegezegd per e-mail mits ik alles bij de ingang regel omdat 2 kaarten bestemd zijn voor mensen die meteen een groene pas moeten regelen. Dus zal daar alles wel invullen en regelen.
  • Hallo allemaal! Ik heb een Magic plus abbonement, en die loopt van 08-08-2018 tm 18-12-2019. Nu zouden wij eerst in november gaan, maar het komt eigenlijk beter uit als we 7 oktober gaan en dan een midweek :) . Dat betekend dus, dat we er net iets eerder zijn dan 2 maanden voordat mn abbo verloopt. Kan ik dan toch al verlengen? Heb ook een volle stempelkaart trouwens. (Snap zoiezo niet hoe hij aan de 18de komt volgens mij moet dat 8 zijn)

    Groetjes Denice
  • Hoi Denice,

    officieel mag je dan nog niet verlengen. Dat gezegd hebbende: vragen kost niks, dus als je toch even langs het BPA wandelt kun je het altijd proberen natuurlijk.
  • Hallo
    Als ik mijn jaarpas online verleng, krijg ik een voucher die 2 maanden geldig is. Moet ik de voucher dan evenzeer vóór de vervaldatum van mijn jaarpas in het park laten omzetten om recht te hebben op de 4 maanden gratis?
    Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes
    Vanessa
  • Hoi @Vanessa ,

    Je zult de voucher om te verlengen vóór de vervaldatum moeten aanschaffen. Als je deze vervolgens pas na de vervaldatum inwisselt (maar wel binnen die twee maanden geldigheid van de voucher), dan is dat geen probleem en ontvang je de 4 maanden extra gratis.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Vanessa ,

    Je zult de voucher om te verlengen vóór de vervaldatum moeten aanschaffen. Als je deze vervolgens pas na de vervaldatum inwisselt (maar wel binnen die twee maanden geldigheid van de voucher), dan is dat geen probleem en ontvang je de 4 maanden extra gratis.

    Groetjes,
    Lars

    Super!
    Bedankt, Lars!
  • We hebben voor 2 jaarkaarten nog stempels kunnen sparen voor een verlenging van 6 maanden. Onze kaarten verlopen in oktober. Afgelopen week heb geprobeerd om ze alvast in DLP te verlengen. Helaas trof ik iemand die heel strikt 1 maand voor de einddatum aanhield.

    Ik heb ergens een keer iets over online verlengen gelezen. Kan dat bij het verlengen met stempels ook? En hoe gaat dat in zijn werk?
    Groetjes, pluisje
  • Dat kon wel, maar ik weet niet of het verlengingsformulier nog online te vinden is. Volgens mij meldde Lars laatst dat verlengen alleen nog maar in DLP zelf kan.
  • Hugo zei:

    Dat kon wel, maar ik weet niet of het verlengingsformulier nog online te vinden is. Volgens mij meldde Lars laatst dat verlengen alleen nog maar in DLP zelf kan.

    Oké. Dankjewel. Mocht Lars het weten, dan hoor ik het graag.
    Groetjes, pluisje
  • Hoi @pluisje ,

    Online verlengen kan alleen op de reguliere betaalde manier, niet met een stempelformulier. De formulieren om een jaarkaart aan te vragen of te verlengen zijn niet meer online beschikbaar, alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel. Ik zou adviseren om Disney even te bellen en dit voor te leggen. Zij kunnen je uitleggen wat je moet doen om vanuit thuis te verlengen via Parrainage.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @pluisje ,

    Online verlengen kan alleen op de reguliere betaalde manier, niet met een stempelformulier. De formulieren om een jaarkaart aan te vragen of te verlengen zijn niet meer online beschikbaar, alleen ter plaatse bij Bureau Passeport Annuel. Ik zou adviseren om Disney even te bellen en dit voor te leggen. Zij kunnen je uitleggen wat je moet doen om vanuit thuis te verlengen via Parrainage.

    Groetjes,
    Lars

    Dankjewel voor je antwoord. We gaan ze bellen. Groetjes, pluisje
Log In of Registreer om te reageren.