The Lion King & Jungle Festival

Wij gaan 29 t/m 31 juli nog even langs. Als jaarpashouder hebben we het meeste al regelmatig gedaan en gezien, maar nu willen we natuurlijk wat van de Lion King show en parade meekrijgen.

Nou lees ik al verhalen dat men lang (tot 4 uur) in de rij moet staan om de show (The Lion King: Rhythms of the Pride Lands) te kunnen zien.
Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen. Wanneer ben je gegaan en hoe lang was de wachttijd voor de show of de parade?
«1

Reacties

  • Hoi @naksus ,

    Vanwege de grote populariteit wordt aanbevolen om minimaal één uur vóór aanvang van de show aanwezig te zijn bij het Frontierland Theater. Lukt het niet om in de komende show plaats te vinden, dan kun je in de rij wachten voor de eerstvolgende. Als extra service wordt de show ook meermaals per dag uitgezonden in het Studio Theater (Walt Disney Studios Park), zodat iedereen de show kan zien, live of opgenomen.

    Bekijk alle informatie over The Lion King & Jungle Festival: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/festival-the-lion-king-seizoen-show-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Je bent niet toevallig in het bezit van een Mastercard credit card?? Zo ja, dan kan je in city hall VIP plaatsen ophalen, "zolang de voorraad strekt", zie https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vip-voordeel-mastercard-show-rondleiding-disneyland-paris

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Je bent niet toevallig in het bezit van een Mastercard credit card?? Zo ja, dan kan je in city hall VIP plaatsen ophalen, "zolang de voorraad strekt", zie https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vip-voordeel-mastercard-show-rondleiding-disneyland-paris

    grz

    MJ

    Klinkt wel goed, maar als je met een gezin bent zal een ieder zo een kaart moeten hebben helaas.

    Ik ga komende zaterdag daarnaartoe en wil dus alles efficiënt inplannen voor 1 dag, gaat lastig worden maar goed. Wij zijn in april geweest uitgebreid, nu puur voor het festival en dergelijke. Maar 4 uur in de rij is wel bizar, gaat mijn dcohter niet volhouden ben ik bang.

    Groetjes
  • mcjas zei:

    Je bent niet toevallig in het bezit van een Mastercard credit card?? Zo ja, dan kan je in city hall VIP plaatsen ophalen, "zolang de voorraad strekt", zie https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vip-voordeel-mastercard-show-rondleiding-disneyland-paris

    grz

    MJ

    Klinkt wel goed, maar als je met een gezin bent zal een ieder zo een kaart moeten hebben helaas.

    Ik ga komende zaterdag daarnaartoe en wil dus alles efficiënt inplannen voor 1 dag, gaat lastig worden maar goed. Wij zijn in april geweest uitgebreid, nu puur voor het festival en dergelijke. Maar 4 uur in de rij is wel bizar, gaat mijn dcohter niet volhouden ben ik bang.

    Groetjes
    Excuses, je kan 4 extra personen meenemen zie ik. Ik zal het eens even bekijken inderdaad, ben nu op werk dus kan niet zo rustig lezen :open_mouth: .

    Thanks MJ!
  • Je mag inderdaad 4 personen extra meennemen. Maar let wel dat het zolang de voorraad strekt is, dus je zal 's ochtends vroeg wel al bij cityhall in de rij moeten gaan staan. Tip hiermee is om al tijdens de EMH in de rij te gaan staan, mocht je daar gebruik van kunnen maken. Anders wil Studio Services som srustiger zijn, daar kan je het ook regelen.

    have fun,

    MJ
  • Heb dit al een keer gedaan voor Mickey and the Magician. Je moet er inderdaad supervroeg bij zijn, maar het is het proberen waard. Begrijp wel dat je dan nog steeds op tijd in de rij moet staan voor de show zelf. Bedankt voor de tip in ieder geval.
  • Als je een infinity jaarpaspoort hebt heb je dan een snellere rij bij City Halll & Studio Services?

    Thx :-)
  • Hoi Macamba,

    Nee, bij City Hall is er geen andere rij voor infinity AP.

    Grz

    MJ
  • Hallo, iemand met ervaring hoe het is geregeld als je met je rolstoel bent ? Kun je dan ook met je mastercard reserveren of moet je dan gewoon bij de show in de rij gaan staan? We hebben een priority pas.
  • Hoi @Hannie030664 ,

    De VIP plaatsen voor Mastercard houders zijn alleen reguliere plekken, geen rolstoelvriendelijke plaatsen. Mindervalide bezoekers kunnen zich met hun Priority Card of Easy Access Card melden bij de cast members aan de ingang van het theater.

    Groetjes,
    Lars
  • Jammer man, het was dus bij de City Hall voor met je Mastercard? Ik ging naar de Magic Hours gisteren en vroeg het aan een medewerker waar het kon, ze wisten het niet. Ik kon wel reserveren maar moest er toen voor betalen helaas.

    Als je er vroeg bij bent kun je ook wel goede plaatsen krijgen.
  • Lars zei:

    Hoi @Hannie030664 ,

    De VIP plaatsen voor Mastercard houders zijn alleen reguliere plekken, geen rolstoelvriendelijke plaatsen. Mindervalide bezoekers kunnen zich met hun Priority Card of Easy Access Card melden bij de cast members aan de ingang van het theater.

    Groetjes,
    Lars

    Enkel de groene kaart is geldig voor deze show, de easy access card (oranje) dus niet.

    Wij hebben hem 4 en 5 juli gezien.
    Om 9.45 zaten we in de rij voor de show van 12.30, en beide keren zaten er al mensen voor ons te wachten.
  • Wij hebben hem 4 en 5 juli gezien.
    Om 9.45 zaten we in de rij voor de show van 12.30, en beide keren zaten er al mensen voor ons te wachten.

    Zo, dat is wel commitment. Wij gaan 29 t/m 31 juli. We zullen wel zien hoe druk het is. Als het te druk is slaan we de show maar over.

  • juli 2019 aangepast
    Ik zou denken dat het wel betert met de rijen na een paar weken, maar als je naar Mickey and the Magician kijkt, die is ook nog steeds helemaal volzet, en je moet soms ook al een tijdje op voorhand gaan wachten.

    Ze spelen de Lion King show wel ergens in de Studio's had ik gelezen, dus als je er niet bij kan zijn, kan je nog altijd een opname (live?) daar gaan kijken.

    En ja, wij wouden graag toch wel een plekje niet helemaal achteraan en opzij in het theater. Maar vermits we er 6 dagen waren, het wachten viel gelijk 's morgens wel mee. Liever dan, dan ergens in het midden van de dag 3 uur kwijt zijn.
  • september 2019 aangepast
    Goedemiddag,

    Er is bij mij iets niet helemaal duidelijk omtrent de VIP plaatsen voor shows voor Mastercard houders. In de voorwaarden in de link die in deze topic gedeeld is, daar spreekt men over dat wanneer men in het bezit is van een mastercard betaalpas of creditkaart.

    Nu is er bij ons verwarring ontstaan. Want op ons betaalpassen staat maestro met een blauw met rood logo (welke onderdeel zijn van Master card, als betaalpas zijnde).
    Kunnen wij met onze betaalpas, ook VIP reserveren voor de shows?

    Heeft iemand hier enige ervaring mee? Of kan iemand ons meer duidelijkheid geven?

    Alvast vriendelijk bedankt.
  • Hoi Liesbeth,

    Voor zover ik weet geldt dit alleen voor Mastercard creditcards en betaalpassen waar het Mastercard logo op staat. De passen met het Maestro logo vallen hier niet onder, aangezien dit logo op zo'n beetje alle bankpassen in de EU staat.
  • Hoi @Liesbeth ,

    Alleen betaalkaarten waar het MasterCard logo op staat zijn geldig, niet Maestro, anders zou heel Nederland de VIP tickets kunnen aanvragen ;-) Alle Nederlandse pinpassen zijn namelijk voorzien van dit logo. Gaat alleen om echte MasterCard kaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Duidelijk, ik had al mijn twijfels?. Bedankt voor jullie reacties.

    Groetjes,
    Liesbeth
  • Maestro is eigenlijk enkel goed om te weten, dat je kaart in verschillend landen werkt (normaal gezien heel Europa).
    Belgische kaarten hebben dit logo ook, alsook mijn Engelse bankkaart.
  • Absoluut 1 van de vele toppers die ik gezien heb, ik hoorde dat hij dit jaar weer terug kwam , alleen we hebben te maken gehad met sluiting van het park, is hier al wat van bekend in welke periode dit jaar 2020 ?
  • Hoi @Veth65 ,

    De twee hoofdshows van The Lion King & Jungle Festival (The Lion King: Rhythms of the Pride Lands en The Jungle Book Jive) keren later deze zomer terug. Volgens bronnen in Parijs vanaf midden augustus tot het najaar, maar exacte data zijn nog niet bekend.

    Meer informatie, foto's & video's: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/tweede-editie-lion-king-jungle-festival-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hallo Lars,

    Volgens bronnen in Parijs vanaf midden augustus tot het najaar, maar exacte data zijn nog niet bekend.
    dat zou heel toevallig zijn tegelijk met de kerstperiode , maar goed we houden het in de gaten.

    harry
  • Hoi @Veth65 ,

    Nee, niet tijdens de kerst, tót het najaar, niet de winter.

    Groetjes,
    Lars
  • lars bedankt voor je antwoord , zelf heb ik geboekt voot 1 sept. , hopelijk is de show dan wel .
    gr, harry
  • Veth65 zei:

    lars bedankt voor je antwoord , zelf heb ik geboekt voot 1 sept. , hopelijk is de show dan wel .
    gr, harry

    Graag gedaan, Harry!

    September is denk ik veilig. Voor zover bekend zouden beide shows namelijk vanaf midden augustus weer moeten gaan draaien. Meer informatie vanuit Disney wordt binnenkort verwacht.

    Groetjes,
    Lars
  • Dat binnenkort nieuws, is heel snel of te wel vandaag, dank Lars, wij hebben de juiste tijd gekozen om te gaan, nu hopen op geen geen corona gedonder.gr.harry
  • Dat klopt, @Veth65 .

    De tweede editie van The Lion King & Jungle Festival gaat vanaf 15 augustus weer van start met eerst de grote Lion King show in het Frontierland Theater (Disneyland Park) en vanaf 22 augustus de nieuwe versie van The Jungle Book Jive in de Stunt Show Arena (Walt Disney Studios Park). Beide shows zullen dagelijks te zien zijn. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/tweede-editie-lion-king-jungle-festival-disneyland-paris
  • Vraagje, moet je voor beide shows, lineberty gebruiken??
    Gr, harry
  • Veth65 zei:

    Vraagje, moet je voor beide shows, lineberty gebruiken??
    Gr, harry

    Voor Jungle Book Jive wel, maar in het officiële bericht over Lion King Festival staat hier niets over, dus ik denk niet dat je Lineberty hoeft te gebruiken voor deze laatste.
    Ik moet zeggen dat afgelopen week Lineberty prima werkte, kan zijn omdat het rustiger was, maar de app was heel erg stabiel (crashte vaak bij mij voorheen) en de reserveringen verliepen heel soepel
  • Voor zover bekend wordt Lineberty alleen gebruikt voor de Jungle Book Jive in de Stunt Show Arena.
Log In of Registreer om te reageren.