Korting geven met gratis verlengde jaarkaart

juli 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi,
Ik heb in mei mijn jaarkaart al gratis verlengd doormiddel van 3 mensen korting te geven, maar zou ik met die kaart nu ook nog mensen korting kunnen geven?
Groetjes Tim

Reacties

  • Beste Lars,
    ik heb dezelfde vraag. Ik heb een gratis verlengde jaarkaart.
    Ik weet dat ik hiermee geen stempels meer kan sparen, maar kan ik wel korting geven aan iemand die een nieuwe jaarkaart wil kopen?
    Bedankt !
    Esther.

  • Hoi,
    Ik heb in mei mijn jaarkaart al gratis verlengd doormiddel van 3 mensen korting te geven, maar zou ik met die kaart nu ook nog mensen korting kunnen geven?
    Groetjes Tim

    Excuses voor de late reactie, Tim. Ik had vreemd genoeg geen melding gekregen van jouw bericht.
    Nee, het is niet mogelijk korting te geven aan mensen terwijl je al aan 3 personen korting hebt gegeven. Je zult ruimte voor een stempel moeten hebben om iemand anders nog korting te geven. Een jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Dewi48 zei:


    Beste Lars,
    ik heb dezelfde vraag. Ik heb een gratis verlengde jaarkaart.
    Ik weet dat ik hiermee geen stempels meer kan sparen, maar kan ik wel korting geven aan iemand die een nieuwe jaarkaart wil kopen?
    Bedankt !
    Esther.

    Hoi Esther,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven per abonnement.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.