Bring a Friend actie

167891012»

Reacties

• Hugo zei:

Op maandag.

bedankt
  • Hoe laat zijn de kassa's open s'ochtends? wil graag voor mijn zus en haar gezin de privilegetickets kopen en dan gelijk gebruik maken van de extra magical hours.
  • Kyrtje zei:

Hoe laat zijn de kassa's open s'ochtends? wil graag voor mijn zus en haar gezin de privilegetickets kopen en dan gelijk gebruik maken van de extra magical hours.

Naar mijn ervaring: Om 8 uur zijn de eerste kassa's open zodat je om 8:30 naar binnen kunt.
    Bij de kassa's van de studio's was het rustiger (op een drukke zaterdag)
    Het schoot goed op. Enige wat lang wachten is, is als je daar aan de meest rechtse kassa's een jaarkaart zou willen aanschaffen.
  • Dankjewel voor je antwoord !
    Macamba zei:

Kyrtje zei:

Hoe laat zijn de kassa's open s'ochtends? wil graag voor mijn zus en haar gezin de privilegetickets kopen en dan gelijk gebruik maken van de extra magical hours.

Naar mijn ervaring: Om 8 uur zijn de eerste kassa's open zodat je om 8:30 naar binnen kunt.
    Bij de kassa's van de studio's was het rustiger (op een drukke zaterdag)
    Het schoot goed op. Enige wat lang wachten is, is als je daar aan de meest rechtse kassa's een jaarkaart zou willen aanschaffen.
  • januari 2020 aangepast
    Wij willen komend weekend voor vrienden privilege tickets kopen. Ik lees ergens dat er maximaal 5 tickets per week zijn of niet?

En wat is het handigers en snelst voor het aanschaffen? De kassa bij de studio,s? Of zijn er nog andere opties, bij het Disneyland hotel bijvoorbeeld..
    We hebben trouwens een infinity en Magic plus pas
  • Hoi rolandmelanie,

Je mag inderdaad 5 van deze privilege-tickets per week aanschaffen (week begint op maandag).
    Meestal gaat dat het snelste bij de kassa’s van het Walt Disney Studios Park. Je kunt ze niet in een hotel kopen, alleen bij de kassa’s.
  • Dankjewel Hugo!
    Hugo zei:

Hoi rolandmelanie,

Je mag inderdaad 5 van deze privilege-tickets per week aanschaffen (week begint op maandag).
    Meestal gaat dat het snelste bij de kassa’s van het Walt Disney Studios Park. Je kunt ze niet in een hotel kopen, alleen bij de kassa’s.

• Ik zie staan dat er in de periode van januari tot april ook ‘bring-a-friendtickets’ gekocht kunnen worden, voor Infinity 37 euro per stuk. Werkt dit hetzelfde als de privilegetickets van 39,00? Wat is precies het verschil?
    Kan ik mijn vrienden bijvoorbeeld met een friendticket ook via de speciale ingang meenemen, zoals dat bij privilegeticket kan?
  • Hoi @larissavanbuul ,

Ja, de Bring a Friend tickets (alle jaarkaarten) werken hetzelfde als de Privilege tickets (alleen Magic Plus en Infinity). Het verschil is de prijs en de periode waarin ze gebruikt kunnen worden. Als je vrienden samen met je mee naar binnen gaan, dan mogen ze ook via de speciale ingang naar binnen.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars dank je, helder antwoord. Dan kan ik dus, wanneer ik in februari ga, beter de bring-a-friendtickets nemen, dat scheelt me weer in aantallen van privilege tickets ?
  • Ik vroeg me af of ik die 'Bring a friend' actie online ergens terug kan vinden op de officiële Disney site. Kon het namelijk alleen op Franse fanclub sites vinden en toch handig om dit te laten zien bij de kassa.

- Mag je met Bring a Friend kaarten gebruik maken van de Magical Hours?
    - Als met een normaal tickets naar binnen wil, en er magical hours zijn, mag je dan echt pas 10 uur binnen of 9.30?

Alvast bedankt voor de informatie!
  • Hoi @Scoobyboogie ,

De 'Bring a Friend' actie staat niet op de website van Disney, alleen op op de officiële Facebook groep voor jaarkaarthouders. Als de personen met een dergelijk ticket samen met de jaarkaarthouder naar binnen gaan, dan is toegang tot Extra Magic Time inderdaad mogelijk. Regulier (dag)gasten zonder toegang tot EMT kunnen vanaf 09:30 uur naar binnen, maar pas vanaf 10:00 uur in attracties (controle op Central Plaza).

Groetjes,
    Lars
  • Helaas gelden niet alle privileges bij de Friend-tickets, hebben we afgelopen week ontdekt. Als ik dat ticket zou nemen, konden mijn vrienden pas om 9.30 uur naar binnen, met privilege ticket wel om 8.30 uur. We zijn het nog na gaan vragen bij het jaarkaartbureau en bij de klantenservice, beide keren hetzelfde antwoord. Staat helaas niet duidelijk vermeld.
    Lars zei:

Hoi @Scoobyboogie ,

De 'Bring a Friend' actie staat niet op de website van Disney, alleen op op de officiële Facebook groep voor jaarkaarthouders. Als de personen met een dergelijk ticket samen met de jaarkaarthouder naar binnen gaan, dan is toegang tot Extra Magic Time inderdaad mogelijk. Regulier (dag)gasten zonder toegang tot EMT kunnen vanaf 09:30 uur naar binnen, maar pas vanaf 10:00 uur in attracties (controle op Central Plaza).

Groetjes,
    Lars

Log In of Registreer om te reageren.