Jaarkaarten (algemene vragen)

1474850525382

Reacties

  • Dank je! ?
    Hugo zei:

    Klopt en klopt.

  • Nu gaan mama en ik waarschijnlijk een dagje samen naar Disneyland. Papa heeft een abonnement, maar kan niet mee komend weekend. We willen het abonnement verlengen en ik meen een keer te hebben gelezen dat het iemand was gelukt een abonnement te verlengen met ID-kaart/paspoort van de betreffende persoon. Is dit een toevalstreffer geweest of is het de moeite waard om het te gaan proberen?
  • Dat is zeker een toevalstreffer. Voor verlengen in het park moet de jaarkaarthouder persoonlijk aanwezig zijn.
  • Is het mogelijk voor aanschaf van een jaart kaart om een groot gedeelte aan te betalen , en de restantie per maand?
  • Nee, je betaalt een vast bedrag aan en het restant in 11 termijnen. Dat is niet te wijzigen.
  • Hugo zei:

    Nee, je betaalt een vast bedrag aan en het restant in 11 termijnen. Dat is niet te wijzigen.

    Ik kon afgelopen jaar wel kiezen hoeveel ik wilde aanbetalen en dan werd het restant verdeeld over de rest van het jaar. Misschien ligt het eraan wie je helpt?
    Afgelopen weekend mijn vaders abonnement verlengd, de Magic Plus, en wat daar dan weer vreemd aan was, hij hoefde maar 269,00 te betalen en op alle info staat 299,00. Ach ja, was lekker meegenomen. Zal vast een reden hebben, alleen hadden wij die nog niet ontdekt ?
  • Hugo zei:

    Nee, je betaalt een vast bedrag aan en het restant in 11 termijnen. Dat is niet te wijzigen.

    Ik kon afgelopen jaar wel kiezen hoeveel ik wilde aanbetalen en dan werd het restant verdeeld over de rest van het jaar. Misschien ligt het eraan wie je helpt?
    Afgelopen weekend mijn vaders abonnement verlengd, de Magic Plus, en wat daar dan weer vreemd aan was, hij hoefde maar 269,00 te betalen en op alle info staat 299,00. Ach ja, was lekker meegenomen. Zal vast een reden hebben, alleen hadden wij die nog niet ontdekt ?
    Heeft hij groene kaart?

    Dan heb je 10% korting
  • dit weekend ga ik mijn jaarkaart alvast verlengen. (vervalt begin november)
    vorige keer heb ik dit per post gedaan, toen ze verviel, dus gewoon een nieuwe per post gekregen.
    Hoe zit het nu? Krijg ik meteen een nieuwe met dus 16 maanden vanaf november geteld?

    en wat als ik verhoog naar Infinity?

    groetjes
  • Je krijgt inderdaad meteen een nieuwe jaarkaart die ingaat per de dag na je huidige jaarkaart. Als je wilt upgraden ook, maar dan moet je wel duidelijk aangeven dat je pas per de vervaldatum wil verlengen. Dat kan nl. ook nu al, maar dan betaal je alleen tot de huidige vervaldatum.
  • mieke zei:

    Hugo zei:

    Nee, je betaalt een vast bedrag aan en het restant in 11 termijnen. Dat is niet te wijzigen.

    Ik kon afgelopen jaar wel kiezen hoeveel ik wilde aanbetalen en dan werd het restant verdeeld over de rest van het jaar. Misschien ligt het eraan wie je helpt?
    Afgelopen weekend mijn vaders abonnement verlengd, de Magic Plus, en wat daar dan weer vreemd aan was, hij hoefde maar 269,00 te betalen en op alle info staat 299,00. Ach ja, was lekker meegenomen. Zal vast een reden hebben, alleen hadden wij die nog niet ontdekt ?
    Heeft hij groene kaart?

    Dan heb je 10% korting
    Aha, dat verklaart het inderdaad! Weten we dat ook weer, haha

  • Hai Lars,
    Ik hoorde net oo facebook dat je met een jaarkaart geen blokdagen hebt als je in een disneyhotel verblijft. Klopt dat?
    En valt Davy Crocket daar dan ook onder omdat we nu ook de magic hours krijgen.

    Dankje
    Cassandra
  • Dat klopt en ja, daar hoort Davy Crockett Ranch ook bij.
  • Ik heb even een vraag .. ik ga 6 december met mijn moeder met de Thalys voor 1 dag naar Disney. We gaan diezelfde dag ook weer terug met de Thalys. Ik wil dan een abonnement aanschaffen en deze maandelijks betalen. Kan ik ergens dit abonnement aanschaffen zonder eerst het park in te moeten? Zo ja, geldt de korting voor je vrienden al gelijk of zit daar een dag tussen ? Volgens mij had ik zoiets namelijk een keer gehoord.
    En heb je standaard de bring your friend ticket of alleen tijdens bepaalde actie periodes ? Alvast bedankt
  • Dat kan inderdaad bij de meest rechter kassa’s van het Walt Disney Studios Park. Je kunt dan meteen Privilege-tickets kopen en daar is geen bepaalde periode aan gebonden, met uitzondering van de aantallen dan.
  • Hugo zei:

    Dat kan inderdaad bij de meest rechter kassa’s van het Walt Disney Studios Park. Je kunt dan meteen Privilege-tickets kopen en daar is geen bepaalde periode aan gebonden, met uitzondering van de aantallen dan.

    Oh dat is helemaal top . Dank je wel .

  • Hoi allemaal,

    Deze vraag zal hier vast al eens gesteld zijn maar ik kan het antwoord niet helemaal vinden, vandaar nog maar een keer:

    In februari gaan wij als gezin van 4 weer gezellig de parken bezoeken. Mijn broer van 17 jaar wil dan een jaarkaart aanschaffen. Kan hij dit zelfstandig doen of moeten onze ouders ook mee de rij in?

  • Voor zover ik weet zijn 17-jarigen ook in Frankrijk nog minderjarig. Ik zou dus adviseren je ouders mee de rij in te laten gaan.
  • september 2019 aangepast
    Deze week hebben wij geboekt bij villages nature en zijn nu bezig met het uitzoeken van welke abonnement handig is om aan te schaffen. Hadden we hiermee ook nog extra korting op de boeking kunnen krijgen? We hebben al een hele mooie aanbieding: een week voor 2 volwassenen en een 2-jarige voor slechts iets van 656,- met daarin vroegboekkorting en gezinskorting.

    Tweede vraag: ik las iets over dat je vanuit een Disney hotel (dus ook dit resort) geen block dagen hebt met de Discovery pas als je die aanschaft? Of heb ik het verkeerd begrepen? ? We overwegen om het een na duurste of de duurste te kopen en dan Discovery, als deze geen blockdagen heeft doordat we op het park zitten.
  • Hoi @Marjan86 ,

    Als jaarkaarthouder krijg je korting bij Villages Nature, maar dat kan niet in combinatie met de vroegboekkorting en gezinskorting die je nu hebt. In de meeste gevallen is het voordeliger om te profiteren van vroegboekvoordeel via deze aanbieding waarbij kortingen gecombineerd kunnen worden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-villages-nature-disneyland-paris.

    Het vervallen van de blockdagen is alleen geldig voor Magic Flex en Magic Plus jaarkaarten, niet voor de Discovery. Deze jaarkaart is met name bedoelt voor de lokale Franse bevolking. Voor Villages Nature vervallen de blockdagen alleen als je een arrangement boekt via de Disney reserveringslijn, niet via Center Parcs zelf. Internationale gasten adviseren wij om te kiezen voor een Magic Flex, Magic Plus of Infinity naar gelang de blockdagen. Bestel de jaarkaarten eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    Door omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om nog voor het verlopen van mijn jaarkaart (17 november) de parken te bezoeken.

    Hoe werkt het verlengen via post, en krijg je dan ook 16 maanden geldigheid in plaats van 12?

    Groetjes,
    Demy
  • Hoi @demybrekhof ,

    Verlengen is sinds kort alleen nog maar online mogelijk (via de Franse website van Disney), niet meer via de post. Kijk voor meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste allemaal,

    In november wil ik mijn jaarkaart gaan verlengen in het park voor de actie van 16 maanden 12 betalen. Nu heeft mijn vriend wel een mailtje erover gehad en ik niet terwijl we tegelijkertijd er 1 gekocht hebben. Ik krijg namelijk nooit mailtjes. Nu is mijn vraag moet je dit mailtje met de code ook echt laten zien aan de balie om gebruik van de actie te kunnen maken of geld het ook zonder mail.

    Alvast bedankt voor reacties.
  • Hoi jaimydushi,

    je kunt gewoon verlengen, ook zonder die email/code krijg je de 16=12-aanbieding.
  • Lars zei:

    Hoi @demybrekhof ,

    Verlengen is sinds kort alleen nog maar online mogelijk (via de Franse website van Disney), niet meer via de post. Kijk voor meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Dankjewel! Lijkt er op dat je dan gewoon weer een nieuwe verbintenis aan gaat, wat logisch is, maar wordt er bij de aanvraag in het systeem gecontroleerd of het een verlenging betreft en krijg je op basis daar van 16 maanden voor de prijs van 12?

  • Dankjewel! Lijkt er op dat je dan gewoon weer een nieuwe verbintenis aan gaat, wat logisch is, maar wordt er bij de aanvraag in het systeem gecontroleerd of het een verlenging betreft en krijg je op basis daar van 16 maanden voor de prijs van 12?

    Ja, zolang je in de twee maanden vóór de vervaldatum verlengd, krijg je 16 maanden geldigheid voor de prijs van 12 maanden.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik moet in december onze jaarkaart verlengen met de gratis 6 maanden.
    Ik vraag mij af of de voorwaarden zelfde blijven van bij aankoop of het nieuwe voorwaarden zullen zijn?
    Iemand onlangs nog jaarkaart verlengd met de gratis 6 maanden?
  • Hoi Mieke,

    Die zes maanden zijn inmiddels al vier maanden geworden. Voor zover bekend zijn die voorwaarden nog steeds geldig.
  • Hugo zei:

    Hoi Mieke,

    Die zes maanden zijn inmiddels al vier maanden geworden. Voor zover bekend zijn die voorwaarden nog steeds geldig.

    neen had het over de stempels, ik was nog bij de laatste lichting als je 3 stempels (korting) gaf, je 6 maanden gratis verlening krijgt.
  • Excuus, ik had het woordje “gratis” gemist. Die voorwaarden zijn ook nog ongewijzigd. Wij hebben ook drie volle formulieren liggen :)
  • Hugo zei:

    Excuus, ik had het woordje “gratis” gemist. Die voorwaarden zijn ook nog ongewijzigd. Wij hebben ook drie volle formulieren liggen :)

    Geen probleem.
    Onze jaarkaarten vervallen pas 1 januari omdat we vorige keer ook hadden verlengd met 4 maanden.

    Dus de voorwaarden van de jaarkaart blijven zelfde als bij aankoop van onze huidige?
Log In of Registreer om te reageren.