Ingang Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders

augustus 2019 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Beste Lars en forumleden
Welke ingang is voor de Infintity pashouders bedoelt bij de beide parken?

Groetjes,

Silvia

Reacties

  • Hoi Silvia,

    dat zijn in beide parken de ingangen aan de linkerzijde. Bij het Disneyland Park is dat dus bij het blokje in/-uitgangen aan de linkerkant (dus NIET onder het Disneyland Hotel) en bij het Walt Disney Studios Park letterlijk de meest linker ingang. Bij beide ingangen staat een bord om aan te geven dat dat de Magic Plus-/Infinity-ingang is.
  • Dank je wel Hugo
  • Ik ben rechts binnen gegaan, waar guest relations is?
  • Dat kan ook, maar dat is dan waarschijnlijk een gewone ingang geweest, of stond daar ook een bord?
  • Geen bord idd maar daar is t meestal wel rustiger.
    Sowieso niet praktisch als je eerst bagage laat opbergen en daarna het park in wilt.

    Ik vind de wachttijd bij de poortjes nog het minst ‘storend’ vergeleken met de lange rijen bij tassencontole of in het park zelf de mensen die compleet de doorstroming blokkeren :smile: :-1:
  • De aparte ingang is inderdaad alleen handig als je geen bagage hoeft te plaatsen, verder is het wel echt aan te raden, er staat daar echt nooit een rij. Komt waarschijnlijk ook omdat het een "onnatuurlijke" plek is omdat hij naast de uitgang ligt. Hierdoor kan het soms zijn dat je tegen een stroom mensen in moet lopen.
  • Hugo zei:

    Dat kan ook, maar dat is dan waarschijnlijk een gewone ingang geweest, of stond daar ook een bord?

    Oh, dat weet ik niet meer.
    Omdat ik van vele hoorde dat die ingang daar was, ben ik ook maar gelijk naar daar gegaan, niemand die zei dat dat niet de ingang was voor Infinity.
  • Ik lees dat we met onze magic plus kaart gebruik kunnen maken van 'exclusieve ingang bij de Disney parken'. Weet iemand welke ingangen hiermee bedoeld worden?

    Alvast bedankt voor je antwoord!

    Hartelijk groet,

    Renate Devilee
  • Hoi Renate,

    dat zijn in beide parken de ingangen aan de linkerzijde. Bij het Disneyland Park is dat dus bij het blokje in/-uitgangen aan de linkerkant (dus NIET onder het Disneyland Hotel) en bij het Walt Disney Studios Park letterlijk de meest linker ingang. Bij beide ingangen staat een bord om aan te geven dat dat de Magic Plus-/Infinity-ingang is.
  • Uit praktijkervaring kan ik melden dat dit weinig uitmaakt:
    In de Studios heb je aan de rechterkant een aantal nieuwe poortjes (met camera) waar het een stuk sneller gaat.
    In Disneyland zelf is het soms rampzalig bij deze "speciale" ingang, omdat de helft van de gasten het niet weet en daar dan staan met hun papieren dagtickets. Na enige "discussie" en oponthoud worden ze dan toch toegelaten of alsnog naar de juiste ingang gestuurd.
    Het maakt allemaal niet echt een groot verschil dus. Zeker in Disneyland zou ik deze ingang eerder afraden dan aanraden. Zoek gewoon een vrij poortje en scan je pas zelf is de tip.
  • Hugo zei:

    Hoi Renate,

    dat zijn in beide parken de ingangen aan de linkerzijde. Bij het Disneyland Park is dat dus bij het blokje in/-uitgangen aan de linkerkant (dus NIET onder het Disneyland Hotel) en bij het Walt Disney Studios Park letterlijk de meest linker ingang. Bij beide ingangen staat een bord om aan te geven dat dat de Magic Plus-/Infinity-ingang is.

    Dank je wel Hugo!
  • Macamba zei:

    Uit praktijkervaring kan ik melden dat dit weinig uitmaakt:
    In de Studios heb je aan de rechterkant een aantal nieuwe poortjes (met camera) waar het een stuk sneller gaat.
    In Disneyland zelf is het soms rampzalig bij deze "speciale" ingang, omdat de helft van de gasten het niet weet en daar dan staan met hun papieren dagtickets. Na enige "discussie" en oponthoud worden ze dan toch toegelaten of alsnog naar de juiste ingang gestuurd.
    Het maakt allemaal niet echt een groot verschil dus. Zeker in Disneyland zou ik deze ingang eerder afraden dan aanraden. Zoek gewoon een vrij poortje en scan je pas zelf is de tip.

    Bedankt voor je reactie! We hebben al een paar keer een jaarkaart gehad maar eigenlijk nooit van een speciale ingang gebruik gemaakt.... ;-)
  • Op hele drukke dagen wil het nog wel eens voorkomen dat de rij bij de speciale ingang korter is, maar in 9 van de 10 gevallen zijn de gewone poortjes minimaal even praktisch.
Log In of Registreer om te reageren.