Easy Access Card / Priority Card voor mindervalide bezoekers

1141517192031

Reacties

  • Hoi mieke,

    vervelend dat je die ervaring had bij The Lucky Nugget Saloon.

    Voor zover ik weet is er voor tafelbedieningsrestaurants geen regeling voor houders van een DPC. Zoals je zelf al zegt zijn er bij counterservice-restaurants speciale kassa's, dus dat is duidelijk en niet voor interpretatie vatbaar.
    Bij een tafelbedieningsrestaurant kan ik me voorstellen dat hier andere regels gelden. Er zijn minder tafels beschikbaar en als er al lange rijen voor niet-DPC-houders staan, snap ik ergens wel dat ze niet iedereen met een DPC voor kunnen laten gaan. Wat jammer (en ook wel weer typisch DLP) is, is dat verschillende CM's verschillende regels hanteren in dat geval. Helaas ben je soms overgeleverd aan de hulpvaardigheid van de CM die voor je staat en dat kan mee- of tegenvallen.
  • november 2019 aangepast
    Hoi @mieke ik zou je willen aanraden om contact op te nemen met Disneyland Paris zodat je dit kunt melden:

    "Heb je Disneyland Paris al bezocht en wil je jouw ervaring graag met ons delen? Om je opmerkingen zo goed mogelijk te kunnen behandelen, nodigen wij je uit het hiervoor bestemde contactformulier in te vullen (https://www.disneylandparis.com/nl-be/my-disneyland/contact/#ancreContactus). Je kunt ons ook e-mailen op: dlp.clientenservice@disneylandparis.com."

    Ik heb dat zelf laatst, voor het eerst (uitzonderlijk) eens gedaan na een vervelende ervaring, je moet er een paar weken op wachten maar dit werd zeer serieus genomen en goed opgelost / gecompenseerd.
  • Macamba zei:

    Hoi @mieke ik zou je willen aanraden om contact op te nemen met Disneyland Paris zodat je dit kunt melden:

    "Heb je Disneyland Paris al bezocht en wil je jouw ervaring graag met ons delen? Om je opmerkingen zo goed mogelijk te kunnen behandelen, nodigen wij je uit het hiervoor bestemde contactformulier in te vullen (https://www.disneylandparis.com/nl-be/my-disneyland/contact/#ancreContactus). Je kunt ons ook e-mailen op: dlp.clientenservice@disneylandparis.com."

    Ik heb dat zelf laatst, voor het eerst (uitzonderlijk) eens gedaan na een vervelende ervaring, je moet er een paar weken op wachten maar dit werd zeer serieus genomen en goed opgelost / gecompenseerd.

    Ik heb dat deze morgen ook gedaan.
    Ook met de vraag wat de regels daar juist rond zijn...
    Want je vindt dat niet echt terug.




  • november 2019 aangepast
    Dag allemaal,

    even een vraagje. Een goede vriendin van mij is met een opleiding bezig voor personen met een beperking of een handicap. Nu moet ze een eindwerk maken voor de opleiding en omdat ze zelf graag naar pretparken gaat wil ze een eindwerk maken over een pretpark bezoeken met een beperking, ziekte of handicap en nu is ze op zoek naar informatie over verschillende parken binnen Europa. Ze zou eigenlijk graag de gehandicapte kaarten enzo naast elkaar willen leggen van de verschillende parken, weet er iemand of ik ergens een groene of oranje kaart van disneyland kan opvragen zodat ze deze kan gebruiken voor haar eindwerk?? ze zou daar erg mee geholpen zijn en hebben jullie nog tips en ervaringen met zo´n kaart hoe dat werkt?

    groetjes Birgitte
  • Hoi Birgitte,

    Bedoel je een “lege” groene of oranje kaart? Ik denk dat je die, in het kader van fraudebestrijding, niet zo makkelijk krijgt.
    Ik mag zelf gebruik maken van een groene kaart, dus als je vriendin vragen heeft help ik je graag.
  • Hoi hugo,

    Bedankt.

    Ja snap ik dat ze dat niet doen ivm fraude, ze vroeg het zich gewoon af of je de kaart ergens kon terugvinden om te weten wie er wel of niet gebruik van kan maken en wanneer je een groene of een oranje kaart krijgt.

    Het zou leuk zijn kon ze er een kaart bij doen als voorbeeld vandaar eigenlijk de vraag of je ze ergens kon terugvinden eventueel met beveiliging om fraude tegen te gaan. Maar als dat niet zo is dan is dat jammer maar we begrijpen het wel dat dit is om misbruik te voorkomen.

    Groetjes birgitte
  • Je kunt in dit artikel meer lezen over beide kaarten:
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/gasten-met-beperkingen-disneyland-paris

    Als je scans zoekt van beide kaarten stuur me dan even een berichtje via het forum, dan kan ik je vast helpen!
  • Ik krijg al 7 jaar de oranje kaart, en heb beide versies meegemaakt, als ze vragen heeft wil ik gerust helpen.
  • Hallo,
    As februari ga ik met mijn dochter van 6 naar Disney. Ik ben gediagnostiseerd met reumatische atritis. Momenteel ondervind ik weinig last ( even afkloppen!) en zou ik geen pas hoeven. Helaas weet ik ook dat dit snel kan veranderen en zal bv lang staan lastig zijn. Het probleem is alleen dat ik samen met mijn dochtertje ga en dus geen gezonde begeleider van 15+ mee heb.
    Begrijp ik het goed dat ik dan sowieso geen recht heb op een easy access dan wel priority kaart?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!
  • Hoi Sas79,

    De categorie “station debout penible, pénibilité de déplacement” (”pijnlijk staan, pijnlijk lopen”) heeft geen sterretje op de achterzijde van de groene kaart. Hierbij is dus géén begeleider verplicht.
  • Hugo zei:

    Hoi Sas79,

    De categorie “station debout penible, pénibilité de déplacement” (”pijnlijk staan, pijnlijk lopen”) heeft geen sterretje op de achterzijde van de groene kaart. Hierbij is dus géén begeleider verplicht.

    Ah, bedankt Hugo
    Ik las alleen wel deze uitleg bij d kaarten op deze site?
    "Om veiligheidsredenen moet elke bezoeker altijd vergezeld zijn door minstens één valide volwassene van 18 jaar of ouder die hem of haar kan helpen."
    Dat zou in mijn geval dus niet zo zijn?
    Mvg Saskia

  • Hoi Saskia,

    die regel geldt, voor zover mij bekend, dus alleen bij de aandoeningen die gemarkeerd worden met een *.
  • Hugo zei:

    Hoi Saskia,

    die regel geldt, voor zover mij bekend, dus alleen bij de aandoeningen die gemarkeerd worden met een *.

    ?? ok, bedankt voor de info. Ik hoop het niet nodig te hebben ?
  • januari 2020 aangepast
    Ik heb al eerder m'n ergernis geuit over dit systeem en blijkbaar heeft iedereen die hier kritiek op heeft groot gelijk.

    Laatst bij StudioServices trof ik een teleurgestelde Amerikaan met een handicap die onaangenaam verrast was door de amateuristische manier waarop ze in Parijs het park runnen:

    Situatie in Parijs: ze werken met papieren (groene) kaarten die min of meer als een 'vip fastpass' functioneren met als grote nadeel dat je bij populaire attracties rijen krijgt van 30 minuten of meer aan de speciale ingangen voor mensen met een handicap. Als ik zeg: Crush Coaster, HTH, Big Thunder Mountain etc, je kunt er niet naast kijken, ook als je geen handicap hebt. Je weet wel "die groepen die in de rij staan bij de uitgang".
    Behalve dat dit zeer vervelend is voor gasten zelf (omdat ze alsnog een hoop wachttijd, last of stress ervaren) wekt het ook irritatie op bij de reguliere bezoekers. Ik heb dit eerder al benoemd en zal het niet herhalen want dit is geen kritiek op iemand die hier gebruik van maakt maar wel op het compleet achterhaalde systeem in Parijs.
    Want op drukke dagen kun je in dat park zonder groene kaart amper iets doen, dus ik begrijp waarom men hier massaal gebruik van maakt.

    WANT: wat schetst mijn verbazing, ik zit nu een boek te lezen over hoe het er in de Amerikaanse parken aan toe gaat, o.a. rondom het gehandicapten beleid en ik kan m'n ogen niet geloven:

    - Gasten hoeven zich maar 1x te registreren per verblijf van 2 weken of 60 dagen voor anual pass holders, daar begint het al.

    - Vervolgens kunnen ze gewoon aan de cast member / bij de Fastpass+ ingang zich melden, maar in plaats van een "VIP behandeling" of misbruik in de hand werken hanteren ze daar een redelijk en EERLIJK systeem voor iedereen: je mag terug komen als het je beurt is, dus ze hanteren de officiële wachttijd min 10 min.
    Dus daarmee zijn alle problemen opgelost waardoor mensen eventueel beperkt kunnen zijn, hoeven ze niet onnodig 2 uur in de rij te staan, maar krijg je ook geen voorkeursbehandeling zoals in Parijs (als ik het even zo oneerbiedig mag stellen). Ideaal voor iedereen dus.

    En daarbij gaat het niet om de frustraties van anderen, maar vooral om de CAPACITEIT die ze hiermee onder controle houden. Ze voorkomen de anarchie / chaos die je in Parijs ervaart:
    Je moet je voorstellen: voor iedere persoon in de reguliere rij zijn er al 4 met een fastpass die 'voorgaan'.
    Als je dan ook nog eens een rij van 10 tot 100 personen (groepjes) met een groene kaart hebt die nog eens iedere rit 4 tot 8 plaatsen innemen dan hoef je niet naar school te zijn geweest om te snappen wat dat met de capaciteit en dus de wachttijd doet.

    Ik snap werkelijk niet waarom ze in Parijs niet alle management ontslaan en vervangen door bekwame mensen uit Amerika, dat ze maar heel rap de goede dingen uit Amerika invoeren ipv het achterhaalde systeem dat ze nu hanteren. En dat gaat natuurlijk verder dan het gehandicaptenbeleid maar ook Fastpass+ etc..

    Ik vrees ervoor dat zodra we 2 weken in Orlando zijn geweest dat we niet meer naar Parijs willen.

    DUS, mijn advies: klaag hier massaal over bij Disney, zorg dat ze duizenden klachten krijgen en suggesties om het Amerikaans systeem te implementeren want het voordeel werkt voor iedereen.

    Tot slot nog een opmerkelijk detail: in Amerika slaan ze een beetje door natuurlijk, behalve 'service dogs' mag je ook een miniatuurpaard meenemen. Ik kijk er al naar uit.
  • Je verhaal is duidelijk maar klopt niet helemaal in mijn ogen: als je een oranje kaart krijgt in DLP dan werkt het hetzelfde als het systeem zoals jij het beschrijft ook. Deze kaart krijg je als je een "tijdelijke beperking" hebt (zwanger, gebroken been, etc).
    Wij hebben vaak gebruik mogen maken van de groene kaart (i.v.m. autisme, angstaanvallen), en wij hebben vaak genoeg ook moeten wachtten in de rij bij de invalideningang. De CM's houden (hielden??) heel goed in de gaten dat de doorstroom van de reguliere en de kaarthouders eerlijk verloopt. Ja, je hoeft minder lang te wachtten, maar dat is in de meeste gevallen ook echt een noodzaak voor de mensen die de groene kaart hebben.
    Enige probleem wat ik zie in dit systeem is dat er groepen van 5+ mensen op 1 kaart binnen gelaten worden, hier zou harder tegen opgetreden moeten worden.
  • Macamba,

    ik ben geen wiskundige maar volgens mij lost het Amerikaanse systeem toepassen in Disneyland Paris de lange wachtrijen bij de DPC/EAC-ingang alleen op tijdens de duur van de wachttijd bij het openen van de attractie.
    Een voorbeeld: wanneer er nu 100 mensen in de rij staan bij de DPC/EAC-ingang van Big Thunder Mountain, krijgen die dan allemaal een terugkomtijd van (bijvoorbeeld) 60 minuten. Dan staan er over 60 minuten toch gewoon weer 100 mensen in die rij? En die rij wordt alleen maar langer omdat, door de lange wachttijd die aan iedereen wordt doorgegeven, mensen op een gegeven moment zich wel na 60 minuten melden, maar pas na 80 minuten in de attractie kunnen.

    Omdat je iemand in een rolstoel bij veel attracties niet via de FastPass-ingang kunt laten gaan, of iemand die moeite heeft met lang staan/slenteren, zul je altijd (als je die mensen tenminste tegemoet wilt komen) een aparte ingang moeten aanhouden.

    Ik denk trouwens wel dat er al een bepaalde wijziging aan het optreden is, want het zou mij niets verbazen als de nieuwe attracties in de nieuwe Frozen/Star Wars/Marvel-landen geen aparte EAC/DPC-ingang meer krijgen, maar juist wel een rolstoeltoegankelijke FastPass+ ingang, net zoals nu al bij Ratatouille en Star Tours.

    De onderliggende reden voor de lange wachtrijen is denk ik een combinatie van een steeds drukker wordend park (ik denk dat er wel gemiddeld een bepaald aantal EAC/DPC per 100 bezoekers is, dus meer bezoekers betekent ook meer van dergelijke kaarten) en een op dit moment ruim toekenningsbeleid. Alhoewel daar al langzaam beperkingen aan worden gesteld merk je dat het krijgen van een DPC nu vaak vervangen wordt door een EAC - dus of dat het probleem oplost?

    Wat ik me afvraag is of Disneyland Paris (dat onbekwame management waar jij het over hebt) wel in gesprek is met gebruikers van DPC/EAC-kaarten - dan krijg je tenminste een oplossing die ook wordt begrepen en gedragen door de gebruikers.
  • Ik denk niet dat mensen een groene kaart hebben dat niet rechtmatig zou zijn. Tenzij een arts foutief verslag opmaakt. Disney kijkt echt wel na of je in aanmerking komt of niet.

    In Amerika gaan mensen in rolstoel in gewone wachtrij.
    Alleen mensen die omwille van prikkels of dergelijke niet in wachtrij kunnen, kunnen speciale pas aanvragen vergelijkbaar met oranje kaart. Dus een hoop mensen heeft al geen aanspraak meer op die speciale pas.

    Ook kan je Amerika niet vergelijken met Disney Parijs ???
  • januari 2020 aangepast
    Interessante reacties. Laat me benadrukken dat ik de erkenning en de noodzaak niet in vraag stel en er vanuit ga dat 99% van de doktersverklaringen terecht zijn.

    Dat mensen er creatief gebruik van maken en met grote groepen proberen het beste uit hun dag te halen, tsja dat is iets dat we allemaal willen en het is iedereen gegund want leven met een handicap, zeker in een druk park zoals Disneyland is natuurlijk niet te onderschatten en vervelend / confronterend genoeg.

    Inderdaad terecht wat Hugo opmerkt (verschil Parijs / Amerika) qua verzadiging door groepen, geen idee hoe ze exact de mensen met een handicap spreiden misschien heeft iemand daar ervaring mee?

    Ik vraag me af of ze er limieten aan stellen, net zoals het maximum aantal fastpasses zodat iedereen de kans krijgt om een attractie te doen. (Of juist niet want Disney wil natuurlijk dat mensen langer blijven).

    Wat ik alleszins bedoel is dat je met het Amerikaans systeem dus sowieso minder onnodig lang moet wachten als je een handicap hebt, kan me voorstellen dat dat op allerlei manieren soms te belastend kan zijn. Je zit dan niet zoals in Parijs vast in die rij die nog langer duurt dan de fastpass rij.

    In Parijs is er geen echte sturing mogelijk qua crowd control. Met het Amerikaans systeem wacht iedereen wel even lang en moedigen ze de reguliere fastpass aan voor iedereen waardoor ze automatisch een veel betere doorstroming krijgen / beter kunnen plannen ongeacht het type bezoeker.

    Wat me altijd is bijgebleven is iemand op dit forum (het ging over club level hotelkamers waarbij je een VIP fastpass krijgt) die opmerkte “wij hebben een groene kaart dus geen VIP fastpass nodig”.

    Ergens moet er een balans zijn vind ik want als mensen dit gaan uitbuiten dan gaat het wel te ver.

    Als je zonder handicap een privilege wilt dan mag je €150,- per dag pp bijbetalen voor een fastpass.
    En dan nog, we hebben eens bij stitch gestaan, rij viel wel mee.. maar omdat er constant spontaan groene kaarten langskwamen stonden we daar een uur en misten we de show die we in gedachte hadden. Dan krijg je dus dat mensen zich er aan beginnen te storen.

    Nu goed het kan aan mij liggen maar ik ben er wel een beetje klaar mee na teveel in Parijs te zijn geweest, op een gegeven moment gaan dit soort dingen je wel opvallen. Blijkbaar hebben ze het in Amerika wat beter geregeld en sowieso ook een totaal andere mentaliteit als het op service en beleving aankomt, uiteraard gaat het om het grotere geheel en is dit onderwerp slechts een detail maar wel typerend.
  • januari 2020 aangepast
    Mijn persoonlijke ervaring in Anaheim 2016:

    Ik moest me elke x melden bij een kiosk, samen met vriendin die bij me was.
    Papieren is daar niet nodig, privacy wet is anders dan hier "don't ask don't tell".
    Dus ik snap wel waar het daar een tijd geleden erg goed mis ging, en grote misbruik van gemaakt werd.
    We moesten vragen om een 'return time'.
    Beide tickets werden gescand.
    Er werd rekening gehouden met de officiële wachttijd -10 minuten.

    Dan zegt de CM: vanaf 3 uur kan je er terecht.

    Totdat je die attractie gedaan hebt, mag/kan je geen nieuwe tijd aanvragen.

    Je moet niet gelijk in Parijs op dat uur terug komen, maar vanaf.
    Vaak gingen we in de tussentijd nog wat eten, en dan kwamen we bijna een uur later bij de attractie, was geen enkel probleem.
    Daar werden onze tickets dan ook weer gescand.

    Pas na het doen van de attractie, kon ik weer naar een kiosk om een nieuwe tijd te vragen.

    De tijdsdruk werkt bij mij ontzettend op mijn zenuwen in Parijs, constant het uur in de gaten houden, wat ik in Anaheim niet had, en veel meer tijd had om te genieten.
    Dus voor mij persoonlijk, een beter systeem.

    Al ben ik natuurlijk ook wel erg blij dat het toch mogelijk is in Parijs, om veel van de stress af te doen.
  • in de mei vakantie willen we naar disney en daar jaarkaarten kopen ,daar onze zoon autistisch en adhd heeft willen we gelijk een priority kaart halen .
    moet ik verplicht entree kaartje kopen of kan ik dat allemaal regelen aan de kassa.
    ik heb de info zitten lezen wat hier op de site staat maar als ik dan op de plattegrond kijk lijkt het of de speciale service balie door de kassa heen ligt .

    alvast bedankt
    groetjes angela
  • februari 2020 aangepast
    Hoi Angela,

    Je kunt de jaarkaarten ook bij de kassa’s van het Walt Disney Studios Park aanschaffen. Dat is nog “buiten” het toegangsgebied. Voor de DPC kun je vervolgens naar het jaarkaartenbureau in het Disneyland Park gaan.
    Als je maar één keer in de rij wilt staan, kun je beter via deze site entreekaarten kopen (waarvan de prijs wordt verrekend met de prijs van de jaarkaarten) - dan kun je alles in één keer bij het jaarkaartenbureau regelen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
  • Hier even een gaan vergelijk van groene kaart Parijs en WDW.
    Met een lichamelijke aandoening krijg je geen aanpassing op je magic band.Alleen mensen met een psychische stoornis wel. Je kunt dan een fastpas per keer krijgen. Je gaat naar ride is de wachtrij 1 uur dan mag je over 1 uur terug komen.De fast pas rij is ook een rij dus hier moet je ook tijdje staan.
  • Ik weet niet of iemand mij hier kan helpen.
    In april gaan vrienden van ons mee naar Disneyland voor een weekend.
    Beide kinderen hebben ASS en ADHD en hebben dus recht op priority kaart.
    Beide hebben een Europese gehandicaptenkaart.
    Mijn vraag is of de Europese gehandicaptenkaart voldoende is? Omdat er op deze kaart de aandoening niet opstaat en het om niet zichtbare beperking gaat.

    Bij het vernieuwen van de priority kaart van mijn zoon (met jaarkaart) was de Europese gehandicaptenkaart voldoende maar hij had al een priority kaart waarop diagnose stond...
  • Hugo zei:

    Hoi Angela,

    Je kunt de jaarkaarten ook bij de kassa’s van het Walt Disney Studios Park aanschaffen. Dat is nog “buiten” het toegangsgebied. Voor de DPC kun je vervolgens naar het jaarkaartenbureau in het Disneyland Park gaan.
    Als je maar één keer in de rij wilt staan, kun je beter via deze site entreekaarten kopen (waarvan de prijs wordt verrekend met de prijs van de jaarkaarten) - dan kun je alles in één keer bij het jaarkaartenbureau regelen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    dank je wel voor je reactie,
    ik ga als begeleider mee dus als we vier entree kaarten kopen en daarna omwisselen voor 3 jaarkaarten ( en ik dan als begeleider) wat gebeurt er dan met mijn kaartje word deze dan ook van de 3 jaarkaarten afgetrokken?

    of als we drie jaarkaarten aan de kassa kopen en bij de jaarkaartenburo een priority kaart halen mag ik dan meelopen? als begeleider.
    groetjes angela
  • Per jaarkaart kun je één toegangskaart in mindering brengen. Zonder DPC kun je nog niet als begeleider mee het park in (als ik je vraag goed begrijp).
  • Hugo zei:

    Per jaarkaart kun je één toegangskaart in mindering brengen. Zonder DPC kun je nog niet als begeleider mee het park in (als ik je vraag goed begrijp).

    dank je
    dus als ik het goed begrijp moet ik hoe dan ook eerst een dagkaart kopen .
    of buiten de poort wachten zodat mijn man met de kids een jaarkaart en voor onze zoon een DPC hebben geregeld.

  • Hugo zei:

    Per jaarkaart kun je één toegangskaart in mindering brengen. Zonder DPC kun je nog niet als begeleider mee het park in (als ik je vraag goed begrijp).

    Je kan toch aan kassa een ticket aanvragen voor begeleider zonder dpc?

    Deze zomer waren er vrienden mee van ons zonder jaarkaart. Hebben aan kassa ticket gevraagd voor begeleider zonder dpc kaart. De dpc kaart moesten we ene dag gaan vragen in de guest relations. De andere dag werd ze onmiddellijk gegeven bij de kassa bij het overhandigen van de jaarkaart.
    Geluk hebben met de cm die er is.
  • februari 2020 aangepast
    Gisteren toch wel een wat aparte ervaring gehad met de groene kaart. Ik respecteer het feit dat er voor fotosessies een maximum aantal afspraken per dag gemaakt kunnen worden voor houders van een oranje of groene kaart. Op een eerdere dag kregen we te horen dat het vol zat, dus accepteerde we dat direct. We vroegen hoe laat de boel doorgaans "uitverkocht is" en toen werd gezegd dat je toch echt wel 9:30 uur in de rij moet staan.
    Vandaag was erg druk en we stonden dus ruim een half uur in de rij voor een afspraak. Een medewerker was zo attent om regelmatig in de rij te vragen of iedereen komt voor een afspraak voor een fotoshoot en in bezit is van groene of oranje kaart (om te voorkomen dat mensen zonder groene/oranje kaart voor niets in de rij staan)

    Toen we bijna aan de beurt waren en ruim een half uur in de rij stonden, werd ons keihard verteld dat er alleen nog plaats was voor houders van een oranje kaart... ik zag aan hun planning dat inderdaad ca. 10 plaatsen voor groene en 10 plaatsen oranje kaarten beschikbaar waren, waarbij de oranje kaarten nog 5 beschikbaar waren en de groene vol.
    Nogmaals, ik heb respect voor een maximum aantal afspraken per dag, maar dit was wel erg extreem "computer sais no".
  • Vraagje, voor ons komend bezoek heb ik een doktersverklaring met enkel een handtekening, geen idee waarom er geen stempel op zit. Maar er zit dus geen stempel op. In hoeverre gaat dat een probleem opleveren voor de aanvraag van een Groene kaart.
  • steef zei:

    Gisteren toch wel een wat aparte ervaring gehad met de groene kaart. Ik respecteer het feit dat er voor fotosessies een maximum aantal afspraken per dag gemaakt kunnen worden voor houders van een oranje of groene kaart. Op een eerdere dag kregen we te horen dat het vol zat, dus accepteerde we dat direct. We vroegen hoe laat de boel doorgaans "uitverkocht is" en toen werd gezegd dat je toch echt wel 9:30 uur in de rij moet staan.
    Vandaag was erg druk en we stonden dus ruim een half uur in de rij voor een afspraak. Een medewerker was zo attent om regelmatig in de rij te vragen of iedereen komt voor een afspraak voor een fotoshoot en in bezit is van groene of oranje kaart (om te voorkomen dat mensen zonder groene/oranje kaart voor niets in de rij staan)

    Toen we bijna aan de beurt waren en ruim een half uur in de rij stonden, werd ons keihard verteld dat er alleen nog plaats was voor houders van een oranje kaart... ik zag aan hun planning dat inderdaad ca. 10 plaatsen voor groene en 10 plaatsen oranje kaarten beschikbaar waren, waarbij de oranje kaarten nog 5 beschikbaar waren en de groene vol.
    Nogmaals, ik heb respect voor een maximum aantal afspraken per dag, maar dit was wel erg extreem "computer sais no".

    Over welke meet heb je het?

    Ik vind ook raar systeem . Op zijn Disney's ?
Log In of Registreer om te reageren.