Disney's 4 uurtje ivm glutenvrij

oktober 2013 aangepast in Disneyland Park
Ivm een glutenintolerantie kunnen wij niet zomaar overal naar binnen stappen.
Toen wij jaren geleden een jaarpas hadden was er een disney's 4 uurtje waar glutenvrije broodjes/koekjes konden worden geregeld.
Weet iemand of dat uurtje nog bestaat?
Ivm de drukte destijds wil ik dat graag in Nederland alvast reserveren.
Destijds was er ook een allergie pagina die ik nu nog niet heb kunnen vinden.
Alvast bedankt!

Reacties


  • Ivm een glutenintolerantie kunnen wij niet zomaar overal naar binnen stappen.
    Toen wij jaren geleden een jaarpas hadden was er een disney's 4 uurtje waar glutenvrije broodjes/koekjes konden worden geregeld.
    Weet iemand of dat uurtje nog bestaat?
    Ivm de drukte destijds wil ik dat graag in Nederland alvast reserveren.
    Destijds was er ook een allergie pagina die ik nu nog niet heb kunnen vinden.
    Alvast bedankt!

    Hoi sandra72,
    Het '4-uurtje' met de Disney figuren was vroeger in de Lucky Nugget Saloon (Disneyland Park), maar dit hebben ze al een tijd geleden geschrapt. Wellicht dat ze op een andere locatie glutenvrije producten verkopen, maar dat is mij niet bekend. Wellicht dat iemand anders op het forum dit wel weet, anders zou ik even een mailtje sturen naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey
    Zelf heb ik ook een speciaal dieet en ik zat een tijdje geleden ook met een soort gelijke vraag.
    En heb deze dan maar in Disneyland Parijs gesteld. Disneyland Parijs beschikt over een speciale Dieet afdeling.
    En op verschillende plaatsen serveren ze dieet voeding waaronder dus ook gluten vrij.
    Hier is er een gids met alles plaatsen waar je Dieet kan krijgen http://www.discoverthemagic.nl/wp-content/uploads/2013/10/Allergiegids-Disneyland-Parijs.pdf
    Zelf weet ik ook dat je in het Disneyland hotel gluten vrije koeken en brood kan krijgen
    Ik hoop dat ik u hier heb mee kunnen helpen
  • Dank je D-tekenaar.
    Wij kennen deze lijst. Mijn dochter heeft van de koekjes destijds gesmuld met het vier uurtje.
    Maar helaas blijkt die er niet meer te zijn.
    Die voorverpakte maaltijd schijnt niet echt te eten te zijn.
    Ik snap dat ze zoveel mogelijk allergieën in 1 maaltijd willen ondervangen, maar dat betekent dat het geheel smaakloos wordt.
    In café Mickey heeft ze ooit vis gegeten. Helaas hebben ze niet overlegd zodat ze een wit visje zonder smaak had en er verder niets bij kon.
    Ik verwacht dat het toch weer een paar dagen mc dondalds wordt. Helaas de enige mogelijkheid.
Log In of Registreer om te reageren.