Jaarkaart aanvragen/verlengen per post

april 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Op 3 maart heb ik de formulieren opgestuurd voor 4 jaarkaarten.
De 6 weken zijn nu voorbij en ik heb nog niets ontvangen. Ook het geld is nog niet van mijn creditcard afgeschreven.
Over 2 weken vertrekken we naar Parijs en moeten de kaarten binnen zijn..
Hoe kan ik de voortgang van mijn aanvraag controleren?
Kan ik Disneyland Parijs telefonisch of per email bereiken?
Wordt ik gewaarschuwd wanneer de aanvraag niet juist zou zijn ingediend?
«134

Reacties

  • Hallo,
    heb je op de formulieren ook ingevuld dat je Disney machtigt om het bedrag van je creditkaart af te mogen schrijven, dit is een apart vak op het formulier ( Votre mode de paiement ) waarin je toestemming geeft , met handtekening en waar je de gegevens van je creditcard moet invullen, extra dus bij de kopie van de voor- en achterkant van je creditcard, die je sowieso moet meesturen.
    Als je die nml. niet extra hebt ingevuld mogen ze niks afschrijven dus zal je aanvraag niet verder behandeld worden waarschijnlijk.
    Wij hadden de jaarkaart ook via de post en binnen drie weken had ik em thuis.....
    Als je inlogt bij je creditcardmaatschappij kun je wel al zien of de betaling in behandeling is, of ze de betaalaanvraag van Disney hebben gekregen, dit kun je al zien voordat je de jaarkaart thuis krijgt
    Succes.
  • Ik heb wel de machtiging onderaan ingevuld maar geen copy van de credit card meegezonden. (dit stond niet op het formulier)
    Is er nog een manier op dit achteraf via email op te sturen?
    Hoe weet ik nu of het geld er uiteindelijk toch nog wordt af geboekt of niet.
    Ik check mijn creditcard account regelmatig.
    Groet,
    Frank
  • frankw zei:


    Ik heb wel de machtiging onderaan ingevuld maar geen copy van de credit card meegezonden. (dit stond niet op het formulier)
    Is er nog een manier op dit achteraf via email op te sturen?
    Hoe weet ik nu of het geld er uiteindelijk toch nog wordt af geboekt of niet.
    Ik check mijn creditcard account regelmatig.
    Groet,
    Frank

    Hoi Frank,
    Als er geen kopie van de creditcard is meegestuurd, kan Disney de aanvraag niet in behandeling nemen. Ik ben niet bekend met de procedure van Disney als er een onvolledige aanvraag is ingediend. Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice: dlp.clientenservice@disney.com.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ook wij hebben dit probleem.voor onze dochter een jaarkaart aan gevraagd ,
    Op 11 maart formulieren verzonden met copy creditkaart en legitimatiebewijs
    Op 15 maart afgeleverd bij Disney maar ook niks meer van gehoord ..
    Ik wacht nog een week en dan ga ik er maar achter aan ,maar ja ik kan niks van de Franse taal dus daar moet ik dan ook nog even iemand voor vinden.
    Ik hoop dat het snel duidelijk is .Smile
    Groetjes Patricia

  • Hoi,
    Ook wij hebben dit probleem.voor onze dochter een jaarkaart aan gevraagd ,
    Op 11 maart formulieren verzonden met copy creditkaart en legitimatiebewijs
    Op 15 maart afgeleverd bij Disney maar ook niks meer van gehoord ..
    Ik wacht nog een week en dan ga ik er maar achter aan ,maar ja ik kan niks van de Franse taal dus daar moet ik dan ook nog even iemand voor vinden.
    Ik hoop dat het snel duidelijk is .Smile
    Groetjes Patricia

    Hoi Patricia,
    Ze waren vandaag met de post van 11 maart bezig. Dus jouw aanvraag moet nog behandeld worden.
    Mvg,
    Frank
  • Hoi Frank,
    Bedankt voor je antwoord .Smile
    Ik hoop dat het voor jullie ook nog op tijd geregeld wordt.
    Groetjes Patricia
  • Beste mensen,
    Voor iedereen die vragen heeft over de status van de aanvraag van een jaarkaart, kan mailen naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Bellen naar de Disney reserveringslijn heeft geen zin, aangezien zij geen toegang hebben tot het systeem met jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
    // EDIT 20-04-2013: Het Franse telefoonnummer blijkt niet geschikt voor vragen over jaarkaarten. Informatie aangepast naar de Nederlandse klantenservice.
  • Hallo Lars,
    Ik heb een andere ervaring.
    Ik heb in totaal 6 email verstuurd naar de door jouw opgegeven email adres in het engels en nederlands en heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
    Met bellen naar de reserveringslijn had ik meer succes. Afhankelijk wie je aan de telefoon krijgt zoeken ze het tot op de bodem uit en komen ze met alternatieven. Als je de verkeerde aan de lijn hebt dan verwijzen ze je idd naar het email adres.
    Mijn aanvraag is uiteindelijk in behandeling genomen zonder copy van de credit card. Dit is m.i. ook niet nodig aangezien ik anders nooit een betaling via internet met mijn credit card zou kunnen uitvoeren.
    Nu is de vraag of de kaarten nog op tijd arriveren in Nederland ofdat ze de kaarten in Parijs bij de kassa vasthouden. Dit laatste probeert de reserveringslijn voor mij te regelen.
    Mvg,
    Frank
  • frankw zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb een andere ervaring.
    Ik heb in totaal 6 email verstuurd naar de door jouw opgegeven email adres in het engels en nederlands en heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
    Met bellen naar de reserveringslijn had ik meer succes. Afhankelijk wie je aan de telefoon krijgt zoeken ze het tot op de bodem uit en komen ze met alternatieven. Als je de verkeerde aan de lijn hebt dan verwijzen ze je idd naar het email adres.
    Mijn aanvraag is uiteindelijk in behandeling genomen zonder copy van de credit card. Dit is m.i. ook niet nodig aangezien ik anders nooit een betaling via internet met mijn credit card zou kunnen uitvoeren.
    Nu is de vraag of de kaarten nog op tijd arriveren in Nederland ofdat ze de kaarten in Parijs bij de kassa vasthouden. Dit laatste probeert de reserveringslijn voor mij te regelen.
    Mvg,
    Frank

    Hoi Frank,
    Bedankt voor de feedback en het delen van je ervaring. Ik heb over dit onderwerp ook contact gehad met Disney en het is niet de bedoeling dat de reserveringslijn wordt gebeld met dit soort vragen. Dat je in dit geval bent geholpen is uiteraard heel fijn, maar wel een uitzondering is mij verzekerd. Vragen met betrekking tot jaarkaarten dienen gesteld te worden aan de klantenservice. Het moet dan natuurlijk wel zo zijn, dat je daadwerkelijk wordt geholpen als je een mailtje stuurt en in jouw geval is dat niet gebeurt. Ik ga dit doorgeven en hopelijk verbeterd de service de komende periode. Nogmaals bedankt voor je reactie, Frank!
    Groetjes,
    Lars
  • UIteindelijk is alles goed gekomen.
    De kaarten zijn de avond voor vertrek geleverd. Mijn advies om dus ruim van te voren de kaarten aan te vragen. 6 weken is (te) krap.
    Disnylandparijs had mij al wel een goed aangeboden dat ik eventueel vervangende kaarten kon krijgen in het park indien ik de verstuurde kaarten niet op tijd had gekregen. Maar dit bleek dus niet nodig.
    Groeten,
    Frank
  • frankw zei:


    UIteindelijk is alles goed gekomen.
    De kaarten zijn de avond voor vertrek geleverd. Mijn advies om dus ruim van te voren de kaarten aan te vragen. 6 weken is (te) krap.
    Disnylandparijs had mij al wel een goed aangeboden dat ik eventueel vervangende kaarten kon krijgen in het park indien ik de verstuurde kaarten niet op tijd had gekregen. Maar dit bleek dus niet nodig.
    Groeten,
    Frank

    Goed om te horen, Frank! Fijn dat alles in orde is gekomen. Ik heb de tekst op de Jaarkaarten pagina uitgebreid met de aanbeveling om minimaal 2 maanden vóór vertrek de documenten per post opgestuurd te hebben.
    Groetjes,
    Lars
  • THoi,
    Wij hadden binnen 3 weken de jaarkaarten binnen van 2 gezinnen, het kan dus wel snel.
    Groetjes joyce
  • Hoi Lars,
    Vraagje, wij hebben jaarkaarten aangevraagd, maar nog niet ontvangen. Nu heb ik wel gezien dat ze al afgeschreven zijn. Is het mogelijk om naar het park te gaan, me daar te legitimeren bij het bureau, zodat ik toch al naar binnen kan Cool?
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi Lars,
    Vraagje, wij hebben jaarkaarten aangevraagd, maar nog niet ontvangen. Nu heb ik wel gezien dat ze al afgeschreven zijn. Is het mogelijk om naar het park te gaan, me daar te legitimeren bij het bureau, zodat ik toch al naar binnen kan Cool?
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    Dat zou ik je niet durven zeggen. Voor vragen over de status van een aanvraag, kun je direct met Nederlandse klantenservice contact opnemen via dlp.clientenservice@disney.com. Succes!
    P.s. Advies voor nieuwe jaarkaarthouders die per post willen bestellen: stuur de benodigde documenten minimaal 2 maanden van te voren op om er zeker van te zijn dat de aanvraag op tijd wordt behandeld. Met name in het hoogseizoen en tijdens vakanties loopt de drukte bij Bureau Passeport Annuel hoog op en kan de aanvraag verder vertragen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik weet dat de levertijd ongeveer 2 maanden is, maar hoopte dat jij het antwoord had. Ik stuur wel even een mail naar de klantenservice. Het is zo dat ik toevallig in de buurt kom ivm werk en eventueel even een paar uurtjes naar binnen wilde hoppen als het kan. Ik stuur ze een mail en laat het hier weten!
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi Lars,
    Ik weet dat de levertijd ongeveer 2 maanden is, maar hoopte dat jij het antwoord had. Ik stuur wel even een mail naar de klantenservice. Het is zo dat ik toevallig in de buurt kom ivm werk en eventueel even een paar uurtjes naar binnen wilde hoppen als het kan. Ik stuur ze een mail en laat het hier weten!
    Gr. Frank

    Super! We horen graag van je!
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Ik weet dat je niet kunt bellen met de reserveringslijn om vragen te stellen over de jaarkaarten, maar mijn kaarten zijn al op 11 juni van mijn creditcard afgeschreven, maar we hebben tot op heden nog helemaal niets ontvangen. Heb 2 weken geleden de mail gestuurd zoals jij adviseerde, maar krijg daar dus gewoon geen antwoord op. Heb jij eventueel een contact of advies hoe/waar ik dit kan controleren?
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hey Lars,
    Ik weet dat je niet kunt bellen met de reserveringslijn om vragen te stellen over de jaarkaarten, maar mijn kaarten zijn al op 11 juni van mijn creditcard afgeschreven, maar we hebben tot op heden nog helemaal niets ontvangen. Heb 2 weken geleden de mail gestuurd zoals jij adviseerde, maar krijg daar dus gewoon geen antwoord op. Heb jij eventueel een contact of advies hoe/waar ik dit kan controleren?
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    Vervelend om te horen, maar helaas heb ik verder geen andere contactmogelijkheid dan de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Bureau Passeport Annuel is niet direct aanspreekbaar, dit loopt altijd via de klantenservice. Aangezien de vakantieperiode is begonnen en dit de drukste periode is voor het aanvragen van jaarkaarten, kan er vertraging in de aflevering ontstaan. Ik adviseer je om nogmaals een reminder te sturen naar de klantenservice.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Uiteindelijk vandaag na wederom 2 dagen te hebben gewacht en geen antwoord gekregen vanuit de klantenservice toch maar eens geprobeerd het Nederlandse nummer te bellen wat hier eigenlijk niet voor bestemd is. Ik kreeg een hele vriendelijke (denk Belgische) dame aan de lijn welke mij vriendelijk vertelde dat ze dit niet op kon zoeken, maar toch wel graag iets voor me wilde doen gezien het allemaal al zo lang duurde. Zij is nu voor mij intern aan het emailen, en zal mij zodra ze een antwoord heeft, persoonlijk terugbellen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg vervelend vindt dat men wel heel makkelijk en snel mijn creditcard heeft weten te belasten (4 dagen na ontvangst formulier bij Disney), maar dat je uiteindelijk via een weg die hiertoe niet bedoeld is moet gaan om een antwoord te krijgen wat er aan de hand is.
    Zodra ik een antwoord heb, laat ik hier uiteraard weer van mij horen!
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi Lars,
    Uiteindelijk vandaag na wederom 2 dagen te hebben gewacht en geen antwoord gekregen vanuit de klantenservice toch maar eens geprobeerd het Nederlandse nummer te bellen wat hier eigenlijk niet voor bestemd is. Ik kreeg een hele vriendelijke (denk Belgische) dame aan de lijn welke mij vriendelijk vertelde dat ze dit niet op kon zoeken, maar toch wel graag iets voor me wilde doen gezien het allemaal al zo lang duurde. Zij is nu voor mij intern aan het emailen, en zal mij zodra ze een antwoord heeft, persoonlijk terugbellen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg vervelend vindt dat men wel heel makkelijk en snel mijn creditcard heeft weten te belasten (4 dagen na ontvangst formulier bij Disney), maar dat je uiteindelijk via een weg die hiertoe niet bedoeld is moet gaan om een antwoord te krijgen wat er aan de hand is.
    Zodra ik een antwoord heb, laat ik hier uiteraard weer van mij horen!
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    Ik ben het helemaal met je eens. De communicatie van Disney naar klanten, wat betreft het bestellen van jaarkaarten per post, is onvoldoende. Hopelijk krijg je snel antwoord. Fijn dat je dit met ons wilt delen!
    Groetjes,
    Lars
  • en wederom geen antwoord... Confused Heb maar weer een email gestuurd, maar ben het eigenlijk inmiddels wel beu. Is er echt geen enkele mogelijkheid om hierover een klacht in te dienen bij een hogere afdeling?
    Gr. Frank
  • Dan toch op de valreep van de dag vandaag een antwoord:
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Disneyland® Paris
    11/07/13
    446880/1089846
    Geachte heer Keizer,
    Ik dank u voor uw e-mail.
    Ik wens u te verzekeren dat uw jaarpaspoorten morgen naar u verzonden zullen worden en wens u mijn verontschuldigen aan te bieden voor het termijn.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Vincent de Wild
    Guest Communication
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Nu maar weer afwachten...
  • Frank zei:


    Dan toch op de valreep van de dag vandaag een antwoord:
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Disneyland® Paris
    11/07/13
    446880/1089846
    Geachte heer Keizer,
    Ik dank u voor uw e-mail.
    Ik wens u te verzekeren dat uw jaarpaspoorten morgen naar u verzonden zullen worden en wens u mijn verontschuldigen aan te bieden voor het termijn.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Vincent de Wild
    Guest Communication
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Nu maar weer afwachten...

    Fijn dat je inmiddels positief antwoord hebt gekregen, Frank! Nu is het wachten op de post.
    Groetjes,
    Lars
  • Nog steeds niets... Er is echt geen enkele andere manier dan maar gewoon afwachten toch Lars? Inmiddels is het 2 maanden nadat mijn geld is afgeschreven. En waar ik eerst ook nog contact had via Facebook met de NL klantenservice, reageren die inmiddels ook gewoon nergens meer op. Ben het eigenlijk wel een beetje kotsbeu aan het worden. Wat uitkijken naar onze vakantie in DLP zou moeten zijn, is inmiddels omgeslagen in serieus zenuwachtig worden of dit allemaal wel goed komt...
  • Frank zei:


    Nog steeds niets... Er is echt geen enkele andere manier dan maar gewoon afwachten toch Lars? Inmiddels is het 2 maanden nadat mijn geld is afgeschreven. En waar ik eerst ook nog contact had via Facebook met de NL klantenservice, reageren die inmiddels ook gewoon nergens meer op. Ben het eigenlijk wel een beetje kotsbeu aan het worden. Wat uitkijken naar onze vakantie in DLP zou moeten zijn, is inmiddels omgeslagen in serieus zenuwachtig worden of dit allemaal wel goed komt...

    Heel vervelend, Frank! Helaas zou ik zelf ook geen alternatieve mogelijkheid weten om meer informatie over de status van verzending te ontvangen. Mochten de jaarkaarten niet op tijd arriveren, dan zou ik willen adviseren om alle correspondentie met de klantenservice uit te printen, inclusief afschrift van de creditcard en deze mee te nemen naar Disney. Vervolgens gaan jullie langs bij Guest Relations buiten de parken om verder geholpen te worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Heel vervelend, Frank! Helaas zou ik zelf ook geen alternatieve mogelijkheid weten om meer informatie over de status van verzending te ontvangen. Mochten de jaarkaarten niet op tijd arriveren, dan zou ik willen adviseren om alle correspondentie met de klantenservice uit te printen, inclusief afschrift van de creditcard en deze mee te nemen naar Disney. Vervolgens gaan jullie langs bij Guest Relations buiten de parken om verder geholpen te worden.
    Groetjes,
    Lars

    Hallo Frank,
    Ik had dus in mei een soortgelijk probleem en ook toen topic begonnen.
    In mijn geval was de kaart wel min of meer direct verstuurd nadat het geld was afgeschreven. Het had echter heel lang bij DLP gelegen ivm achterstand. Ik had via het veelvuldig genoemde email adres uiteindelijk een frans tracking nummer gekregen om daarna weer het nederlandse TNT tracking nummer te achterhalen. De post doet er ruim een week over. (Vanaf het moment dat er een TNT tracking nummer is duurt het nog enkele dagen voordat het ook echt bezorgt wordt.
    Via de email had ik echter wel een goed alternatief aangeboden gekregen.
    " indien u uw jaarpaspoorten niet heeft ontvangen, u zich kunt melden bij Guest Relations Window (gelegen aan de rechterzijde bij de ingang van het Disneyland Park). Uw jaarpaspoorten zullen vervolgens opnieuw worden geproduceerd. Ik kan u tevens bevestigen dat u ook toegang zal hebben op de 2de en 3de dag"
    Ook de parkeerkosten voor de eerste dag zou ik later retour krijgen.
    Ik begrijp precies hoe jij je voelt maar ik heb er vertrouwen in dat het bij jou ook goed komt.
    Groeten,
    Frankw
  • Dank voor je feedback, Frankw! Deze informatie is zeer nuttig voor Frank en anderen die wellicht hetzelfde probleem hebben. Succes allemaal en laat even weten hoe het uiteindelijk opgelost is.
    Groetjes,
    Lars
  • Na op diverse facebook sites van DLP reacties en vragen te hebben geplaatst is alles ineens in een stroomversnelling gekomen. Inmiddels claimt DLP dat de kaarten wel zijn gepoogd bij ons te bezorgen, maar wij hebben nooit iets gezien. (ook geen niet thuis bericht). Nu hebben ze de kaarten terug ontvangen in Parijs en zijn wij overeen gekomen dat wij ze voor entree op de eerste dag af kunnen halen bij de conciergerie van het Disney Hotel. Dus, eind goed al goed. Daarnaast hebben ze onze abonnementen (officieel ingegaan op de dag van afschrijven van geld van credit card) verlengd met een extra maand, omdat de reactie zo lang op zich liet wachten.
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Na op diverse facebook sites van DLP reacties en vragen te hebben geplaatst is alles ineens in een stroomversnelling gekomen. Inmiddels claimt DLP dat de kaarten wel zijn gepoogd bij ons te bezorgen, maar wij hebben nooit iets gezien. (ook geen niet thuis bericht). Nu hebben ze de kaarten terug ontvangen in Parijs en zijn wij overeen gekomen dat wij ze voor entree op de eerste dag af kunnen halen bij de conciergerie van het Disney Hotel. Dus, eind goed al goed. Daarnaast hebben ze onze abonnementen (officieel ingegaan op de dag van afschrijven van geld van credit card) verlengd met een extra maand, omdat de reactie zo lang op zich liet wachten.
    Gr. Frank

    Heel fijn om te horen, Frank! Alles is dus alsnog op z'n pootjes terecht gekomen. Heel veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • In tegenstelling tot bovenstaand verhaal had ik mijn jaarkaarten (2) al binnen 2 weken binnen. Formulieren verstuurd op 3 oktober. Creditcard werd op 14 oktober belast met het totaalbedrag en de 18e had ik de kaarten met aangetekende post al binnen.
    Het kan dus behoorlijk vlot. Zelfs nu wat spijt van de vroege aanschaf, omdat we pas met kerst voor het eerst gaan, en hierdoor volgend jaar niet naar het grote Halloween-feest kunnen... Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Log In of Registreer om te reageren.