Op welke 10 meest gestelde vragen zou jij graag snel en makkelijk een antwoord willen kunnen vinden?

Beste forumbezoekers en -schrijvers,

al ruim twee jaar schrijf ik (in overleg met Lars) artikelen voor DiscoverTheMagic.nl over Disneyland Paris. Ik ben begonnen met een serie over alle achtbanen in beide parken en heb daarna een variëteit aan onderwerpen behandeld, onder andere in de BehindTheMagic-serie.

In een volgend artikel zou ik graag antwoord willen geven op de 10 meest gestelde vragen. Een soort van mini-kennisbank met antwoorden en eventuele links naar achtergrondinformatie. Die vragen kan ik natuurlijk zelf bedenken, maar ik vind het leuker om dit samen met jullie te doen. Heb je dus een vraag die goed in dit artikel zou passen, stel hem dan hieronder en wie weet neem ik de vraag op in het artikel.

Heb je andere ideeën voor een nieuw artikel? Zijn er onderwerpen waarover je meer zou willen lezen die je nog niet op deze site kunt vinden? Laat het dan ook weten - ik schrijf tenslotte niet voor mezelf, maar voor jullie, de lezers!

Groet,
Hugo

Reacties

  • Ik las dat je met een groene kaart 10% korting krijgt op een magic plus abonnement. Wat is dat voor een groene kaart en is een groene kaart goed voor korting van ons deelnemers 7 in totaal?
    En kun je bij de ingang gewoon contant betalen?
  • Jegm zei:

    Ik las dat je met een groene kaart 10% korting krijgt op een magic plus abonnement. Wat is dat voor een groene kaart en is een groene kaart goed voor korting van ons deelnemers 7 in totaal?
    En kun je bij de ingang gewoon contant betalen?

    De "groene kaart" is een kaart die mensen met een blijvende beperking krijgen, om zo hun verblijf aangenamer te maken.
    Is dus niet een soort van kortingskaart ofzo :)
Log In of Registreer om te reageren.