Disney's Betoverende Kerst

2

Reacties

• De Disney pendel bussen rijden zeker en vast! Dat is privé vervoer. Geen zorgen.

Aangaande Mickey: Lars is goed geïnformeerd dus helaas geen kerst outfit maar er staan beelden bij het kasteel dus je komt niets tekort :-)

Inventions: wij gaan 1-1.
    Ik denk dat het wel gaat lukken hoor, er gaan sowieso mensen niet komen opdagen, zeker nu met die stakingen.
    Disney doet er altijd alles aan om het je naar je zin te maken dus zal wel goed komen.

Veel plezier!
  • Nog 1 vraagje aangezien we komende nacht gaan vertrekken.
    Zijn de magische uren nu ook nog in de studio’s?
    Groetjes Martine
    Groetjes Martine

Ja, Extra Magic Time is zowel in het Disneyland Park, als in het Walt Disney Studios Park.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi @Fantilussion1988 ,

De figuren bij Inventions hebben alleen tijdens de zondagsbrunch speciale outfits aan. De figuren zijn wel iedere dag wisselend.

Groetjes,
    Lars
    Groetjes Martine

Check zeker het programma, tijdens de kerstvakantie begint de 'extra Magic time' al om 8:00 uur in beide parken, en dat eerste (half) uur laat je wel toe om veel te kunnen doen.
    De studio's zijn tot 20u open, zoals gezegd, zeker de show om 20u eens meepikken.

Veder is het zeker geen dagvullend park en is er weinig kerstsfeer. De absolute magie blijf je toch vinden in Disneyland zelf he :-)
  • Oké top! We zorgen dat we morgen om 8u voor de poort staan!
    Bedankt allemaal voor de info!
    Groetjes Martine
  • Macamba en Lars, dank voor jullie reacties!

Hoop dat de inventions toch nog leuk wordt met een zeldzame figuur.
    Wij gaan in de nacht van 1 januari rijden, gelukkig worden het droge dagen!

Kan niet wachten jongens! Fijne jaarwisseling!

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Hoe is het daar?
    Hoe was de magische uren?

Met wie kon je allemaal op de foto tijdens de magische uren?

Veel plezier daar.
    Groetjes Martine

Hoi Martine,

Hoe is het daar?

Veel plezier daar.
    Het was echt ontzettend druk gister! Niet normaal! Soms rijen van 120 min.
    Tijdens het magische uur (van 8.00-9.00) kon je in de studio’s op de foto met Pluto en Santa Goofy en in het park met Donald in kerstoutfit en Santa Stitch. Ondanks de drukte hebben we tot de middag heel veel kunnen doen. En in de middag wat attracties dankzij de fast pass. Kerstsfeer is heerlijk!
    Dus we hebben enorm genoten. Kerstparade is echt zo mooi met al die (nep) sneeuw!!
    We gaan duimen dat het vandaag wat rustiger zal zijn ( en maandag en dinsdag ☺️?)
    Groetjes Martine
    Groetjes Martine

Hoi Martine,

Hoe is het daar?

Veel plezier daar.
    Het was echt ontzettend druk gister! Niet normaal! Soms rijen van 120 min.
    Tijdens het magische uur (van 8.00-9.00) kon je in de studio’s op de foto met Pluto en Santa Goofy en in het park met Donald in kerstoutfit en Santa Stitch. Ondanks de drukte hebben we tot de middag heel veel kunnen doen. En in de middag wat attracties dankzij de fast pass. Kerstsfeer is heerlijk!
    Dus we hebben enorm genoten. Kerstparade is echt zo mooi met al die (nep) sneeuw!!
    We gaan duimen dat het vandaag wat rustiger zal zijn ( en maandag en dinsdag ☺️?)
    Groetjes Martine
    Hoi,

Dat is mooi. Wel bizar ja 120 minuten voor deze tijd van het naar. Hoop inderdaad dat het minder druk is. Voor nu geniet ze.

Wij gaan woensdagnacht ernaartoe rijden. Mocht je willen laat nog even wat tips/tricks achter over je ervaringen.

Veel plezier
  • Het is inderdaad verschrikkelijk druk, in contrast met vorige week.

Noodgedwongen met de auto gegaan gezien de stakingen, dus na 18u geen openbaar vervoer meer.

Om 7:30 staat er al een wachtrij van een half uur aan de parking.

Uiteraard zijn de loopbanden weer kapot en moet je nog door de controles dus reken op een uur voordat je het park in bent.

“Magisch” ;-)
    Op dit soort momenten vraag ik mezelf af of dit het allemaal wel (waard) is en zaken niet teveel verheerlijkt worden...
  • Macamba zei:

Het is inderdaad verschrikkelijk druk, in contrast met vorige week.

Noodgedwongen met de auto gegaan gezien de stakingen, dus na 18u geen openbaar vervoer meer.

Om 7:30 staat er al een wachtrij van een half uur aan de parking.

Uiteraard zijn de loopbanden weer kapot en moet je nog door de controles dus reken op een uur voordat je het park in bent.

“Magisch” ;-)
    Op dit soort momenten vraag ik mezelf af of dit het allemaal wel (waard) is en zaken niet teveel verheerlijkt worden...

Wij zijn steeds rond 7.20 bij de parking. Om half 8 gaat het open. En voor 8 uur staan we bij het hek te wachten. Studio’s is dan echt te doen. Want daar beginnen wij elke ochtend.
    De Lineberty app voor tickets voor meet en Greets is echt niet te doen!! Binnen 1 min alles vol. Wij gister echt mazzel dat m’n dochter het wel gelukt was. Maar toch... geen prettig systeem.
    Hoop dat het vandaag iets rustiger is hahahah
  • @martinekerssens merci voor de tips!

Wij zijn onbewust heel verwend met de Thalys en de lokale treinen waardoor we nooit te maken hebben gehad met parken en dit soort toestanden.

Fransen rijden ook nog eens als gekken op de toegangswegen, blijkbaar kun je ook geflitst worden, de navigatie waarschuwde me daarvoor en ik meende ook een flits te hebben gezien.

Vanavond eens een nieuwe poging wagen om het vuurwerk van de studio’s te zien om 20u want gisteren na 20 min in de kou staan wachten werd de show geannuleerd en het park gesloten.

Maar: Inderdaad de extra magic time is wel iets waard, verder optimaal gebruik maken van fastpasses en shows.. maar voor iedereen die dit topic achteraf leest: doe het niet of ga in de eerste week van de kerstvakantie ;-)
  • Update: door de extreme drukte hebben ze de fastpasses van beide parken samen gegooid, dus als je bijvoorbeeld ratatouille hebt lopen in de studio’s kun je in Disneyland geen fastpass meer nemen.
    Voorheen ging dit wel en maakten we hier handig gebruik van.

Geen idee of het enkel deze periode is of permanent.. de magie doet z’n werk.

Tower of terror was om 10:45 al niet meer beschikbaar..

Zwembad van Seqouia Lodge onverwachts gesloten..

Maar de zon schijnt. Medelijden met de mensen die kapitalen hebben uitgegeven en dit moeten trotseren. We gaan moeten nog naar de new Years eve en voor de rest van de week maken we alternatieve plannen want dit is geen pretje meer.
  • Hi Macamba,

Was er een specifeke reden voor de annulering van de show?

Wij wilden 1 januari naar de mall gaan val de europe en de outlet, maar helaas is op 1 januari alles gesloten. Dus nu moet ik wel voor die 1 januari een entree ticket kopen voor mijn dochter (haar jaarpas is die dag niet geldig).

Wij verblijven in BB hotel dus waarschijnlijk gaan we 1 januari gewoon met de pendelbus en dan aankijken hoe druk het park zal zijn.

Gelukkig gaan mijn schoonouders mee, dus we hebben 4 telefoons om met de Lineberty app te reserveren (voorgaande keren goed gelukt).
  • Hoi, Ze geven nooit een reden maar onofficieel via CM gehoord dat er een probleem was met de projectie.

Veel plezier 1-1, misschien valt het die dag wel mee omdat mensen moe zijn van 31/12 en i.p.v. Mickey, familie gaan bezoeken ;-)
  • Hi,

Ik wil toch nog even mijn ervaring delen.

Wij hebben voor het eerst kerst mogen meemaken (1 januari tm 5 januari welliswaar) maar kan je zeggen dat het echt MOOI is. Echt mooi versierd en een leuke sfeer.
    De shows waren ook gewoon TOP. Jammer dat Surprise Mickey tussendoor was afgelast vanwege het weer.

@ Macamba: Je had gelijk, ik kon gelukkig nog mijn dochter bijboeken bij inventions. De dag toen ik bij het restaurant ging vragen (was rond middag) zag ik gewoon Max (neefje/zoon van Goofy).
    En ja hoor toen wij vrijdagavond gingen eten 18:00 was er gewoon weer de standaardfiguren die wij tot nu toe alleen hebben gezien bij inventions (Mickey, Minnie, Tijgetje, Ezel en Goofy). Wat een pech hadden we.

Maar we hebben wel nieuwe figuren voor onze verzameling erbij:
    - Olaf!
    - Remy en Emile;
    - Stampetje (bruine konijn was er wel 1 januari de dagen erna helaas niet meer tegelijk met Stampetje);
    - Santa Stitch
    - Santa Dingo

Olaf was echt lastig te boeken. Ik heb twee keer bij een medewerker geklaagd over het systeem en dat ik wel een ticket had maar steeds een foutmelding kreeg, erna kreeg ik van die mevrouw een kleine ticket dat we toch nog naar Olaf mochten!!! Echt top dat!

Nu maar weer wachten tot juli, dan gaan we waarschijnlijk weer en dan naar het Jungle Festival!
  • augustus 2020 aangepast
    BEVESTIGD: Disney's Betoverende Kerst duurt dit jaar extra lang van 7 november 2020 t/m 10 januari 2021. Meer informatie & aanbiedingen met GRATIS annuleren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/disneys-betoverende-kerst-paris
  • Wij willen graag eind december naar Eurodisney, kunnen wij al reserveren , aub link, wij zijn 2magicplus members en 5 priveligetickets zijn er nodig.
  • Hoi @Veth65 ,

Het is onduidelijk of jaarkaarthouders al voor december kunnen boeken. Hiervoor zal je de Disney reserveringslijn moeten bellen voor meer informatie. Privilege tickets kunnen pas vanaf 9 juni 2021 worden aangeschaft.

Reguliere arrangementen met vroegboekvoordeel en gratis annuleren (ook tijdens het gehele kerstseizoen) zijn hier te boeken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Weet jij welke shows we kunnen verwachten ? En welke periode?
  • Veth65 zei:

Weet jij welke shows we kunnen verwachten ? En welke periode?

Hoi Veth65,

Op dit moment heeft Disney nog geen concrete informatie bekend gemaakt over het komende kerstseizoen. Volgens bronnen in Parijs gaat het thema waarschijnlijk van 13 november 2021 t/m 2 januari 2022 lopen met een programma vergelijkbaar met 2019. Meer informatie & aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/disneys-betoverende-kerst-paris

Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

Disneyland Paris heeft zojuist bekend gemaakt dat het Kerst seizoen dit jaar te zien zal zijn van 13 november 2021 t/m 9 januari 2022. Meer informatie & aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/seizoenen-paris/disneys-betoverende-kerst-paris

Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

Heb jij al enig idee wanneer de kaartjes voor Oud en Nieuw (avond) in de verkoop gaan?
    Groetjes Martine
  • Hoi Lars,

Heb jij al enig idee wanneer de kaartjes voor Oud en Nieuw (avond) in de verkoop gaan?
    Groetjes Martine

Hoi Martine,

Wat wij begrepen hebben gaan die tickets medio augustus in de verkoop. Zodra de tickets beschikbaar zijn, maken we dat bekend via onze social media kanalen.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi Lars,

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Wat wij begrepen hebben gaan die tickets medio augustus in de verkoop. Zodra de tickets beschikbaar zijn, maken we dat bekend via onze social media kanalen.

Groetjes,
    Lars
    Oké dank je wel!
    Dan wachten we het nog even af. Zijn ze dan ook online te koop of alleen in het park? Wij hebben ze vorig jaar namelijk daar gekocht.
    Groetjes Martine
  • Goed nieuws! Vanaf 13 november 2021 is de gloednieuwe kerstparade Mickey's Dazzling Christmas Parade dagelijks te zien in het Disneyland Park. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-kerstparade-in-disneyland-paris-tijdens-kerstseizoen. Daarnaast keert ook Disney Illuminations vanaf 21 december 2021 terug.
  • Wooohhh! Zijn wij blij dat we 28-30 december gaan ipv 18-20! Nu die privilege tickets nog opengooien, Disney, haha!
  • Is er iets van bekend , betreffende op welke tijd de parade te zien is ?
Log In of Registreer om te reageren.