Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11213151718105

Reacties


  • Mijn vriendinnen (3) en ik willen 28april 2014 een jaarpas aanschaffen, wie kunnen wij blij maken met 4 stempels?Laugh

    hoi inge marloes,
    heb even mijn agenda erbij gepakt.
    en het is idd , de eerste week van de mei vakantie.
    wij geven jullie graag de korting.
    je kunt mij mailen op tw.luijken@ziggo.nl
    groetjes marjan
  • Amber zei:


    Hallo!
    Volgende week maandag 14 oktober 2013 ga ik met mijn moeder en 2 kids naar disneyland en wil ik jaarkaarten gaan aanschaffen, is er misschien iemand met een jaarpas die dag aanwezig die nog 4 stempels kan gebruiken zodat ik korting krijg?
    Groetjes Amber

    hpi amber,
    weet niet of je al iemand hebt gevonden die jullie korting wilt geven.
    maar wij willen jullie graag korting geven.
    je kunt mij mailen tw.luijken@ziggo.nl
    we gaan morgen ochtend al weg,dus handigste als je vandaag nog kunt mailen om tel nr uit te wisselen
    in Disney hebben we maar beperkt internet nl.
    groetjes marjan
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op 18 en 19 oktober 2013 aanwezig in Disneyland Parijs en kunnen dus 10% korting geven op de aanschaf van een of meerdere jaarkaarten!
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar saffriemike@hetnet.nl om verder iets af te spreken.
    Met vriendelijke groet,
    Michael
  • Hoi Disneyfans!
    Wij zijn op woensdag 23, donderdag 24 en vrijdag 25 oktober in Disney! Wil jij op die dagen een jaarkaart aanschaffen, dan helpen wij je graag aan 10% korting! Wij ontvangen dan de stempels waarmee we onze jaarkaart gratis zouden kunnen verlengen!
    Interesse, mail naar bumi@hetnet.nl!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Hoi,hoi,
    Mocht het nog niet gelukt zijn, wij zijn ook in Disneyland die week dus als je nog iemand nodig hebt kan je altijd mailen!
    Of bellen...06-17958438
    groeten Hetty


    Mijn vriendinnen (3) en ik willen 28april 2014 een jaarpas aanschaffen, wie kunnen wij blij maken met 4 stempels?Laugh

  • Wij zijn in de dagen voor kerst in Disneyland, 22,23,24 en 25 december en ook in de week van 26 april 2014.
    Mocht er iemand behoefte hebben aan 10% korting dan kun je mij altijd mailen of bellen!
    Hettytenbrink@tiscali.nl of 0617958438
    met vriendelijke groet, Hetty Jansen ten Brink
  • Hallo Disney fans
    Van 13 t/m 18 oktober zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar evs2000@gmail.com
    Groetjes
    Eric
  • hallo,
    Wij zijn op 26+27+28 oktober in Disney en kunnen 3 mensen korting geven.
    Graag horen wij van jullie wie we aan 10% korting kunnen helpen.
    alex.disney@ziggo.nl
    Groeten,
    Alex

  • Mijn vriendinnen (3) en ik willen 28april 2014 een jaarpas aanschaffen, wie kunnen wij blij maken met 4 stempels?Laugh

    hoi,
    wij gaan dan ook. en geven jullie graag de korting.
    wij kunnen nog wel stempels gebruiken.
    stuur maar prive berichtje via marjan@luijkenbgt.com
  • wij zijn 20 oktober, 22 oktober en 23 oktober weer in het park.
    Als je korting wilt op de aanschaf van jaarkaarten mail dan naar erald@live.nl en we kunnen iets afspreken.
  • hallo,
    wij gaan van 23-12 t/m 27-12 naar Disney
    heb je interesse in 10 % korting bij aanschaf abonnement
    mail mij tw.luijken@ziggo.nl
  • wie o wie wilt er morgen 19 oktober 2013 of overmorgen 20 oktober 2013 een jaarkaart aanschaffen en 10% korting van mij ontvangen en kan ik de laatste stempeltjes bij elkaar sprokkelen om hem gratis te laten verlengen?
    mijn mailadres is ruudhznbm5@gmail.com of bel even 0615399956
  • Hai,
    Helaas nog geen enkele stempel kunnen sparen! Frown Wie kan ons helpen en wil graag korting?
    25, 26 en 27 Oktober zijn wij weer in DLP en kunnen (12 keer) 10 % korting geven.
    25, 26, 27, 28, 29 en 30 December zijn wij ook in het park en geven ook dan graag iemand 10 % korting!
    Mail op micheline.janssen@freeler.nl of bel 06-15907558
    Groeten Mich
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn op 21, 22 en 23 december in Disneyland. Mocht iemand nog een jaarkaart met 10 procent korting willen, dan houden wij ons graag aanbevolen. Wij kunnen nog 11 mensen korting geven op een jaarkaart. Ik ben het best bereikbaar op kirsten9417@hotmail.com.
    Groetjes, Kirsten
  • Hoi Disneyfans!
    Wij zijn op dinsdag 22 okt , woensdag 23, donderdag 24 in Disney! Wil jij op die dagen een jaarkaart aanschaffen, dan helpen wij je graag aan 10% korting! Wij ontvangen dan de stempels waarmee we onze jaarkaart gratis zouden kunnen verlengen!
    Interesse, mail naar angelique90@live.nl
    Groetjes,
    angelique
    of sms naar 0651395485 Laugh
  • Hoi allemaal,
    Als je 10% korting op je jaarkaart wilt, mail even de datum door naar jeroen.meuldijk@planet.nl. We zijn vaak in Disney, dus wellicht kan je met ons een afspraak maken.
    Groetjes
    Jeroen & Robin
  • Hallo,
    Vanaf 29/10/2013 (rond de middag) tot en met 31/10/2013 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij heel wat geïnteresseerden 10% korting geven bij aanschaf van een jaarpas. Wij zelf hebben nog 1 stempel nodig om de jaarpas van ons dochtertje van 4 jaar voor 1 jaar gratis te verlengen.
    Als je interesse hebt, kan je ons contacteren op het e-mailadres geert.de.vylder@upcmail.nl
    Of bel ons op het nummer 0622400243.
    Groetjes,
    Geert Smile
  • Wij willen zaterdag 9 november 2 jaarkaartem aanschaffen is er dan iemand die ons korting kan geven?
  • Hallo, wij zijn 6 en 7 december in Disneyland Parijs. Wij kunnen 12x 10% korting op uw jaarkaart geven. Als u tenminste 2 jaar geen jaarkaart heeft afgenomen. Wilt u afspreken, dan kunt u bellen op 06-28206670.
  • Hallo, wij zijn 6 en 7 december 2013 in Disneyland Parijs en kunnen 12 x 10% korting geven op de aankoop van uw jaarkaart.
    Als u tenminste 2 jaar geen jaarkaart heeft afgenomen. Wilt u afspreken, dan kunt u bellen met 06-28206670.
  • wij zijn 22, 23 en 24 november weer in het park.
    Als je korting wilt op de aanschaf van jaarkaarten mail dan naar czwirs73@gmail.com en we kunnen iets afspreken.
  • Wij zijn de 20e+21e weer in de parken te vinden. Wil je korting om een jaarkaart te kunnen kopen en ons helpen aan stempels? Neem contact met me op via frank_keizer@hotmail.com om telefoonnummers uit te wisselen!
    Gr. Frank
  • WIJ ZIJN 16,17 EN 18 NOVEMBER WEER IN DISNEYLAND PARIJS EN KUNNEN DAN NOG 9 MENSEN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP JAARKAARTEN.
    WIJZELF ZOUDEN HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    VOOR ONS TELEFOON NUMMER OF OM AF TE SPREKEN, MAIL DAN NAAR: kleertjesd@live.nl
  • wij zijn 22, 23 en 24 november weer in het park.
    Als je korting wilt op de aanschaf van jaarkaarten mail dan naar czwirs73@gmail.com en we kunnen iets afspreken.
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn 17 en 18 november in Disneyland Parijs en kunnen 6 mensen (of minder) korting geven op de jaarkaart. Wil je daar gebruik van maken? Mail dan naar jeroen.meuldijk@planet.nl.
    Groet,
    Robin & Jeroen
  • Hallo Disneyliefhebbers,
    Wil je korting op een jaarkaart en ben je net als wij 30, 31 december 2013 en 01 januari 2014 in Disneyland Parijs, mail dan naar p_van_wissen@hotmail.com. Dan spreken we iets af waardoor jij de korting krijgt en wij de stempelsLaugh!
    Groeten,.
    Paul & Marian
  • Hallo Disneyfan,
    Op vrijdag 22 en zondag 24 november hebben wij gelegenheid om korting te geven op de aanschaf van je jaarkaart. Mail naar brooklyn@online.nl, Je kunt ook sms-en of bellen naar 06-40723152.
    Groet,
    Sandra
  • Hallo Disneyfan,
    Op vrijdag 15 november en zondag 17 november zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen nog korting verlenen op de aanschaf van nieuwe jaarkaarten. Interesse? Mail, bel of SMS naar brooklyn@online.nl / 06-40723152.
    Groet,
    Sandra
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn 14 en 15 december in Disneyland Parijs en kunnen 6 mensen (of minder) 10% korting geven op de jaarkaart.
    Profiteren van deze korting of wilt u er meer informatie over? Mail dan naar jeroen.meuldijk@planet.nl.
    Groet,
    Robin & Jeroen
  • Hallo iedereen!
    Ik ben 30, 31 december en 2 januari in Disneyland. Als je graag 10 % korting krijgt op de aankoop van je jaarkaart tijdens die dagen en je hebt de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in je bezit gehad kan je mij contacteren via doriensnels@msn.com om verder af te spreken. Wij kunnen al zeker aan 6 mensen korting geven.
    Groetjes
    Dorien
Log In of Registreer om te reageren.