Geldigheid photopass bij verlengen jaarkaart

Bij de infinity jaarkaart is een photopass jaarkaart inbegrepen. In de voorwaarden staat dat de photopass 1 jaar geldig is na activatie, maar als je op tijd je infinity jaarpas verlengt, dan krijg je er 4 maanden gratis bij. Hoe lang is dan je photopass geldig? 12 maanden of 16?

Reacties

  • Voor zover ik weet 12 maanden, want de Photopas kan je bijvoorbeeld ook 2 maanden na aanschaf nog een keer activeren, staat los van je jaarkaart.
  • Hoi @steef ,

    De geldigheid van de PhotoPass+ kaart voor jaarkaarthouders staat inderdaad los van de geldigheid van de jaarkaart zelf, zoals mcjas al aangeeft hierboven. Deze is altijd 12 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @steef ,

    De geldigheid van de PhotoPass+ kaart voor jaarkaarthouders staat inderdaad los van de geldigheid van de jaarkaart zelf, zoals mcjas al aangeeft hierboven. Deze is altijd 12 maanden geldig.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi @steef, Lars en forum leden,

    Mijn ervaring is dat de PhotoPass de zelfde geldigheid heeft als je jaarkaart bij verlenging 16 maanden dus.
    Staat ook bij de uitleg van de voordelen van de Infinity jaarkaart.

    Groetjes,

    Silvia
  • Hoi @babbel ,

    Kijk, dat staat dan weer niet in de officiele documentatie van Disney. Dank voor de feedback! De PhotoPass volgt dus de geldigheid van de jaarkaart zelf, ongeacht wanneer deze wordt aangeschaft? Stel je koopt 'm pas een maand nadat je verlengde jaarkaart (van 16 maanden) al is ingegaan. Heeft de PhotoPass dan een geldigheid van nog 15 maanden?

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben eind juli 2019 een infinity abonnement genomen dat 12 maanden geldig is maar de Photopass is tot medio december 2020 geldig.
    4,5 maand extra dus.
  • Macamba zei:

    Wij hebben eind juli 2019 een infinity abonnement genomen dat 12 maanden geldig is maar de Photopass is tot medio december 2020 geldig.
    4,5 maand extra dus.

    Wellicht is PhotoPass voor jaarkaarthouders dan standaard 16 maanden geldig om zodoende geen problemen te krijgen met verlengingen die langer geldig zijn?
  • Mijn photopas blijkt ook ruim 16 maanden geldig te zijn, ook icm mijn eerste jaarabo die 12 maanden geldig is.
Log In of Registreer om te reageren.