Ontbijt in Disneyland Hotel

Goedemorgen

Mijn man en ik zijn van 12 tot 16 februari in hotel cheyenne
Ik zou hem op valentijn graag verassen met een ontbijt in het roze disneyland hotel.
Wie weet de prijs daarvan, of dat überhaupt kan en waar ik dat kan reserveren?
We hebben een magic plus card

Reacties

  • Hoi @Melissamelk ,

    In principe zou dat kunnen, maar alleen op basis van beschikbaarheid én dit kan niet op voorhand worden gereserveerd. Als de bezettingsgraad van het hotel hoog is, dan worden er geen niet-gasten toegelaten bij het ontbijt. Het is dus een gok, want je kunt pech hebben en dan is er geen plaats.

    Het ontbijt in het Disneyland Hotel kost €34 per persoon. Meer informatie over alle ontbijtmogelijkheden in Disneyland Paris met prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars

    Bedankt! DE link had ik al gevonden inderdaad. Mochten we dit willen, moeten we dat dan reserveren via de receptie van Hotel Cheyenne? Of bij de City Hall?
  • Graag gedaan, Melissa! Zoals gezegd is reserveren niet mogelijk. Je zult dus fysiek naar het Disneyland Hotel moeten gaan en vervolgens vragen aan de cast member bij de ingang van Restaurant Inventions of het mogelijk is om als niet-gast het ontbijt los te betalen. Daar krijg je te horen of het kan of niet.
Log In of Registreer om te reageren.