Ontdekkingstickets

oktober 2013 aangepast in Praktische Informatie
Hoi,
Ik had een vraagje ivm ontdekkingstickets.
Binnenkort gaat een vriend voor 2 dagen mee naar Disneyland Parijs, hij heeft geen jaarpas..
Een ticket voor 2 dagen kost €139 euro, duur dus.
Als ik 2 ontdekkingstickets zou kopen komt dit goedkoper uit (voor de 2 dagen).
Mag je 2 ontdekkingstickets kopen voor éénzelfde persoon? Of kan je dit niet doen?
Alvast bedankt,
Kenneth

Reacties


  • Hoi,
    Ik had een vraagje ivm ontdekkingstickets.
    Binnenkort gaat een vriend voor 2 dagen mee naar Disneyland Parijs, hij heeft geen jaarpas..
    Een ticket voor 2 dagen kost €139 euro, duur dus.
    Als ik 2 ontdekkingstickets zou kopen komt dit goedkoper uit (voor de 2 dagen).
    Mag je 2 ontdekkingstickets kopen voor éénzelfde persoon? Of kan je dit niet doen?
    Alvast bedankt,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    De Celebration tickets kun je onbeperkt aanschaffen en gebruiken voor iedereen. Zo kun je dus inderdaad 2 Celebration tickets aanschaffen voor 1 persoon. Deze speciale tickets zijn namelijk in een periode van 6 maanden geldig na aankoop.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Hoe zit dat met ontdekkingstickets. Wat kosten ze per stuk? En moet je zelf ook mee op het moment dat de tickets gebruikt worden, of kan degene die ze wil gebruiken dit ook zonder dat de kaarthouder er bij is?
    Gr. Frank
  • Frank zei:


    Hoi Lars,
    Hoe zit dat met ontdekkingstickets. Wat kosten ze per stuk? En moet je zelf ook mee op het moment dat de tickets gebruikt worden, of kan degene die ze wil gebruiken dit ook zonder dat de kaarthouder er bij is?
    Gr. Frank

    Hoi Frank,
    De 'ontdekkingstickets' zijn alleen beschikbaar voor Belgische gasten. Het Celebration ticket (met 20% korting en min of meer vergelijkbaar met het 'ontdekkingsticket') is beschikbaar voor Nederlandse gasten en kost €59,- per persoon voor 1 dag / 2 parken. Dit E-ticket kan nog t/m 7 november 2013 online worden aangeschaft via DiscoverTheMagic.nl en is vanaf de dag van aanschaf voor 1 dag in een periode van 6 maanden geldig. Iedereen kan zo'n dergelijk ticket aanschaffen. Dit heeft niets met (jaar)kaarthouders te maken.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.