Jaarkaart online aanschaffen

13»

Reacties

  • Meestal de kassa’s, maar dat hangt van een heleboel dingen (niet te voorspellen) af.
  • Dat is heel lastig te zeggen: hangt vaak af van wanneer je op de dag er bent.
    Mijn advies is om gewoon lekker het park in te gaan, en dan gedurende de dag de rij bij BPA een beetje in de gaten te houden. Meestal rond lunchtijd is het een stuk rustiger dan wanneer het park net open is gegaan.
  • Hoi allemaal,

    Jaarkaarten kunnen NU online worden aangeschaft aan de oude prijzen vanaf €179 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars, wss is deze vraag al gesteld mr ik vroeg me het volgende af: we willen graag opnieuw een jaarkaart bestellen maar als we dat met evoucher doen zoals we dat steeds gedaan hebben dan kunnen we mr 1 dag reserveren. Dan moeten we als we de definitieve jaarkaarten hebben de 2 volgende dagen reserveren mr wat als die niet meer beschikbaar zijn want je boekt dan voor de volgende dag. Als het park dan vol zit, dan kan je 2 dgn op je hotel verblijven ipv in disney, hoe kan je dat omzeilen? Alvast bedankt
  • En nog een vraagje je mag 3 dgn max boeken maar mag je in principe 3dgn gaan en de week erop terug 3 dgn reserveren? Thxs!
  • Hoi @tinkebel2 ,

    Dat is correct. In alle gevallen (nieuwe jaarkaart via online E-voucher of nieuwe jaarkaart ter plaatse aanschaffen) kan er maar voor één dag een reservering voor toegang worden gemaakt. Pas als je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen, kunnen nieuwe reserveringen worden gemaakt.

    Dit is alleen te omzeilen door een 'room only' reservering in de Disney hotels te maken met de E-voucher. Als je de E-voucher in je bezit hebt, kun je namelijk de Disney reserveringslijn bellen voor de prijzen met jaarkaartkorting. Let er wel op dat de jaarkaart geen blockdagen heeft op de dagen dat je in een Disney hotel verblijft. Toegang tot de parken is dan mogelijk op vertoon van de Magic Pass + geldige jaarkaart, vergelijkbaar met Extra Magic Time.

    Je mag als jaarkaarthouder maximaal 3 dagen toegang gereserveerd hebben staan, maar zodra de eerste dag voorbij is, mag je direct een nieuwe dag reserveren, etc. Je hoeft dus niet te wachten totdat je eerste verblijf helemaal voorbij is.

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen!

    Ik ben van plan om begin oktober, na 3 jaar, weer een bezoekje te brengen aan Disneyland Paris. Graag wil ik een jaarkaart aanschaffen, omdat dit uiteraard voordeliger is in mijn situatie.

    ‘Vroeger’ kon je de jaarkaart online bestellen en thuis laten sturen (met een eerdere ingangsdatum) zodat je bij je eerste bezoek direct gebruik kon maken van de bring a friend actie… Is dat nog steeds mogelijk? En hoe zit het dan met reserveren voor je bezoek als je deze tickets wilt aanschaffen?

    Ik hoor graag!
  • Hoi @bassiej5 ,

    Jaarkaarten worden voor internationale gasten niet meer per post thuis gestuurd. Je ontvangt nu een E-voucher per mail waarmee je één dag toegang kunt reserveren. Op die willekeurige dag wissel je de voucher om voor de definitieve jaarkaart. Vervolgens kun je voor meerdere dagen toegang reserveren.

    Privilege Tickets kunnen online worden gereserveerd via het jaarkaarten platform: https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl. Deze moeten vervolgens ter plaatse afgehaald en betaald worden bij de kassa's van het Studios Park op vertoon van een geldige jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @bassiej5 ,

    Jaarkaarten worden voor internationale gasten niet meer per post thuis gestuurd. Je ontvangt nu een E-voucher per mail waarmee je één dag toegang kunt reserveren. Op die willekeurige dag wissel je de voucher om voor de definitieve jaarkaart. Vervolgens kun je voor meerdere dagen toegang reserveren.

    Privilege Tickets kunnen online worden gereserveerd via het jaarkaarten platform: https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl. Deze moeten vervolgens ter plaatse afgehaald en betaald worden bij de kassa's van het Studios Park op vertoon van een geldige jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor je snelle reactie, Lars.

    We gaan in de herfstvakantie die kant op... Dan zouden we ergens op de dag aan moeten komen, E-voucher verzilveren, om vervolgens de twee dagen daarna gebruik te maken van de Privilege Tickets. Dit is wel mogelijk, toch? En uiteraard i.c.m. Extra Magical Hours :-)

  • Bedankt voor je snelle reactie, Lars.

    We gaan in de herfstvakantie die kant op... Dan zouden we ergens op de dag aan moeten komen, E-voucher verzilveren, om vervolgens de twee dagen daarna gebruik te maken van de Privilege Tickets. Dit is wel mogelijk, toch? En uiteraard i.c.m. Extra Magical Hours :-)

    Graag gedaan! Ook Privilege Tickets moeten op voorhand worden gereserveerd en dat is eveneens op basis an beschikbaarheid. Als er geen beschikbaarheid is voor jaarkaartenhouders, dan is er ook geen plek voor Privilege Tickets. In de herfstvakantie is het doorgaans erg druk, dus dat is wel een gok die je neemt. Tenzij het reserveringssysteem tegen die tijd is afgeschaft, maar de verwachting is dat dit blijft.
  • Helder!

    Zodra oktober open staat voor reserveringen, zullen we ons bezoek reserveren. De E-voucher voor de jaarpas en 2 losse dagkaarten (deze zijn samen goedkoper dan een tweedaagse ticket kwamen wij achter in de herfstvakantie) voor mijn partner. Dan op goed geluk dat de tweede dag nog plek is voor een reservering. Kan ik deze meteen maken zodra ik mijn definitieve jaarpas hebt?
  • Helder!

    Zodra oktober open staat voor reserveringen, zullen we ons bezoek reserveren. De E-voucher voor de jaarpas en 2 losse dagkaarten (deze zijn samen goedkoper dan een tweedaagse ticket kwamen wij achter in de herfstvakantie) voor mijn partner. Dan op goed geluk dat de tweede dag nog plek is voor een reservering. Kan ik deze meteen maken zodra ik mijn definitieve jaarpas hebt?

    Ja, zodra de definitieve jaarkaart actief is, kan deze gekoppeld worden aan je Disney account om vervolgens reserveringen voor toegang te maken.
  • april 2022 aangepast
    Beste mede forummers,
    Weet iemand of het mogelijk is de naam op de jaarkaart te laten wijzigen voordat de definitieve jaarkaart is gemaakt?
    We hebben de e-vouchers gekocht maar willen 1 jaarkaart toch op een andere naam zetten. ( de e-voucher is nog niet gebruikt)
  • Als ik jaarkaarten online koop scheelt dat nog in disneyland qua wachttijden bij het bureau? En krijg je ze dan meteen in je mail?
  • Als ik jaarkaarten online koop scheelt dat nog in disneyland qua wachttijden bij het bureau? En krijg je ze dan meteen in je mail?

    De online aangeschafte jaarkaart wordt direct in de Disneyland Paris app getoond en kan digitaal gebruikt worden. Je hoeft dus niet meer langs de kassa en meteen naar de parken (met reservering voor toegang), tenzij je perse een fysieke kaart wilt. Meer informatie & bestellen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
Log In of Registreer om te reageren.