Disney's Sequoia Lodge

124»

Reacties

• Hey, weet iemand wat upgraden van gewone kamer naar de golden forest club kost en boek je dat op voorhand om rechtstreeks bij het hotel zelf ? Bedankt
  • Hey, weet iemand wat upgraden van gewone kamer naar de golden forest club kost en boek je dat op voorhand om rechtstreeks bij het hotel zelf ? Bedankt

Hoi Tinkenpeter,

De prijs van een upgrade is afhankelijk van de prijs die je reeds hebt betaald voor een reguliere kamer en de actuele prijs van de club level kamer. Dit is verschillend vanwege aanbiedingen en beschikbaarheid. Hiervoor zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen onder vermelding van je bestaande boekingsnummer. Wachten tot je gaat inchecken is riskant, want de kamers kunnen dan al vol zitten.

Groetjes,
    Lars
  • Als ik voor 1 persoon een golden forest room boek en ik voeg bij het inchecken 2 personen met jaarkaarten toe, mogen deze personen dan ook ontbijten in het hotel.
    Of moeten die dat dan apart bijboeken

Groet Nicole
  • Als ik voor 1 persoon een golden forest room boek en ik voeg bij het inchecken 2 personen met jaarkaarten toe, mogen deze personen dan ook ontbijten in het hotel.
    Of moeten die dat dan apart bijboeken

Groet Nicole

Hoi Nicole,

Het ontbijt is inclusief voor alle gasten van een club level kamer, ook als je ze tijdens het inchecken toevoegt. Maak gebruik van onze handige zoekmachine op de volgende pagina om het verblijf via alle actuele aanbiedingen te boeken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

Groetjes,
    Lars
  • hallo wij hebben geboekt voor een golden forrest kamer, en fastpass, kregen we voor 1 atractie,en 4uurtje, enz, zit daar sochtends ook ontbijt bij met Disney figuren, of moet dat er apart bij ofzo? dank je wel
  • jordy zei:

hallo wij hebben geboekt voor een golden forrest kamer, en fastpass, kregen we voor 1 atractie,en 4uurtje, enz, zit daar sochtends ook ontbijt bij met Disney figuren, of moet dat er apart bij ofzo? dank je wel

Ontbijt met figuren is in Plaza Gardens en dient apart geboekt en betaald te worden.
  • Wij hebben Sequoia Lodge geboekt om 25 en 26 februari te overnachten, zonder toegangtickets. Kunnen we nu ‘s morgens vroeg om 08:30 uur al onze auto daar neerzetten om naar het park te gaan? Of moet ik de auto op de parkeerplaats neerzetten?
  • Hoi Eneeskens,

je kunt op de dag van aankomst op ieder gewenst moment je auto parkeren op de parkeerplaats van het hotel.
  • Top, bedankt voor de snelle reactie
  • Nog een vraagje over de golden forest kamer met ontbijt, snacks, koelkast en aparte bar.
    Ik heb begrepen dat er om 16 uur snacks en drankjes geserveerd worden wat bij de prijs in zit.
    Heeft iemand dit al eens gedaan en wat werd er dan geserveerd? Ivm glutenvrij. (gv wordt doorgegeven hoor)
    En dan de koelkast op de kamer; betekent dit dat de inhoud ook bij de prijs inzit of heb je alleen de luxe van een koelkast op de kamer en de inhoud later afrekenen?
    Dan nog een aparte bar... van 12-22.30 soft drankjes en alcohol.. Bedoelen ze alleen een aparte ruimte waar je drank kunt kopen of zijn die drankjes ook inclusief? Ik geloof dat de volwassenen dan geen tijd meer hebben voor het park. hahaha
  • Myrquin zei:

Nog een vraagje over de golden forest kamer met ontbijt, snacks, koelkast en aparte bar.
    Ik heb begrepen dat er om 16 uur snacks en drankjes geserveerd worden wat bij de prijs in zit.
    Heeft iemand dit al eens gedaan en wat werd er dan geserveerd? Ivm glutenvrij. (gv wordt doorgegeven hoor)
    En dan de koelkast op de kamer; betekent dit dat de inhoud ook bij de prijs inzit of heb je alleen de luxe van een koelkast op de kamer en de inhoud later afrekenen?
    Dan nog een aparte bar... van 12-22.30 soft drankjes en alcohol.. Bedoelen ze alleen een aparte ruimte waar je drank kunt kopen of zijn die drankjes ook inclusief? Ik geloof dat de volwassenen dan geen tijd meer hebben voor het park. hahaha

Hartige en zoete hapjes, kan altijd verschillend zijn uiteraard maar ik had bijv. Lekkere kaasjes, chocolade taartjes etc. Ik had een lege koelkast op de kamer om gewoon te gebruiken.

Ja je kan daar inderdaad onbeperkt koude non alcoholische drankjes drinken en koffie en thee. Heerlijk hoor als je het mij vraagt.. savonds nog even een kopje thee.

• Mmm bedankt Sabrina-Abby.
    Klinkt goed.
  • Myrquin zei:

Mmm bedankt Sabrina-Abby.
    Klinkt goed.

Ga je zeker geen spijt van krijgen! Alleen de tijd van het 4uurtje en de parade is een beetje onhandig.
  • Myrquin zei:

Mmm bedankt Sabrina-Abby.
    Klinkt goed.

Ga je zeker geen spijt van krijgen! Alleen de tijd van het 4uurtje en de parade is een beetje onhandig.
    Dan moeten wij die maar de laatste dag bekijken als wij hebben uitgecheckt voor 11 uur.
    Bedankt vóór de tip!
  • Heeft iemand een idee wat de prijs van een room only is in november? Ik heb een magic plus, mijn vriend heeft geen AP , is t goedkoper om voor hem een arrangament te boeken? Kan ik dan ook ontbijten als we een ontbijt erbij boeken? Of beter een room only met kaartjes via mijn AP of toch een AP voor hem kopen?
  • Heeft iemand een idee wat de prijs van een room only is in november? Ik heb een magic plus, mijn vriend heeft geen AP , is t goedkoper om voor hem een arrangament te boeken? Kan ik dan ook ontbijten als we een ontbijt erbij boeken? Of beter een room only met kaartjes via mijn AP of toch een AP voor hem kopen?

Hoi sabrina_abby,

Room only prijzen met jaarkaartkorting zijn alleen op te vragen en te boeken via de Disney reserveringslijn. Online zijn alleen aanbiedingen voor complete arrangementen (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris) en losse aanbiedingen voor 'room only' te bekijken en te boeken (via de zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris).

Doorgaans is de beste optie om via de huidige aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris) voor die ene persoon zonder jaarkaart te boeken zodat hij/zij direct tickets heeft. Het ontbijt is alleen bij kamers in de Golden Forest Club inclusief voor alle later toegevoegde personen (zoals jaarkaarthouders). In alle andere gevallen moet hier los voor worden betaald.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Heeft iemand een idee wat de prijs van een room only is in november? Ik heb een magic plus, mijn vriend heeft geen AP , is t goedkoper om voor hem een arrangament te boeken? Kan ik dan ook ontbijten als we een ontbijt erbij boeken? Of beter een room only met kaartjes via mijn AP of toch een AP voor hem kopen?

Hoi sabrina_abby,

Room only prijzen met jaarkaartkorting zijn alleen op te vragen en te boeken via de Disney reserveringslijn. Online zijn alleen aanbiedingen voor complete arrangementen (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris) en losse aanbiedingen voor 'room only' te bekijken en te boeken (via de zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris).

Doorgaans is de beste optie om via de huidige aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris) voor die ene persoon zonder jaarkaart te boeken zodat hij/zij direct tickets heeft. Het ontbijt is alleen bij kamers in de Golden Forest Club inclusief voor alle later toegevoegde personen (zoals jaarkaarthouders). In alle andere gevallen moet hier los voor worden betaald.

Groetjes,
    Lars
    Dank je wel Lars voor je heldere antwoord!

Ik heb begrepen dat de room only niet meer met %korting gaat, maar vanaf 129,- is? Klopt dat?

• Dank je wel Lars voor je heldere antwoord!

Ik heb begrepen dat de room only niet meer met %korting gaat, maar vanaf 129,- is? Klopt dat?

Graag gedaan! De jaarkaartkorting op overnachtingen in de Disney hotels is sinds de lancering van de nieuwe type jaarkaarten (maart 2017) variabel, net als reguliere arrangementen. Dat wilt zeggen dat de korting varieert naar gelang de beschikbaarheid in kamers per hotel en de periode waarin je wilt gaan. Voorheen kreeg je vaste percentages korting, maar dat is nu niet meer het geval. De 'vanaf prijs' is een indicatie die Disney nu geeft om mensen zo een beter beeld van de kosten te geven dan alleen een kortingspercentage.

Groetjes,
    Lars
  • Over een tweetal weken ga ik disneyland Parijs bozoeken met halloween en in december ga ik met kerstmis nog een aantal dagen.

Beide reizen verblijf ik in sequoia logde Montana kamer. Vorig jaar voor het eerst hier verbleven maar In een golden forest kamer.

Wat kan ik verwachten van het ontbijt? Gaat het ontbijt door in beide restaurants of maar in 1 restaurant en is er verschil in de restaurants? Moet je hier op voorhand een uur doorgeven dat je komt ontbijten of kan je gewoon binnen lopen van zodra je klaar bent. Is dit dan elke dag hetzelfde uur of is dit eventueel ook variabel? Van hoe laat tot hoe laat kan je er terecht en is er een moment dat het er erg druk is dat je lang moet wachten of aanschuiven wat in santa fe vaak een probleem is, of is dit restaurant groter en kunnen ze hier de drukte beter aan?

groetjes Birgitte

Hallo Birgitte of anderen,

Heeft iemand al met kerstavond of kerstmis gegeten in Disneyland Parijs?

Wij gaan voor het eerst met kerstmis naar Disneyland. Ook in Golden Forrest maar niet voor eerste keer dit :smile:
    Maar wij hebben weinig zin om 500 euro te betalen om met 4 te te eten op kerstavond of kerstmis... Ik vind de prijzen er lichtjes over...

Ik ben dus op zoek naar suggesties om te eten op kerstavond of kerstmis die niet overdreven is maar liever ook geen counter restaurants...

groetjes
  • mieke zei:

Hallo Birgitte of anderen,

Heeft iemand al met kerstavond of kerstmis gegeten in Disneyland Parijs?

Wij gaan voor het eerst met kerstmis naar Disneyland. Ook in Golden Forrest maar niet voor eerste keer dit :smile:
    Maar wij hebben weinig zin om 500 euro te betalen om met 4 te te eten op kerstavond of kerstmis... Ik vind de prijzen er lichtjes over...

Ik ben dus op zoek naar suggesties om te eten op kerstavond of kerstmis die niet overdreven is maar liever ook geen counter restaurants...

groetjes

Hoi mieke,

Bekijk welke restaurants speciale menu's voeren op kerstavond (24 december) en oudejaarsavond (31 december) op de volgende pagina onder het kopje 'Speciale menu's kerstavond & oudejaarsavond': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Prijzen voor dit jaar zijn op dit moment nog niet bekend, dus die informatie is nu nog gebaseerd op vorig jaar, maar dan heb je alvast een indicatie. De overige restaurants voeren de reguliere menu's met standaard prijzen. Op andere dagen (ook op Eerste en Tweede Kerstdag) voeren alle restaurants de normale menu's.

Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars voor de informatie.

Kan je in de village dan de normale menu nemen?
    Maar je kan dat niet reserveren, dus waarschijnlijk lange wachttijden?
  • mieke zei:

Dank je Lars voor de informatie.

Kan je in de village dan de normale menu nemen?
    Maar je kan dat niet reserveren, dus waarschijnlijk lange wachttijden?

Hoi mieke,

Graag gedaan. De lijst met restaurants voor dit jaar zijn nog niet bekend, maar op basis van vorig jaar kan er in Disney Village gewoon regulier gegeten worden. De door Disney gerunde restaurants kunnen vanaf 60 dagen vóór aankomst gereserveerd worden via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    ik ben nieuw op dit forum. Heb even rond gezocht maar volgens mij staat dit nog nergens:

Wij gaan oktober 2020 dus over 15 maanden naar Disney. (duurt nog even, maar het goedkoopste boek je vroeg dus ja.... )We gaan met twee gezinnen, ons gezin van vier personen en vrienden hebben een gezin van vijf. Vorige keer sliepen we in Sequoia lodge en dat beviel prima. De jongste van onze vrienden was 2, dus ze konden met vijf op 1 kamer.
    Maar volgend jaar is ze 5 en mag het dus niet meer. We weten wel dat Santa Fe, Disney hotel en Newport Bay familiekamers heeft, DC ook maar daar slapen we liever niet en Sequoia is gewoon onze favoriet. Is er een manier om legaal met vijf personen op 1 kamer te overnachten? Qua ruimte kan het prima, de kinderen zijn klein en smal en passen makkelijk met zijn drieën in 1 bed. Zou het met telefonisch boeken bijv kunnen?

Als het niet kan, is het dan mogelijk om in een ander hotel te ontbijten dan te slapen? Nu het ontbijt er niet meer standaard bij zit vast wel toch? Er gaat een kind met autisme mee, en een ontbijtzaal waar je de tafel wordt toegewezen ipv zelf moeten zoeken is voor hem erg belangrijk. We zouden dan in sante fe kunnen slapen en in sequoia ontbijten ofzo..

alvast bedankt voor jullie input!
  • Hoi @Mim ,

Nee, dat is niet mogelijk. Er kunnen maximaal 4 personen + 1 baby tot 3 jaar verblijven in één accommodatie. Méér personen boeken gaat niet, ook niet telefonisch.

Het is mogelijk om in een ander Disney hotel te ontbijten, maar alleen op basis van beschikbaarheid. Als de bezettingsgraad van het desbetreffende hotel hoog is, dan worden 'walk-ins' niet toegelaten. Dit kan ook niet op voorhand gereserveerd worden en is een gok. Tijdens schoolvakanties, feestdagen en weekenden zal er in de meeste gevallen sowieso geen plaats worden geboden aan bezoekers die niet in het hotel verblijven. Bekijk alle ontbijtmogelijkheden in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris.

Aanbiedingen voor 2020 zijn op dit moment beschikbaar voor aankomsten t/m 30 september 2020 via de vroegboekvoordeel actie (tot 25% korting + gratis ontbijt én diner): https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Wellicht handig om toch wat alternatieve data te bekijken in bijvoorbeeld september om hiervan te kunnen profiteren.

Groetjes,
    Lars
  • @ Mim

De baron von munchhausen suite (of zoiets) in het vienna dream castle hotel heeft wél plaats voor 5 mensen (1 king size + 1 veldbed in de ene ruimte en 1 kingsize in de andere ruimte).
    Ook village nature heeft units voor 6, 8 en 12 personen als ik me niet vergis.
    Misschien overwegen om daar eens te kijken??
  • Bedankt voor jullie antwoorden. In september kunnen we niet, we zitten aan schoolvakanties vast en gaan altijd 5 dagen ivm rustpauzes voor mijn zoon met autisme. Een weekend vind ik zelf trouwens ook te kort! Jammer dat Sequoia niet kan, dan zal het newport bay worden denk ik..

Ene kant jammer,andere kant: we plannen een disney trip dus sowieso feest ;)
  • Weet iemand of komende week het zwembad in Sequioa Lodge geopend is? Ik zie alleen dat het op 'bepaalde dagen' gesloten kan zijn...
  • Hoi Jessica,

ik denk dat dat een algemene opmerking is, maar voor zover ik kan vinden zijn er geen geplande slutingen komende week.
    Geplande sluitingen (ook voor zwembaden) vind je hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris (even scrollen voor de zwembaden).
  • maart 2020 aangepast
    Via onze jaarkaart dit weekend in dit hotel verbleven.
    Had er zoveel goede dingen over gelezen en een goede indruk van als we er rondliepen / gingen zwemmen.. ideale ligging, mooie omgeving.

Misschien liggen mijn verwachtingen te hoog maar we zijn toch wat teleurgesteld.
    We hadden een normale 4 persoons kamer in de noord-vleugel. Enorm gebouw.

Wat me direct opviel is dat het hotel van binnen echt uitgeleefd en verouderd is, vooral dan de tapijten en het behang. Op de kamer zelfde verhaal.
    Allemaal niet slecht, mooi uitzicht ook, ruim genoeg, maar: bijna nergens een stopcontact te vinden om je telefoon op te laden..

Of als de poetsdame is geweest: gewoon knuffels en pyjama terug op bed kwakken zonder het even recht te leggen, dat zijn zo die kleine “magische” details die ik dan mis. En dat dan voor de prijs die 4x hoger ligt dan het hotel buiten Disney waar we normaal gaan (simpel B&B hotel, modern en schoon).

Zwembad: jacuzzi kapot.

Info tijdens check in verkeerd: vrienden tickets zouden via conciërge te koop zijn, net als MasterCard reservaties..
    niet dus.
    Nadat ik netjes om 7:30 tickets wilde kopen deed de computer het niet dus 15-20min later pas klaar.
    Privilege tickets gekocht i.p.v. de iets goedkopere vrienden actie..

Dus ook hier weer, allemaal geen ramp maar toch onder het Disney niveau dat ik had verwacht, zeker voor die prijs.

Zou ik dit hotel afraden: mwa als je een goede deal kunt vinden.. het is prima.. maar qua value for money is het zoals zo veel in DLP: ondermaats en overpriced.

Al bij al, eindoordeel, beetje spijt van. Wel leuke tijd gehad.

Gaan we dit nog eens doen? Nee.
    Gaan we onze jaarkaart verlengen? Nee. Over een paar jaar misschien weer.

Ieder z’n mening maar ik vind dat mensen (zonder te muggenziften) best eens wat kritischer mogen zijn gezien de kapitalen die we daar allemaal betalen, maar dan worden afgescheept met dit soort ondermaatse toestanden (en schuttingen).
Log In of Registreer om te reageren.