Voorbereiding bezoek Walt Disney World

12324262829121

Reacties

  • Lieve Mieke en alle andere die nu niet op vakantie kunnen.Het is voor velen een vakantie waar je misschien jaren voor spaart en dan is het komt het annuleren ervan heel hard aan.Zeker als er kosten zijn die je niet vergoed zou krijgen.Het is even afwachten wat we in Orlando gebeurt.Ik hoop voor jullie allemaal dat de vakantie anders volgend jaar wel door kan gaan en vooral dat iedereen gezond blijft.Dit had ik nooit verwacht.
  • Je kunt het de kinderen gewoon niet uitleggen
    Ik wacht tot half mei dan zullen er wel nieuwe en hoppelijk duidelijke regels zijn.
    Het is anders vreselijk zuur.
    Wij kijken hier al 5 jaar naar uit.
    En ook begrijp ik het wel.
    Maar als consument moeten we toch niet voor de extra kosten opdraaien.
    Wij kunnen hier niets aan doen.
    Maar ik baal hier nu zo van
  • Je kunt het de kinderen gewoon niet uitleggen
    Ik wacht tot half mei dan zullen er wel nieuwe en hoppelijk duidelijke regels zijn.
    Het is anders vreselijk zuur.
    Wij kijken hier al 5 jaar naar uit.
    En ook begrijp ik het wel.
    Maar als consument moeten we toch niet voor de extra kosten opdraaien.
    Wij kunnen hier niets aan doen.
    Maar ik baal hier nu zo van

    Het is inderdaad hoe dan ook zuur. Helaas kunnen de bedrijven er net zo min iets aan doen dan de consument. We zitten toch allemaal samen in het bootje ben ik bang. Disney doet nergens moeilijk over lijkt het devies. Omboeken naar een andere datum kost in het slechtste geval geloof ik 200 dollar per boeking. Het zal vooral in de vlucht zitten of er iets omgeboekt kan worden of dat er centen terug gaan komen. Ik snap (helaas) deze maatschappijen ook wel. Als ze iedereen hun geld onverkort terug geven is het vrijwel zeker dat ze failliet gaan... En dan is iedereen sowieso alles kwijt.
  • Luchtvaartmaatschappijen doen toch een stuk moeilijker dan ik dacht. Ik vloog normaal met Delta op 6 april.Ik kan alleen een omboeking krijgen binnen het jaar van m'n ticket dus in ons geval is dat begin september 2020. Maar we kunnen niet meer gaan voor die periode. Ik probeer nu al alles om hen te vragen me een voucher te geven die geldig is tem einde april 2021. Maar antwoord is nee. Ze annuleren hun vluchten ook niet maar voegen ze samen door ze te vertragen of vervroegen met 5 à 6 uur maar nog wel onder dezelfde vluchtnummers te laten vliegen. Hierdoor kan je als consument dus NIETS. Want vlucht is dus niet geannuleerd. Het nederlands callcenter werkt ook voor KLM en Air France en elke keer krijg je andere en foute info. Behoorlijk frustrerend.Ik zou nu naar het callcenter in de US moeten bellen. Wat een gedoe. Kans is dus zeer groot dat ik toch het bedrag van onze vluchten kwijt ben voor 4 personen :-(
    Ik vertelde het onze kinderen al een 2 weken geleden dat we niet konden gaan. Ze waren erg teleurgesteld maar eigenlijk gingen ze er wel goed mee om. Ik kan nog geen nieuwe datum plakken wanneer we dan wél gaan (hopelijk pasen 2021) maar dat was voor hen niet zo'n probleem. Zolang we nog maar ooit zouden gaan.....kinderen zijn soms flexibeler dan je zou verwachten.
    Misschien kan ik nog iets regelen via de annulatieverzekering gezien ik ondertussen ziek geworden ben en 14 dagen niet buiten mag. Maar ook na contact opgenomen te hebben met hen krijg ik geen duidelijk antwoord. Want ze weten nog niet of ze een COVID19 besmetting wel onder ziekte zouden laten vallen (cfr epidemie). Bovendien zou ik van Delta dan een bewijs moeten krijgen dat ik m'n vlucht annuleerde. Delta levert deze niet af want ze zetten je vlucht automatisch om naar een credit/voucher als je je vlucht niet neemt. Het callcenter in europa kan hier niet helpen en dus ook daarvoor moet ik naar de US bellen.

    Ik ben het BEU!
  • Luchtvaartmaatschappijen doen toch een stuk moeilijker dan ik dacht. Ik vloog normaal met Delta op 6 april.Ik kan alleen een omboeking krijgen binnen het jaar van m'n ticket dus in ons geval is dat begin september 2020. Maar we kunnen niet meer gaan voor die periode. Ik probeer nu al alles om hen te vragen me een voucher te geven die geldig is tem einde april 2021. Maar antwoord is nee. Ze annuleren hun vluchten ook niet maar voegen ze samen door ze te vertragen of vervroegen met 5 à 6 uur maar nog wel onder dezelfde vluchtnummers te laten vliegen. Hierdoor kan je als consument dus NIETS. Want vlucht is dus niet geannuleerd. Het nederlands callcenter werkt ook voor KLM en Air France en elke keer krijg je andere en foute info. Behoorlijk frustrerend.Ik zou nu naar het callcenter in de US moeten bellen. Wat een gedoe. Kans is dus zeer groot dat ik toch het bedrag van onze vluchten kwijt ben voor 4 personen :-(
    Ik vertelde het onze kinderen al een 2 weken geleden dat we niet konden gaan. Ze waren erg teleurgesteld maar eigenlijk gingen ze er wel goed mee om. Ik kan nog geen nieuwe datum plakken wanneer we dan wél gaan (hopelijk pasen 2021) maar dat was voor hen niet zo'n probleem. Zolang we nog maar ooit zouden gaan.....kinderen zijn soms flexibeler dan je zou verwachten.
    Misschien kan ik nog iets regelen via de annulatieverzekering gezien ik ondertussen ziek geworden ben en 14 dagen niet buiten mag. Maar ook na contact opgenomen te hebben met hen krijg ik geen duidelijk antwoord. Want ze weten nog niet of ze een COVID19 besmetting wel onder ziekte zouden laten vallen (cfr epidemie). Bovendien zou ik van Delta dan een bewijs moeten krijgen dat ik m'n vlucht annuleerde. Delta levert deze niet af want ze zetten je vlucht automatisch om naar een credit/voucher als je je vlucht niet neemt. Het callcenter in europa kan hier niet helpen en dus ook daarvoor moet ik naar de US bellen.

    Ik ben het BEU!

    Als je zelf ziek bent kun je met een doktersverklaring je beroepen op de eigen annulering verzekering (en vanuit gaande dat je die wel gewoon hebt). Daarom komt nooit te staan wat je hebt en dus kan de verzekering het nooit op de pandemie gooien. Dan heb je dus niets meer met de vlucht maatschappij te maken.
  • Op het attest staat 'in kader van Covid19 pandemie'. In België worden er momenteel enkel telefonische doktersconsultaties gedaan voor mensen met symptomen en je ontvangt dan het officiële covid19 attest. Moeilijk dan te verbergen natuurlijk. Tenzij ik de dokter om een alternatief attest vraag.
    Op de papieren van de annulatieverzekering moet je toelating geven om meer medische gegevens op te vragen indien ze dat nodig achten.Komen ze het ook snel te weten natuurlijk. Ik heb expliciet gevraagd of ik wel toelating moet geven maar anders wordt het dossier niet behandeld.
  • Op het attest staat 'in kader van Covid19 pandemie'. In België worden er momenteel enkel telefonische doktersconsultaties gedaan voor mensen met symptomen en je ontvangt dan het officiële covid19 attest. Moeilijk dan te verbergen natuurlijk. Tenzij ik de dokter om een alternatief attest vraag.
    Op de papieren van de annulatieverzekering moet je toelating geven om meer medische gegevens op te vragen indien ze dat nodig achten.Komen ze het ook snel te weten natuurlijk. Ik heb expliciet gevraagd of ik wel toelating moet geven maar anders wordt het dossier niet behandeld.

    Dan geldt volgens mij nog steeds dat u ziek bent en dus niet in staat om te reizen. Dat is volgens mij hetgeen vereist is voor de reguliere reis en annuleringsverzekeringen. Heb persoonlijk nog nooit gehoord dat daar bepaalde ziektes bij uitgesloten zijn. Maar goed het zijn rare tijden en de verzekeraars zullen er momenteel alles aan doen om onder hun verplichtingen uit te komen. Ik zou het gewoon proberen. Dus niet op de vliegmaatschappij richten maar op uw eigen doorlopende reis en annuleringsverzekering met het doktersattest als bewijs.
  • Ja misschien wel. Moet ik alleen nog een bewijs te pakken zien te krijgen van Delta dat ik zelf m'n vlucht annuleer.Daarvoor moet ik dus naar de US bellen. Want hier in Europa kunnen ze dat dus niet.
  • Echt heel vervelend, iedereen die zich nu zorgen maakt. Je trip uitstellen zonder financiële consequenties lijkt me nog acceptabel. Maar inderdaad heel veel geld verliezen dat wil je echt vermijden.

    Toch moeten we er soms ook even bij stilstaan welke ramp zich nu voltrekt in Amerika.. ze worden echt keihard getroffen. Niet alleen de slachtoffers zelf maar hele delen van de bevolking zullen het ook financieel voelen.
    Wij hebben net hier in (noord) Europa echt wel heel goed, qua sociaal systeem, preventie etc.

    Dus als we dat in perspectief blijven zien, ondanks de overmacht vind ik dat men toch veel doet of probeert om het op te lossen.


    Inmiddels is bekend dat de Disney parken in Amerika voor onbepaalde tijd gesloten blijven.
    En ik denk dat het ondanks Trump’s harde woorden of mooie belofte het sterk zal afhangen van het aantal besmettingen en slachtoffers. Voor Disney gaat het risico anders onverantwoord zijn lijkt me.

    Het lijkt me daarom realistisch dat sowieso de maand april verloren is.

    In Amerika willen ze misschien sneller weer opstarten dan hier in Europa maar ik denk dat de komende 2 weken bepalend gaan zijn, afhankelijk van hoe ernstig de situatie dan is (geweest).

    Gelukkig communiceert Disney wel goed en doen ze hun best om alles te regelen / om te boeken.. blijft natuurlijk vervelend om steeds met onzekerheid te blijven zitten want niemand kan op dit moment zeggen of die maatregelen nog weken of maanden nodig zijn, of wanneer we weer mogen / kunnen reizen.

    Zowel de overheid als Disney als de luchtvaart wil natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen starten.

    Tot slot nog een zeer interessante analyse / voorspelling van Touringplans.
    Aan de hand van wanneer de parken weer open gaan voorspellen ze nu de drukte in een curve waarbij je ziet dat het in de eerste weken na opening nog rustig gaat zijn (omdat mensen hun reis nog moeten organiseren en niet last minute kunnen vliegen) maar ook dat het in andere periodes drukker gaat zijn omdat meer mensen hun vakantie nog komen “inhalen” later in dit jaar.

    https://touringplans.com/blog/2020/03/24/crowd-calendar-and-coronavirus/
  • Het is ook allemaal heel erg
    Niemand en geen enkel land ter wereld heeft dit ooit meegemaakt
    Iedereen doet zijn best en werkt zich een slag in de rondte om dit virus de kop in te drukken.
    Daar heeft iedereen diep respect voor.
    Er breken moeilijke weken aan voor veel bedrijven heel onzekeren maanden.
    Ik wil jullie hier op dit forum veel sterkte wensen en dat we ober een aantal weken maanden weer verder kunnen.
    Sterkte
  • Wij zouden op 6 juni naar Orlando gaan met z'n tweeën. Door alle onzekerheid hebben wij voor meer zekerheid gekozen en onze reis en vlucht verplaatst. Bij KLM krijg je een voucher en na 12 maanden je geld terug als je dat wilt. Maar wij konden gratis en zonder bijbetaling onze vlucht omboeken naar november. Als ik de vlucht los zou boeken zou die €200 per persoon duurder zijn geweest. Bij het omboeken was het prijsverschil volgens de site ineens 0. Helemaal perfect ging dat.

    Ook meteen het hele pakket voor Disney omgeboekt. Het hotel waar wij zouden slapen was helemaal uitverkocht volgens de telefoniste na 45 minuten aan de lijn. Maar we konden wel in het iets duurdere Animal Kingdom lodge. Alles uit ons oude pakket zit er weer bij, dus de memorymaker, giftcard alleen i.p.v. de gratis Dining en kleine bijbetaling voor een upgrade was ineens verleden tijd. Aan de telefoon werd gezegd dat het prijsverschil in de duurdere kamer zat, maa rop de factuur bleek dit gewoon het Dining pakket te zijn die € 700 duurder werd. Daarnaast nog de stijging van de kamer en een kleine korting van 10% vanuit de nieuwe aanbieding.

    Het was in 10 minuten geregeld, dus dat was erg netjes.
  • Ik denk dat Touringplans sowieso hun plannen kunnen aanpassen, inmiddels zijn al 3 miljoen Amerikanen hun baan kwijt dus ik denk dat heel veel mensen hun vakantie helemaal gaan cancellen. Misschien niet omdat iedereen zijn baan kwijt raakt, maar in onzekere tijden kan je beter meer geld achterhouden.

    Ik denk dat de Disneyparken een stuk rustiger zullen zijn de komende jaren, afhankelijk hoelang Amerika op 'slot' gaat.
  • Is jouw vakantie geannuleerd vanwege het corona virus? Als je jouw vakantie omboekt naar een aankomst tussen 1 juni en 1 september dan ontvang je free dining. Dit kan alleen telefonisch.
  • Ik lees al een tijdje mee voor onze vakantie in augustus naar Disneyworld. Wat begon als een voorbereiding hoe de fastpasses het best besteed konden worden en hoe plan ik de dagen, is nu geëindigd in alleen maar hopen dat we überhaupt mogen gaan zoals velen hier ?.

    Op zich verwacht ik dat Disneyworld in augustus wel weer open is, maar ik vraag mij wel ernstig af of Amerika dan ook al weer internationale reizigers verwelkomt. Heeft iemand een idee hoe Disney hier mee om zou gaan? Krijg je dan ook de mogelijkheid je vakantie een jaar door te schuiven? Wij hebben bij de Walt Disney Travel Company geboekt, de free dining actie. Ik hoop echt dat de piek dan ruim voorbij is zodat wij veilig op vakantie kunnen, maar ik zou ook graag wat duidelijkheid hebben over de situatie als Disney wel open is maar wij er niet kunnen komen.
  • Ik lees al een tijdje mee voor onze vakantie in augustus naar Disneyworld. Wat begon als een voorbereiding hoe de fastpasses het best besteed konden worden en hoe plan ik de dagen, is nu geëindigd in alleen maar hopen dat we überhaupt mogen gaan zoals velen hier ?.

    Op zich verwacht ik dat Disneyworld in augustus wel weer open is, maar ik vraag mij wel ernstig af of Amerika dan ook al weer internationale reizigers verwelkomt. Heeft iemand een idee hoe Disney hier mee om zou gaan? Krijg je dan ook de mogelijkheid je vakantie een jaar door te schuiven? Wij hebben bij de Walt Disney Travel Company geboekt, de free dining actie. Ik hoop echt dat de piek dan ruim voorbij is zodat wij veilig op vakantie kunnen, maar ik zou ook graag wat duidelijkheid hebben over de situatie als Disney wel open is maar wij er niet kunnen komen.

    Wij hebben hetzelfde. Mocht het niet door gaan hoop ik op de meivakantie volgend jaar.
  • Vanmorgen met pijn in het hart onze vakantie gecanceld bij Disney voor Disneyworld in de meivakantie. Via de mail gedaan en binnen een dag netjes reactie dat alles inderdaad kosteloos wordt geannuleerd en terugbetaald. Ik hoop dat het anderen bespaart blijft maar ter info, bellen is dus echt niet nodig. Mailen gaat prima.
  • Goed om te horen dat het via de mail snel wordt afgehandeld, @Dave077 . Het is natuurlijk erg zuur, maar veiligheid en gezondheid gaan vóór.

    Met het terugbetaalde geld kan vervolgens een nieuw verblijf (bijvoorbeeld voor 2021 middels de Free Dining aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan; die als het goed is deze maand van start gaat) gereserveerd worden zodat er toch nog magie in het vooruitzicht ligt.

    Hoe zit het met de vliegtickets?

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Goed om te horen dat het via de mail snel wordt afgehandeld, @Dave077 . Het is natuurlijk erg zuur, maar veiligheid en gezondheid gaan vóór.

    Met het terugbetaalde geld kan vervolgens een nieuw verblijf (bijvoorbeeld voor 2021 middels de Free Dining aanbieding: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan; die als het goed is deze maand van start gaat) gereserveerd worden zodat er toch nog magie in het vooruitzicht ligt.

    Hoe zit het met de vliegtickets?

    Groetjes,
    Lars

    Hoi @Lars , wij hebben er voor gekozen om nu eerst het geld van Disney terug te ontvangen en dan inderdaad indien bijvoorbeeld eind mei/juni wat meer zicht komt op de algehele wereldwijde ontwikkeling van de pandemie eventueel een nieuw verblijf in 2021 te boeken. In het ergste geval is het dan wat duurder en zijn we door de creditcard betaling en de kosten die daarvan verbonden zijn van de huidige boeking een paar honderd euro kwijt. Als dat het is, neem ik die (extra) kosten voor lief.

    De vliegtickets is een ander verhaal. Wij vlogen met Britisch Airways en die maken er op dit moment nogal een potje van. Onze heen vlucht is gewoon verdwenen in zijn geheel en onze terug vlucht zou gewoon door gaan. Geld terug doen ze niet aan en zo'n voucher loopt nog verre van soepel in de praktijk. Ook kennen zij niet dat je uiteindelijk alsnog over 12 maanden geld terug kunt krijgen. Je krijgt als alles goed gaat gewoon een voucher voor 12 maanden en succes d'r mee. Je moet maar zorgen dat je in die tijd dat weet te gebruiken en anders is je geld weg. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd...

    Simpel gezegd hoop ik voor de mei vakantie van 2021 opnieuw te kunnen boeken en dat onze vliegtickets voucher met een maand verlengd kan worden. Dan kunnen we die daar inzetten. Maar zoals je aangeeft is uiteindelijk gezondheid het belangrijkste. In Disney rondlopen terwijl Amerika het nieuwe epicentrum aan het worden is geeft ook geen rust (en daarmee genieten). Je zal daar ziek worden met hun gezondheidssysteem. Dan ben je (letterlijk) pas echt ver van huis.
  • Dave077 zei:

    Vanmorgen met pijn in het hart onze vakantie gecanceld bij Disney voor Disneyworld in de meivakantie. Via de mail gedaan en binnen een dag netjes reactie dat alles inderdaad kosteloos wordt geannuleerd en terugbetaald. Ik hoop dat het anderen bespaart blijft maar ter info, bellen is dus echt niet nodig. Mailen gaat prima.

    Bedankt voor het delen van je ervaring. Is toch fijn om te horen dat het zo makkelijk gaat. Ik moet begin mei de laatste aanbetaling doen, Ik moet zeggen doe ik nu toch een stuk geruster nu ik weet dat het zo makkelijk gaat mocht het helemaal mis lopen nog in juli.

    Welk mail adres heb je daarvoor gebruikt? Die staat op de website van Manage my booking?
  • Als ik zie wat er allemaal in Amerika gebeurt en slechte beleid rond Corona virus heb ik zelfs al geen zin meer om nog te vertrekken in juli.
    Ook als we mogen gaan. Als ik of mijn gezin daar ziek wordt, dat is regelrechte ramp.
    Maar annulatieverzekering zal nooit dekken als er geen negatief reisadvies is.
  • april 2020 aangepast
    Hey Mieke,kan ik wel begrijpen hoor.Mogelijks is het tegen dan al een stuk beter maar als je je slecht gaat voelen is het ook geen leuke vakantie natuurlijk. Misschien kan je bekijken om te verzetten? Ik weet het, ook niet altijd handig maar het is toch vooral de bedoeling dat je op vakantie kan gaan met een gerust hart en er naar kan uitkijken hé!
  • mieke zei:

    Als ik zie wat er allemaal in Amerika gebeurt en slechte beleid rond Corona virus heb ik zelfs al geen zin meer om nog te vertrekken in juli.
    Ook als we mogen gaan. Als ik of mijn gezin daar ziek wordt, dat is regelrechte ramp.
    Maar annulatieverzekering zal nooit dekken als er geen negatief reisadvies is.

    Als je buiten de 30 dagen zit kun je volgens mij sowieso kostenloos verzetten of annuleren toch?
  • Dave077 zei:

    mieke zei:

    Als ik zie wat er allemaal in Amerika gebeurt en slechte beleid rond Corona virus heb ik zelfs al geen zin meer om nog te vertrekken in juli.
    Ook als we mogen gaan. Als ik of mijn gezin daar ziek wordt, dat is regelrechte ramp.
    Maar annulatieverzekering zal nooit dekken als er geen negatief reisadvies is.

    Als je buiten de 30 dagen zit kun je volgens mij sowieso kostenloos verzetten of annuleren toch?
    Dan ben je voorschot kwijt maar zit ook met vliegtuig en andere hotels/appt dat we niet kunnen annuleren.
  • Momenteel is er wel redelijk veel mogelijk qua annulatie. Maar voor vliegtuigtickets hebben wij ook niet de perfecte oplossing gevonden. Maar als je er geld aan verliest begrijp ik dat het moeilijk is om de afweging te maken of het nu tegen dan wel of niet te doen gaat zijn. Mogelijks best nog even afwachten maar die onzekerheid is ook niet leuk. Kan ik van meespreken.
  • Hallo allemaal,

    Al een hele tijd ben ik een trouwe bezoeker van deze site en sinds kort ook lid.
    Ik ben momenteel een reis aan het plannen voor in de paasvakantie 2021 aangezien ik ook gebonden ben aan de schoolvakanties in België. Ik heb "The Unofficial Guide to Walt Disney World" al aangeschaft om te kijken wat ze over de verschillende hotels zeggen en tot het besluit gekomen dat we graag zouden logeren in "Disney's Coronado Springs Resort". Ik zie dat je nu al een reis kan plannen voor 2021 op de Ierse site, maar als ik een kamer zoek ik het Disney's Coronado Springs Resort voor 4 personen zie ik alleen maar de kamers in de tower, en deze zijn een beetje boven mijn budget. Als ik zoek voor 2 personen krijg ik wel de andere kamers te zien. Aangezien dit hotel ook recent is gerenoveerd denk ik ook niet dat het hieraan ligt. Weet iemand misschien waarom dit zou zijn?

    Mvg,

    Roeland
  • Hoi @roelandw ,

    Wat leuk om te horen dat je een trouwe bezoeker bent van onze website! Top!

    Voor een verblijf in 2021 zijn nog niet alle kamers/hotels geopend. Wij adviseren om te wachten totdat de populaire Free Dining aanbieding eind april beschikbaar komt voor aankomsten in 2021 met meer beschikbaarheid via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws én aanbiedingen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Bedankt voor het antwoord. Ik hou zeker deze site en Facebook in de gaten.

    Mvg,

    Roeland
  • Lars zei:

    Hoi @roelandw ,

    Wat leuk om te horen dat je een trouwe bezoeker bent van onze website! Top!

    Voor een verblijf in 2021 zijn nog niet alle kamers/hotels geopend. Wij adviseren om te wachten totdat de populaire Free Dining aanbieding eind april beschikbaar komt voor aankomsten in 2021 met meer beschikbaarheid via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Volg ons op Facebook en/of Twitter en blijf op de hoogte van het laatste nieuws én aanbiedingen.

    Groetjes,
    Lars

    Eind april is een ruim begrip ☺️ Is er al een datum bekend?
  • Hoi @Natascha1701 ,

    Disney heeft nog geen exacte datum gegeven in verband met de huidige crisis. Waarschijnlijk ergens volgende week. Zodra Disney meer bekend maakt, laten we dat direct weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hadden begin augustus onze terugvlucht met Eurowings (geboekt via Lufhansa) en ondertussen heeft Lufhansa Germanwings (Eurowings) opgedoekt. Onze terugvlucht met Eurowings is geannuleerd. Maar we hebben al een andere vlucht (met betere uren) gekregen. Nu vliegen met vliegtuig van Lufhansa zelf. Onze gereserveerde plaatsen zijn hetzelfde gebleven.
    Nu nog afwachten of we al dan niet naar Orlando gaan kunnen vertrekken in juli... Ik zie het pessimistisch in als we zien dat we voor half juli ook niet naar Disneyland Parijs kunnen gaan...
    Maar ik heb wel vertrouwen in Lufhansa voor gepaste oplossing als we niet kunnen vertrekken.
Log In of Registreer om te reageren.