De kleine zeemermin in Disneyland Parijs

mei 2012 aangepast in Disneyland Park
Hallo Lars
Ik heb op internet gelezen dat Disney in 2012 al wil beginnen met de bouw van de attractie de kleine zeemeermin, zelf lijkt mij dit onredelijk ivm de bouw van de nieuwe attractie in walt disney studios. weet jij of in de komende jaren deze attractie komt.
Groetjes Floris

Reacties


  • Hallo Lars
    Ik heb op internet gelezen dat Disney in 2012 al wil beginnen met de bouw van de attractie de kleine zeemeermin, zelf lijkt mij dit onredelijk ivm de bouw van de nieuwe attractie in walt disney studios. weet jij of in de komende jaren deze attractie komt.
    Groetjes Floris

    De attractie van The Little Mermaid staat ook voor Disneyland Paris op de planning, maar op z'n vroegst pas na 2015. Zoals je zelf al aangeeft, zijn ze nu druk bezig met de bouw van het Ratatouille gedeelte in het Studios Park (attractie, restaurant en thematisering). Waarschijnlijk heb je gelezen dat ze The Little Mermaid aan het bouwen zijn in Walt Disney World Resort Flordia (Magic Kingdom Park). Daar gaat de attractie eind dit jaar open, in navolging van eenzelfde soort attractie in Disney California Adventure Park (Disneyland Resort California) die werd geopend in juni 2011.
    Na Ratatouille staat waarschijnlijk Toy Story Mania (Studios Park) en Star Tours: The Adventure Continues (Disneyland Park) op de planning. Lees meer over deze attracties in dit artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/interview-met-philippe-gas-hint-naar-mogelijke-komst-toy-story-mania-en-star-tours-the-adventure-continues/.
    Groetjes,
    Lars
  • Dankje Lars
    Ik ben zelf een Facbook pagina gestart waar je lid van kunt worden als je aandeelhouder bent, dus als je het leuk vind kan je lid worden.
    http://www.facebook.com/DisneyShareholdersFanClub
  • In florida magic kingdom zijn ze deze aan het bouwen. Zag er van buiten super uit. Het hele nieuwe fantasyland is erg mooi aan het worden daar.
    Wij hebben daar in februari met een imagineer van disney gegeten. Deze wist te vertellen dat idd eerst toystory mania naar dlrp komt. Is overigens echt een aanwinst voor dlrp. Fastpass ziu dan wel aan te raden zijn.
  • Lars zei:


    Hallo Lars
    Ik heb op internet gelezen dat Disney in 2012 al wil beginnen met de bouw van de attractie de kleine zeemeermin, zelf lijkt mij dit onredelijk ivm de bouw van de nieuwe attractie in walt disney studios. weet jij of in de komende jaren deze attractie komt.
    Groetjes Floris

    De attractie van The Little Mermaid staat ook voor Disneyland Paris op de planning, maar op z'n vroegst pas na 2015. Zoals je zelf al aangeeft, zijn ze nu druk bezig met de bouw van het Ratatouille gedeelte in het Studios Park (attractie, restaurant en thematisering). Waarschijnlijk heb je gelezen dat ze The Little Mermaid aan het bouwen zijn in Walt Disney World Resort Flordia (Magic Kingdom Park). Daar gaat de attractie eind dit jaar open, in navolging van eenzelfde soort attractie in Disney California Adventure Park (Disneyland Resort California) die werd geopend in juni 2011.
    Na Ratatouille staat waarschijnlijk Toy Story Mania (Studios Park) en Star Tours: The Adventure Continues (Disneyland Park) op de planning. Lees meer over deze attracties in dit artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/interview-met-philippe-gas-hint-naar-mogelijke-komst-toy-story-mania-en-star-tours-the-adventure-continues/.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi,

    Wat is hier inmiddels verder over bekend? Want ik ben in augustus geweest en vooralsnog zie ik niks dat er verder gebouwd gaat worden in disneyland park.
  • dotty03 zei:


    Hoi,

    Wat is hier inmiddels verder over bekend? Want ik ben in augustus geweest en vooralsnog zie ik niks dat er verder gebouwd gaat worden in disneyland park.

    Hoi dotty03,

    Sinds de overname in aandelen door The Walt Disney Company zijn alle plannen omgegooid en staan nieuwe attracties voor het Disneyland Park 'on hold'. Volgend jaar opent eerst Star Tours: The Adventures Continue en daarna volgt een nieuw masterplan voor het Walt Disney Studios Park. Meer nieuws wordt pas eind volgend jaar verwacht. Tot die tijd worden bestaande attracties ge-upgrade met nieuwe technieken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/populaire-attracties-krijgen-upgrade-25ste-verjaardag-2017.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.