Jaarkaarten (algemene vragen)

1495052545582

Reacties

  • Ik had dit ook, maar een paar dagen later kreeg ik een brief dat het dossier compleet was. Anders kun je altijd even bellen.
  • Mijn tante wil een abonnement aanschaffen, zij gaat online de voucher kopen en deze moet dan omgezet worden in het park. Kan dit ook bij een kassa, zodat ze meteen een privilege ticket voor haar dochter kan aanschaffen?
  • Hoi @larissavanbuul ,

    Dat kan bij het loket voor jaarkaarthouders van het Walt Disney Studios Park (meest rechter kassa, naast de Storage Service).

    Groetjes,
    Lars
  • Thanks!
    Lars zei:

    Hoi @larissavanbuul ,

    Dat kan bij het loket voor jaarkaarthouders van het Walt Disney Studios Park (meest rechter kassa, naast de Storage Service).

    Groetjes,
    Lars

  • ik wil een magic plus pas aanschaffen, maar zie nu op de disney site dat hij geldig is tot 1 april.
    ik dacht dat de kaart inging vanaf het moment dat je hem in gebruik neem.
    staat op de site.

    Wat is nu geldigsheid norm voor een magicplus card ??


  • De prijzen die je op de Disneysite ziet betekent dat die prijs geldt tot 1 april.
    Daarna kan (wordt) de prijs weer aangepast.

    Je jaarkaart is gewoon een jaar geldig vanaf aanschafdatum / activatiedatum
  • hartelijk dank, dat worden er 2 in februari.....
  • Wij zijn in bezit van de magicplus card, aangeschaft in eurodisney, heeft deze card ook waarde in florida ?
  • Nee, die kaart geeft alleen toegang tot Disneyland Paris.
  • Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat als je je DLP jaarkaart laat zien in de USA parken, ze soms wel een extra souvenirtje of drankje kregen, omdat de CM het zo cool vond dat ze die kaart hadden. Maar het is geen zekerheid dat je iets krijgt.
  • mcjas zei:

    Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat als je je DLP jaarkaart laat zien in de USA parken, ze soms wel een extra souvenirtje of drankje kregen, omdat de CM het zo cool vond dat ze die kaart hadden. Maar het is geen zekerheid dat je iets krijgt.

    Cool. Onze jaarkaart is net vervallen als we in Orlando zitten maar ik zal misschien toch mijn EuroDisney Kaart meenemen (vroegere shareholders club). Wie weet :-)
  • In Anaheim tijdens mijn bezoek niets van gemerkt. En hun vonden de Dream ook mooier dan hun eigen pas, lol.
  • Zoals gezegd in een ander topic gaan we dit weekend onze jaarkaarten verlengen. We krijgen 2x korting, familie korting en korting van de aandeelhouderspas. Nu mogen dat alleen dezelfde passen zijn heb ik begrepen van een eerder bezoek. Nu had ik het idee opgepakt om een van de passen te upgraden naar een Infinity.

    Welk bedrag moeten we dan bij betalen? Het verschil wat er normaal gezien is, 150 euro of het verschil van wat wij er voor hebben betaald met de korting?
  • Hoi @Meara ,

    Bij een upgrade betaal je het verschillen tussen de prijs die je hebt betaald (dus inclusief de korting) en de reguliere prijs van de hogere jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik dacht dat je 2 kortingen niet kon combineren?
  • Ik dacht dat je 2 kortingen niet kon combineren?

    ik moest ook kiezen tussen korting shareholders of gratis 4 maanden
    maar dacht dat er uitzondering was met de familiekorting, al vind ik het niet eerlijk, waarom niet alles combineren of maar één korting...
  • De familiekorting en de korting via de Shareholders Club Card zijn de enige die gecombineerd kunnen worden, maar dan vervalt de 4 maanden extra optie. Het is óf de dubbele korting, óf de extra maanden.

    Groetjes,
    Lars
  • Kun je zelf ergens zien hoeveel privilege tickets je nog over hebt bij je jaarkaart? Of zou ik dit echt bij de kassa moeten gaan vragen? Ik wil dit graag weten voordat ik straks allemaal mensen blij ga maken met goedkopere tickets en dan bij de kassa kom en te horen krijg dat ik mijn maximum van 20 bereikt heb?
  • Dat moet je bij de kassa navragen, voor zover mij bekend is er geen online omgeving of iets anders waar je dat kunt zien.
  • Ga ik dat van de week maar eens checken, haha. Dank je!
    Hugo zei:

    Dat moet je bij de kassa navragen, voor zover mij bekend is er geen online omgeving of iets anders waar je dat kunt zien.

  • Hoe zit het op dit moment als je je jaarpas moet verlengen ? Naar de parken toegaan lukt natuurlijk niet.

    Online kan het enkel via de franse website zag ik. (Krijg alleen een foutmelding)

    Kan een nieuwe halen wanneer de parken weer opengaan, maar mis dan wel de 4 maanden gratis deal.
  • Hoe zit het op dit moment als je je jaarpas moet verlengen ? Naar de parken toegaan lukt natuurlijk niet.

    Online kan het enkel via de franse website zag ik. (Krijg alleen een foutmelding)

    Kan een nieuwe halen wanneer de parken weer opengaan, maar mis dan wel de 4 maanden gratis deal.

    De jaarkaarten worden toch verlengd met aantal dagen dat Disney gesloten is. Dus als je jaarkaart binnenkort vervalt gaat deze verlengd worden en ga je kans krijgen om te verlengen.
  • mieke zei:

    Hoe zit het op dit moment als je je jaarpas moet verlengen ? Naar de parken toegaan lukt natuurlijk niet.

    Online kan het enkel via de franse website zag ik. (Krijg alleen een foutmelding)

    Kan een nieuwe halen wanneer de parken weer opengaan, maar mis dan wel de 4 maanden gratis deal.

    De jaarkaarten worden toch verlengd met aantal dagen dat Disney gesloten is. Dus als je jaarkaart binnenkort vervalt gaat deze verlengd worden en ga je kans krijgen om te verlengen.
    Hey miek,

    Ja zoiets dacht ik al,, maar wist niet zeker of dat direct ook zou gelden voor passen die nu verlopen. Maar klinkt logisch :-) , bedankt voor de info
  • mieke zei:

    Hoe zit het op dit moment als je je jaarpas moet verlengen ? Naar de parken toegaan lukt natuurlijk niet.

    Online kan het enkel via de franse website zag ik. (Krijg alleen een foutmelding)

    Kan een nieuwe halen wanneer de parken weer opengaan, maar mis dan wel de 4 maanden gratis deal.

    De jaarkaarten worden toch verlengd met aantal dagen dat Disney gesloten is. Dus als je jaarkaart binnenkort vervalt gaat deze verlengd worden en ga je kans krijgen om te verlengen.
    Hey miek,

    Ja zoiets dacht ik al,, maar wist niet zeker of dat direct ook zou gelden voor passen die nu verlopen. Maar klinkt logisch :-) , bedankt voor de info
    Ja hoor jaarpas wordt verlengd met dagen dat park gesloten is.
    De onze vervalt op 1 juli.
    Ik ging normaal niet verlengen omdat we deze zomer naar wdw gaan.
    Maar is niet zeker of deze reis kan doorgaan dus toch aan twijfelen om terug te verlengen.
  • Hallo Lars en/of Hugo,

    Ik heb een vraagje. Mijn man en ik hebben beiden een Infinity-jaarkaart. Nu is ons oudste zoontje in de maanden dat Disneyland gesloten was 3 geworden. Dat betekend dat ook hij een abonnement moet hebben. Aangezien de kans groot is dat je in de eerste periode na opening bezoekjes zal moeten gaan reserveren, zie ik een probleem ontstaan. Hoe ga ik voor hem een dag reserveren zonder jaarkaart? Ik denk dat een jaarkaart per post aanvragen nu heel lang zal gaan duren. Zijn er nog andere opties?

    Alvast bedankt,

    Saskia
  • Hallo Lars en/of Hugo,

    Ik heb een vraagje. Mijn man en ik hebben beiden een Infinity-jaarkaart. Nu is ons oudste zoontje in de maanden dat Disneyland gesloten was 3 geworden. Dat betekend dat ook hij een abonnement moet hebben. Aangezien de kans groot is dat je in de eerste periode na opening bezoekjes zal moeten gaan reserveren, zie ik een probleem ontstaan. Hoe ga ik voor hem een dag reserveren zonder jaarkaart? Ik denk dat een jaarkaart per post aanvragen nu heel lang zal gaan duren. Zijn er nog andere opties?

    Alvast bedankt,

    Saskia

    Ik veronderstel dat je ook ga kunnen reserveren zonder jaarkaart, mijn man heeft zelf geen jaarkaart omdat we voor hem een begeleidersticket halen voor onze zoon.
    Anders gaan wij niet meer kunnen gaan, ons abonnement vervalt op 1 juli en ik ga het niet meer verlengen.
    Ik hoop toch dat we nog enkele keren kunnen gaan omdat abonnement verlengd wordt met de dagen dat het gesloten was.
  • juni 2020 aangepast
    Dat zou toch wel moeten kunnen? Er zijn best veel gezinnen die maar 1 kaart per gezin hebben, of waarvan 1 persoon van het gezin de duurste heeft (las al dat sommige graag hebben dat bv in het begin enkel Infinity zou binnen mogen).

    Anders is je abo ook helemaal verloren.

    Het onze helaas ook.
    Zelfs met een verlenging van de gesloten maanden, geraken wij niet meer tijdig in DLRP.
    Terwijl we binnen 2 weken nog gingen net voor ze zouden vervallen.

    Het is maar zo dan, jammer maar helaas. Tenzij de lotto een beetje gunstig is, lol.
  • Hoi @saskia_d ,

    De registratie voor toegang (als Parijs dat ook gaat doen) is open voor iedereen, dus ook als je met een gemengd gezelschap qua toegangsbewijzen (jaarkaarten, losse tickets) gaat, kan er voor de hele groep gereserveerd worden. Details zijn nog niet gekend aangezien Disney eerst nog officieel bekend moet maken wanneer het Parijse resort precies open gaat.

    Zodra wij meer informatie ontvangen van Disney, verzamelen we die in dit artikel: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/wanneer-gaat-disneyland-paris-euro-disney-weer-open

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de reacties. We wachten het even af en hopelijk snel weer naar Disney!
  • Ik heb een vraag waarvan ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden ergens. Onze jaarkaarten verlopen 8 juli, nu vind ik het super van Disney dat we de dagen die ze dicht zijn wij erbij krijgen . Maar, als 8 juli het park nog dicht is.. gaat mijn verlenging dan gewoon de 8ste in? of pas als ze open gaan? stel nou dat ze 1 augustus open gaan, maar 8 juli hebben ze mijn pas verlengd maar dan kan ik eigenlijk ook nog niks met de extra dagen omdat ze nog steeds dicht zijn. Misschien vergezocht hoor maar hopelijk weten jullie hoe dit zal gaan? Het was niet de bedoeling om onze passen te vernieuwen in ieder geval, maar door de verlenging die we krijgen van disney willen we in de herfstvakantie proberen te gaan.
    groetjes Cindy
Log In of Registreer om te reageren.