Wanneer gaat Disneyland Paris weer open?

2456

Reacties

  • BREAKING: Disneyland Paris opent op 15 juli 2020 de parken en hotels! Lees alles over de maatregelen + openingsaanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels

    Let the magic begin!
  • Goed nieuws!
    Mooi overzicht ook.

    Benieuwd wanneer we effectief een reservering kunnen maken met een jaarkaart!
    En hoe het zit met bijv privilege tickets of mensen met een groene kaart + begeleider..
  • Macamba zei:

    Goed nieuws!
    Mooi overzicht ook.

    Benieuwd wanneer we effectief een reservering kunnen maken met een jaarkaart!
    En hoe het zit met bijv privilege tickets of mensen met een groene kaart + begeleider..

    vraag ik mij ook af want mijn man heeft geen jaarkaart niet meer, omdat onze zoon groene kaart heeft...
  • Hoi allemaal,

    Meer informatie voor jaarkaarthouders volgt binnenkort. Zodra Disney dit bekend maakt, zal ik het artikel updaten en een melding plaatsen in dit topic.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb al 2 mails gehad maar staat niet veel in. Alleen dat het aantal dagen dat het dicht was, je jaarkaart verlengd wordt.
    Maar door het reservatiesysteem kan je toch ook niet optimaal van je jaarkaart genieten?

    En geen fastpass'en, wat met groene kaarten? Als je gewoon in de rij ga moeten staan, zal dat voor mijn zoon ook niet haalbaar worden.
  • Nu snap ik het niet meer: we hebben een reservering voor 3 tem 5 september in Disneyland hotel. Was oorspronkelijk in juni maar door corona verplaatst en bevestiging van gekregen. Gaan ze dit nu weer verplaatsen want we hebben al verlof moeten aanvragen daarvoor. Ik zie dat het hotel pas op 7 september gaat openen?! Wij hebben in ieder geval nog niets ontvangen van bericht
  • juni 2020 aangepast
    Bedankt @Lars

    Misschien nog handig voor de liefhebbers, de TGV tussen Brussel > Disneyland Parijs (Marne la Vallee) rijdt bijna iedere 2 uur of vaker, momenteel nog met zeer scherpe prijzen van 29 euro pp of nog minder voor een kind.
    Je boeking is 1x voor vertrek te wijzigen. Juist gedaan.

    Ook veel hotels (zonder teveel reclame te willen maken) hanteren speciale regels, wij nemen altijd Hotel BB en zij hebben nu ook een "niet terugbetaalbaar maar wijzigbaar" tarief dat 18 maanden gelding blijft als tegoedbon.

    Het kriebelt nu toch behoorlijk. Als t goed is gaan we vanaf begin juli kunnen reserveren als jaarkaarhouders.

    Tot slot even deze tekst die op de website van Disneyland staat, wat mij opvalt is dat ze zowel op de franse als Nederlandse site insinueren dat er onderscheid is tussen "oude" en "nieuwe" jaarkaarten. Voor bestaande klanten "raden wij je ten zeerste aan om vanaf juli je bezoek te registreren" terwijl het nadrukkelijk "is het registreren van je bezoek verplicht" is voor nieuwe passes en tickets conform nieuwe algemene voorwaarden.

    -copy paste txt van DLP website hieronder-

    Registreer op voorhand om je toegang tot de parken te garanderen
    Om afstand tussen groepen te kunnen garanderen terwijl we je een magische ervaring bezorgen in Disneyland Paris moeten we het aantal bezoekers per dag beperken tijdens de heropeningsfase.

    Wanneer je al een ticket zonder datum (Mini, Magic, Super Magic of meerdaagse tickets) of een Jaarpas hebt, raden wij je ten zeerste aan om vanaf juli je bezoek te registreren via ons registratieplatform. Met deze registratie krijg je gegardeerd toegang tot Disneyland Paris op de datum van jouw keuze (afhankelijk van beschikbaarheid).

    Wanneer je een nieuwe Jaarpas of een nieuw toegangsticket koopt, is het registreren van je bezoek verplicht (zie algemene voorwaarden).

    Wanneer je in een Disney Hotel of een Disney Nature Resort verblijft, en je een arrangement inclusief tickets hebt, of wanneer je in een Partner Hotel verblijft en je jouw arrangement bij Disneyland Paris hebt geboekt of als je een toegangsticket hebt voor een specifieke datum, hoef je jezelf niet te registreren voor toegang. Jouw toegang tot de parken is gegarandeerd tijdens je verblijf.

    We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen in Disneyland Paris!
  • Ik zou met het boeken van treintickets of toch echt wachten tot je zeker weet terecht te kunnen. Ook ik ben benieuwd hoe ze dat met groene kaart houders gaan doen. Ik denk dat de begeleider gewoon mee kan zonder te reserveren.
  • Ja ik denk idd ook dat beter is om wat af te wachten. Als je ziet dat ze een verblijf van 18 juni verplaatsen naar 3 september en nog geen week later blijkt dat het hotel niet open is op die datum dan denk ik dat het nog een behoorlijke warboel gaat worden. En als ze als oplossing zouden geven dat ze ons in een ander hotel gaan onderplaatsen ( want dat zie ik nog gebeuren); wel er is geen ander 5 sterren en we wilden net de bussen vermijden omdat we met 2 buggies zitten. Ik begrijp dat dit heel uitzonderlijke situatie is maar het is ondertussen wel een beetje een klucht aan het worden. Nu wordt het weer afwachten wat ze met ons verblijf gaan doen, kunnen niet zomaar ons verlof op werk blijven wijzigen
  • Mijn vrouw en ik hadden al de laatste 2 weken van juli Vrij genomen en zien wel in hoeverre Disney daar tussen past.

    Denk dat het in no-time vol zit en voor 1 dagje (als meer niet lukt) vind ik het de moeite niet.
  • Lars zei:

    BREAKING: Disneyland Paris opent op 15 juli 2020 de parken en hotels! Lees alles over de maatregelen + openingsaanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels

    Let the magic begin!

    Gaat dan ook je jaarpas weer in? Hoop het niet want wil zoooo graag met mijn vriendin en haar gezin in de mei vakantie, we komen nu 1 week te kort. ?
    Zou toch leuk zijn dat het een jaar later wel door kan gaan.
  • Het lijkt erop dat wanneer je een disneyland hotel boekt, zonder toegangstickets, ook (met jaarkaart) de toegang moet reserveren. Dit lijkt me wel erg vreemd.

    Is hier al meer duidelijkheid over ?
  • juni 2020 aangepast
    ikkeiet zei:

    Gaat dan ook je jaarpas weer in? Hoop het niet want wil zoooo graag met mijn vriendin en haar gezin in de mei vakantie, we komen nu 1 week te kort. ?
    Zou toch leuk zijn dat het een jaar later wel door kan gaan.

    Dat is op dit moment nog niet bekend. Informatie voor jaarkaarthouders wordt later bekend gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
  • Het lijkt erop dat wanneer je een disneyland hotel boekt, zonder toegangstickets, ook (met jaarkaart) de toegang moet reserveren. Dit lijkt me wel erg vreemd.

    Is hier al meer duidelijkheid over ?

    Dat klopt. Alleen gasten van de Disney hotels met een compleet arrangement (inclusief toegangstickets) hebben geen aparte reservering nodig. Bezoekers met losse tickets of jaarkaarthouders moeten wel een reservering maken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Het lijkt erop dat wanneer je een disneyland hotel boekt, zonder toegangstickets, ook (met jaarkaart) de toegang moet reserveren. Dit lijkt me wel erg vreemd.

    Is hier al meer duidelijkheid over ?

    Dat klopt. Alleen gasten van de Disney hotels met een compleet arrangement (inclusief toegangstickets) hebben geen aparte reservering nodig. Bezoekers met losse tickets of jaarkaarthouders moeten wel een reservering maken.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor je reactie Lars, vind het wel echt een belachelijke regel.
    De enige reden om een dl hotel te boeken is om ook naar de parken te gaan.
  • Hoi allemaal,

    De speciale openingsaanbiedingen voor Disneyland Paris zijn nu beschikbaar! Ontvang tot 30% korting op je verblijf voor aankomsten vanaf 15 juli of ontvang tot 50% korting op losse tickets en steun DiscoverTheMagic.nl via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    #HetIsTijdVoorMagic

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @twister1977 ,

    Disney komt snel met meer informatie, dus we houden nog even een slag om de arm. Zodra wij de officiële informatie ontvangen, publiceren wij dat in het artikel over de heropening en plaatsen we dat op onze social media kanalen. Blijf ons dus volgen.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben nog 2 tickets liggen met einddatum 19 maart 2020, zijn deze nu ook langer geldig? Ik kan het zo snel niet vinden op de website.
  • Yvje zei:

    Wij hebben nog 2 tickets liggen met einddatum 19 maart 2020, zijn deze nu ook langer geldig? Ik kan het zo snel niet vinden op de website.

    Hoi Yvje,

    Ja, ongebruikte tickets die vervallen tijdens de gesloten periode worden automatisch verlengd t/m 31 maart 2021. Hebben de tickets blockdagen, dan blijven deze ook in de verlengde periode van toepassing. Zie hiervoor de kalender op de Tickets pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Lees alle informatie over bestaande reserveringen voor arrangementen en tickets: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/maatregelen-bezoekers-medewerkers-corona-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Is er inmiddels al bekend wanneer het reserveringssysteem online komt ?
  • Wieno zei:

    Is er inmiddels al bekend wanneer het reserveringssysteem online komt ?

    Als goed is vanaf 1 juli, weet alleen niet of je al vanaf 00:00 kan boeken en hoe het eruit zal zien.

    Wellicht dat Lars het weet?
  • Ik vraag me ook af wanneer je weer zou kunnen reserveren voor bijv. restaurants.
  • Hoi @Wieno , @Fantilussion1988 en @airwolf83 ,

    Reserveringen voor toegang tot de parken en restaurants zijn vanaf begin juli mogelijk, dus binnen enkele dagen. Disney komt snel met meer informatie en procedures. Uiteraard laten we direct weten als er officiële informatie naar buiten komt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Wij hebben gereserveerd 20 tm 24 augustus!!!

    Hoop op geen tweede golf in die tijd hebben! En de parade en vuurwerk misschien al geopend zijn (denk het niet)

    Groetjes
  • Is er al duidelijk tot welke tijd de parken open zijn? Of ik lees er elke keer overheen...

    En nog een vraag, zouden de data verschoven zijn van de attracties die gerenoveerd worden?
  • Hoi @Meara ,

    De officiële tijden zijn nog niet bekend gemaakt, maar volgens bronnen zal dat in eerste instantie 10:00 - 20:00 uur zijn voor het Disneyland Park en 10:00 - 19:00 uur voor het Walt Disney Studios Park met in beide parken iedere dag Extra Magic Time van 08:30 tot 10:00 uur.

    De renovatie kalender is op dit moment nog niet bekend. In ieder geval zal Buzz Lightyear Laser Blast gesloten blijven omdat deze attractie in het midden van een grote renovatie zat ten tijden van de sluiting. Zodra Disney meer bekend maakt, publiceren wij dat op onze website en via onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Mooi, bedankt!

    Jammer van Buzz, die blijft toch een favoriet. Eens kijken of we op de Railroad kunnen stappen, daar ben ik ondertussen wel benieuwd naar :)
  • Lars zei:

    Hoi @Meara ,

    De officiële tijden zijn nog niet bekend gemaakt, maar volgens bronnen zal dat in eerste instantie 10:00 - 20:00 uur zijn voor het Disneyland Park en 10:00 - 19:00 uur voor het Walt Disney Studios Park met in beide parken iedere dag Extra Magic Time van 08:30 tot 10:00 uur.

    De renovatie kalender is op dit moment nog niet bekend. In ieder geval zal Buzz Lightyear Laser Blast gesloten blijven omdat deze attractie in het midden van een grote renovatie zat ten tijden van de sluiting. Zodra Disney meer bekend maakt, publiceren wij dat op onze website en via onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars

    Hi Lars,

    Geldt de magic time alleen voor mensen met een reservering in een disney hotel? Of ook mensen met jaarkaart en verblijven in een partner hotel? Groetnes
  • Alleen als je een magic flex of infinity pas hebt of een arrangement incl toegang tot de parken via Disney.
  • steef zei:

    Alleen als je een magic flex of infinity pas hebt of een arrangement incl toegang tot de parken via Disney.

    Thanks! Dit keer optimaal gaan genieten van de attracties dan.
Log In of Registreer om te reageren.