Jaarkaarten (algemene vragen)

1505153555682

Reacties

  • Hoi @Kyrtje ,

    Nee, de verlenging gaat pas in op het moment dat de oude jaarkaart verloopt. Aangezien de 'huidige jaarkaart' automatisch wordt verlengd met het aantal dagen dat de parken gesloten zijn, gaat de 'nieuwe jaarkaart' pas in als die periode om is (mocht je zelf willen verlengen natuurlijk). De originele einddatum wordt dus in het systeem van Disney gewijzigd en verlengd. Meer details worden bekend gemaakt als de exacte openingsdatum kenbaar wordt gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,

    Vandaag kreeg ik een mailtje vanuit Disney over verlenging van mijn jaarkaart. Eigenlijk zou deze verlopen op 24 augustus, maar nu wordt deze natuurlijk automatisch verlengd. Het lijkt me dat dit mailtje dan automatisch verzonden is, ik hoef dan toch nu nog geen actie te ondernemen tot de kaart daadwerkelijk richting einddatum komt?

    Groetjes,
    Larissa
  • Hoi Larissa,

    dat klopt, die mailtjes worden automatisch verzonden. Ik heb er ook al eentje gehad :)
  • Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?
  • Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?

    Dat is correct! De parken zijn straks 123 dagen gesloten geweest en deze zullen voor alle jaarkaarthouders automatische worden toegevoegd.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,

    is dat laatste al definitief bekendgemaakt? In de komende tijd zullen lang niet alle jaarkaarthouders het park kunnen bezoeken zoveel als zij willen. Wordt daar geen rekening mee gehouden?
  • Hugo zei:

    Lars,

    is dat laatste al definitief bekendgemaakt? In de komende tijd zullen lang niet alle jaarkaarthouders het park kunnen bezoeken zoveel als zij willen. Wordt daar geen rekening mee gehouden?

    Disney komt snel met meer definitieve informatie voor jaarkaarthouders. Momenteel is het (ook voor ons) een gekkenhuis met alle nieuwe regels, voorwaarden en maatregelen. We proberen alles zoveel mogelijk te bundelen zodat je straks één pagina hoeft te bekijken met alle informatie via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels.

    Disney gaat dit alles vanaf nu 'gefaseerd' bekendmaken waarbij er tevens rekening wordt gehouden met jaarkaarthouders en opties geboden gaan worden.

    We'll keep you updated!
  • juni 2020 aangepast
    Lars zei:

    Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?

    Dat is correct! De parken zijn straks 123 dagen gesloten geweest en deze zullen voor alle jaarkaarthouders automatische worden toegevoegd.

    Groetjes,
    Lars
    En vanaf wanneer beginnen we te tellen? Vanaf de dag dat het terug open gaat?
    Onze passen zouden vervallen nu op 29/06.
    Tel ik vanaf 30/06 er 123 dagen bij dan? Of vanaf 15 juli?

    Beetje in de war met hoe het zou gaan :)
  • juni 2020 aangepast

    Lars zei:

    Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?

    Dat is correct! De parken zijn straks 123 dagen gesloten geweest en deze zullen voor alle jaarkaarthouders automatische worden toegevoegd.

    Groetjes,
    Lars
    En vanaf wanneer beginnen we te tellen? Vanaf de dag dat het terug open gaat?
    Onze passen zouden vervallen nu op 29/06.
    Tel ik vanaf 30/06 er 123 dagen bij dan? Of vanaf 15 juli?

    Beetje in de war met hoe het gaan :)
    de onze vervallen op 1 juli, ik denk dus dat wij een 14-tal dagen minder verlenging zullen hebben.

    ik hoop dat disney naar iedereen email stuurt met aangepaste einddatum

    wij hebben abonnementen bij Bellewaerde en daarvan hebben wij ook een mail gehad met nieuwe vervaldatum
  • Ik heb ten tijde van 2007 een Fantasy gehad, dan een tijd geen pas, en sinds 2012 Dream tot 2018, en in 2019 Infinity. Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.
    Dus hoop dat ze het een beetje verduidelijken binnenkort ook op hun sociale media, vermits er heel veel mensen zijn die ook geen mails krijgen, hoewel ze wel mijn mailadres + postadres hebben.
  • Hoi @moorhunhe en @mieke ,

    Specifieke informatie is momenteel nog niet bekend. Disney komt snel met meer informatie en dan passen we de website aan (inclusief aankondiging via onze social media kanalen).

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.

    Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
  • steef zei:

    Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.

    Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
    Adressen altijd netjes doorgegeven, mail adres klopt ook, krijg gewoon niks, dus het ligt zeker niet aan mij :)
  • steef zei:

    Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.

    Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
    Adressen altijd netjes doorgegeven, mail adres klopt ook, krijg gewoon niks, dus het ligt zeker niet aan mij :)
    probleem is dat er soms maar iets verkeerd ingegeven moet zijn, en mail al niet toekomt...

    ik heb gelezen dat als je groene kaart hebt, je nog altijd een ticket kan afhalen aan de kassa's...
    mijn zoon zijn groene kaart zal ook verlengd moeten worden want liep tot 1 juli...
    ook kan je blijven gebruik maken van de speciale ingangen voor mensen met groene kaart
  • Dan ligt dat toch echt bij hun. Vaak genoeg als ik om de oranje kaart ging vragen, dat probleem ook boven haalde, en dan nog eens mijn mail adres en post adres met hun overliep.
    Ach ja, 't is niet dat ik zo verschrikkelijk veel gemist heb al die jaren eigenlijk. Maar 't blijft gewoon vreemd, en ik ben zeker niet de enige.
  • DLRP heeft een pagina aangemaakt waar je je nieuwe geldigheid kan opvragen!

    http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/connexion.php

    Sommige passen wil hij wel nog niet nemen.
    Mijn Infinity nam hij wel, maar mijn vriend zijn Magic Flex nog niet.
  • Handig!
    Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!
  • steef zei:

    Handig!
    Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!

    Ja bij ons ook. Ipv begin november is het nu geldig tot begin december?
  • Klopt, officieel 123 dagen gesloten, en ze geven er 30 dagen bij extra.
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft inderdaad besloten om 30 dagen extra geldigheid te geven, bovenop de 123 dagen van sluiting. Meer informatie, toegang tot het nieuwe online platform en toegang reserveren voor jaarkaarthouders: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Die van ons was tot 4 okt geldig. Dus helemaal happy ?
  • Er schijnt een speciaal telefoonnummer te zijn voor de mensen met een infinity jaarpas.
    Weet iemand het telefoonnummer van de infinity jaarpas
  • Jaarkaarthouders opgelet! Op 13 én 14 juli 2020 vinden er speciale previews plaats voor alle jaarkaarthouders (met uitzondering van Discovery) in beide parken. Reserveren is verplicht en kan online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid
  • Lars zei:

    Jaarkaarthouders opgelet! Op 13 én 14 juli 2020 vinden er speciale previews plaats voor alle jaarkaarthouders (met uitzondering van Discovery) in beide parken. Reserveren is verplicht en kan online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid

    En je kan je dagen reserveren t/m oktober!
  • Ik moet zeggen dat ik heel huiverig was voor dit systeem. Ik zag allerlei beren op de weg (slechte verbinding, hoe zorg je er voor dat je voor je hele gezin kunt reserveren op dezelfde dag, wat als je maar één dag mag en dan een aantal dagen niet, uren in de virtuele wachtrij staan....), maar ik heb vanmiddag feitelijk probleemloos voor ons hele gezin onze herfstvakantie kunnen reserveren. Wat mij betreft deze keer eens een compliment voor de IT-afdeling van DLP!
  • Hugo zei:

    Ik moet zeggen dat ik heel huiverig was voor dit systeem. Ik zag allerlei beren op de weg (slechte verbinding, hoe zorg je er voor dat je voor je hele gezin kunt reserveren op dezelfde dag, wat als je maar één dag mag en dan een aantal dagen niet, uren in de virtuele wachtrij staan....), maar ik heb vanmiddag feitelijk probleemloos voor ons hele gezin onze herfstvakantie kunnen reserveren. Wat mij betreft deze keer eens een compliment voor de IT-afdeling van DLP!

    Hier precies zo!
    Ik zat te stressen toen ik de mail kreeg en ging al van het ergste uit (best erg eigenlijk, sorry DLP?). Maar ik had ook binnen 10 minuten de herfstvakantie geboekt. Ging mega soepel! En je kan gewoon boeken wat je wilt! Echt top geregeld!!!??
  • Ik maakte me ook zorgen, met name omdat er nauwelijks iets over te zien was en velen het interpreteerde dat je maar voor max 1 dag per keer kon reserveren. Ik heb van Lars gehoord dat begeleider-tickets op de oude manier gaan. Helaas kon ik hier nog niets over vinden vanuit DLP, maar ik ervaar Lars als een zeer betrouwbare bron :)
  • juli 2020 aangepast
    Op een voucher kan je wel maar 1 dag reserveren. Dus als wij 2 dagen achter elkaar willen gaan, kunnen mijn man en ik wel 2 dagen reserveren, maar ons zoontje die net drie geworden is niet. Ik ga hiervoor wel naar Disney bellen. Ik wil toch wel graag de zekerheid hebben dat wij dan ook naar binnen kunnen. Ook is er geen mogelijkheid om op 13 juli al naar binnen te gaan. Dit hadden wij anders wel gewild. Een voucher kan voor die dagen geen reservering maken.

    Maar verder werkt het systeem op zich prima.
  • Ik zit met 2 vragen..

    Vraag 1) Wij willen met ons (samengestelde) gezin graag 6 jaarkaarten aanschaffen en in augustus 2020 3 a 4 aaneengesloten dagen beide parken in. Normaal gesproken koop je dan online 6 dagpassen die je in het park omwisselt voor 6 jaarkaarten.
    Maar, momenteel kunnen we de parken alleen in met reservering op datum. Maar ik denk dat we met een dagpas niet voor meerdere dagen kunnen reserveren? Wat raad je ons aan? Online 6 dagkaarten? Of toch voor iedereen jaarkaarten? Maar vervalt dan de 20% voor 1 gezin en 5+ personen? Help.

    Vraag 2) Hoe bepaalt DLP of je met elkaar op 1 adres woont? Wij zijn een samengesteld gezin (ik, vrouw met mijn 2 kinderen, en mijn partner met zijn 2 kinderen). Omdat we een gezin met 5+ passen zijn wil ik wel graag de 20% korting kunnen gebruiken. Weet iemand hoe ze daarmee omgaan? Is het voldoende als we iets van post hebben met hun naam op ons adres?
  • Wij hebben gewoon een uitreksel van de basisadministratie gehaald. Daar staan alle (verschillende) namen op die op het adres wonen. Is al jaren prima.
Log In of Registreer om te reageren.