Boeken via Jetair.be

november 2013 aangepast in Praktische Informatie
Ik zag na een beetje googlen dat Davey Crockett bij Jetair Belgie 200,00 euro goedkoper is als bij Disneyland Parijs zelf.
Zou ik vanuit Nederland gewoon bij een belgische site kunnen/mogen boeken??
Groetjes Yvette

Reacties


  • Ik zag na een beetje googlen dat Davey Crockett bij Jetair Belgie 200,00 euro goedkoper is als bij Disneyland Parijs zelf.
    Zou ik vanuit Nederland gewoon bij een belgische site kunnen/mogen boeken??
    Groetjes Yvette

    Hoi Yvette,
    In principe is het niet toegestaan om via een 'buitenlandse' reisorganisatie/website te boeken voor Disneyland Parijs. Boekingen via DiscoverTheMagic.nl kunnen bijvoorbeeld alleen worden gemaakt door bezoekers uit Nederland. Dit heeft Disney zo bepaald. De aanbiedingen voor Nederlanders zijn derhalve ook niet altijd beschikbaar voor Belgen en andersom, zoals je hebt gemerkt. Hoe dat werkt met een derde partij als Jetair, durf ik niet te zeggen.
    Groetjes,
    Lars

  • Ik zag na een beetje googlen dat Davey Crockett bij Jetair Belgie 200,00 euro goedkoper is als bij Disneyland Parijs zelf.
    Zou ik vanuit Nederland gewoon bij een belgische site kunnen/mogen boeken??
    Groetjes Yvette

    Hoi Yvette,
    Wij wonen in het grens gebied en ik heb al een paar keer geboekt bij een reisbureau in Baarle Nassau .
    Bij Jetair gewoon om dat die vaker goedkoper zijn . Ook goedkoper dan oad.
    Wij hebben nog nooit problemen gehad ,ik zou ook niet weten wat voor probleem ze er mee moeten hebben .
    Succes groetjes Patricia
  • Dank je wel patricia voor je antwoord.
    Ik ga het ook gewoon doen,heb intussen contact gehad met JetAir en die zeggen ook dat het geen enkel probleem is bij een eigen vervoer reis...
    Ik kan er alleen gewoon niet echt aan uit hoeveel het scheelt...
    Bij deze aanbieding zijn kinderen -12 jaar gratis en in nederland t/m 6........vreemd hoor...
    Groetjes Yvette
  • Hoi Lars,
    Ik wilde toch nog even laten weten dat ik inderdaad heb geboekt vanuit Nederland via de Belgische site.
    Dat heeft geen enkele problemen gegeven,ook niet bij Disney.
    Heeft me toch mooi 200,00E bespaard!!!
    Groetjes Yvette
Log In of Registreer om te reageren.