Compensatie jaarkaarthouders Disneyland Paris

juli 2020 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,

Onze jaarpassen zijn inmiddels verlopen begin juni. We hebben er door corona 2,5 maanden geen gebruik van kunnen maken, is daar compensatie voor? Ik heb niets vernomen ofzo. En als wij in augustus nog zouden kunnen gaan, mogen we dan nog iemand met korting meenemen?

Groetjes Renate

Reacties

  • Hoi @Renhof ,

    Jazeker. Alle jaarkaarthouders krijgen 123 dagen extra geldigheid voor de exacte aantal dagen dat de parken gesloten zijn geweest + 30 extra dagen gratis. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Disney heeft vorige week zelf een link gedeeld , waar je je jaarpasnr kan invullen on te kijken tot wanneer je kaart nu geldig is.
  • Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de blockdagen van de discovery jaarkaart vervallen vr juli en augustus dit jaar, klopt dit? Ik zou dan voor nichtje jaarkaart kopen, komt dan goedkoper uit dan 3dagen ticket?
  • Hoi @Tinkerbell2 ,

    Dat klopt. Enkele blockdagen in juli en augustus voor Discovery jaarkaarten komen te vervallen. Bekijk deze data hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt!!
  • Thanks Lars!

  • Ik sprak een manager van BPA en het onderwerp dat infinity het sterkst benadeelde jaarpaspoort is kwam ter sprake.

    - blockdagen door capaciteitslimieten terwijl er wel nog dagtickets beschikbaar zijn zorgt voor ergernis.
    - de hele saga rondom privilege tickets waarbij het nu nog steeds geen garantie is dat je vrienden kunt meenemen ...
    - geen entertainment dus je hebt niets meer aan je VIP plaatsen
    - geen zwembaden meeer
    - ...

    Dat terwijl er bij de goedkoopste jaarkaarten blockdagen zijn vervallen.

    Natuurlijk zijn dit uitzonderlijke omstandigheden maar het blijft erbij dat infinity z’n naam niet meer waardig is en geen enkel privilege meer geniet.

    Blijkbaar krijgen ze hier nogal veel klachten over en kunnen we misschien nog een vorm van compensatie verwachten.
    Mailen naar de klantenservice werd ten zeerste aangeraden.
  • Macamba zei:

    Ik sprak een manager van BPA en het onderwerp dat infinity het sterkst benadeelde jaarpaspoort is kwam ter sprake.

    - blockdagen door capaciteitslimieten terwijl er wel nog dagtickets beschikbaar zijn zorgt voor ergernis.
    - de hele saga rondom privilege tickets waarbij het nu nog steeds geen garantie is dat je vrienden kunt meenemen ...
    - geen entertainment dus je hebt niets meer aan je VIP plaatsen
    - geen zwembaden meeer
    - ...

    Dat terwijl er bij de goedkoopste jaarkaarten blockdagen zijn vervallen.

    Natuurlijk zijn dit uitzonderlijke omstandigheden maar het blijft erbij dat infinity z’n naam niet meer waardig is en geen enkel privilege meer geniet.

    Blijkbaar krijgen ze hier nogal veel klachten over en kunnen we misschien nog een vorm van compensatie verwachten.
    Mailen naar de klantenservice werd ten zeerste aangeraden.

    In de afgelopen dagen contact gehad met Disney over bovenstaande, maar dan krijg je het standaard bericht dat iedereen er 153 dagen bij heeft gekregen en dat ze op dit moment niets anders kunnen doen.
    Medewerkster was begripvol, maar Disney heeft hier gewoon nog geen beleid op.

    Als iedereen gewoon contact opneemt met Disney, komt dat beleid er vanzelf. (Is destijds met verandering van type jaarkaarten en de geldigheid van volle pairranage formulieren ook geweest. )
  • Maar in WDW kunnen ze dit dan weer wel? Dacht gelezen te hebben dat mensen een keuze hadden om een deel van hun geld terug te krijgen.
  • Mee eens. Ik vind dat veel mensen te lief zijn. Het is niet omdat je gek bent op stitch en Mickey Mouse, dat je dan maar moet slikken wat de corporatie erachter ons probeert te lappen.
    In het grotere plaatje mag je er van uitgaan dat een groot deel van de infinity kaarthouders zich bekocht voelen.

    Zelf overweeg ik daarom sterk om pas weer een jaarkaart te nemen als de Corona ellende en de verbouwingen voorbij zijn. Volwaardig betalen = volwaardig willen genieten.
Log In of Registreer om te reageren.