Schandalig echt. Ze kunnen ze online verkopen en klaarleggen (zodat ze ID check kunnen doen)
Nog belachelijker is dat ze die reguliere tickets -20% wel verkopen maar privilege “gaat niet”.
We wilden iemand meenemen, 40x gebeld maar je komt er niet door. Om dan nu te lezen dat het onmogelijk is (gezien de 15 dagen regel en de verkoop die later start)
Dit is echt weer zo typisch DLP hé. Totaal onlogisch.
Maar goed.. ik denk dat later gaan sowieso leuker is want dan is er ook meer mogelijk qua entertainment.
De reacties op social media zijn niet mals toch, dit is echt een flater.
Wat ik me dan afvraag, als je daar dan aankomt en een ticket met 20 % korting wilt kopen, je de garantie hebt dat je binnen kan. En dat het niet volzet is ?
Het lijkt er sterk op dat ze nu even geen zin hebben op kortingstickets te verkopen maar die kassaprijstickets met 20% korting wel, als de gek het er voor wil geven maken ze natuurlijk graag een “uitzondering”.
Een tegenargument zal zijn: je hebt een gratis verlenging gehad, dus. Maar als je dan geen vrienden of familie mee kan nemen heb je daar minder aan natuurlijk.
Ik vind het idd ook allemaal raar, de dubbele moraal. Zoals de begeleiders van bezoekers met een handicap, die kunnen ook gewoon zonder registratie mee.
Ik denk dus dat Disney hoe dan ook ver binnen de wettelijk toegestane capaciteit blijft en daarom nog wat marge heeft. Het zal allemaal commercieel doordacht zijn.
We zullen zien wat er nog overblijft van de magie maar ik ben heel benieuwd en redelijk positief gestemd, het lijkt me een verademing nu mensen niet meer op elkaar gepropt mogen worden en zich dus op een wat gestructureerdere manier door het park gaan bewegen.
Als we gewoon even redelijk en realistisch blijven dan is een infinity kaart momenteel niets meer dan een magic plus kaart.
Goedkopere jaarkaarten hebben zelfs uit coulance minder blockdagen nu.
Behalve dat we geen privilege tickets kunnen gebruiken in juli, is er bijvoorbeeld ook geen vuurwerkshow, geen zwembaden, etc.. dus eigenlijk vind ik het niet meer dan logisch dat ze infinity jaarkaart houders nog wat meer mogen compenseren dan die 30 dagen want daar heb je bijna niets aan.
Dus een duur kassa ticket met -20% korting aankopen is natuurljk het allerergste wat je kunt doen. Hoe hard houden ze ons nu eigenlijk voor de gek? Dit is toch niet meer serieus te noemen?
Zoals ik het lees had je voorheen 2 verschillende soorten korting met Infinity: - Privilege tickets voor €39 (max 20 per jaar of 5 per week per kaart) - Tijdelijke vrienden tickets voor €37 of €39 in de vorm van een actie en buiten de quota van de privilege tickets vallen, (ook max 20 stuks per kaart per actieperiode of 5 per week) - 20% korting tickets: altijd beschikbaar en handig als je geen recht op tickets meer hebt die ik hierboven noemde.
Wat opvalt is dat al deze tickets vóór de sluiting van het park gewoon op de dag zelf bij de kassa's verkrijgbaar waren. Ik begrijp niet waarom de privilege tickets 15 werkdagen van tevoren (vanaf a.s. woensdag) besteld moeten worden, terwijl de 20% kortingskaarten wel gewoon te krijgen zijn.
(..) Wat opvalt is dat al deze tickets vóór de sluiting van het park gewoon op de dag zelf bij de kassa's verkrijgbaar waren. Ik begrijp niet waarom de privilege tickets 15 werkdagen van tevoren (vanaf a.s. woensdag) besteld moeten worden, terwijl de 20% kortingskaarten wel gewoon te krijgen zijn.
Dit dus.
Beschikbaarheid voor abonnees de komende twee weken begint ook serieus af te nemen terwijl er voor alle dagen nog genoeg tickets te koop zijn.
Ik vermoed dat dit bewust een commerciële beslissing is.
Dat ging nog snel. Vanmorgen direct om 9.00 uur gebeld, na 20 minuten iemand aan de lijn.duurde zo'n 10 minuten om alle gegevens door te geven. Wilde snel 1 ticket kopen omdat we 6 aug gaan.
Helaas ik heb zojuist 1 uur en 42 minuten aan de lijn gehangen..... en verbinding verbroken. Mensen dit is gewoon een onmogelijke opgave om privilege tickets te bemachtigen, handig zo een jaarpas zeg.... Echt balen dat we zo worden genaaid door Disney...... #teleurstellend ! #jammer
Enige dat ik hoop is dat ze een storm van klachten krijgen hierover.
Ze kunnen het prima online oplossen.
Maar nee, je mag aan de kassa een duur kaartje kopen met 20% korting i.p.v. een privilege ticket.
Vooral de infinity jaarkaart houders zijn zwaar de pineut nu. 449 euro betalen maar geen enkel voordeel blijft nog staan en geen woord over compensatie. Overmacht of niet, dit is onacceptabel en zou gecompenseerd moeten worden.
Ik denk dat ze massaal klanten gaan verliezen hiermee.
Helaas had ik minder succes vandaag... ook om 9:00 exact gebeld, en werd er toen iedere keer uit gedonderd, ofwel kwam niet eens in enige wachtrij. Dit ruim 100!!! keer verdeeld over de dag geprobeerd, kwam gewoon niet in de wachtrij.
Eén goede raad : volhouden en niet inhaken van het ogenblik je het Disneymuziekje te horen krijgt. Ik heb contact gehad met het Belgische 02 nummer en na 1 uur 16 minuten een heel vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen. Na heel de rimram doorlopen te hebben begrijp ik nu maar al te best waarom het zo lang duurt ...
En niet alleen omdat ik al 2 dagen een paar keer enkele uren geprobeerd heb de "pass annuel" lijn te pakken te krijgen, maar toen ik ze eenmaal te pakken kreeg met de bedoeling om privilege kaarten te bestellen voor 14 en 15 augustus, kreeg ik na een succesvolle transactie voor de (niet restitueerbare) kaarten van de 14e te horen, dan de privilege kaarten voor 15 augustus op zijn, terwijl deze nog volop te reserveren zijn tegen het volle tarief of voor jaarkaart houders. Er geldt een max qouta voor het aantal beschikbare kaarten per tarief.
Daar sta je dan... hotel is gereserveerd, vrij genomen van werk, etc... en dan zetten ze je ineens voor blok!
Ja natuurlijk, ik kan nog wel kiezen voor de volle mep (€99,--) of kaarten met 20% korting bij de ingang (weer in de rij staan). Maar kortingskaarten waar ik gewoon recht op heb volgens het abonnement... dat is te veel gevraagd!
Oei, dat is niet goed en begrijpelijk dat je boos bent als dit niet vóór de transactie is aangegeven, want dan heeft het geen zin om Privilege tickets aan te schaffen. Ik zou je adviseren om Disney een privébericht te sturen via één van hun social media accounts. Het online help team kan wellicht kijken wat de mogelijkheden zijn. Via de telefoon moet je echt geluk hebben om er door te komen.
Ook als het vóór de transactie is aangegeven zou ik nog net zo boos zijn. Je betaalt €449 voor je kaart en daar horen bepaalde voordelen bij, en die worden nu door de neus geboord. Als er echt geen kaarten meer beschikbaar zouden zijn omdat het park vol is, en er niemand meer bij kan, dan heb ik daar begrip voor. Maar het éénzijdig opleggen van een onverwachte quota voor het aantal kaarten dat voor €39 verkocht mag worden abonnementhouders is zwaar onrechtvaardig!
Er gaat nogal wat vooraf aan het plannen van een periode waarop 4 verschillende individuen vrij moeten regelen van werk, hotel moeten regelen etc. Dan is dit wel de laatste vorm van tegenslag die je mag verwachten voor een voordeel waar je vooraf voor hebt betaalt en uiteindelijk niet krijgt op het moment dat je het nodig hebt.
Nogmaals... corona heeft de boel flink opgeschud en ja ik heb begrip voor een maximum voor het park. Ik heb GEEN begrip voor het ontnemen van kortingen door onverwacht en éénzijdig bepalen van een bepaald maximum aantal kaarten dat ze bereid zijn met korting te verkopen.
Dan heb ik het nog niet over de buwust omslachtige procedure die ze hebben geïmplementeerd voor privilege kaarten.
Ik vrees dat die kaarten die datum op zijn omdat dit in het grootste deel van Europa een feestdag is. Maar ik snap dat je kwaad bent. Door deze manier van werken.
Ik vrees dat die kaarten die datum op zijn omdat dit in het grootste deel van Europa een feestdag is. Maar ik snap dat je kwaad bent. Door deze manier van werken.
Ik ben kwaad omdat in alle prijscategorieën nog genoeg kaarten zijn, maar de max kenneljk behaald is voor kortingskaarten, terwijl korting in dit geval geen gunst is maar een recht. Ze mogen op basis van hun eigen voorwaarden pas mensen weigeren als het park vol is, niet omdat ze geen zin hebben om korting te geven aan mensen die daar recht op hebben.
Ik snap je frustratie, al denk ik dat het zo zit: Vanwege de lage capaciteit in de parken heeft Disney voor alle toegangscategoriëen een 'maximum aantal plaatsen' per dag ingesteld. Dat geldt voor losse tickets, arrangementen en ook voor jaarkaarthoudes. Als een dag 'vol' is, kunnen jaarkaarthouders ook niet naar binnen. Het zou dan vreemd zijn als je als jaarkaarthouder wel 5 personen kunt meenemen. Er zouden dan, in theorie, méér mensen met een vriendenticket binnen zijn, dan jaarkaarthouders en met de huidige lage capaciteit is dat niet haalbaar.
Dat houdt in dat bepaalde categoriëen mogelijk eerder vol zijn, dan anderen. We zien dit ook in bijvoorbeeld Walt Disney World waar op bepaalde dagen geen toegang voor jaarkaarthouders meer mogelijk is, maar wel voor resort gasten. Het quotum voor resort gasten is dan nog niet behaald. Later past Disney de toewijzing van plaatsen aan zodat bijvoorbeeld meer jaarkaarthouders naar binnen kunnen om toch de 'maximale capaciteit' te vullen. Niet ideaal, want dan wordt het last minute, maar dit is denk ik de gedachtengang. En in deze situatie kan Disney het nooit goed doen voor iedereen. Vervelend allemaal.
Hoera! Ik bleek verkeerd voorgelicht te zijn. Ze had me nog zo doordringend verteld dat ze het nagevraagd had bij haar manager en ja het was echt op, maar gisteren middag was er een algehele storing waardoor er tussen gisteren 15:00 tot een uur of 11 vandaag helemaal niets besteld kon worden.
Aan het einde van de ochtend ging het weer.
Overigens is de “verwerkingstijd” 15 kalenderdagen ipv werkdagen geworden.
Wij hadden er ook besteld voor augustus. Uur gewacht.. toen ze opnamen verbrak de verbinding. Maar ik werd direct teruggebeld door een super vriendelijke en enthousiaste medewerker. Stel je voor anders.. eind goed al goed.
Het proces zelf duurde bijna een half uur dus ik kan me voorstellen waarom de wachttijd zo lang is. Per ticket ook apart steeds je creditcard doorgeven.
Wij hadden er ook besteld voor augustus. Uur gewacht.. toen ze opnamen verbrak de verbinding. Maar ik werd direct teruggebeld door een super vriendelijke en enthousiaste medewerker. Stel je voor anders.. eind goed al goed.
Het proces zelf duurde bijna een half uur dus ik kan me voorstellen waarom de wachttijd zo lang is. Per ticket ook apart steeds je creditcard doorgeven.
+33 1 60 30 60 84 De infinity lijn dus. Kan ook in het Engels.
Best zorg je wel dat je gratis / goedkoop internationaal kunt bellen naar dit Franse lokale nummer. Anders kan het serieus in de papieren lopen als je 1,5u aan de lijn hangt.
Wij willen volgende week weer 2 jaarkaarten aan gaan schaffen, en hebben al kaarten om de 21ste binnen te komen (op datum gekocht) maar helaas zijn de jaarkaart reserveringen voor de dagen daarna al vol. Kunnen we dan wel een privilege kaart (allebei voor de ander 1) kopen zodat we alsnog het park in kunnen??
Ook staat er onderaan de kalender bij het reserveren systeem het volgende: "In het geval van grote drukte in de Disney® Parken, kan toegang worden geweigerd aan gasten die van tevoren geen reservering met hun ticket of Jaarpas hebben gemaakt.:"
Ik lees dit zo dat als het niet druk is je dan ook met je jaarpas gewoon naar binnen kunt, klopt deze aanname??
Wij willen volgende week weer 2 jaarkaarten aan gaan schaffen, en hebben al kaarten om de 21ste binnen te komen (op datum gekocht) maar helaas zijn de jaarkaart reserveringen voor de dagen daarna al vol. Kunnen we dan wel een privilege kaart (allebei voor de ander 1) kopen zodat we alsnog het park in kunnen??
Ook staat er onderaan de kalender bij het reserveren systeem het volgende: "In het geval van grote drukte in de Disney® Parken, kan toegang worden geweigerd aan gasten die van tevoren geen reservering met hun ticket of Jaarpas hebben gemaakt.:"
Ik lees dit zo dat als het niet druk is je dan ook met je jaarpas gewoon naar binnen kunt, klopt deze aanname??
Ik denk dat je met het laatste gelijk hebt, eerder las ik ook dat het aangeraden wordt voor jaarkaarthouders om te reserveren, maar volgens mij dus niet echt verplicht. Je loopt alleen het risico dat je zonder reservering dus niet binnen kunt.
Lees onderstaande zorgvuldig, staat op de website van DLP. Nieuwe jaarkaarten hebben nieuwe voorwaarden en moeten verplicht reserveren. Jaarkaarten die eerder zijn aangeschaft hebben nog een coulance waardoor je kunt proberen om zonder reservering toegang te krijgen als er nog capaciteit is..
Privilege tickets zijn enkel via telefoon verkrijgbaar uiterlijk 15 dagen van te voren te bestellen. (Je moet je Infinity kaart nummer doorgeven en via creditcard betalen, kost ook wat tijd)
Toch zou je het kunnen proberen en heel vriendelijk vragen als je met je jaarkaart aan de poort staat. Wie weet hebben ze toch nog plaats. Maar strikt gezien kunnen ze je de toegang weigeren.
—— info website: ——
Heb je een Jaarpas? De algemene abonnementsvoorwaarden van de Jaarpassen garanderen geen toegang tot de Disney Parken in geval van grote drukte.
Daarom raden we je als Jaarpashouder ten zeerste aan om je te registreren met je pas op de datum / data van jouw keuze (afhankelijk van de geldigheidsdata van je pas en de beschikbaarheid van de Parken) via ons online registratieplatform naar register.disneylandparis.com.
Registreren is verplicht als je op of na 15 juli 2020 een Jaarpas hebt aangeschaft.
Wil je privilegetickets (1 dag / 2 Parken) aanbieden aan je familie en vrienden (alleen voor Magic Plus en Infinity)?
Privilegetickets zijn vanaf begin juli 2020 alleen te koop via de de speciale Jaarpas telefoonlijn. Maak je aankoop ten minste 15 werkdagen voor je bezoekdatum. We sturen je de tickets gratis toe per post. Deze tickets zijn gedateerd en je hoeft dus geen extra registratie te maken.
Als je als Jaarpashouder ook de Disney Parken met je gasten wilt bezoeken, moet je jouw bezoek registreren via het online registratieplatform.
En heb je dan ook gegarandeerd toegang? Ik bedoel eigenlijk: kan ik er nu al zeker van zijn dat ik donderdag een privilege ticket kan krijgen bij de kassa. Of zijn die maar beperkt beschikbaar?
Reacties
Het lijkt er sterk op dat ze nu even geen zin hebben op kortingstickets te verkopen maar die kassaprijstickets met 20% korting wel, als de gek het er voor wil geven maken ze natuurlijk graag een “uitzondering”.
Een tegenargument zal zijn: je hebt een gratis verlenging gehad, dus. Maar als je dan geen vrienden of familie mee kan nemen heb je daar minder aan natuurlijk.
Ik vind het idd ook allemaal raar, de dubbele moraal. Zoals de begeleiders van bezoekers met een handicap, die kunnen ook gewoon zonder registratie mee.
Ik denk dus dat Disney hoe dan ook ver binnen de wettelijk toegestane capaciteit blijft en daarom nog wat marge heeft.
Het zal allemaal commercieel doordacht zijn.
We zullen zien wat er nog overblijft van de magie maar ik ben heel benieuwd en redelijk positief gestemd, het lijkt me een verademing nu mensen niet meer op elkaar gepropt mogen worden en zich dus op een wat gestructureerdere manier door het park gaan bewegen.
Goedkopere jaarkaarten hebben zelfs uit coulance minder blockdagen nu.
Behalve dat we geen privilege tickets kunnen gebruiken in juli, is er bijvoorbeeld ook geen vuurwerkshow, geen zwembaden, etc.. dus eigenlijk vind ik het niet meer dan logisch dat ze infinity jaarkaart houders nog wat meer mogen compenseren dan die 30 dagen want daar heb je bijna niets aan.
Dus een duur kassa ticket met -20% korting aankopen is natuurljk het allerergste wat je kunt doen. Hoe hard houden ze ons nu eigenlijk voor de gek? Dit is toch niet meer serieus te noemen?
- Privilege tickets voor €39 (max 20 per jaar of 5 per week per kaart)
- Tijdelijke vrienden tickets voor €37 of €39 in de vorm van een actie en buiten de quota van de privilege tickets vallen, (ook max 20 stuks per kaart per actieperiode of 5 per week)
- 20% korting tickets: altijd beschikbaar en handig als je geen recht op tickets meer hebt die ik hierboven noemde.
Wat opvalt is dat al deze tickets vóór de sluiting van het park gewoon op de dag zelf bij de kassa's verkrijgbaar waren. Ik begrijp niet waarom de privilege tickets 15 werkdagen van tevoren (vanaf a.s. woensdag) besteld moeten worden, terwijl de 20% kortingskaarten wel gewoon te krijgen zijn.
Beschikbaarheid voor abonnees de komende twee weken begint ook serieus af te nemen terwijl er voor alle dagen nog genoeg tickets te koop zijn.
Ik vermoed dat dit bewust een commerciële beslissing is.
Wilde snel 1 ticket kopen omdat we 6 aug gaan.
Ze kunnen het prima online oplossen.
Maar nee, je mag aan de kassa een duur kaartje kopen met 20% korting i.p.v. een privilege ticket.
Vooral de infinity jaarkaart houders zijn zwaar de pineut nu. 449 euro betalen maar geen enkel voordeel blijft nog staan en geen woord over compensatie.
Overmacht of niet, dit is onacceptabel en zou gecompenseerd moeten worden.
Ik denk dat ze massaal klanten gaan verliezen hiermee.
En niet alleen omdat ik al 2 dagen een paar keer enkele uren geprobeerd heb de "pass annuel" lijn te pakken te krijgen, maar toen ik ze eenmaal te pakken kreeg met de bedoeling om privilege kaarten te bestellen voor 14 en 15 augustus, kreeg ik na een succesvolle transactie voor de (niet restitueerbare) kaarten van de 14e te horen, dan de privilege kaarten voor 15 augustus op zijn, terwijl deze nog volop te reserveren zijn tegen het volle tarief of voor jaarkaart houders. Er geldt een max qouta voor het aantal beschikbare kaarten per tarief.
Daar sta je dan... hotel is gereserveerd, vrij genomen van werk, etc... en dan zetten ze je ineens voor blok!
Ja natuurlijk, ik kan nog wel kiezen voor de volle mep (€99,--) of kaarten met 20% korting bij de ingang (weer in de rij staan). Maar kortingskaarten waar ik gewoon recht op heb volgens het abonnement... dat is te veel gevraagd!
Oei, dat is niet goed en begrijpelijk dat je boos bent als dit niet vóór de transactie is aangegeven, want dan heeft het geen zin om Privilege tickets aan te schaffen. Ik zou je adviseren om Disney een privébericht te sturen via één van hun social media accounts. Het online help team kan wellicht kijken wat de mogelijkheden zijn. Via de telefoon moet je echt geluk hebben om er door te komen.
Groetjes,
Lars
Ook als het vóór de transactie is aangegeven zou ik nog net zo boos zijn. Je betaalt €449 voor je kaart en daar horen bepaalde voordelen bij, en die worden nu door de neus geboord. Als er echt geen kaarten meer beschikbaar zouden zijn omdat het park vol is, en er niemand meer bij kan, dan heb ik daar begrip voor. Maar het éénzijdig opleggen van een onverwachte quota voor het aantal kaarten dat voor €39 verkocht mag worden abonnementhouders is zwaar onrechtvaardig!
Er gaat nogal wat vooraf aan het plannen van een periode waarop 4 verschillende individuen vrij moeten regelen van werk, hotel moeten regelen etc. Dan is dit wel de laatste vorm van tegenslag die je mag verwachten voor een voordeel waar je vooraf voor hebt betaalt en uiteindelijk niet krijgt op het moment dat je het nodig hebt.
Nogmaals... corona heeft de boel flink opgeschud en ja ik heb begrip voor een maximum voor het park. Ik heb GEEN begrip voor het ontnemen van kortingen door onverwacht en éénzijdig bepalen van een bepaald maximum aantal kaarten dat ze bereid zijn met korting te verkopen.
Dan heb ik het nog niet over de buwust omslachtige procedure die ze hebben geïmplementeerd voor privilege kaarten.
Maar ik snap dat je kwaad bent. Door deze manier van werken.
Ik snap je frustratie, al denk ik dat het zo zit: Vanwege de lage capaciteit in de parken heeft Disney voor alle toegangscategoriëen een 'maximum aantal plaatsen' per dag ingesteld. Dat geldt voor losse tickets, arrangementen en ook voor jaarkaarthoudes. Als een dag 'vol' is, kunnen jaarkaarthouders ook niet naar binnen. Het zou dan vreemd zijn als je als jaarkaarthouder wel 5 personen kunt meenemen. Er zouden dan, in theorie, méér mensen met een vriendenticket binnen zijn, dan jaarkaarthouders en met de huidige lage capaciteit is dat niet haalbaar.
Dat houdt in dat bepaalde categoriëen mogelijk eerder vol zijn, dan anderen. We zien dit ook in bijvoorbeeld Walt Disney World waar op bepaalde dagen geen toegang voor jaarkaarthouders meer mogelijk is, maar wel voor resort gasten. Het quotum voor resort gasten is dan nog niet behaald. Later past Disney de toewijzing van plaatsen aan zodat bijvoorbeeld meer jaarkaarthouders naar binnen kunnen om toch de 'maximale capaciteit' te vullen. Niet ideaal, want dan wordt het last minute, maar dit is denk ik de gedachtengang. En in deze situatie kan Disney het nooit goed doen voor iedereen. Vervelend allemaal.
Groetjes,
Lars
Aan het einde van de ochtend ging het weer.
Overigens is de “verwerkingstijd” 15 kalenderdagen ipv werkdagen geworden.
Eind goed al goed!
Uur gewacht.. toen ze opnamen verbrak de verbinding.
Maar ik werd direct teruggebeld door een super vriendelijke en enthousiaste medewerker.
Stel je voor anders.. eind goed al goed.
Het proces zelf duurde bijna een half uur dus ik kan me voorstellen waarom de wachttijd zo lang is. Per ticket ook apart steeds je creditcard doorgeven.
Hoe dan ook.. fijn dat het geregeld is.
+33 1 60 30 60 84
De infinity lijn dus. Kan ook in het Engels.
Best zorg je wel dat je gratis / goedkoop internationaal kunt bellen naar dit Franse lokale nummer. Anders kan het serieus in de papieren lopen als je 1,5u aan de lijn hangt.
Ook staat er onderaan de kalender bij het reserveren systeem het volgende: "In het geval van grote drukte in de Disney® Parken, kan toegang worden geweigerd aan gasten die van tevoren geen reservering met hun ticket of Jaarpas hebben gemaakt.:"
Ik lees dit zo dat als het niet druk is je dan ook met je jaarpas gewoon naar binnen kunt, klopt deze aanname??
Lees onderstaande zorgvuldig, staat op de website van DLP.
Nieuwe jaarkaarten hebben nieuwe voorwaarden en moeten verplicht reserveren.
Jaarkaarten die eerder zijn aangeschaft hebben nog een coulance waardoor je kunt proberen om zonder reservering toegang te krijgen als er nog capaciteit is..
Privilege tickets zijn enkel via telefoon verkrijgbaar uiterlijk 15 dagen van te voren te bestellen. (Je moet je Infinity kaart nummer doorgeven en via creditcard betalen, kost ook wat tijd)
Toch zou je het kunnen proberen en heel vriendelijk vragen als je met je jaarkaart aan de poort staat. Wie weet hebben ze toch nog plaats. Maar strikt gezien kunnen ze je de toegang weigeren.
—— info website: ——
Heb je een Jaarpas?
De algemene abonnementsvoorwaarden van de Jaarpassen garanderen geen toegang tot de Disney Parken in geval van grote drukte.
Daarom raden we je als Jaarpashouder ten zeerste aan om je te registreren met je pas op de datum / data van jouw keuze (afhankelijk van de geldigheidsdata van je pas en de beschikbaarheid van de Parken) via ons online registratieplatform naar register.disneylandparis.com.
Registreren is verplicht als je op of na 15 juli 2020 een Jaarpas hebt aangeschaft.
Wil je privilegetickets (1 dag / 2 Parken) aanbieden aan je familie en vrienden (alleen voor Magic Plus en Infinity)?
Privilegetickets zijn vanaf begin juli 2020 alleen te koop via de de speciale Jaarpas telefoonlijn. Maak je aankoop ten minste 15 werkdagen voor je bezoekdatum. We sturen je de tickets gratis toe per post. Deze tickets zijn gedateerd en je hoeft dus geen extra registratie te maken.
Als je als Jaarpashouder ook de Disney Parken met je gasten wilt bezoeken, moet je jouw bezoek registreren via het online registratieplatform.
De Privilege tickets kunnen t/m 26 juli 2020 ook ter plaatse bij loketten van het Walt Disney Studios Park worden aangeschaft. Vanaf 27 juli kan dit online via het jaarkaarthouders platform. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.
Groetjes,
Lars