Disney mondkapjes

Nooit bedacht dat ik dit ter voorbereiding zou meenemen voor een Disneybezoek...

Maar goed, als het moet dan maar leuk. We hebben hier in elk geval een Starwars fan, een Stitch en een Winnie the Pooh fan. Ik kan op zich wel wat vinden maar dat lijkt alleen als pre-order te kunnen.

Is iemand die gezichtjes mondmaskers tegengekomen of maakt iemand ze zelf dan houden we ons ook aanbevolen :)

Reacties

  • Hier hetzelfde verhaal, haha. Over het algemeen heb ik al die tijd mondkapjes geweigerd, maar voor Disneyland heb ik het over :P :P
    Ik heb er vorige week besteld, kwam ze tegen via Facebook (Viralstyle of zoiets). Als het goed is, zijn ze inmiddels onderweg vanuit Amerika. Eentje van Stitch en eentje van de Cheshire Cat.
  • Meara zei:

    Nooit bedacht dat ik dit ter voorbereiding zou meenemen voor een Disneybezoek...

    Maar goed, als het moet dan maar leuk. We hebben hier in elk geval een Starwars fan, een Stitch en een Winnie the Pooh fan. Ik kan op zich wel wat vinden maar dat lijkt alleen als pre-order te kunnen.

    Is iemand die gezichtjes mondmaskers tegengekomen of maakt iemand ze zelf dan houden we ons ook aanbevolen :)

    Meara zei:

    Nooit bedacht dat ik dit ter voorbereiding zou meenemen voor een Disneybezoek...

    Maar goed, als het moet dan maar leuk. We hebben hier in elk geval een Starwars fan, een Stitch en een Winnie the Pooh fan. Ik kan op zich wel wat vinden maar dat lijkt alleen als pre-order te kunnen.

    Is iemand die gezichtjes mondmaskers tegengekomen of maakt iemand ze zelf dan houden we ons ook aanbevolen :)

    Hallo via Facebook Ilona’s creashop heeft Disney mondmakers hebben er zelf 10 laten maken. En met kordelstoppers super handig.
  • Hier hetzelfde verhaal, haha. Over het algemeen heb ik al die tijd mondkapjes geweigerd, maar voor Disneyland heb ik het over :P :P
    Ik heb er vorige week besteld, kwam ze tegen via Facebook (Viralstyle of zoiets). Als het goed is, zijn ze inmiddels onderweg vanuit Amerika. Eentje van Stitch en eentje van de Cheshire Cat.

    Welke zoekfunctie heb je gebruikt op de site? Ik vind van alles behalve Disney.


    Hallo via Facebook Ilona’s creashop heeft Disney mondmakers hebben er zelf 10 laten maken. En met kordelstoppers super handig.

    Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb geen/ en weiger Facebook.

    Had ook al een aantal dingen op Ali gevonden maar dat is het net niet en denk ik ook niet op tijd, we gaan de 15de augustus.



  • Hoi @Meara ,

    Bekijk ons speciale artikel over hoe je zelf Disney mondkapjes maakt en informatie over hoe je voordelige kant-en-klare mondkapjes kunt kopen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/maak-zelf-disney-mondkapjes-mickey-minnie-donald.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Bestel nu officiële Disney mondkapjes in 4 maten en 24 ontwerpen met Disney, Frozen, Pixar, Marvel en Star Wars figuren en laat ze thuis bezorgen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-mondkapjes-mickey-minnie-star-wars-marvel-frozen.

    Groetjes,
    Lars
  • Vond ze op zich wel leuk om te bestellen totdat ik zag dat de lever datum pas 31 augustus is haha
  • Hoi allemaal,

    Ik vroeg mij iets af.
    Onderstaande regel wordt gehanteerd in de parken:
    Het dragen van mondkapjes is verplicht voor gasten vanaf 11 jaar in de parken en in algemene ruimes van de hotels (behalve tijdens eten & drinken buiten of in restaurants).
    Maar mag je ook lopend je eten en drinken nuttigen of moet je daarvoor naar de daarvoor bestemde zit-/ en staanplaatsen?

    Alvast bedankt,

    Saskia
  • Hoi @saskia_d ,

    Net als in Walt Disney World, mag je tijdens het eten en drinken (ook buiten) het mondkapje tijdelijk omlaag trekken. Nadat je klaar bent met eten/drinken moet het mondkapje weer omhoog.

    Groetjes,
    Lars
  • Oké, heel erg bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.