Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11314161819105

Reacties

  • hallo allemaal,
    wij zijn op 5,6 en 7 december in disneyland en kunnen nog 12 mensen 10%korting geven op de aankoop van een jaarkaart.interesse stuurt uw dan een mailtje naar mich_daan22@live.nl of m0202@msn.com
    groetjes
    michel en daniella
  • Nog 2 nachten slapen, dan gaan we weer richting Disneyland Paris! Wil jij woensdag of donderdag (20+21 nov.) as. 10% korting op jouw nieuwe jaarkaarten? Wij kunnen nog 9 mensen van korting voorzien. Voor contact stuur een PM met je 06 nummer dan bel ik je!
    Gr. Frank
  • Beste Disneygangers,
    Wij Gaan 28 November weer naar Disney Laugh en willen 2 jaarkaarten aanschaffen.
    Wie wil ons korting geven en zelf stempels sparen natuurlijk.
    Groetjes,
    Lilyanne
  • We zijn op 05-06 december in dlrp indien we je kunnen helpen met korting op een jaarkart geef ons maar een seintje we helpen jullie graag in ruil voor een stempeltje.
    Grt stampertje dc
  • Wij zijn op zaterdag 21 en zondag 22 december in Disney en kunnen nog 2 personen korting geven.Heb je interesse mail dan naar mvanwijngaarden@home.nl
  • Bent u van plan om in de komende periode tot 25 dec ergens naar Disney af te reizen en wilt u een jaar kaart aanschaffen en wilt u daar 10% korting bin ontvangen mail me dan met welke datum u gaat dan kan ik kijken of ik ook die kant op kan op dat moment dan krijgt u 10% korting op uw jaarkaart.
    Mail naar leroy.verboon@hotmail.com
  • Hai,
    25, 26, 27, 28, 29 en 30 December zijn wij in Disneyland en zouden graag korting geven en stempels sparen Laugh
    Struur een mail naar Micheline.Janssen@freeler.nl of stuur een PM.
    Groeten Micheline
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 14 en 15 december weer in Disney en kunnen nog 3 mensen 10% korting geven op het aanschaffen van een jaarkaart.
    Hierdoor hopen wij nog 3 stempels te krijgen voor een gratis jaarkaart voor mijn dochter.
    Stuur even een mailtje naar karinkoedam@kpnmail.nl of bel 06-46766432.
    Groetjes,
    Karin Koedam
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van :
    * 24 tot en met 29 december 2013
    * 9 tot 11 februari 2014
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • Heeft iemand interesse in 10 % korting op de jaarkaarten?
    Ik ben dinsdag 17 december (evt. ook woensdag ochtend 18 dec) in Disneyland Parijs en kan dan 3 mensen 10 % korting geven op hun jaarkaart! (alleen mogelijk als u minimaal 2 jaar geen jaarkaart heeft gehad) Wie zoekt nog korting en wil mij aan stempels helpen?
    Heeft u interesse, klik dan op PM rechtsboven dit berichtje om contact met mij op te nemen.
  • Hoi vraagje ik ga 8 en 9 dec naar disney met mijn dreampas kan ik nu nog 3 stempels verdienen als ik 3 mensen vind die met mij een jaarpas kopen mijn pas is geldig tot 16/03/2014
    Grutjes Sophia
  • Hoi Hoi,
    15 T/M 18 Dec zijn we in Disney,
    Wil je een jaarkaart aanschaffen? we helpen we je graag Wink
    kikik @ online.nl
    Groetjes
  • Wij gaan 21-22 December van de kerst sfeer genieten in Disney :-)
    met onze 3 jaarkaarten kunnen we 9 nieuwe klanten 10% korting bieden.
    als we elkaar kunnen helpen hoor ik graag via pduijnstee@ziggo.nl een berichtje
    enjoy the magic
  • Hoi!
    Wij gaan 14 en 15 december aanstaande naar Disneyland Parijs en kunnen met onze jaarkaarten tot aan 6 personen 10% korting aanbieden! Ga je ook en lijkt dit je wat? Laat het ons weten op jeroen.meuldijk @ planet.nl
    Jeroen & Robin
  • Wij zijn op 9 december in Disneyland. Graag kom ik met iemand in contact die er dan ook is en ons de korting voor de jaarkaarten kan verschaffen. Het is onze eerste jaarkaart... het gaat om 2 personen. Hoor graag van je!
  • hallo allemaal ik ga op 27 december deze maand naar Disney toe.
    ik ben in het bezit van een dreamjaarkaart
    dus als er iemand die dag daar is een een jaarkaart wil aanschaffen kunnen we wellicht ergens in het park afspreken zodat je korting krijg op een jaarkaart em misschien kan ik dan stempels bij elkaar sparen. voor mij is het nieuw en ken ik nog niet veel mensen maar het zou ook mega leuk zijn om lieve disneyvrienden te ontmoeten. ik ga met de bus en ben rond 1030 in park als alles goed gaat.
    misschien zijn er wel mensen in limburg die ook willen gaan via de firma boosten kun je erg goedkoop met de bus mee en boosten is een prima onderneming in limburg.
    hoop jullie allemaal snel te mogen ontmoeten en leren kennen.
    je kunt me ook emailen naar dianameulenberg@home.nl of me toevoegen via facebook
    grtz Diana. disneyfanLaugh
  • Hallo Disneybezoekertjes,
    Op 25, 26, 27 en 28 december zijn wij weer in Disneyland en kunnen wij max. 12 mensen 10% korting geven. Wij willen graag de stempels sparen Smile
    Interesse? Stuur een mailtje naar ellen0628@pandora.be of stuur een PM.
    Groetjes
    Ellen, Jo en kids
  • Wij gaan op 22, 23, 24, 25, 26 en 27 december weer van de kerstsfeer genieten in Disneyland Parijs SmileSmile en kunnen 10% korting op een jaarkaart
    geven aan maximaal 12 personen. (LET op een jaarkaart is goedkoper dan een 3 dagen kaart en je kan dan ook gratis parkeren Wink)
    mail gerust voor vragen of voor het maken van een afspraak in Disneyland : menno.hijman@gmail.com
    groeten Menno Hijman
  • wij zijn 14 en 15 december in disney en kunnen 3 mensen 10%korting geven met onze jaarpas heb je intresse mail rick1978@home.nl
  • ook wij gaan weer naar Disney
    van 23 t/m 27 december
    wil je korting op een jaarkaart??
    wij geven die graag
    mail : tw.luijken@ziggo.nl
  • Hallo daar!
    Wij hebben op dit moment jaarkaarten voor Disneyland Parijs maar deze verlopen in januari,
    omdat onze middelste zoon 3 is geworden moeten wij nu dus een extra jaarkaart gaan aanschaffen..
    Wie o wie zou ons kunnen helpen aan de benodigde stempels?!?!?
    EmbarassedEmbarassedEmbarassed
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van :
    * 24 tot en met 29 december 2013
    * 9 tot 11 februari 2014
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • volgend weekend zijn wij in disney en kunnen een hoop mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart waar je toch wel zeer leuke kortingen mee kunt genereren zoals 10% bij de winkels,restaurants e.d.maar ook het gratis parkeren is toch wel heel aantrekkelijk(normaal15 euro p.d.)
    mocht je dus interesse hebben om op 21 of 22 december een jaarkaart aan te schaffen,denk dan aan mij en neeem contact met mij op via mail ruudhznbm5@gmail.com of mocht je liever willen bellen kan dat natuurlijk ook 0615399956
  • Maandag 30 en dinsdag 31 december zijn wij in Disneyland Parijs
    Wij kunnen nog korting geven
    Bent u deze dagen of een andere keer in Disney en wilt u 10% korting ontvangen op uw jaarkaart
    Neem dan contact op met
    susannevandijk@hotmail.nl
  • Hallo!
    Ik kan nog steeds mensen 10% korting geven op de aankoop van hun jaarkaart. Wij gaan 30,31 december en 2 januari naar Disney en zijn met veel plezier bereid om daar af te spreken om samen naar BPA te gaan voor je jaarpasspoort aan te kopen. Als je geïnteresseerd bent, kan je me bereiken via doriensnels@msn.com
    Groetjes,
    Dorien
  • Hoi allemaal.
    Wij zijn zaterdag 21 december, zondag 22 december en maandag 23 december in Disneyland.
    Wij hebben de mogelijkheid om 9 mensen 10% korting op een jaarkaart te geven.
    Mocht er interesse zijn, kan er gemaild worden naar: kirsten9417@hotmail.com
    Hopelijk tot dan!
    Groetjes, Kirsten
  • Ook wij kunnen nog stempels gebruiken we zijn er 9, 10 en 11 februari.
    Mocht je interesse hebben stuur dan mailtje naar brouns2004@zonnet.nl
    Groetjes Jolanda
  • Hallo,
    Wij gaan 23 Dec 2013 naar Euro Disney,
    Wil er iemand misschien de 10% korting op een jaarkaart?
    Wij kunnen u 4 keer de korting geven.
    U kunt mij mailen op vincentmonique@live.nl om af te spreken.
    MvG, M. Eken
  • Hallo beste Disneyvrienden,
    Sinds 25 december hebben mijn dochter en ik onze jaarpassen laten verlengen voor anderhalf jaar. Top ! Dus vanaf nu kunnen we terug stempeltjes verzamelen. Mochten er onder jullie interesse hebben in de gekende korting van 10% (of toch een mooie €20), dan laat je maar iets weten.
    Mijn werkwijze is als volgt: jullie zeggen me wanneer je eventueel kan gaan en ik pas me aan indien mogelijk. We maken wel duidelijke afspraken. Duidelijke afspraken maken goede vrienden. Niet soms ?
    Mij contacteren kan je op ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Tot binnenkort in Disneyland Parijs en ik zorg voor koffie in de Salon de Mickey !
    Van Belle Ludo
  • Hallo allemaal
    wij willen met 3 personen een jaarkaart aanschaffen op 31 december.
    Wij zijn nog op zoek naar iemand die ons korting wil en kan geven.
    graag hoor ik van je
    groetjes Nathalie bierstekers
    n.bierstekers@live.nl
    graag daar naar toe mailen
    alvast bedankt
Log In of Registreer om te reageren.