Jaarkaarten (algemene vragen)

1515254565782

Reacties

  • Hoop dat het reserveren van orivilegetickets ook soepel gaat, en geen 2 uur aan de lijn moet hangen in de hoop dat er die dag nog een ticket te krijgen is.
  • Hoop dat het reserveren van orivilegetickets ook soepel gaat, en geen 2 uur aan de lijn moet hangen in de hoop dat er die dag nog een ticket te krijgen is.

    Ik heb me er al op ingesteld dat het waarschijnlijk “gewoon” kortingskaarten met 20% korting gaat worden :(
    Weinig vertrouwen in dat prehistorische proces via telefoon en postnl ;)
  • Kan je die kortingskaarten wel online kopen ? Want kassa daar is dicht
  • Ik heb nog niks durven boeken.

    Ik vind moeilijk om datum vast te leggen... we zijn 3 weken in verlof binnen 2 weken.
    Maar ik zou graag hebben dat het 1) niet te warm is en 2) niet gans de dag regent... omdat beide niet ideaal is in combinatie met mondmasker...

    Ik had al een email gestuurd naar Novotel of ik ons verblijf nog kan annuleren op de valreep maar geen duidelijk antwoord teruggekregen op deze vraag.
    Wij hebben een voucher van een annulatie in mei dus kan ik niet online boeken. Moet rechtstreeks via hotel boeken...
  • Kan je die kortingskaarten wel online kopen ? Want kassa daar is dicht

    De kassa is alleen open voor de gewone 20% korting dagkaarten en voor begeleiderstickets.
  • steef zei:

    Kan je die kortingskaarten wel online kopen ? Want kassa daar is dicht

    De kassa is alleen open voor de gewone 20% korting dagkaarten en voor begeleiderstickets.
    Ok dat scheelt dan weer.
    Die kan je dan gewoon met je jaarpas kopen ?
  • Hoi allemaal,

    Jaarkaarthouders kunnen dagkaarten met korting aanschaffen bij een loket van Guest Relations (niet bij de reguliere kassa's, want die zijn gesloten). Privilege tickets kunnen alleen telefonisch worden besteld, uiterlijk 15 dagen vóór gebruik. Deze worden per post verzonden. In beide gevallen gaat het om gedateerde tickets waarvoor geen aparte reservering voor toegang gemaakt hoeft te worden. De jaarkaarthouder zelf moet wél toegang reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Jaarkaarthouders kunnen dagkaarten met korting aanschaffen bij een loket van Guest Relations (niet bij de reguliere kassa's, want die zijn gesloten). Privilege tickets kunnen alleen telefonisch worden besteld, uiterlijk 15 dagen vóór gebruik. Deze worden per post verzonden. In beide gevallen gaat het om gedateerde tickets waarvoor geen aparte reservering voor toegang gemaakt hoeft te worden. De jaarkaarthouder zelf moet wél toegang reserveren.

    Groetjes,
    Lars

    Beste Lars, waar kan ik die Billets Privilèges’ kopen ? Ik kan nergens een telefoonnummer vinden waar ik ze kan bestellen ?
  • Hoi @Wieno ,

    Privilege tickets kunnen worden besteld via de reserveringslijn voor jaarkaarthouders (Infinity lijn) of de reguliere Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2020 aangepast
    Lars zei:

    Hoi @Wieno ,

    Privilege tickets kunnen worden besteld via de reserveringslijn voor jaarkaarthouders (Infinity lijn) of de reguliere Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars

    Welke is het beste om te bellen en heeft u toevallig de juiste telefoonnummers ? Ik hang namelijk al een dik uur maar nog steeds een bandje....
  • Wieno zei:

    Welke is het beste om te bellen en heeft u toevallig de juiste telefoonnummers ?

    Let op dat je niet de infinity lijn belt als je geen infinity pas hebt, want ze kunnen je niet helpen je dan sta je voor niets in de wachtrij.
  • juli 2020 aangepast
    Wieno zei:

    Lars zei:

    Hoi @Wieno ,

    Privilege tickets kunnen worden besteld via de reserveringslijn voor jaarkaarthouders (Infinity lijn) of de reguliere Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars

    Helaas, ik heb zojuist dik een uur aan de lijn gehangen en op dit moment is het helemaal nog niet mogelijk om die priveleges kaarten te bestellen.... de medewerker gaf aan dat het zeker nog een paar werkdagen gaat duren. Tja ik ga 25 juli die kant op dus dat wordt helaas krap :(
  • hai hai

    weet iemand hoe het zit met de niet geactiveerde jaarkaarten?
    wij hebben een jaarkaart gekocht op 16 december deze zou dus eigenlijk geactiveerd moeten voor voor 16 juni
    word de datum ook verlengd dat we de jaarkaart kunnen activeren???

    Stephanie Visser
  • Hoi @stephanievisser ,

    Niet omgewisselde vouchers voor nieuwe jaarkaarten worden automatisch verlengd t/m 30 september 2020.

    Groetjes,
    Lars
  • Meara zei:

    Wij hebben gewoon een uitreksel van de basisadministratie gehaald. Daar staan alle (verschillende) namen op die op het adres wonen. Is al jaren prima.

    Probleem is dat alle kinderen in co-ouderschap bij beide ouders wonen. Ze wonen 50% van de tijd bij ons en 50% bij de andere ouder. Zowel mijn twee jongens, als de 2 kinderen van mijn partner. Ze staan alle4 niet bij de gemeente ingeschreven op ons adres, maar ze wonen wel degelijk ook bij ons, staat zelfs ook in het convenant dat ze (ook) bij ons wonen. Allemaal een eigen kamer etc.

    Heeft iemand ervaring met andere documenten? Bijvoorbeeld een bankrekeningafschrift op ons adres? Het valt te proberen
    .
  • ola, ik wil graag 2 parken bezoeken op 1 dag is dat nu mogelijk , wij zijn wel in bezit van magicplus kaart, uiteraard moet je reserveren , maar kan dat op 1 dag 2 parken ?
  • met je jaarkaart kun je op één dag beide parken binnen. houd wel rekening met een extra circus aan rijen op het moment van wisselen.
  • Hoi allen,

    Zoals eerder gezegd gaan wij komende week eindelijk weer naar dlp en willen we nieuwe AP's aanschaffen. Nu hebben we 2 soorten kaarten gekocht, 1 voor de woensdag met datum, en twee meerdaagse zonder datum, reservering gedaan, dus het park komen we wel in alle dagen. Beetje onhandige planning aan mijn kant is daar de oorzaak van.
    Nu weet ik dat als je een toegang kaart hebt waarop een bedrag vermeld staat dat dit bedrag van de AP wordt afgetrokken, mijn vraag is of dat ook geldt voor de meerdaagse kaart die wij gekocht hebben. Hier staat het bedrag van€179 op, voor de 2 dagen dat die geldig is. Of is het zo dat ze maar 1 dag aftrekken van het totaal bedrag?
  • Normaal gesproken kun je alleen ééndaagse toegangskaarten laten verrekenen. Conform de regels zou je de meerdaagse kaarten dus helemaal niet kunnen verrekenen. Of daar coulance in mogelijk is, weet ik niet.
  • Hoi @mcjas ,

    Zoals Hugo ook al aangeeft is het niet mogelijk om meerdaagse tickets (deels) te laten verrekenen met een jaarkaart, anders zouden alle bezoekers met meerdaagse tickets deze laten omzetten naar een jaarkaart. Alleen dagkaarten met prijsvermelding zijn geldig bij een upgrade naar een jaarkaart. Alle andere type tickets zijn hiervoor niet geldig. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dan is mijn onhandigheid een uitkomst want heb ook een 1 dag kaart.
    andere vraag die dan rijst is of de dagkaart verrekend wordt met de jaarkaart prijs, of met de €60 aanbetaling die je voor het gespreide betalen moet betalen
  • Hoi @mcjas ,

    Voor zover wij weten wordt dat verrekend met het restant van de jaarkaart, los van de €60 aanbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Net de jaarkaarten gehaald, en nu werd er bij ons wel de €79 van de dagkaart als aanbetaling gerekend, dus hebben de €60 niet hoeven te betalen. Geen idee of het aan de CM lag, die erg aardig was, of dat het policy is
  • Kijk aan. Dank voor de feedback, @mcjas . Goed om te weten dat de waarde van de dagkaart wordt verrekend met de aanbetaling.
  • Hoi,

    Is het op het moment mogelijk om via de post of online (liefst nederlandstalige site) de jaarkaart te verlengen vanuit belgie???

    Ik ga niet meer voor de vervaldatum naar disneyland.

    Groetjes birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Verlengen kan alleen online via de Franse website van Disney. Meer informatie & link op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb via de link die je toevoegde gekeken om de jaarkaart te verlengen maar krijg dan een melding als ik het aanklik dat het niet beschikbaar is om een jaarkaart te verlengen en via de link die in de email stond gaf hij aan om telkens mijn id gegevens opnieuw in te vullen terwijl deze correct zijn.

    Mijn jaarkaart liep tot en met 19 april 2020 maar is nu automatisch verlengd tot en met 19 september 2020; voor deze datum kom ik niet meer in disneyland. Hoe kan ik hem nu alsnog verlengen?? wil reserveringen maken voor eventueel in oktober naar disneyland te gaan maar kan pas met de nieuwe kaart.

    Groetjes Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Dan zul je Disney even moeten bellen. Als er wordt aangegeven dat bepaalde producten niet beschikbaar zijn, dan zijn ze bezig met werkzaamheden of is de mogelijkheid tijdelijk uitgeschakeld.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Maar verlengen via de post ging eerst ook, dat lukt nu ook niet meer??

    Groetjes Birgitte
  • Hoi @Birgitte ,

    Nee, dat is in principe niet meer mogelijk, althans voorheen niet. Wellicht dat het nu onder deze speciale omstandigheden toch weer kan, maar dat zou je moeten navragen.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.