Verjaardag in Disneyland Parijs.

december 2013 aangepast in Disneyland Park
Al een aantal jaar ben ik in het bezit van een Disney Dream abonnement.
Ook ieder jaar kreeg ik rond mijn verjaardag een mail met een aantal voordelen die je krijgt als je met/rond je verjaardag in Disney bent.
Weet iemand welke voordelen er dit jaar zijn?

Reacties


  • Al een aantal jaar ben ik in het bezit van een Disney Dream abonnement.
    Ook ieder jaar kreeg ik rond mijn verjaardag een mail met een aantal voordelen die je krijgt als je met/rond je verjaardag in Disney bent.
    Weet iemand welke voordelen er dit jaar zijn?

    Hoi kevinvdp,
    Voor zover ik weet zijn er geen acties (meer) op de verjaardag van een jaarkaarthouder. Tijdens de viering van de 20ste verjaardag was er een actie dat je gratis naar binnen kon op je verjaardag (bezoekers met standaard tickets) en waren er gratis of gereduceerde kaarten voor Buffalo Bill's Wild West Show, maar voor jaarkaarthouders heb ik nu niets vernomen. Het overzicht met aanbiedingen voor jaarkaarten van Disney rept namelijk niet (meer) over acties voor jarigen. Wellicht dat een ander forumlid hier meer over kan vertellen?
    Groetjes,
    Lars
  • In september was er in ieder geval geen enkele actie meer voor de jarige met jaarpaspoort. En nu zitten we met een verjaardag in december, tevens met jaarpas en ook nog niks van mailing of dergelijke met acties ontvangen, dus ik vrees dat deze allemaal afgeschaft zijn, of ze nog terug gaan komen weet ik ook niet
  • Ik was afgelopen juli jarig en ook ik heb geen extra actie gekregen.
Log In of Registreer om te reageren.