Drinkwater

is het kraanwater in Disney gewoon te drinken? Oftewel kan ik knze flesjes gewoon vullen?

Reacties

  • Ja hoor, er staan fonteintjes in Disneyland om je flesje te vullen
  • Kim20 zei:

    is het kraanwater in Disney gewoon te drinken? Oftewel kan ik knze flesjes gewoon vullen?

    Hoi Kim20,

    Zoals Sabrina al aangeeft, zijn er diverse drinkfonteintjes in beide parken om iets te drinken of een klein flesje te vullen. Het is echter niet toegestaan om hele literflessen te vullen. Het water op de toiletten of op je hotelkamer is drinkbaar, maar het heeft een apart smaakje.

    Groetjes,
    Lars
  • MoMo
    april 2019 aangepast
    Dus het water in de kamers van disneylandhotel is ook gewoon te drinken maar met een apart smaakje?
  • Mo zei:

    Dus het water in de kamers van disneylandhotel is ook gewoon te drinken maar met een apart smaakje?

    Hoi Mo,

    Dat is correct.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Dus het water in de kamers van disneylandhotel is ook gewoon te drinken maar met een apart smaakje?

    Hoi Mo,

    Dat is correct.

    Groetjes,
    Lars
    ? dank je wel!
  • Wij ga as weekend in de bloedhitte. Ik hoorde dat alle fonteintjes dicht zijn, zijn er wel mogelijkheden om je flesje te vullen? Gewoon binnen bij de wc's bijvoorbeeld (is dat drinkwater?)
  • KristaW zei:

    Wij ga as weekend in de bloedhitte. Ik hoorde dat alle fonteintjes dicht zijn, zijn er wel mogelijkheden om je flesje te vullen? Gewoon binnen bij de wc's bijvoorbeeld (is dat drinkwater?)

    Wij zijn er nu. En dat is helaas niet mogelijk. Je zal water moeten kopen
  • augustus 2020 aangepast
    Wij hebben nochtans wel onze flesjes gevuld op toiletten waar er koud water is.

    Ik zorgde uiteraard voor een ontsmette kraan en handen.

    Je moet even uitvinden welke toiletten geen warm water hebben.
    Bijv rechts van het kasteel bij Agrabah of links van het kasteel bij Bella Notte.

    Zelf bleven we buiten het resort en hebben we in een supermarkt een voorraad water gekocht om mee te nemen naar de parken.

    Nooit van m’n leven zal ik 3-4 euro betalen voor een klein flesje vittel in Disney, waar je dan ook nog eens voor in de rij mag staan als een schaap ;-)
  • Macamba zei:

    Wij hebben nochtans wel onze flesjes gevuld op toiletten waar er koud water is.

    Ik zorgde uiteraard voor een ontsmette kraan en handen.

    Je moet even uitvinden welke toiletten geen warm water hebben.
    Bijv rechts van het kasteel bij Agrabah of links van het kasteel bij Bella Notte.

    Zelf bleven we buiten het resort en hebben we in een supermarkt een voorraad water gekocht om mee te nemen naar de parken.

    Nooit van m’n leven zal ik 3-4 euro betalen voor een klein flesje vittel in Disney, waar je dan ook nog eens voor in de rij mag staan als een schaap ;-)

    Dan gaan we dat proberen, dankjewel! Want inderdaad water kopen voor 5 personen ?? vind ik geen goed idee. Maar ik heb ook geen zin om met een dagvoorraad water op mijn rug te gaan lopen met het warme weer ?.
  • Op het treinstation kan je ook water kopen. Het is daar goedkoper dan in de parken
  • Over optimisme gesproken. Dit komt ze goed uit hè. In Amerika kun je gratis water vragen.
    Ik zou nog in staat zijn om mijn voorraad water af te geven bij het bagagedepot dat is inbegrepen bij onze Infinity kaart hoor ;-)

    Maar je kunt dus gewoon flesje steeds opnieuw bijvullen. Geen gesleep dan.
  • Afgelopen november heb ik gratis (warm) water bij een counterservice restaurant gekregen. Wellicht kun je dit (net als in Amerika) ook nu hier krijgen? Ik overnacht in Hotel l'Elysee (bij winkelcentrum Val d'Europe), waar ik in het koelkastje op de hotelkamer iedere dag flesjes water bijgevuld krijg :-D is inderdaad wel even slepen 's ochtends met al dat drinken in de rugzak, maar alles beter dan 3-4 euro betalen voor een flesje in het park!
Log In of Registreer om te reageren.