Jaarkaarten en Disneyhotels

mei 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
We overwegen om naar Disney te gaan deze zomervakantie. Dan heb je natuurlijk de allinn-aanbiedingen (hotel + tickets), maar een jaarkaart zou ook wel eens interessant kunnen zijn. Ik heb al gevonden dat je voor 5 jaarkaarten 20% korting krijgt en, jaja, wij hebben er 5 nodig: 2 volwassenen en 3 kinderen (2 van 9 en eentje van 4).
Is het inderdaad voordeliger om een jaarkaart aan te schaffen en het hotel er los bij te doen? We zouden wel graag naar een Disneyhotel gaan, maar met ons gezelschap zit je dan al snel vast aan 2 kamers en dan wordt het wel weer erg duur, of valt dat wel mee? We zijn al een keertje met zijn vijven gegaan, maar toen was de jongste 2 jaar en mocht dus in een campingbedje op de kamer (Hotel New York). Dat hotel is de kinderen erg goed bevallen en ons ook.
Ik kan nergens vinden wat een Disneyhotel kost als je het zonder toegangstickets boekt.
Weten jullie daar meer over?
Petuut

Reacties

  • Petuut zei:


    Hallo,
    We overwegen om naar Disney te gaan deze zomervakantie. Dan heb je natuurlijk de allinn-aanbiedingen (hotel + tickets), maar een jaarkaart zou ook wel eens interessant kunnen zijn. Ik heb al gevonden dat je voor 5 jaarkaarten 20% korting krijgt en, jaja, wij hebben er 5 nodig: 2 volwassenen en 3 kinderen (2 van 9 en eentje van 4).
    Is het inderdaad voordeliger om een jaarkaart aan te schaffen en het hotel er los bij te doen? We zouden wel graag naar een Disneyhotel gaan, maar met ons gezelschap zit je dan al snel vast aan 2 kamers en dan wordt het wel weer erg duur, of valt dat wel mee? We zijn al een keertje met zijn vijven gegaan, maar toen was de jongste 2 jaar en mocht dus in een campingbedje op de kamer (Hotel New York). Dat hotel is de kinderen erg goed bevallen en ons ook.
    Ik kan nergens vinden wat een Disneyhotel kost als je het zonder toegangstickets boekt.
    Weten jullie daar meer over?
    Petuut

    Hoi Petuut,
    Jullie hoeven niet persé 2 kamers te reserveren. Disney's Newport Bay Club en het Disneyland Hotel hebben familiekamers tot 6 personen. Daarnaast zijn er ook blokhutten te boeken bij Disney's Davy Crockett Ranch voor maximaal 6 personen. Met een jaarkaart reserveer je 'room only' kamers (overnachting zonder tickets) en dat is een vaste prijs per kamer, ongeacht met hoeveel mensen je op die kamer verblijft. Dat kan dus flink schelen in jullie portemonnee.
    De prijzen voor de Disney hotels zonder tickets zijn online niet beschikbaar. Hiervoor zul je de Disney reserveringslijn moeten bellen op 0900-0654. Voor de huidige jaarkaartacties (voorjaar 2012), zie het volgende artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-29-voorjaar-2012/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.