Zwemmen Newport Bay Club in Corona tijd

Hallo,
Binnenkort gaan we een paar dagen naar Disneyland Parijs. We verblijven in Newport Bay Club. We willen graag gebruik maken van het zwembad. Is het zwembad wel geopend? Moet je van te voren een tijdvak reserveren? Zo ja, waar en hoe? Krijg je in het zwembad een badlaken of moet je deze zelf meenemen?

Reacties

  • Ik ben benieuwd naar het antwoord van Lars, want na ruim zes maanden "geheelonthouding" hopen wij over een week of zes weer naar DLP te kunnen gaan - en een keertje zwemmen is dan altijd lekker. Tenminste - als de zwembaden open zijn èn als je met een Infinity-kaart mag reserveren?
  • Hoi @sh78 en @Hugo ,

    De zwembaden van de geopende Disney hotels zijn gewoon toegankelijk voor in ieder geval hotelgasten, alleen de wellness gedeeltes (sauna, stoombad, etc.) blijven voorlopig gesloten. Het is mij niet bekend of Infinity jaarkaarthouders mogen reserveren voor zwembaden in hotels waar ze niet verblijven. Dat zouden jullie kunnen checken via het nieuwe online platform voor jaarkaarthouders via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris (onder VIP ervaring).

    Groetjes,
    Lars
  • Helaas.... als ik daar inlog kan ik geen zwembaden reserveren. Weer een voordeeltje minder van de Infinity-kaart.....
  • Klopt het dat de zwembaden nu wel gesloten zijn?
  • Hoi @tinkebel2 ,

    Wij hebben nog geen informatie over de opening van de zwembaden in de Disney hotels ontvangen. Waterpark Aqualagon bij Villages Nature is wel open.

    Groetjes,
    Lars
  • Update: Alle zwembaden van de Disney hotels zijn open, maar voorlopig enkel toegankelijk voor gasten van het hotel zelf.
  • Bedankt Lars!! Ik ben ondertussen net gaan zwemmen ??, hotel is heel druk maar in het park is het rustig??
Log In of Registreer om te reageren.