Jaarkaarten (algemene vragen)

1525355575882

Reacties

  • Hoi Lars en Brigitte,

    Ik ben wel benieuwd wat ze je kunnen zeggen, Birgitte. Ik wil ook graag 2 jaarpassen verlengen die binnenkort zullen verlopen. Ik kan misschien nog wel gaan, maar dat is niet zeker, dus moet eventueel ook online of telefonisch verlengen. Zou je het antwoord willen posten hier als je gebeld hebt?

    Daarnaast vroeg ik me af, met verlengen is het enige voordeel dat je 4 maanden extra erbij krijgt i.p.v. 12 maanden dus 16 maanden voor de reguliere prijs van de jaarpas, toch?

    Alvast dank!

    Groetjes,
    Natalie
    Lars zei:

    Hoi @Birgitte ,

    Nee, dat is in principe niet meer mogelijk, althans voorheen niet. Wellicht dat het nu onder deze speciale omstandigheden toch weer kan, maar dat zou je moeten navragen.

    Groetjes,
    Lars

  • Natalie zei:

    Hoi Lars en Brigitte,

    Ik ben wel benieuwd wat ze je kunnen zeggen, Birgitte. Ik wil ook graag 2 jaarpassen verlengen die binnenkort zullen verlopen. Ik kan misschien nog wel gaan, maar dat is niet zeker, dus moet eventueel ook online of telefonisch verlengen. Zou je het antwoord willen posten hier als je gebeld hebt?

    Daarnaast vroeg ik me af, met verlengen is het enige voordeel dat je 4 maanden extra erbij krijgt i.p.v. 12 maanden dus 16 maanden voor de reguliere prijs van de jaarpas, toch?

    Alvast dank!

    Groetjes,
    Natalie

    Hoi Natalie,

    Dat is correct. Bij een verlenging (vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum) ontvang je 4 maanden extra gratis, dus 16 maanden geldigheid voor de prijs van 12 maanden. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hallo Lars en Natalie,

    bedankt voor jullie reacties en hulp.

    Bij deze kan ik melden dat het mij toch gelukt is om mijn jaarkaart online te verlengen althans als ik de mail die ik ontvangen heb goed begrijp. Hij zou nu binnen 10 werkdagen bij mij moeten zijn.

    Pffff het hield wel wat in.

    De mail die ik heb ontvangen vorige week om mijn jaarkaart te verlengen heb ik nu gebruikt, via de link die erin stond ben ik op de site terecht gekomen en dan moet je inloggen, gister had ik dat gedaan maar werkte niet vroeg die om de gegevens opnieuw in te vullen nu zag ik vanmiddag dat je je voor en achternaam in hoofdletters moet ingeven, dat had ik dus niet gedaan. geprobeerd op mijn pc en idd ik kan er in geef aan welke jaarkaart en hoe ik wil betalen gespreid of in 1x boem website eruit was mijn browser verouderd en gaf een foutmelding dan maar geprobeerd via mijn gsm, die ging op een gegeven moment ook niet meer verder, met moeite de site op de ipad gekregen en weer browser problemen.

    Uiteindelijk de mail doorgestuurd naar de pc van mijn ouders en het daar nog eens geprobeerd en ik loop zo door alle stappen heen en heb het kunnen afronden met de betaling, na de betaling keerde hij niet meer terug naar de disneysite kreeg hier dan weer een foutmelding dat die de site niet kon openen of vinden maar heb inmiddels wel 2 mails gehad van disney dat ze mijn verlenging en acceptatie van de betaling hebben ontvangen.

    Ben nu dus benieuwd of en wanneer ik mijn jaarkaart ontvang en of dat het nu dus volledig gelukt is.

    Groetjes Birgitte

  • Wat een gedoe, @Birgitte . Lang leve de Franse IT afdeling... Hou ons maar op de hoogte!
  • hoi lars,

    Idd een heel gedoe, ik hou jullie op de hoogte.

    groetjes Birgitte
  • Hallo, ik ben nieuw hier.
    Wij overwegen om in oktober een dag of 3 te gaan, en overwegen de aanschaf van jaarpasssen.
    Op dit moment is dat natuurlijk wel een risisco, gezien de steeds veranderende situatie
    Iemand een idee hoe dat zit met aanschaf van nieuwe jaarpassen nu?
    Of is dit gewoon egen risico wat je incalculeert?
  • Hoi @Buddyjoe67 ,

    Welkom bij DiscoverTheMagic.nl!

    Als je nu een jaarkaart online aanschaft (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris), dan krijg je een E-voucher die 6 maanden geldig is. Binnen die periode kun je op een willekeurige dag naar Disney om deze te laten omwisselen voor de definitieve jaarkaarten. De geldigheid gaat pas in op het moment dat je de voucher omwisselt. Mocht het in oktober niet lukken om te gaan, dan heb je nog tot eind februari de tijd om de voucher in te wisselen.

    Let wel dat je met een voucher voor één dag toegang kunt reserveren. Pas als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt, kun je meerdere dagen reserveren. Als je de jaarkaart ter plaatse aanschaft, is er geen garantie dat je die dag naar binnen mag. Met de E-voucher wel, aangezien je daar al een reservering voor toegang voor kunt maken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world

    Groetjes,
    Lars
  • hallo Lars en Natalie,

    bedankt voor jullie reacties en hulp.

    Bij deze kan ik melden dat het mij toch gelukt is om mijn jaarkaart online te verlengen althans als ik de mail die ik ontvangen heb goed begrijp. Hij zou nu binnen 10 werkdagen bij mij moeten zijn.

    Pffff het hield wel wat in.

    De mail die ik heb ontvangen vorige week om mijn jaarkaart te verlengen heb ik nu gebruikt, via de link die erin stond ben ik op de site terecht gekomen en dan moet je inloggen, gister had ik dat gedaan maar werkte niet vroeg die om de gegevens opnieuw in te vullen nu zag ik vanmiddag dat je je voor en achternaam in hoofdletters moet ingeven, dat had ik dus niet gedaan. geprobeerd op mijn pc en idd ik kan er in geef aan welke jaarkaart en hoe ik wil betalen gespreid of in 1x boem website eruit was mijn browser verouderd en gaf een foutmelding dan maar geprobeerd via mijn gsm, die ging op een gegeven moment ook niet meer verder, met moeite de site op de ipad gekregen en weer browser problemen.

    Uiteindelijk de mail doorgestuurd naar de pc van mijn ouders en het daar nog eens geprobeerd en ik loop zo door alle stappen heen en heb het kunnen afronden met de betaling, na de betaling keerde hij niet meer terug naar de disneysite kreeg hier dan weer een foutmelding dat die de site niet kon openen of vinden maar heb inmiddels wel 2 mails gehad van disney dat ze mijn verlenging en acceptatie van de betaling hebben ontvangen.

    Ben nu dus benieuwd of en wanneer ik mijn jaarkaart ontvang en of dat het nu dus volledig gelukt is.

    Groetjes Birgitte


    Hoi Brigitte,

    Bedankt voor je bericht!
    Jeetje wat een inspanningen heb je geleverd, haha! Ik heb die mail inderdaad ook gekregen, dan ga ik daar ook mee aan de slag als ik er niet nog heen ga in september.. wachten beetje last minute i.v.m. steeds meer oranje adviezen..
    Ben benieuwd of je de jaarpas inderdaad ontvangt, vast wel!

    Lars ook bedankt natuurlijk voor je reactie!

    Groetjes Natalie
  • Hallo Lars,

    Dank je wel voor je heldere verhaal.
    Het blijft dus wel een risico ivm mogelijkheid tot reserveren als ik je goed begrijp; Er is geen garantie dat we de opeenvolgende 2 dagen daadwerkelijk naar binnen zouden kunnen.
    Als echt zeker wilt zijn dat je 3 opeenvolgende dagen naar binnen kunt is tickets op datum kopen veiliger?
    Als er tegen die tijd geen code oranje of rood is willen we in de herfstvakantie, dus ik verwacht wel enige drukte dan
  • Hoi @Buddyjoe67 ,

    Graag gedaan! Er is alleen garantie tot toegang als je een compleet arrangement in de Disney hotels boekt via al onze aanbiedingen met de laagste prijsgarantie, gratis annuleren en géén boekingskosten: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Losse tickets of jaarkaarten hebben geen gegarandeerd toegang tot de parken. Zij moeten reserveringen maken naar gelang beschikbaarheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars en Nathalie,

    Ik zou jullie nog op de hoogte houden ivm de verlenging van mijn jaarkaart.

    Het heeft heel veel ingehouden om hem via het internet te verlengen, daarna kreeg ik een mail dat mijn dossier compleet was, ondanks hij na de betaling was vastgelopen en ik geen bevestigingsscherm meer heb ontvangen. In afwachting van het verdere vervolg.

    Vorige week maandag 24 augustus 2020 heb ik de aanvraag met veel moeite kunnen doen, woensdag 26 augustus 2020 zag ik dat het bedrag van de jaarkaart van mijn rekening was afgeschreven en toen begon het lange wachten of de jaarkaart idd ging komen ja of nee. Zou tot 10 werkdagen kunnen duren dus had eind deze week / begin volgende week de verwachting dat de jaarkaart ook effectief zou binnen komen.

    en..........

    YESSSSSSSSSSSS, ik mag goed nieuws melden. Ik heb net mijn nieuwe jaarkaart uit de brievenbus gehaald!!!!!!!!

    Het lijkt er ook op dat ik naast de 4 maanden gratis, ook nog een paar dagen extra er aan toegevoegd zijn. mijn vorige jaarkaart liep van 20/12/2018 tot en met 19/04/2020 werd verlengd nu tot 19/09/2020. Mijn nieuwe jaarkaart gaat in op 20/09/2020 en loopt tot en met 23/01/2022. Ook het jaarkaart nummer is 1 of 2 cijfers langer dan mijn vorige jaarkaart??

    Groetjes Birgitte

  • Wat super fijn om te horen, @Birgitte ! Dank voor de feedback.

    Voor jaarkaarthouders die hun jaarkaart ook willen verlengen kan dat online via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij willen in okt weer naar disney maar het is nu natuurlijk nog code oranje (nl)
    Weet iemand of het mogelijk is om ook onder voorbehoud de vriendentickets te bestellen? Of is het gewoon bestellen en mocht het nog code oranje zijn pech hebben?
  • Hoi @magicmama ,

    Voor zover wij weten zijn de Privilege tickets op datum en kunnen deze ook alleen op die dagen worden gebruikt. Annuleren van deze tickets is niet mogelijk. Alleen de reguliere voorverkooptickets (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris) kunnen tot 3 dagen vóór gebruik geannuleerd worden met volledige terugbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2020 aangepast
    Lars zei:

    Hoi @magicmama ,

    Voor zover wij weten zijn de Privilege tickets op datum en kunnen deze ook alleen op die dagen worden gebruikt. Annuleren van deze tickets is niet mogelijk. Alleen de reguliere voorverkooptickets (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris) kunnen tot 3 dagen vóór gebruik geannuleerd worden met volledige terugbetaling.

    Groetjes,
    Lars

    hoi Lars,
    privilege tickets kun je reserveren (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris)
    met je jaarkaartnummer en achternaam. Hier kun je ze ook weer annuleren. Je betaald ze pas als je ze ophaalt in het park.
    Zo staat het in ieder geval uitgelegd. Op dit moment t/m september te plannen.

    groeten,
    esther
  • Goed om te horen, @esther . Dat wist ik niet. Dank voor de feedback!
  • Hallo,
    Ook onze jaarpas is verlengd door de sluiting van het park. Ik vind echter nergens meer terug tot wanneer onze jaarpas geldig is. Wanneer ik mijn jaarpas wil toevoegen aan mijn mydisneyland-account moet ik een 18-cijferige code invullen dat zogezegd op mijn jaarpas zou moeten staan. Daar staat enkel een 21-cijferige op en een QR-code. Maar dit lukt niet om toe te voegen. Iemand een idee hoe ik toch kan zien tot hoelang mijn jaarpas geldig is en hoe ik wel mijn kaart kan toevoegen?

    Dank je wel op voorhand :)
  • Hoi @Debbie_VDVelde1996 ,

    Jaarkaarthouders kunnen inloggen via het nieuwe online platform om de actuele geldigheid te bekijken. Meer informatie & link: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid. Op die manier zou het moeten lukken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Debbie_VDVelde1996 ,

    Jaarkaarthouders kunnen inloggen via het nieuwe online platform om de actuele geldigheid te bekijken. Meer informatie & link: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid. Op die manier zou het moeten lukken.

    Groetjes,
    Lars

    Gelukt! Dank je wel voor de info ;)
  • Graag gedaan, Debbie!
  • Weet iemand wat er gebeurd als je de maandelijkse termijnen van een jaarabonnement storneert? Met dit abonnement zijn we het park nog niet ingegaan en vanwege corona willen wij ook niet meer gaan. Of mag je je abonnement opzeggen wegens corona?
  • Ik weet het niet, maar kan wel een aanname doen: je krijgt een herinnering per mail, en daarna wordt je kaart geblokkeerd.
    Maar je hebt een contract getekend, dus zomaar opzeggen zal niet kunnen. En (ooit) weer een nieuwe kaart aanvragen zal mogelijk moeilijker zijn als dit in je dossier staat.
    Ik zou een mailtje sturen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Dan toon je in ieder geval nog de wil om samen naar een oplossing te zoeken.
  • Dat ga ik morgen maar even doen ja, bedankt voor de tip!
  • januari 2021 aangepast
    sorry, en nu ben ik ook nog eens aan het knoeien hier.
  • KristaW zei:

    Ik ben het spoor helemaal bijster. Onze passen zouden 27/08/2020 aflopen. Als ik nu de website check, zou hij geldig zijn tot 27/01/2021. Maar daar komt dan toch nog iets bij omdat het park nu ook dicht is? Want een gedeelte van die 106 dagen zitten daar al bij in, maar dan nog niet alles toch?
    Ik kan niet meer goed nadenken en rekenen, haha.

    Gaat pas verlengd worden als ze terug opengaan ....
  • Ik ben het spoor helemaal bijster. Onze passen zouden 27/08/2020 aflopen. Als ik nu de website check, zou hij geldig zijn tot 27/01/2021. Maar daar komt dan toch nog iets bij omdat het park nu ook dicht is? Want een gedeelte van die 106 dagen zitten daar al bij in, maar dan nog niet alles toch?
    Ik kan niet meer goed nadenken en rekenen, haha.
  • Klopt. De huidige sluiting moet nog worden opgeteld bij de geldigheidsduur. Maar omdat nog niet bekend is wanneer DLP “echt” weer opengaat, kan die tweede correctie nog niet plaatsvinden.
  • Vind het wel fijn een beetje een beeld te hebben... (hoever we richting de zomer gaan komen).
    Dus als ik uitga van 12/02, dan tel ik de weken vanaf oktober tot eind van het abo (27/01), plús de complete sluiting van oktober tot feb er weer bij op? En ben ik dan dingen aan het dubbel rekenen?
  • Nee, je telt vanaf 27-01 de laatste sluiting erbij op. Anders tel je de eerste sluiting inderdaad dubbel.
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft bekend gemaakt dat het per direct gaat stoppen met jaarkaarten in Disneyland Resort (Californië) en Tokyo Disney Resort. Voor nu heeft dat geen gevolgen voor jaarkaarthouders in Parijs. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stopt-met-jaarkaarten-disneyland-resort-tokyo-paris

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.