Wanneer gaat Disneyland Paris weer open?

1235

Reacties

  • Mogen we vanuit Nederland nu wel of niet naar Disney? We hebben voor het volgend weekend gereserveerd maar verschillende sites lijken zich tegen te spreken qua code voor Disney.
  • Meara zei:

    Mogen we vanuit Nederland nu wel of niet naar Disney? We hebben voor het volgend weekend gereserveerd maar verschillende sites lijken zich tegen te spreken qua code voor Disney.

    als je terugkomt moet je 10 dagen in quarantaine volgens code oranje in Nederland dacht ik
  • Hoi @Meara ,

    In principe is er geen negatief reisadvies, dus mag je naar de regio Parijs reizen, maar de overheid adviseert alleen noodzakelijke reizen en bij terugkomst de oproep om 10 dagen in quarantaine te gaan (code oranje). Iedereen is hier zelf verantwoordelijk voor, dus het is geen verplichting, wel een dringend advies. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/frankrijk-opent-grenzen-15-juni-2020-bezoekers-europa

    Groetjes,
    Lars
  • Hmmm, tricky

    Ik ben bang dat het ergens anders de kaarsjes uitblazen wordt.
  • Meara zei:

    Hmmm, tricky

    Ik ben bang dat het ergens anders de kaarsjes uitblazen wordt.

    Begrijpelijk!

    Mede door de maatregelen van de overheid hanteren wij nu flexibele boekingsvoorwaarden met online de laagste prijsgarantie, gratis annuleren en tijdelijk geen boekingskosten voor alle aankomsten (ook in 2021) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Iemand een idee naar welke vakanties gekeken wordt m.b.t. de openingstijden van Walt Disney Studios? Alleen de Franse of ook van omliggende landen (zoals Nederland)?
  • Hoi @Petr@ ,

    Het gaat hier om de Franse schoolvakanties. Bekijk deze via onze Verblijf pagina onder het kopje 'Schoolvakanties': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Petr@ ,

    Het gaat hier om de Franse schoolvakanties. Bekijk deze via onze Verblijf pagina onder het kopje 'Schoolvakanties': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk, dank je wel!!
  • Graag gedaan, @Petr@ !

    Disney heeft de openingstijden van beide parken tot het einde van het jaar bekend gemaakt. Bekijk ze in onze handige kalender inclusief renovaties per datum en actuele aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/openingstijden-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo. Gaat eurodisneyland paris nu infebruari2021 uiteindelijk open of is er nog geen zekerheid
    Beste groeten
  • Hallo. Gaat eurodisneyland paris nu infebruari2021 uiteindelijk open of is er nog geen zekerheid
    Beste groeten

    Hoi beauty65,

    In deze tijd is niets zeker, maar Disney maakt momenteel een personele planning voor opening op 13 februari 2021. Dit is uiteraard afhankelijk van de Franse maatregelen die dan nog gelden. Boekingen zijn mogelijk vanaf die datum via onze vroegboekvoordeel actie met gratis annuleren voor aankomsten in 2021 en 2022. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-sluit-parken-covid-corona-frankrijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo. Gaat eurodisneyland paris nu infebruari2021 uiteindelijk open of is er nog geen zekerheid
    Beste groeten

    Hoi beauty65,

    In deze tijd is niets zeker, maar Disney maakt momenteel een personele planning voor opening op 13 februari 2021. Dit is uiteraard afhankelijk van de Franse maatregelen die dan nog gelden. Boekingen zijn mogelijk vanaf die datum via onze vroegboekvoordeel actie met gratis annuleren voor aankomsten in 2021 en 2022. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-sluit-parken-covid-corona-frankrijk.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo nu de horeca in Frankrijk zeker al toe is tot midden februari is het nog wel mogelijk dan dat eurodisneyland opent op 13 februari of zal de opening verlaat worden veel liefs beauty 65


  • Hallo nu de horeca in Frankrijk zeker al toe is tot midden februari is het nog wel mogelijk dan dat eurodisneyland opent op 13 februari of zal de opening verlaat worden veel liefs beauty 65

    Hoi beauty65,

    Vooralsnog is er geen beslissing genomen over pretparken aangezien de maatregelen in februari nog niet concreet zijn. Disney zal binnenkort een verklaring geven als de Franse overheid meer duidelijkheid geeft over attractieparken. Vooralsnog plant Disneyland Paris voor de mogelijke heropening op 13 februari. Of dat uiteindelijk kan ligt aan de Franse overheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Geachten
    Graag een antwoord heel Europa sluit terug de deuren in lock downs
    En de besmettingen dreigen alle dagen te verhogen ook de mutanten de versoepelingen worden geannuleerd of met weken verlaat er mogen nog geen 2 mensen samen de regels zijn enorm streng en verstrengen nog wie durfd te beweren dat eurodisneyland nu nog een kans maakt om open te gaan met mensen van heel Europa dit is toch totaal onmogelijk macron is toch geen gek ik geef de opening op 13feb 000000,1 kans op 100% graag een antwoord dank u
  • Geachten
    Graag een antwoord heel Europa sluit terug de deuren in lock downs
    En de besmettingen dreigen alle dagen te verhogen ook de mutanten de versoepelingen worden geannuleerd of met weken verlaat er mogen nog geen 2 mensen samen de regels zijn enorm streng en verstrengen nog wie durfd te beweren dat eurodisneyland nu nog een kans maakt om open te gaan met mensen van heel Europa dit is toch totaal onmogelijk macron is toch geen gek ik geef de opening op 13feb 000000,1 kans op 100% graag een antwoord dank u

    Ik denk ook niet dat ze binnen de maand zullen open mogen.

    Ik las dit weekend nog dat er avondklokken ingesteld worden in verschillende departementen.

    Waarschijnlijk gaat Disney pas terug open in maart - april...
  • januari 2021 aangepast
    Ik weet niet goed van wie je graag een antwoord wilt hier? Wij zijn maar "de mens", hier zit volgens mij niemand bij de regering die die regels opmaakt?
  • Ik weet niet goed van wie je graag een antwoord wilt hier? Wij zijn maar "de mens", hier zit volgens mij niemand bij de regering die die regels opmaakt?

    Hihi ging het maar zo makkelijk he. Zucht wil zo graag terug
  • Hoi allemaal,

    Disney heeft bekend gemaakt dat de beoogde heropening op 13 februari 2021 wordt uitgesteld. De nieuwe openingsdatum is 2 april 2021. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-sluit-parken-covid-corona-frankrijk.

    Daarnaast heeft Disneyland Paris nieuwe openingsdata bekend gemaakt voor de Disney hotels. Bekijk het actuele overzicht hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/overzicht-disney-partner-hotels-open-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Waarom gaan er op het Disney terrein zo weinig hotels open terwijl in de omgeving alles zowat op 2 april open gaat
  • Zeker weten doe ik het niet, maar ik kan me voorstellen dat als de parken weer opengaan, er nog gewerkt moet worden met beperkte capaciteit. Als je dan alle hotels meteen opent, is er weinig ruimte meer voor daggasten en jaarkaarthouders.
    Daarnaast wordt nu ook onderhoud ingepland waardoor sommige hotels niet meteen opengaan.
  • Hoi @thomastol ,

    De partnerhotels worden eveneens door forenzen gebruikt die niet naar Disney gaan, maar bijvoorbeeld een hotel zoeken in de buurt van Parijs. De Disney hotels worden vrijwel alleen gebruikt om naar de parken te gaan en met de capaciteit limiet vanwege de maatregelen is het onnodig om alle hotels open te hebben (zoals Hugo ook al aangeeft).

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben positief ingesteld, dus wij hebben zojuist een paar dagen Disney geboekt in Center Parcs Village Natures voor in de meivakantie. Ons vorige bezoek in corona-tijd is ons na twee keer uitstellen uiteindelijk heel erg goed bevallen (leukste bezoek ooit aan Disney misschien wel dankzij rust en mooi weer).

    We hebben via de Disneysite geboekt (via een linkje op deze site, dus hopelijk levert dat je nog wat op Lars), 5 nachten met 2 dagen 2 parken-tickets. Moeten we hiervoor straks ook al specifieke data reserveren of kunnen we gaan op welke dag we willen? Normaal heb je bij een Disney hotel alle dagen entree dus is dit geen issue, maar dat is nu niet het geval, maar het is wel een soort van Disney-hotel.
  • Hoi @koei ,

    Allereerst hartelijk dank voor je boeking via onze website. Hierdoor kunnen we deze grote website in de lucht houden, ook al komen er momenteel vrijwel geen inkomsten binnen.

    Gasten met een compleet verblijf in één van de Disney hotels (waaronder Villages Nature) hoeven geen toegang te reserveren. De tickets geven sowieso toegang tot de parken (bij Villages Nature voor 2 dagen tijdens het verblijf).

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Ter informatie: Disney heeft bekend gemaakt dat Electroland, Magical Pride en runDisney in 2021 niet zullen doorgaan. De evenementen worden verplaatst naar 2022. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-verplaatst-electroland-magical-pride-2022

    Groetjes,
    Lars
  • Pfff, onze passen zijn verlengd tot 2 mei, maar we mogen de UK niet uit tot tenminste 17 mei.
    11 maanden gratis, 18 maanden de passen niet kunnen gebruiken, moet er niet teveel aan denken, want ben er echt door aangedaan :( :(
    Ben natuurlijk niet de enige met dit "probleem", maar het is wel ontzettend bedroevend.
  • Hoi @moorhunhe ,

    Het is inderdaad allemaal erg vervelend, zeker voor jaarkaarthouders die niet alleen beperkt worden door de gesloten periode van de parken, maar ook door de strenge maatregelen om te reizen. Laten we hopen dat de vaccinaties een vlucht gaan nemen de komende maanden en de meeste mensen in de zomer hun shot hebben gehad. Dan kunnen veel maatregelen weer worden afgebouwd. We snakken allemaal naar een beetje magie...

    Groetjes,
    Lars
  • Nu de maatregelen voor Frankrijk verlengd zijn tot min 15 april, zal Disney niet openen veronderstel ik. Met een avondklok vanaf 18u, grote winkels die moeten sluiten en geen restaurants open, lijkt me dat niet rendabel. Maar is er dan ev al een nieuwe datum voorzien? We hebben verblijf geboekt 4 april. Dat was uiteraard riskant maar het wordt ingewikkeld als je telkens je afwezigheid op werk moet wijzigen ??. En we hebben nog niets gehoord van Disney zelf, maar dat kan nogal lang duren hebben we al ondervonden ? alle begrip hoor, in deze omstandigheden
  • Nu de maatregelen voor Frankrijk verlengd zijn tot min 15 april, zal Disney niet openen veronderstel ik. Met een avondklok vanaf 18u, grote winkels die moeten sluiten en geen restaurants open, lijkt me dat niet rendabel. Maar is er dan ev al een nieuwe datum voorzien? We hebben verblijf geboekt 4 april. Dat was uiteraard riskant maar het wordt ingewikkeld als je telkens je afwezigheid op werk moet wijzigen ??. En we hebben nog niets gehoord van Disney zelf, maar dat kan nogal lang duren hebben we al ondervonden ? alle begrip hoor, in deze omstandigheden

    Wij hadden ook 8 en 9 april geboekt maar mogen niet op reis tot 15 april. En wij hadden maar 1 maand niet meer dus geen Disney meer voor ons ?
  • Hoi @tinkebel2 en @mieke ,

    De verwachting is dat Disney snel met een mededeling komt. Ze zijn momenteel in overleg met de Franse overheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Nu de maatregelen voor Frankrijk verlengd zijn tot min 15 april, zal Disney niet openen veronderstel ik. Met een avondklok vanaf 18u, grote winkels die moeten sluiten en geen restaurants open, lijkt me dat niet rendabel. Maar is er dan ev al een nieuwe datum voorzien? We hebben verblijf geboekt 4 april. Dat was uiteraard riskant maar het wordt ingewikkeld als je telkens je afwezigheid op werk moet wijzigen ??. En we hebben nog niets gehoord van Disney zelf, maar dat kan nogal lang duren hebben we al ondervonden ? alle begrip hoor, in deze omstandigheden

    Ik snap je helemaal. Wij hadden 2 april geboekt, dat word passen thuis vieren ?
Log In of Registreer om te reageren.