Hotel of B&B dichtbij Disneyland Parijs

oktober 2020 aangepast in Algemeen
Volgend jaar willen wij weer een aantal dagen naar Disneyland Parijs.
Omdat het vorig jaar te vermoeiend was na een autorit van 6 uur gelijk het park in, willen wij dit keer van ye voren in de buurt een hotel of b&b boeken. Zodat we uitgeruster de volgende dag het park in kunnen. Wie weet iets in de buurt van Disney wat niet al te veel kost voor een nachtje en goed te doen is?

Reacties

  • Hoi Brietje,

    dat ligt heel erg van het moment af waarop je gaat denk ik. Het B&B bijvoorbeeld is buiten de schoolvakanties heel redelijk geprijsd.
  • Hugo zei:

    Hoi Brietje,

    dat ligt heel erg van het moment af waarop je gaat denk ik. Het B&B bijvoorbeeld is buiten de schoolvakanties heel redelijk geprijsd.

    Hoi Hugo,
    Dank voor je antwoord. We hebben nu het hotel residhome val de europe op het oog. Klopt het dat je bij bijna alle hotels in parijs een creditcard moet tonen voor de borg? Deze hebben wij namleijk niet.
  • Als je echt "borg" bedoelt zoals in een reservering voor het geval je de kamer sloopt, dat herken ik niet.
    Wel een reservering (van vaak €0 of tijdelijk) om je reservering te garanderen, zodat het hotel niet "volzit" met reserveringen die uiteindelijk niet komen opdagen, omdat je bijvoorbeeld via booking.com hebt geboekt met de optie "betalen in het hotel".
Log In of Registreer om te reageren.