Reismaatje gezocht

november 2019 aangepast in Algemeen
Hallo,

Is er iemand die zin heeft om voor 9 dagen mee te gaan naar Orlando naar Disney. Periode, hotel, vlucht is allemaal te bespreken. Ik hoop dat ik via deze site iemand kan vinden.

Reacties

  • Hallo, ik zoek ook iemand voor medio volgend jaar september die het leuk vind Disney World/Universal studio(ook Halloween) te bezoeken. Zijn er meer mensen die wel willen maar geen anderen kennen die ook zoiets leuk vinden ?
  • Hallo! Mijn naam is Angela, ik ben 33 jaar en ik wil heel graag naar Walt Disney World. Ik heb besloten om in september 2022 die kant op te gaan, ervan uitgaande dat we dan weer kunnen reizen naar Orlando en mondkapjes in de parken niet meer nodig zijn. Het lijkt me leuk om dan ook Mickey's Not So Scary Halloween Party mee te maken. En als ik daar dan toch ben zou ik ook graag een bezoekje brengen aan de twee Universal parken.

    Omdat het leuk is om ervaringen met iemand te kunnen delen zoek ik mensen die het leuk vinden om (deels) samen te reizen of als ze in dezelfde periode daar zijn het leuk vinden om een keer af te spreken en samen wat dingen te doen. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag :-)
  • Hallo geinteresseerden. September 2022 is wel heel erg ver weg. Ik ga er van uit dat dit jaar september de meeste mensen toch wel gevaccineerd zijn, en dat de meeste maatregelen voorbij zijn. Ik ben van plan dit jaar september te gaan, en ben benieuwd wat anderen daarvan vinden.
  • Ik hoop dat de normale aanbieding voor WDW begin april weer is. Dan wil ik boeken voor April-Mei 2022. Ik ga alleen, dus als er mensen zijn die ook eens een keer alleen willen, maar toch de stap niet durven te nemen, kunnen we misschien samen optrekken.
  • Ik ben in het verleden vaak alleen naar Disneyland Paris geweest. Walt Disney World is in feite en nog grotere bubbel om veilig alleen te bezoeken én er is altijd wel een cast member om een praatje mee te maken. Sinds een aantal jaren ga ik niet meer alleen (nu met partner, familie en/of vrienden), maar ik kan het zeker aanbevelen. Het enige waar je aan moet wennen is het niet kunnen delen van je ervaringen op het moment zelf. Hopelijk kunnen hier wat forumleden met elkaar afspreken om zo de magie te delen.
Log In of Registreer om te reageren.