Voorbereiding bezoek Walt Disney World

13940424445121

Reacties

  • Maar dat zijn dan de preferred rooms neem ik aan? (hoeveel minuten wandelen is dit naar de skyliner voor HS?) En scheelt dit veel met locatie Aruba/Jamaica?

    Ja, dat zijn preferred rooms. Bekijk en/of download de actuele plattegrond (met Skyliner stations) via onze Caribbean Beach pagina onder 'Plattegrond' om te zien hoe ver je moet lopen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida/disneys-caribbean-beach-resort-florida.

    Het grote Skyliner station naast Jamaica linkt direct naar DHS en Epcot (twee lijnen). Het kleinere Skyliner station naast Aruba (Riviera Resort) gaat alleen naar Epcot (via het grotere station ook naar DHS, maar dan heb je dus een overstap). Is het belangrijk om dichtbij Center Town te zitten, kies dan een kamer in Barbados. Is het belangrijker om sneller bij een station van Skyliner te zijn, kies dan voor Jamaica (direct naar DHS én Epcot) of Aruba (alleen direct naar Epcot).

    Groetjes,
    Lars

  • Dave077 zei:

    Top, heb je ook nog zicht op die andere vraag? Dus of je straks ook kosteloos een eventuele reservering kunt omzetten naar een aanbieding met free dining (mocht die alsnog gaan komen). Of moet je dan wel die wijzigingskosten van 65 euro pp betalen? Kosteloos annuleren kan altijd begrijp ik uit de laatste berichten?

    Hoi Dave,

    Nog even terugkomend op je andere vraag die ik ter bevestiging ook heb gesteld aan Disney: Ja, je kunt de reservering kosteloos wijzigen naar een andere aanbieding. Als de nieuwe prijs lager is dan de originele prijs, dan krijg je het verschil terug zonder de 'fee' die normaal €65 kost. Als de prijs hoger is, dan betaal je het verschil bij. Let wel dat je vóór 31 augustus 2021 moet reserveren om van deze flexibele boekingsvoorwaarden gebruik te maken.

    Groetjes,
    Lars
  • Dus als de free dining beschikbaar zou komen dan kan je die niet gewoon zonder meer laten toevoegen zonder dat de kamerprijs herberekend wordt naar de actuele prijs?
  • Lars zei:

    Dave077 zei:

    Top, heb je ook nog zicht op die andere vraag? Dus of je straks ook kosteloos een eventuele reservering kunt omzetten naar een aanbieding met free dining (mocht die alsnog gaan komen). Of moet je dan wel die wijzigingskosten van 65 euro pp betalen? Kosteloos annuleren kan altijd begrijp ik uit de laatste berichten?

    Hoi Dave,

    Nog even terugkomend op je andere vraag die ik ter bevestiging ook heb gesteld aan Disney: Ja, je kunt de reservering kosteloos wijzigen naar een andere aanbieding. Als de nieuwe prijs lager is dan de originele prijs, dan krijg je het verschil terug zonder de 'fee' die normaal €65 kost. Als de prijs hoger is, dan betaal je het verschil bij. Let wel dat je vóór 31 augustus 2021 moet reserveren om van deze flexibele boekingsvoorwaarden gebruik te maken.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je @Lars . Dat is een duidelijk antwoord. Ik ga morgen naar eens reserveren denk ik. En dan maar hopen dat disney voor die tijd naar de free dining aanbieding overgaat. Fingers crossed!
  • Hoi @TiggerSA ,

    Als je wijzigt naar de Free Dining aanbieding, dan wordt de bestaande reservering in principe geannuleerd en omgezet naar de nieuwe actie met de daarbij horende kamerprijzen. Dat is altijd al het geval geweest, alleen is de wijziging nu gratis (geld terug bij lager totaalbedrag of alleen het verschil bijbetalen bij hoger bedrag), terwijl je daar eerst 'wijzigingskosten' voor moest betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dave077 zei:

    Dank je @Lars . Dat is een duidelijk antwoord. Ik ga morgen naar eens reserveren denk ik. En dan maar hopen dat disney voor die tijd naar de free dining aanbieding overgaat. Fingers crossed!

    Graag gedaan, Dave! Met de flexibele voorwaarden dat je een reservering nu tot 7 dagen vóór vertrek nog kosteloos kunt wijzigen of annuleren is voldoende tijd om de prijzen te vergelijken met toekomstige aanbiedingen en eventueel om te laten zetten. Boek eenvoudig online via onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars
  • Is er enig zicht op wanneer er eventueel weer free dining aangeboden zou gaan worden? Of zou dat dit jaar niet terugkomen? Wij willen eigenlijk in 2022 weer gaan, maar wel met dining...
  • Hoi @Natascha1701 ,

    Op dit moment is daar niets over bekend omdat het reguliere Dining Plan nog niet is geactiveerd. Je kunt momenteel tot 7 dagen vóór aankomst gratis wijzigen of annuleren, dus mocht het belangrijk zijn om in een bepaald hotel en/of kamertype te verblijven, dan is het advies om nu al te boeken en vast te leggen met alleen een kleine aanbetaling en eventueel later te wijzigen naar een andere aanbieding (zoals Free Dining) via de 2022 actie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zit net een filmpje van Tim Tracker te kijken dat ze naar het Flower and garden Festival van dit jaar zijn, en bij elk eet huisje staat een bord met daar achter het logo voor het dinning plan. Festival duurt tot juli dit jaar, vind dat toch wel hoopvol moet ik zeggen.
  • tink35 zei:

    Ik zit net een filmpje van Tim Tracker te kijken dat ze naar het Flower and garden Festival van dit jaar zijn, en bij elk eet huisje staat een bord met daar achter het logo voor het dinning plan. Festival duurt tot juli dit jaar, vind dat toch wel hoopvol moet ik zeggen.

    Dat het dining plan terug komt lijkt me vrijwel zeker. Methode werkte voor disney zelf namelijk ook erg goed. Of de aanbieding van free dining ook terug komt is een heel andere vraag.
  • tink35 zei:

    Ik zit net een filmpje van Tim Tracker te kijken dat ze naar het Flower and garden Festival van dit jaar zijn, en bij elk eet huisje staat een bord met daar achter het logo voor het dinning plan. Festival duurt tot juli dit jaar, vind dat toch wel hoopvol moet ik zeggen.

    Het Dining Plan komt zeker terug, dat heeft Disney ook al aangegeven, maar momenteel kunnen ze nog niet aangeven wanneer. De kans is groot dat deze service in 2022 alweer beschikbaar is. Tot die tijd komt er ook geen Free Dining aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
  • Inderdaad overal staan snack credits tekens achter! Was mij ook al op gevallen. Moet wel zeggen, dat ze volgens mij nooit zijn weggehaald. Ook bij de restaurants staan ze nog steeds. Erg hoopvol!

    Denk wel dat als het dining plan volgend jaar terug komt, het erg druk gaat worden.... Helemaal
    als de Free dining weer terug komt.

    Ook hoop ik dat alle restaurants weer zoals normaal gaan worden. Nu zijn er geen buffetten meer en daar houden wij juist wel van.
  • Hoi Iedereen,
    Ik wil mijn eerste bezoek in disneyworld gaan plannen/brainstormen voor 2022. Mijn vriend werkt in het onderwijs waardoor ik vast zit aan vaste vakantie periodes.
    Heeft iemand hier ervaring mee en adviseert mij dan een bepaalde periode?
    En stel ik zou meivakantie ‘22 willen gaan - zijn 7dagen genoeg om disney te doen en 1 dag universal?
    Alvast bedankt voor het meedenken met mij!
  • Hoi Iedereen,
    Ik wil mijn eerste bezoek in disneyworld gaan plannen/brainstormen voor 2022. Mijn vriend werkt in het onderwijs waardoor ik vast zit aan vaste vakantie periodes.
    Heeft iemand hier ervaring mee en adviseert mij dan een bepaalde periode?
    En stel ik zou meivakantie ‘22 willen gaan - zijn 7dagen genoeg om disney te doen en 1 dag universal?
    Alvast bedankt voor het meedenken met mij!

    Disney in 7 dagen met twee volwassen zonder kids is haalbaar is mijn ervaring, maar het hangt volledig af van je wensen. Wil je alles doen, dus ook de waterparken is 7 dagen al snel krap aan. Universal er ook nog bij kan wel maar rechtvaardigd op zichzelf ook al snel 2 dagen minimaal. Als je de hele mei vakantie (2 werken) gaat is het prima te doen allemaal maar zoals gezegd hangt het helemaal van je wensen af. De reis periode is perfect. Ik ga zelf ook dan een ben ook al eerder in de mei vakantie geweest. De Amerikanen hebben dan zelf geen vakantie, slechts links en rechts en vrije dag en de temperatuur is dan nog goed te doen. Middag rond de 27-30 is onze ervaring, maar dat kan verschillen natuurlijk. In ieder geval met het klimaat daar goed te doen. Bij vrager ben je op dit forum in ieder geval op de goede plek!
  • Hoi @Isabelle ,

    Het ligt er inderdaad maar net aan wat je wensen zijn en wat je precies wilt zien, zoals Dave ook al aangeeft. Onze ervaring (als twee volwassenen) is echter dat 12 dagen Disney de ideale lengte is als je alles op je gemak wilt zien en af en toe ook wilt relaxen in je hotel. Waarom die lengte? Wij houden namelijk van lekker uitgebreid dineren met tafelbediening en hele avonden genieten van een wandeling in Epcot's World Showcase of een bezoek brengen aan Disney Springs.

    Wij plannen meestal 2 volle dagen per park (maar dan verdeeld over het hele verblijf, dus bijvoorbeeld twee ochtenden/middagen in MK en later twee avonden in MK om zo in totaal op 2 dagen uit te komen) en 1 dagdeel per waterpark en daarna 's avonds genieten van een diner en avondshow in één van de parken.

    Ben je echter niet geïnteresseerd in uitgebreid dineren en wil je zo kort mogelijk eten en zo snel mogelijk de attracties in, dan kom je best met minder dagen goed uit. Let wel dat het 'DLP model' (van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat non-stop de parken in) niet aan te bevelen is in WDW. Neem van tijd tot tijd je rust en bijvoorbeeld even bij te tanken in je hotel. Het is echt afhankelijk van wat jullie fijn vinden en natuurlijk wat je budget is.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,
    Mijn vriend en ik willen heel graag proberen volgend jaar 2022, naar Walt Disney World te gaan. Het is voor ons de eerste keer vakantie buiten Europa, en dus ook voor het eerst WDW ;-)
    We hebben voor onszelf al wel een aantal dingen duidelijk, maar toch ook nog een heleboel vragen.
    Als eerste; betaalmiddelen. Hoe verdelen jullie dat een beetje? Ik bedoel, pinnen jullie het meeste, of met creditcard of cash dollars? Wij hebben beiden geen creditcard en twijfelen ook een beetje of een prepaid creditcard ook oké is of dat je eentje van de bank zelf moet hebben. En wie moet je allemaal een fooi geven en is daar een standaard bedrag voor?
    Als tweede zit ik een beetje met het drinkwater, klinkt misschien een beetje stom, haha. Maar aangezien ik medicijnen gebruik, heb ik wel een voorraadje water nodig (naast natuurlijk sowieso veel drinken in de warmte van Florida). Ik lees verschillende verhalen over filtered water, bottled water... Ik zie door de bomen het bos niet meer! Ikzelf heb wel een erg gevoelige maag, dus wil wel zeker weten dat ik niet ziek word van het drinkwater. Hoe zit dat met die gratis bekers ijswater uit het park? Is dat 'gezond' drinkwater, of laten jullie bijv. flesjes drinkwater bezorgen in het hotel?
    Sorry voor deze hele waslijst aan vragen, maar alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
  • Hoi @Lise ,

    Wat leuk dat jullie in 2022 naar Walt Disney World willen gaan. De antwoorden op je vragen (vanuit ons oogpunt):

    - Wij betalen in de VS altijd met een creditcard. Dit kan de creditcard zijn van je eigen bank, maar mag ook een prepaid variant zijn. Het pinnen van contant geld is duur (hoge transactiekosten), dus dat wordt niet aanbevolen. Amerika is hét land van de creditcards, dus die kunnen overal gebruikt worden. Wil je toch met cash betalen, haal dan alvast dollars bij een grenswisselkantoor vóór je naar de VS vliegt.
    - Fooien bij restaurants en bars met bediening zijn verplicht. Doorgaans is dit 18%-20% van de rekening. De exacte hoogte geef je aan op de rekening die je krijgt van je ober. Het is verder normaal om ook de cast members van de housekeeping en bagage een tip te geven. De hoogte mag je zelf bepalen, maar normaal is dit $2-$3 per koffer als het gaat om bagage.
    - In alle Disney hotels is het mogelijk om boodschappen te laten bezorgen, waaronder flesjes water. Zeker in jullie geval is dat handig aangezien dit de kosten drukt (flesjes water in WDW zelf zijn duur) en je weet zeker dat je drinkbaar water krijgt voor je medicijnen.

    Bekijk de prijzen voor 2022 met onze vroegboekvoordeel aanbieding en ontvang tot 7 dagen gratis entree + gratis Memory Maker (t.w.v. $199) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Lise ,

    Wat leuk dat jullie in 2022 naar Walt Disney World willen gaan. De antwoorden op je vragen (vanuit ons oogpunt):

    - Wij betalen in de VS altijd met een creditcard. Dit kan de creditcard zijn van je eigen bank, maar mag ook een prepaid variant zijn. Het pinnen van contant geld is duur (hoge transactiekosten), dus dat wordt niet aanbevolen. Amerika is hét land van de creditcards, dus die kunnen overal gebruikt worden. Wil je toch met cash betalen, haal dan alvast dollars bij een grenswisselkantoor vóór je naar de VS vliegt.
    - Fooien bij restaurants en bars met bediening zijn verplicht. Doorgaans is dit 18%-20% van de rekening. De exacte hoogte geef je aan op de rekening die je krijgt van je ober. Het is verder normaal om ook de cast members van de housekeeping en bagage een tip te geven. De hoogte mag je zelf bepalen, maar normaal is dit $2-$3 per koffer als het gaat om bagage.
    - In alle Disney hotels is het mogelijk om boodschappen te laten bezorgen, waaronder flesjes water. Zeker in jullie geval is dat handig aangezien dit de kosten drukt (flesjes water in WDW zelf zijn duur) en je weet zeker dat je drinkbaar water krijgt voor je medicijnen.

    Bekijk de prijzen voor 2022 met onze vroegboekvoordeel aanbieding en ontvang tot 7 dagen gratis entree + gratis Memory Maker (t.w.v. $199) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,
    Dank je wel voor je snelle en uitgebreide antwoord!
    Wat betreft de fooi voor de cast members van housekeeping en bagage, dat is dan neem ik aan wel met cash? Geef je dan de housekeeping elke dag fooi, of aan het einde van de vakantie 'alles'?
    Maakt het voor de boodschappen bezorgen nog uit waar je bestelt? Zijn daar nog tips voor?
    Nogmaals bedankt voor alle antwoorden! :-)
  • Lise zei:

    Hoi Lars,
    Dank je wel voor je snelle en uitgebreide antwoord!
    Wat betreft de fooi voor de cast members van housekeeping en bagage, dat is dan neem ik aan wel met cash? Geef je dan de housekeeping elke dag fooi, of aan het einde van de vakantie 'alles'?
    Maakt het voor de boodschappen bezorgen nog uit waar je bestelt? Zijn daar nog tips voor?
    Nogmaals bedankt voor alle antwoorden! :-)

    Graag gedaan! De fooi voor housekeeping en bagage is inderdaad cash. Voor housekeeping doe je dat op de laatste dag van je verblijf in een enveloppe op de hotelkamer.

    Wat betreft het laten brengen van boodschappen is Garden Grocer de populairste dienst voor gebruik in Walt Disney World. Je laat je boodschappen afleveren bij bell services van je hotel en zij bewaren de spullen (ook gekoeld voor items die dat nodig hebben) tot je ze komt ophalen. Vergeet ze geen tip te geven ;-) Dit is gratis. Wil je de spullen echter bij je hotelkamer geleverd krijgen, dan vraagt Disney hier een kleine bijdrage voor ($6).

    Groetjes,
    Lars
  • Mag je eigenlijk etenswaren meenemen het park in( lekker Nederlands)
  • Mag je eigenlijk etenswaren meenemen het park in( lekker Nederlands)

    Hoi Thomas,

    Ja, dat mag, maar wel beperkt als in één snack/broodje en één flesje drank per persoon. Een hele lunch meenemen is niet toegestaan.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Lise zei:

    Hoi Lars,
    Dank je wel voor je snelle en uitgebreide antwoord!
    Wat betreft de fooi voor de cast members van housekeeping en bagage, dat is dan neem ik aan wel met cash? Geef je dan de housekeeping elke dag fooi, of aan het einde van de vakantie 'alles'?
    Maakt het voor de boodschappen bezorgen nog uit waar je bestelt? Zijn daar nog tips voor?
    Nogmaals bedankt voor alle antwoorden! :-)

    Graag gedaan! De fooi voor housekeeping en bagage is inderdaad cash. Voor housekeeping doe je dat op de laatste dag van je verblijf in een enveloppe op de hotelkamer.

    Wat betreft het laten brengen van boodschappen is Garden Grocer de populairste dienst voor gebruik in Walt Disney World. Je laat je boodschappen afleveren bij bell services van je hotel en zij bewaren de spullen (ook gekoeld voor items die dat nodig hebben) tot je ze komt ophalen. Vergeet ze geen tip te geven ;-) Dit is gratis. Wil je de spullen echter bij je hotelkamer geleverd krijgen, dan vraagt Disney hier een kleine bijdrage voor ($6).

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Top, helemaal duidelijk. Dank je wel!
  • Nog leuker: ga met Uber naar een Walmart of Target en haal je eigen boodschappen. Blijft leuk daar supermarkten bekijken, is al een attractiepark op zich. ?
  • Dat is inderdaad ook een optie, @Ashley30 . Twee trips geleden zijn we naar een super grote Walmart gegaan. Je weet niet wat je ziet. Letterlijk alles is oversized.
  • Dank jullie wel voor de tip, Ashley en Lars! Dat klinkt zeker ook heel leuk. Hoelang duurt zo'n ritje van WDW naar de Walmart of Target ongeveer? En ik begrijp dus dat het als je een uber neemt, geen probleem is om op de terugweg wat boodschapjes mee terug te nemen?
  • Lise zei:

    Dank jullie wel voor de tip, Ashley en Lars! Dat klinkt zeker ook heel leuk. Hoelang duurt zo'n ritje van WDW naar de Walmart of Target ongeveer? En ik begrijp dus dat het als je een uber neemt, geen probleem is om op de terugweg wat boodschapjes mee terug te nemen?

    Dat is correct. Je mag gewoon boodschappen meenemen met Uber of Lyft. Er liggen een aantal Walmart Supercenters rondom Walt Disney World, dus dat zal niet veel tijd in beslag nemen. Ik weet niet meer precies hoe lang het rijden was, maar dat viel reuze mee.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2021 aangepast
    Hallo Lars,

    Nadat we wijselijk hadden besloten om de reisplannen voor 2021 even op te bergen tot 2022 (als het enigszins terug wat normaal is) is het denk ik stilaan tijd om nu te gaan boeken. Ik zag dat er een nieuwe aanbieding is waarmee je 7 dagen gratis toegang krijgt tot de Disney parken. Hierover heb ik toch nog een vraagje. Als ik kijk via de link op deze site naar de aanbieding zie ik het volgende staan "Our Disney Tickets are exclusive to the UK and Ireland - buy before you fly!". Dit stond er in het verleden niet bij maar kunnen we hier ook van gebruikmaken vanuit België?

    Het plan is nu om begin juli (2 of 3 juli) af te reizen naar Walt Disney World, maar ik twijfel nog over de precies datum dat we zouden willen inchecken in het hotel. Ik zou graag 14 volledige dagen ter plaatse willen zijn en zou dus na de vlucht nog niet onmiddellijk willen inchecken bij Walt Disney World. Is het te doen om met 2 kinderen (12 en 9 jaar oud) en 2 volwassenen een hotelkamer te boeken die schappelijk is qua prijs in de buurt van Walt Disney World voor 1 nacht, waar we eventueel wat kunnen bekomen van de lange vlucht, en eventueel als eens naar een supermarkt kunnen gaan om wat brood, beleg, ... te gaan halen dat we gaan gebruiken om te ontbijten (we hebben nogal moeilijke eters). Of zou je dit niet aanraden en dadelijk na de vlucht vertrekken naar Walt Disney World?

    Wat betreft de datum, gaat het niet te druk zijn de 2de of 3de juli zo vlak voor de 4de juli en is het beter te vertrekken 5 juli of valt dit wel mee?

    Qua hotel hadden we gedacht aan het Disney's Coronado Springs Resort. Als ik kijk naar de beschikbare kamers zie ik dat er een serieus verschil zit tussen de standaard kamer en de preferred rooms ( waar je dus dichter bij de restaurants en lobby enzo zit, nl meer dan 1000 €. Dit vind ik dus wel veel en vroeg mij dus of dit de moeite waard is of dat we met een standaard kamer ook niet 20 minuten moeten wandelen eer we bij de lobby ofzo zijn? Ik heb nl. totaal geen idee hoe groot ik mij dat hotel moet gaan voorstellen.

    Dit waren zo een beetje de vragen waar ik op dit moment mee zit.

    Mvg,

    Roeland



  • Hoi @roelandw ,

    Via onze links kunnen alle Europeanen gebruik maken van de UK/Ireland aanbiedingen, ook als Belg en Nederlander. Wij zijn namelijk officieel partner van The Walt Disney Travel Company. Die tekst staat er alleen om Amerikanen ervan te weerhouden deze acties te boeken. Wij maken zelf ook altijd gebruik van deze acties als we zelf gaan.

    Wat betreft een extra nacht in een ander hotel te verblijven, alvorens naar WDW te gaan: daar kleven naar onze mening enkele nadelen aan. Je moet namelijk voor één nacht tijdelijk uitpakken, inchecken en uitchecken in het hotel buiten WDW. Vervolgens wil je waarschijnlijk vroeg naar WDW om de eerste dag direct de parken in te kunnen, maar de kamer in je Disney hotel is pas vanaf 15:00 uur gereed. Dit houdt in dat je de koffers bij de storage achter moet laten en later deze moet ophalen om naar je kamer te gaan. Een heel gedoe.

    Een andere optie om de tijd in de parken te maximaliseren: Boek één nacht langer in het Disney hotel waar je verblijft (zonder tickets), waardoor je laatste dag waarop de tickets geldig zijn nog maximaal kunt genieten van de parken. Vervolgens één extra nacht slapen en die ochtend na een goed ontbijt naar het vliegveld om terug te gaan. Je boekt dan in jullie geval 14 nachten (= 15 dagen) met een 14 dagen Ultimate Ticket. De laatste 'dag' is dan de dag dat je terugvliegt en je geen toegang meer hebt tot de parken.

    De drukte in juli is vrij constant, dus het maakt niet echt uit op welke dag je aankomt in die eerste week. 4 juli is echter een uitschieter met extra drukte in met name Magic Kingdom (vanwege het vuurwerk). Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen die dag niet naar MK te gaan, maar een ander park of je bekijkt wanneer de vliegtickets het voordeligst zijn en laat dat je keuze bepalen.

    Disney's Coronado Springs Resort is een uitgestrekt resort, vergelijkbaar met Caribbean Beach en de beide Port Orleans Resort, maar sinds de grote renovatie (en de bouw van de toren) is er een nieuwe looproute via bruggen over het centrale meer aangelegd, waardoor je vanuit alle uithoeken vrij snel bij El Centro bent voor de restaurants. Bekijk en download de plattegrond onder het kopje 'Plattegrond' op de hotelpagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida/disneys-coronado-springs-resort-florida

    Voor 2022 maak je gebruik van de vroegboekvoordeel aanbieding en ontvang je tot 7 dagen gratis + gratis Memory Maker via deze actiepagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting. Je kunt tot 7 dagen vóór aankomst gratis wijzigen of annuleren met volledige terugbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo @Lars

    Bedankt voor deze zeer heldere uitleg. Ik ga zeker gebruik maken van de links op deze website. :)
    En hopen dat het in juli 2022 terug een beetje normaal gaat zijn. Dus dat je zonder elke dag een park te reserveren kunt gaan en geen mondmaskers meer moet dragen want dat lijkt me wel vermoeiend in die enorme hitte.

    Mvg,

    Roeland
  • Dat hopen wij ook, @roelandw . Disney gaat er momenteel zelf vanuit dat de huidige maatregelen (afstand houden, maximale capaciteit en mondkapjes) in 2022 niet meer nodig zullen zijn.
Log In of Registreer om te reageren.