Bring a Friend actie

april 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoihoi!
Is er inmiddels al bekend of de Bring a Friend actie net als vorig jaar ook dit jaar weer is in de zomer?
Groetjes Marijke
«13456712

Reacties

  • marijke zei:


    Hoihoi!
    Is er inmiddels al bekend of de Bring a Friend actie net als vorig jaar ook dit jaar weer is in de zomer?
    Groetjes Marijke

    Hoi Marijke,
    Op dit moment is er nog geen informatie bekend wanneer de Bring a Friend actie deze zomer van start zal gaan. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zal dit via de social media van DiscoverTheMagio.nl bekend worden gemaakt!
    Groetjes,
    Lars
  • Inmiddels is de Bring a Friend actie voor de zomer van 2013 officieel aangekondigd door Disney. In dit artikel staat de Nederlandse vertaling: http://www.discoverthemagic.nl/2013/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/
  • Lars zei:


    Inmiddels is de Bring a Friend actie voor de zomer van 2013 officieel aangekondigd door Disney. In dit artikel staat de Nederlandse vertaling: http://www.discoverthemagic.nl/2013/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/

    Hoi Lars!
    Helemaal top!! Bedankt voor je bericht!!
    Groetjes Marijke
  • Als je gebruikt maakt van de Bring a friend actie, kunnen mijn vrienden dan ook gebruik maken van de extra magical hours?
  • Waarom is de actie niet geldig op 13 juli? Zou het begrijpen als het op 14 juli niet geldt, maar de dag ervoor? Is daar een speciale reden voor?
  • Bij de vorige actie was deze ook niet geldig op 2 dagen in maart, toen was er ook niets speciaals.
    Denk dat ze gewoon een blockdag willen opzetten, sommige dagen bij de Fantasy zijn ook gewoon lukraak gekozen.
    En neen, bij deze tickets heb je geen gebruik van EMH, enkel als je een Dream hebt, Fantasy 20ste verjaardag of in een Disney hotel verblijft.
  • marijke zei:


    Hoi Lars!
    Helemaal top!! Bedankt voor je bericht!!
    Groetjes Marijke

    Graag gedaan, Marijke. Ik zou zeggen, maximaal gebruik maken van deze super actie voor jaarkaarthouders! Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Kim zei:


    Als je gebruikt maakt van de Bring a friend actie, kunnen mijn vrienden dan ook gebruik maken van de extra magical hours?

    Hoi Kim,
    Nee, toegang tot de Extra Magical Hours is alleen toegestaan voor Dream en Fantasy (20ème Anniversaire) jaarkaarthouders zelf en gasten van de Disney hotels.
    Groetjes,
    Lars
  • estmar zei:


    Waarom is de actie niet geldig op 13 juli? Zou het begrijpen als het op 14 juli niet geldt, maar de dag ervoor? Is daar een speciale reden voor?

    Hoi estmar,
    Deze blockdag heeft te maken met de Quatorze Juillet feestdag van Frankrijk. Dit jaar valt deze dag (14 juli) in het weekend, wat betekent dat het heel erg druk zal zijn in Disneyland en ze zo proberen de drukte iets te temperen. De feestdag zelf is altijd toegankelijk (ook voor alle jaarkaarthouders).
    Groetjes,
    Lars
  • Oké, dan snap ik het. Jammer, want wij zijn dan in de buurt en een vriendin van me kan alleen die zaterdag.
  • Hallo allemaal,
    Ik ben voornemens om zondag 11 augustus met 3 vrienden naar DLP te gaan. Voorheen had ik ook een jaarpas, maar die is inmiddels sinds juni verlopen. Ik weet dat momenteel de Bring a friend actie loopt. Is er iemand met een jaarpas die dag aanwezig die zo vriendelijk zou willen zijn om met ons bij de kassa af te spreken, zodat we kaartjes met korting kunnen kopen? Zo ja, kan ik per email contact leggen om nader af te spreken.
    Mvg,
    N.
  • Wie gaat er 30 31 aug of 1 september naar Disney en heeft een jaarkaart
    en zouden ons kunnen helpen ?
    Zodat wij van u 4 bring a friend kaarten zouden kunnen kopen.
    Wij kunnen per email verdere afspraken maken.
    Alvast hartelijk dank
  • Lars zei:


    Inmiddels is de Bring a Friend actie voor de zomer van 2013 officieel aangekondigd door Disney. In dit artikel staat de Nederlandse vertaling: http://www.discoverthemagic.nl/2013/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/

    Als er een nieuwe bring a friend actie komt voor januari/februari. Wanneer zullen ze die dan bekend maken?
  • DCMN zei:


    Lars zei:


    Inmiddels is de Bring a Friend actie voor de zomer van 2013 officieel aangekondigd door Disney. In dit artikel staat de Nederlandse vertaling: http://www.discoverthemagic.nl/2013/06/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week/

    Als er een nieuwe bring a friend actie komt voor januari/februari. Wanneer zullen ze die dan bekend maken?
    Hoi DCMN,
    De 'Bring a Friend' actie voor begin volgend jaar zal, als deze terug komt, in de winter editie van het Envie de + magazine bekend worden gemaakt. Ik verwacht meer informatie hierover in oktober/november.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo Lars,
    Weet jij of de actie vriendenkorting (+/- €25,- per ticket) wel eens in december (of 4e kwartaal) plaats vind?
    Volgens mij was de laatste afgelopen september. Mijn jaarkaart en die van mijn vrouw zijn namelijk nog tot april geldig maar die van mijn zoontje is afgelopen oktober verlopen. Nu twijfel ik om weer een jaarkaart te kopen en voor een dagticket van €25,- is de keuze snel gemaakt.
    Daarnaast nog even off topic: Hij heeft 1 jaar een jaarkaart gehad en geen stempels gehad. Kan ik nu gewoon weer met iemand hier op het forum afspreken voor 10% of mag je na een jaar alleen een jaarkaart voor de volle prijs kopen?
    Onze (gratis) jaarkaarten lopen in april af. Kan ik ook weer met 10% kopen of moet ook hier de volle prijs betaald worden?

    Hoi Sebastiaan,
    De 'Bring a Friend' actie is normaal gesproken twee keer per jaar: begin van het jaar tijdens laagseizoen en tijdens de zomerperiode. Deze actie is nooit in het kerstseizoen geweest. Om met korting een nieuwe jaarkaart aan te schaffen, mag je voor de periode van 2 jaar geen jaarkaart gehad hebben. Jullie zullen dus nu gewoon de volle prijs moeten betalen.
    Groetjes,
    Lars

  • Maar als ik het dus goed begrijp moet ik 2 jaar geen pass aanschaffen? Dat betekend dus eigenlijk dat je alleen het eerste jaar een korting van 10% kan krijgen of dat je 2 jaar geen pass koopt? 1 lijkt me dat voor DLP niet echt commercieel, want het lijkt mij dat ze beter gewoon 10% korting kunnen geven ipv het risico dat iemand niet meer koopt. 2 ze zouden tenminste kunnen zeggen, 1x 10% korting en als je dus geen stempels hebt gehaald en je koopt 1x gewoon je pass dat je het jaar erop wel in aanmerking komt voor evt 10% als je met iemand afspreekt...
    Zelf proberen ze het namelijk wel als je pas verloopt... als je in de maand voordat hij afloopt een pas aanschaft krijg je 1,5 jaar voor bijv. 199,- bij een dream.
    Ik snap dat jij er niets aan kunt doen maar het is wel een beetje krom.
    Groeten,
    Sebastiaan

    Hoi Sebastiaan,
    De 10% korting is inderdaad alleen het eerste jaar geldig als je een 'doorlopend' abonnement wilt zonder 'pauze' van 2 jaar. Voor vaste klanten is er de parrainage aanbieding, waarbij je aan 3 personen 10% korting verleend en zo spaart voor 1 jaar gratis verlenging. Lukt je dit niet dan krijg je altijd 1,5 jaar voor de volle prijs.
    In de meeste gevallen krijg je de eerste keer 10% korting via een bestaande jaarkaarthouder en spaar je in dat jaar voor 3 stempels. Bij verlenging krijg je dan 1 jaar gratis. Bij de volgende verlenging betaal je het volle bedrag, maar krijg je 6 maanden extra (18 maanden voor de prijs van 12). In dat jaar kun je vervolgens weer sparen voor 3 stempels en zo bij de volgende verlenging 1 jaar gratis krijgen. Etc. Disney geeft je dus voldoende mogelijkheden om goedkoop (gratis jaar of 6 maanden extra gratis) een jaarkaart in je bezit te hebben. Dit systeem is voor de klant voordeliger dan om het jaar 10% korting krijgen en Disney krijgt er weer nieuwe jaarkaarthouders voor terug. Je moet er echter wel zelf iets voor doen (nieuw jaarkaarthouders zoeken).
    Groetjes,
    Lars
  • hoi
    klopt het dat er begin van het jaar ook een bring a friend actie is?
    gr jolanda
  • Goed nieuws! De ‘Bring a Friend’ actie keert weer terug en wel in de periode van 6 januari t/m 31 maart 2014. Lees alles over de nieuwe actie: http://www.discoverthemagic.nl/2014/01/jaarkaartactie-disneyland-parijs-e21-per-dagkaart-voor-maximaal-5-vrienden-per-week-2/
    Groetjes,
    Lars
  • Wie wil er op woensdag 19, donderdag 20 of vrijdag 21 februari gebruik maken van de Bring a friend aanbieding? Wij komen woensdag aan het begin van de middag aan en gaan vrijdag ochtend weer weg maar zijn graag bereid om je te helpen aan kaartjes met heel veel korting. mail maar naar info@cakekoningin.nlWink Bellen of sms kan ook naar 06-40723152
  • Wij gaan komend weekend weer naar Disney, vrienden gaan mee met de bring a friend actie. We gaan zaterdag en zondag, en nu vroeg ik me af of we op zaterdagochtend ook al een dagticket voor zondag kunnen kopen? Dan hoeven we geen twee ochtenden aan te schuiven aan de kassa? Wij hebben al jaren een Fantasypass en zijn echt niet meer gewoon om aan de kassa aan te schuiven... ;)
  • K-tje zei:


    Wij gaan komend weekend weer naar Disney, vrienden gaan mee met de bring a friend actie. We gaan zaterdag en zondag, en nu vroeg ik me af of we op zaterdagochtend ook al een dagticket voor zondag kunnen kopen? Dan hoeven we geen twee ochtenden aan te schuiven aan de kassa? Wij hebben al jaren een Fantasypass en zijn echt niet meer gewoon om aan de kassa aan te schuiven... ;)

    Hoi K-tje,
    Dat is helaas niet mogelijk. Jaarkaarthouders kunnen via de 'Bring a Friend' actie alleen dagtickets kopen, geldig voor dezelfde dag. Voor iedere dag dat jullie vrienden mee nemen, zullen jullie dus naar de kassa moeten om de kaarten aan te schaffen.
    Groetjes en veel plezier!
    Lars
  • Ik las dat je ook bij de Customer Service kaarten kan aanschaffen (minder lange wachtrij). Kan dit ook voor de Bring-a-Friend actie?
    Kunnen we ook de kaarten tijdens de Magical Hours halen, zonder dat onze vrienden aanwezig zijn? of moeten we de kaarten kopen en moeten op dat moment ook onze vrienden aanwezig zijn?

  • Ik las dat je ook bij de Customer Service kaarten kan aanschaffen (minder lange wachtrij). Kan dit ook voor de Bring-a-Friend actie?
    Kunnen we ook de kaarten tijdens de Magical Hours halen, zonder dat onze vrienden aanwezig zijn? of moeten we de kaarten kopen en moeten op dat moment ook onze vrienden aanwezig zijn?

    Hoi angel485,
    Bij de loketten van Guest Relations kunnen inderdaad ook toegangstickets worden aangeschaft. Dit kan tevens voor de 'Bring a Friend' tickets voor jaarkaarthouders. De vrienden waarvoor de kaarten zijn, hoeven hier niet bij aanwezig te zijn. Alleen bij de aanschaf van een jaarkaart met parrainage korting dienen beide partijen aanwezig te zijn. De 'Bring a Friend' tickets kunnen ieder moment van de dag aangeschaft worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Misschien een hele domme vraag, maar kan ik op blockdagen bring a friend tickets kopen met mijn jaarkaart? Ik krijg dit weekend bezoek in Parijs maar het zijn net toevallig twee blockdagen! Mocht ik nou wel bring a friend tickets kunnen kopen kan ik voor mijzelf gewoon 21 euro betalen, dat is nog te overzien.
  • merelbo zei:


    Misschien een hele domme vraag, maar kan ik op blockdagen bring a friend tickets kopen met mijn jaarkaart? Ik krijg dit weekend bezoek in Parijs maar het zijn net toevallig twee blockdagen! Mocht ik nou wel bring a friend tickets kunnen kopen kan ik voor mijzelf gewoon 21 euro betalen, dat is nog te overzien.

    Hoi merelbo,
    In de voorwaarden van deze actie wordt niet expliciet vermeld of het mogelijk of onmogelijk is om dergelijke tickets aan te schaffen op een blockdag, enkel dat de jaarkaart 'geldig moet zijn'. Of ze hier de geldigheid van de jaarkaart zelf bedoelen (periode vermeld op de jaarkaart), of op alle dagen behalve een blockdag, is mij niet geheel duidelijk. Persoonlijk denk ik dat het niet mogelijk is, aangezien de standaard aanbieding om op blockdagen een gereduceerde dagkaart te kopen recentelijk geschrapt is. Wellicht dat andere forumleden hier ervaring mee hebben?
    Groetjes,
    Lars
  • Wanneer zijn de blockdagen in de zomer?
    Zijn in juni en in de zomervakantie in Disney.
  • lenn69 zei:


    Wanneer zijn de blockdagen in de zomer?
    Zijn in juni en in de zomervakantie in Disney.

    Hoi lenn69,
    De actuele blockdagen voor jaarkaarten van Disneyland Parijs staan op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal!
    Ik heb een dringende vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Ik ben in het bezit van een Fantasy pas en heb geheel onverwachts een tripje voor dit pinksterweekend op de planning staan. Graag zou ik zondag 8 juni gaan, maar dan blijkt een blokdag te zijn.
    Op dit moment is natuurlijk ook de Bring A Friend actie gaande, mijn vraag is dan ook; is er niet de mogelijkheid dat ik voor mij zelf (en mijn vriend) een Bring A Friend actiekaartje koop op vertoon van mijn jaarkaart, ondanks dat deze niet geldig is die dag?
    Ik heb in de voorwaarden op de Franse website gekeken en daar wordt (vertaald) het volgende gezegd:
    ''* Deze aanbieding is beschikbaar direct bij de ingang van de Disney ® Parken * 2 mei - 11 juli 2014 (met uitzondering van 21 juni 2014) onder de volgende voorwaarden: ledenaanbiedingen Annual Pass en beperkt tot 5 tickets 1 Dag / 2 Parken verdisconteerd maximum per week (een week wordt van maandag tot en met zondag) en 20 Friends Tickets voor de gehele geldigheidsduur van het aanbod door Annual Pass lid. De totale aankopen in het kader van dit aanbod op het internet en bij de ingang van de Disney ® Parken * zijn beperkt tot 20 tickets voor de duur van het aanbod door Annual Pass lid. Aanbieding niet geldig op de datum van aankoop van een jaarlijkse Paspoort of op vertoon van een tijdelijke Annual Passport. Alleen geldig op vertoon van een definitieve jaarlijkse Passport. Niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen of kortingen aan de gang.
    Aanbod ook beschikbaar op het internet, op voorwaarde dat ze een e-mail ontvangen met inloggen, beperkt tot slechts een boeking per lid Annual Pass voor maximaal 5 tickets Vrienden gedurende de actieperiode. Boeken van 30 april tot 10 juli 2014 inclusief. Verkregen de ticket online is geldig voor een bezoek 2 May-11 juli 2014 (met uitzondering van 21 juni 2014) en vanaf de dag van de boeking."
    Ik kan hier niet zo goed uit halen of het nu wel of niet kan.... Misschien dat iemand mij kan helpen.
    Daarnaast mijn tweede vraag; is het ook mogelijk om op 8 juni mijn jaarpas te upgraden naar een Dream bij Bureau Donald, of is dat geen optie?
    Ik hoop dat iemand mij helpen kan!!
  • Ik heb vorig jaar een zelfde situatie gehad, ik zou op de dag ervoor nog even na aankomst mijn kaart verlengen. Door file kwam ik in de avond aan rond 19:30, bureau PA was dicht (eerder dan stond aangegeven op de website) en moest dus aan de slag op de blockdag. Ik heb me gemeld bij the guest service. Die hebben mij geholpen aan mijn eigen bring-a-friend kaartjes. maar ik kon die dag niet mijn kaart verlengen omdat die niet geldig was op de block dag.
    Dit is hoe het bij mij verlopen is of dit volgens de regels is en of dit vaker gebeurt is mij niet duidelijk geworden.
    Het personeel is erg vriendelijk en geduldig geweest en ze hebben duidelijk alle eventuele opties met elkaar overlegd voor iets werd toegezegd. (mbt de regeltjes tot de blockdagen en verlengen of upgraden etc)
    Als je hierop gaat gokken, succes, met de hoed in de hand reist men door ganse land :-)
  • Goeie dag,
    Ik hoorde via via van deze actie dat hij op dit moment ook weer is?/
    Ik wil op 4 juli weer naar disney kan dit dan ook voor 21 euro per dag?
    Zoja wat moet ik dan doen?
    bedankt alvast
    groetjes debby
    ps heb een fanatsy jaar kaart.
Log In of Registreer om te reageren.