Parrainage (vragen over stempels sparen)

2456722

Reacties

  • Allereerst wil ik iedereen die ons geholpen heeft om 24 stempels te verzamelen (18 voor mijn gezin, en 6 voor mijn zwager en neefje), ontzettend bedanken, dankzij jullie kunnen we volgend jaar weer naar Disneyland Parijs. Lars, ook bedankt voor het forum, zonder het forum was het ons nooit gelukt! We hadden ook nooit verwacht dat het zou lukken om voor ons allemaal genoeg stempels te verzamelen.
    Lars, ik heb nog wel een vraagje, onze kaarten lopen 27 december af. Als ik ze per post ga verlengen kan ik het versturen dan ook pas vanaf 27 november doen? En moeten we dan nieuwe pasfoto's meesturen, of gebruiken ze de foto van afgelopen december nogmaals? Wat moeten we dan allemaal nog meesturen, behalve de parrainage formuleren? En kan ik in een keer alles opsturen, dus ook die van mijn zwager en neefje die niet op ons adres wonen?
    Groetjes,
    Esther
  • estmar zei:


    Allereerst wil ik iedereen die ons geholpen heeft om 24 stempels te verzamelen (18 voor mijn gezin, en 6 voor mijn zwager en neefje), ontzettend bedanken, dankzij jullie kunnen we volgend jaar weer naar Disneyland Parijs. Lars, ook bedankt voor het forum, zonder het forum was het ons nooit gelukt! We hadden ook nooit verwacht dat het zou lukken om voor ons allemaal genoeg stempels te verzamelen.
    Lars, ik heb nog wel een vraagje, onze kaarten lopen 27 december af. Als ik ze per post ga verlengen kan ik het versturen dan ook pas vanaf 27 november doen? En moeten we dan nieuwe pasfoto's meesturen, of gebruiken ze de foto van afgelopen december nogmaals? Wat moeten we dan allemaal nog meesturen, behalve de parrainage formuleren? En kan ik in een keer alles opsturen, dus ook die van mijn zwager en neefje die niet op ons adres wonen?
    Groetjes,
    Esther

    Hoi Esther,
    Heel graag gedaan en fijn om te horen dat DiscoverTheMagic.nl hieraan een positieve bijdrage heeft kunnen leveren!
    Het verlengen van een jaarkaart kan inderdaad vanaf 1 maand vóór de vervaldatum van de jaarkaart geregeld worden. Willen jullie dit per post doen, dan kan dit vanaf 27 november. Nieuwe pasfoto's meesturen mag, maar hoeft niet. Als je ze niet meestuurt, dan gebruiken ze de foto die al in hun systeem staat. Het 'bon de commande' formulier dient ook ingevuld en meegestuurd te worden. Bekijk voor het complete overzicht met documenten die meegestuurd moeten worden op de Jaarkaarten pagina onder 'aanvragen' en 'verlengen'. Alle documenten kunnen gezamenlijk worden gestuurd. Doe dit wel per aangetekende post en hou er rekening mee dat er een tijd overheen kan gaan voor je de nieuwe jaarkaarten thuis ontvangt. Normaal gesproken duurt dit 4-6 weken, maar het komt voor dat mensen 2 maanden hebben moeten wachten, naar gelang de drukte bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars
    Wij hebben 3 fantasie jaarkaarten, 2 jaarkaarten kunnen wij verlengen omdat we 6 stempels verzameld hebben,
    Voor 1 kaart hebben we nog 2 stempels nodig. Jaarkaart loopt van 19 oktober 2012 t/m 18 oktober 2013.
    Maar toen we laatst in Disney waren eind juli, wees de medewerkster erop dat de stempels voor 18 september verzameld moeten worden.
    Nu willen we 8 september naar disney, maar volgens mij kunnen de kaarten dan nog niet verlengd worden of wel
    Groetjes Susanne

  • Hallo Lars
    Wij hebben 3 fantasie jaarkaarten, 2 jaarkaarten kunnen wij verlengen omdat we 6 stempels verzameld hebben,
    Voor 1 kaart hebben we nog 2 stempels nodig. Jaarkaart loopt van 19 oktober 2012 t/m 18 oktober 2013.
    Maar toen we laatst in Disney waren eind juli, wees de medewerkster erop dat de stempels voor 18 september verzameld moeten worden.
    Nu willen we 8 september naar disney, maar volgens mij kunnen de kaarten dan nog niet verlengd worden of wel
    Groetjes Susanne

    Hoi Susanne,
    Het sparen van stempels is mogelijk binnen de geldigheid van het parrianage formulier en vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Het huidige parrainage formulier is geldig t/m 7 november 2013.
    Verlengen is mogelijk in de gehele maand vóór de vervaldatum. Als jullie jaarkaarten verlopen op 18 oktober 2013, dan kan er vanaf 18 september 2013 worden verlengd.
    Groetjes,
    Lars
  • goeie avond ,
    onze jaarkaarten lopen af met kerst van dit jaar.
    nou hebben wij nog geen stempels kunnen bemachtigen dit jaar.
    nu wil mijn broer met kerst drie jaarkaarten aanvragen is het dan nog mogelijk om te verlengen op de zelfde dag ???(ik dacht ergens te lezen van niet maar vraag het voor de zekerheid even na )

  • goeie avond ,
    onze jaarkaarten lopen af met kerst van dit jaar.
    nou hebben wij nog geen stempels kunnen bemachtigen dit jaar.
    nu wil mijn broer met kerst drie jaarkaarten aanvragen is het dan nog mogelijk om te verlengen op de zelfde dag ???(ik dacht ergens te lezen van niet maar vraag het voor de zekerheid even na )

    Hoi leroy20,
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst de 3 stempels van je broer ontvangt en daarna direct verlengt? Dat kan ja. Geen probleem. Jullie zitten dan al in de vervalmaand van de jaarkaart en dan is verlengen mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    goeie avond ,
    onze jaarkaarten lopen af met kerst van dit jaar.
    nou hebben wij nog geen stempels kunnen bemachtigen dit jaar.
    nu wil mijn broer met kerst drie jaarkaarten aanvragen is het dan nog mogelijk om te verlengen op de zelfde dag ???(ik dacht ergens te lezen van niet maar vraag het voor de zekerheid even na )

    Hoi leroy20,
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst de 3 stempels van je broer ontvangt en daarna direct verlengt? Dat kan ja. Geen probleem. Jullie zitten dan al in de vervalmaand van de jaarkaart en dan is verlengen mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
    heey lars
    oke das mooi ,
    nog een vraagje ik weet niet of ik het goed las maar dacht dat ik hier eergens las dat als ik het formulier in laat vullen door mijn broer en dan alles mee neem dat ik hem dan voor hem kan aanvragen of zoiets klopt dat ???

  • Lars zei:



    goeie avond ,
    onze jaarkaarten lopen af met kerst van dit jaar.
    nou hebben wij nog geen stempels kunnen bemachtigen dit jaar.
    nu wil mijn broer met kerst drie jaarkaarten aanvragen is het dan nog mogelijk om te verlengen op de zelfde dag ???(ik dacht ergens te lezen van niet maar vraag het voor de zekerheid even na )

    Hoi leroy20,
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst de 3 stempels van je broer ontvangt en daarna direct verlengt? Dat kan ja. Geen probleem. Jullie zitten dan al in de vervalmaand van de jaarkaart en dan is verlengen mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
    heey lars
    oke das mooi ,
    nog een vraagje ik weet niet of ik het goed las maar dacht dat ik hier eergens las dat als ik het formulier in laat vullen door mijn broer en dan alles mee neem dat ik hem dan voor hem kan aanvragen of zoiets klopt dat ???
    Dat is niet mogelijk, Leroy. De aanvrager (in dit geval je broer) dient persoonlijk aanwezig te zijn bij de aanschaf van een jaarkaart en/of het geven van korting / ontvangen van stempels. Alleen voor kinderen wordt een uitzondering gemaakt en kunnen ouders of een voogd voor hen een jaarkaart aanvragen/verlengen zonder dat ze erbij zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,
    Ik heb nu 2x iets anders gelezen; werkt parrainage nu wel of niet met de familiekorting?
    Alvast bedankt!

  • Hoi allemaal,
    Ik heb nu 2x iets anders gelezen; werkt parrainage nu wel of niet met de familiekorting?
    Alvast bedankt!

    Hoi sandra72,
    De parrainage korting is niet te combineren met een andere korting, zoals de familiekorting. De 20% familiekorting is alleen te combineren met de 15% korting voor leden van de Shareholders Club.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars.
    Logisch, maar Jammer voor ons.Extra jammer voor de pashouders die stempels zoeken.
  • Beste Lars,
    ik heb ondertussen een gratis Francilienne jaarkaart bijelkaar gespaard en al thuis ontvangen. Echter wil ik liever een Fantasy jaarkaart ( ivm. blockdagen en parkeren )
    Is het ook mogelijk om een gratis jaarkaart te upgraden en het verschil bij te betalen( voor wat de kaart waard is )?
    Bedankt en groetjes,
    Esther.
  • Dewi48 zei:


    Beste Lars,
    ik heb ondertussen een gratis Francilienne jaarkaart bijelkaar gespaard en al thuis ontvangen. Echter wil ik liever een Fantasy jaarkaart ( ivm. blockdagen en parkeren )
    Is het ook mogelijk om een gratis jaarkaart te upgraden en het verschil bij te betalen( voor wat de kaart waard is )?
    Bedankt en groetjes,
    Esther.

    Hoi Esther,
    Jazeker! De Francilien kan ten alle tijden worden ge-upgrade naar een Fantasy door het verschil tussen het originele aankoopbedrag van de Francilien (staat op de kaart) en de Fantasy bij te betalen. Een upgrade kan bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel worden uitgevoerd. De originele geldigheidsduur van de Francilien blijft ook voor de ge-upgrade Fantasy gelden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    nog even een vraagje over het verlengen van de jaarkaarten per post (ik lees er vast overheen, maar kan het niet echt vinden). Inmiddels is de maand voor het aflopen van onze kaarten aangebroken, en ik heb voor iedereen van ons gezin een parrainage formulier met 3 stempels. Moet ik ook voor het verlengen nog een kopie van de identiteitsbewijzen mee sturen, en een kopie van de credit card? Of is dat allemaal niet nodig omdat het hier om een verlenging gaat? Moet er nog een begeleidend (engelstalig) briefje mee of spreken de formulieren voor zich?
    Alvast bedankt voor je hulp,
    Esther
  • estmar zei:


    Hallo Lars,
    nog even een vraagje over het verlengen van de jaarkaarten per post (ik lees er vast overheen, maar kan het niet echt vinden). Inmiddels is de maand voor het aflopen van onze kaarten aangebroken, en ik heb voor iedereen van ons gezin een parrainage formulier met 3 stempels. Moet ik ook voor het verlengen nog een kopie van de identiteitsbewijzen mee sturen, en een kopie van de credit card? Of is dat allemaal niet nodig omdat het hier om een verlenging gaat? Moet er nog een begeleidend (engelstalig) briefje mee of spreken de formulieren voor zich?
    Alvast bedankt voor je hulp,
    Esther

    Hoi Esther,
    Voor het verlengen van jaarkaarten per post, zal het 'Bon de Renouvellement' formulier per jaarkaarthouder ingevuld moeten worden en dit samen met kopieën van jullie identiteitsbewijzen verzonden worden naar Disneyland Parijs. Dit formulier kan gedownload worden via de Jaarkaarten pagina, onder het kopje 'Downloads'. Helaas zijn de actuele formulieren nog niet beschikbaar. Zodra Disney deze beschikbaar maakt, plaats ik ze op de Jaarkaarten pagina. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor de laatste updates.
    Omdat jullie via parrainage een gratis verlenging hebben verdient, hoeft er geen kopie van de creditcard worden meegestuurd. Door de aanwezigheid van het 'Bon de Renouvellement' formulier, hoeft er geen begeleidende brief mee worden gestuurd.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi Esther,
    Voor het verlengen van jaarkaarten per post, zal het 'Bon de Renouvellement' formulier per jaarkaarthouder ingevuld moeten worden en dit samen met kopieën van jullie identiteitsbewijzen verzonden worden naar Disneyland Parijs. Dit formulier kan gedownload worden via de Jaarkaarten pagina, onder het kopje 'Downloads'. Helaas zijn de actuele formulieren nog niet beschikbaar. Zodra Disney deze beschikbaar maakt, plaats ik ze op de Jaarkaarten pagina. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor de laatste updates.
    Omdat jullie via parrainage een gratis verlenging hebben verdient, hoeft er geen kopie van de creditcard worden meegestuurd. Door de aanwezigheid van het 'Bon de Renouvellement' formulier, hoeft er geen begeleidende brief mee worden gestuurd.
    Groetjes,
    Lars

    Dus als ik het goed begrijp kan ik op dit moment nog niets opsturen om te gaan verlengen, omdat het actuele formulier nog niet beschikbaar is? Of kan ik het oude formulier gebruiken? Onze jaarkaarten lopen op 27 december af, dus voor die tijd wil ik ze gaan verlengen per post, ben ik dan nog op tijd als ik ze vlak voor kerst opstuur? Op dit moment hebben we pas in de zomer plannen om weer die kant op te gaan, dus wat dat betreft hoef ik het niet nu meteen te doen, maar ik wil natuurlijk ook niet te laat zijnWink
    Groetjes,
    Esther
  • estmar zei:


    Dus als ik het goed begrijp kan ik op dit moment nog niets opsturen om te gaan verlengen, omdat het actuele formulier nog niet beschikbaar is? Of kan ik het oude formulier gebruiken? Onze jaarkaarten lopen op 27 december af, dus voor die tijd wil ik ze gaan verlengen per post, ben ik dan nog op tijd als ik ze vlak voor kerst opstuur? Op dit moment hebben we pas in de zomer plannen om weer die kant op te gaan, dus wat dat betreft hoef ik het niet nu meteen te doen, maar ik wil natuurlijk ook niet te laat zijnWink
    Groetjes,
    Esther

    In principe niet, Esther. Ik zou wachten tot midden december en kijken of de nieuwe formulieren beschikbaar komen. Mochten ze dan nog steeds niet digitaal beschikbaar zijn, dan gebruik je het 'oude' formulier en doe je er een begeleidende brief bij in het Frans of Engels waarin je uitlegt dat er geen actueel formulier beschikbaar was in jullie verlengperiode. Daar zullen ze heus niet moeilijk over doen.
    Het is gewoon frustrerend, ook voor mij, dat de formulieren altijd zo lang op zich laten wachten. Ik ben er al meerdere keren achteraan aan het gaan, maar het wilt niet zo vlotten in Parijs. Op de een of andere manier krijgen ze het niet voor elkaar om ze tijdig online te zetten. Als ik ze ontvang, maak ik dat direct via Facebook en Twitter kenbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • estmar zei:


    Dus als ik het goed begrijp kan ik op dit moment nog niets opsturen om te gaan verlengen, omdat het actuele formulier nog niet beschikbaar is? Of kan ik het oude formulier gebruiken? Onze jaarkaarten lopen op 27 december af, dus voor die tijd wil ik ze gaan verlengen per post, ben ik dan nog op tijd als ik ze vlak voor kerst opstuur? Op dit moment hebben we pas in de zomer plannen om weer die kant op te gaan, dus wat dat betreft hoef ik het niet nu meteen te doen, maar ik wil natuurlijk ook niet te laat zijnWink
    Groetjes,
    Esther

    Goed nieuws! Ik heb het 'Bon de Renouvellement' formulier (verlenging) van Disney ontvangen en staat nu als download op de Jaarkaarten pagina. De blockdagen voor jaarkaarten die in de periode van 8 november 2013 t/m 2 april 2014 worden aangekocht, zijn inmiddels ook bekend. Ten opzichte van de vorige periode is er niks veranderd.
    Voor iedereen: De 'Bon de Commande' (aanvraag) en 'Bon Parrainage' (korting/stempels) formulieren zijn helaas digitaal nog niet beschikbaar. Zodra Disney deze beschikbaar stelt, pas ik de downloadlinks aan op de Jaarkaarten pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    <Goed nieuws! Ik heb het 'Bon de Renouvellement' formulier (verlenging) van Disney ontvangen en staat nu als download op de Jaarkaarten pagina. De blockdagen voor jaarkaarten die in de periode van 8 november 2013 t/m 2 april 2014 worden aangekocht, zijn inmiddels ook bekend. Ten opzichte van de vorige periode is er niks veranderd.
    Groetjes,
    Lars

    Top Lars, ik ga meteen downloaden! Dank je wel!
    groetjes,
    Esther
  • Hallo Lars,
    nog even een paar vraagjes.
    1. Mijn zwager en neefje waren hun pasjes kwijt en hebben in de herfstvakantie vervangende jaarkaarten gekregen. Echter, ook met een nieuw nummer, waardoor deze niet gelijk is aan het nummer wat op het parrainage formulier staat. Gaat dit nog een probleem opleveren bij het gratis verlengen per post? Of moeten ze het oude, oorspronkelijke nummer invullen?
    2. Moeten we op het formulier bij de oude pasnummers het bedrag zetten wat we voor de passen betaald hebben? En dan bij punt 2 votre commande moeten we 0 invullen omdat we ze gratis verlengen?
    Alvast weer bedankt voor je antwoord, sorry voor de vele vragen maar ik begrijp echt vrijwel niets van de franse taal en wil het uiteraard wel allemaal goed hebben.
    Groetjes,
    Esther
  • estmar zei:


    Hallo Lars,
    nog even een paar vraagjes.
    1. Mijn zwager en neefje waren hun pasjes kwijt en hebben in de herfstvakantie vervangende jaarkaarten gekregen. Echter, ook met een nieuw nummer, waardoor deze niet gelijk is aan het nummer wat op het parrainage formulier staat. Gaat dit nog een probleem opleveren bij het gratis verlengen per post? Of moeten ze het oude, oorspronkelijke nummer invullen?
    2. Moeten we op het formulier bij de oude pasnummers het bedrag zetten wat we voor de passen betaald hebben? En dan bij punt 2 votre commande moeten we 0 invullen omdat we ze gratis verlengen?
    Alvast weer bedankt voor je antwoord, sorry voor de vele vragen maar ik begrijp echt vrijwel niets van de franse taal en wil het uiteraard wel allemaal goed hebben.
    Groetjes,
    Esther

    Hoi Esther,
    De antwoorden:
    1. Hele goede vraag, waarbij ik niet zo een, twee, drie een antwoord op heb. Graag wil ik je adviseren om deze vraag bij de klantenservice van Disney zelf voor te leggen door te mailen naar dlp.clientenservice@disney.com. Mij lijkt dat ze kunnen zien dat er binnen de abonnementsperiode een nieuwe jaarkaart is gegenereerd in verband met het kwijtraken van de pas en dat daardoor de stempels met het oude nummer nog steeds geldig zijn. Ik durf dat echter niet met zekerheid te zeggen, vandaar mijn advies om even contact op te nemen met de klantenservice,
    2. Er hoeft geen bedrag ingevuld te worden (doorstrepen). Vul alleen de NAW-gegevens in, inclusief het nummer van de hudige jaarkaart. Maak een kopie van de jaarkaart en stuur deze mee als bewijs. Hier staat de prijs al op vermeld. Samen met het parrainage formulier kunnen de jaarkaarten vervolgens gratis worden verlengd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan in april naar disney. Nu koop ik zelf eerst een jaarkaart en laat deze meteen maken.
    Daarna geef ik 3 personen korting (op dezelfde dag als dat ik hem aanschaf), dan is meteen mijn stempelformulier vol :-) . Is dit mogelijk?
    Nu begrijp ik dat je d.m.v. het stempelformulier een gratis verlenging krijgt of moet je dan alsnog bijbetalen?
    Groetjes,
    Mandy
  • tmzm zei:


    Hallo,
    Wij gaan in april naar disney. Nu koop ik zelf eerst een jaarkaart en laat deze meteen maken.
    Daarna geef ik 3 personen korting (op dezelfde dag als dat ik hem aanschaf), dan is meteen mijn stempelformulier vol :-) . Is dit mogelijk?
    Nu begrijp ik dat je d.m.v. het stempelformulier een gratis verlenging krijgt of moet je dan alsnog bijbetalen?
    Groetjes,
    Mandy

    Hoi Mandy,
    Het is helaas niet mogelijk om in de eerste maand na aanschaf van de jaarkaart korting te geven en voor stempels te sparen. Dit kan pas vanaf de tweede maand. Als je parrainage formulier vol is, kun je deze gebruiken bij de eerst volgende verlenging. Je ontvangt dan inderdaad dezelfde jaarkaart voor 1 jaar gratis. Dit kan pas als de huidige jaarkaart is verlopen.
    Groetjes,
    Lars
  • Vandaag kreeg ik onze nieuwe, gratis verlengde jaarkaarten binnen met de post, en alles was goed gegaan. Ik had geen contact meer opgenomen met de klantenservice over de passen van mijn zwager en neefje, maar bij de formulieren een begeleidende brief gedaan om e.e.a. uit te leggen (ook omdat ik op mijn pairainage formulier geen handtekeningen had van de nieuwe pashouders, omdat op het moment dat we daar waren er geen formulieren waren, die heb ik later meegevraagd toen ik met een van de kinderen stempels ging halen). Ik had alles aangetekend verstuurd, en zo kon ik zien dat op 17 december de boel binnen was bij Disney, en op 19 december hebben ze de nieuwe passen alweer naar ons verstuurd. Eigenlijk zou ik ze zaterdag al in huis kunnen hebben, maar omdat we toen niet thuis waren heb ik ze vanmiddag bij het postkantoor opgehaald.
    Nu maar snel een tripje die kant op plannen...
    Groetjes,
    Esther
  • estmar zei:


    Vandaag kreeg ik onze nieuwe, gratis verlengde jaarkaarten binnen met de post, en alles was goed gegaan. Ik had geen contact meer opgenomen met de klantenservice over de passen van mijn zwager en neefje, maar bij de formulieren een begeleidende brief gedaan om e.e.a. uit te leggen (ook omdat ik op mijn pairainage formulier geen handtekeningen had van de nieuwe pashouders, omdat op het moment dat we daar waren er geen formulieren waren, die heb ik later meegevraagd toen ik met een van de kinderen stempels ging halen). Ik had alles aangetekend verstuurd, en zo kon ik zien dat op 17 december de boel binnen was bij Disney, en op 19 december hebben ze de nieuwe passen alweer naar ons verstuurd. Eigenlijk zou ik ze zaterdag al in huis kunnen hebben, maar omdat we toen niet thuis waren heb ik ze vanmiddag bij het postkantoor opgehaald.
    Nu maar snel een tripje die kant op plannen...
    Groetjes,
    Esther

    Goed nieuws, Esther! Fijn dat alles is geregeld. Alvast veel plezier tijdens jullie komende trip naar de magie!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    dank zij je Forum heb ik Dream Jaarkaarten voor mijn gezin met 10% korting kunnen kopen Smile
    Wij willen weer op 3 maart tot 5 maart naar Disney gaan.
    Graag wil ik weten of het mogelijk is om op 3-4 en 5 maart andere gezinnen blij te kunnen maken met de 10% korting?
    Is het mogelijk per 1 jaarkaart 1 persoon per dag korting te geven?
    Groetjes,
    Chichi
  • chichi zei:


    Hallo Lars,
    dank zij je Forum heb ik Dream Jaarkaarten voor mijn gezin met 10% korting kunnen kopen Smile
    Wij willen weer op 3 maart tot 5 maart naar Disney gaan.
    Graag wil ik weten of het mogelijk is om op 3-4 en 5 maart andere gezinnen blij te kunnen maken met de 10% korting?
    Is het mogelijk per 1 jaarkaart 1 persoon per dag korting te geven?
    Groetjes,
    Chichi

    Fijn om te horen, Chichi!
    In de eerste maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt is het niet mogelijk om korting aan anderen te geven of om zelf te sparen voor stempels. Pas vanaf de tweede maand is dat toegestaan. Iedere jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven (en hiermee 3 stempels ontvangen). Dat kunnen 3 personen op 1 dag zijn, maar ook 1 persoon per dag.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    als ik de kaart verlengd heb dmv van het zogenaamde parrainage formulier, is het dan mogelijk om de kaart voor anderhalf jaar te verlengen voor, in mijn geval €199 of moet je dan weer een 'nieuwe' jaarkaart aanschaffen?
    alvast bedankt voor het antwoord.
    gr. Nicole
  • Nicole zei:


    Hallo Lars,
    als ik de kaart verlengd heb dmv van het zogenaamde parrainage formulier, is het dan mogelijk om de kaart voor anderhalf jaar te verlengen voor, in mijn geval €199 of moet je dan weer een 'nieuwe' jaarkaart aanschaffen?
    alvast bedankt voor het antwoord.
    gr. Nicole

    Hoi Nicole,
    Een gratis verkregen jaarkaart (door middel van een vol parrainage formulier) kan gewoon verlengd worden door de volle prijs te betalen. Je krijgt hier dan 6 maanden extra gratis bij (18 maanden voor de prijs van 12 maanden). Je hoeft dus geen 'nieuwe' jaarkaart aan te schaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • dankjewel Lars voor jouw snelle reactie!
Log In of Registreer om te reageren.