Kyriad Hotel

juli 2013 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste Lars.
Je kan er maar beter vroeg bij zijn, ik heb namelijk alvast een kamer geboekt voor oud en nieuw. Ik zat echter te twijfelen tussen Kyriad en het Explorers hotel. Ze hebben beiden 3 sterren. Welk hotel is beter?

Reacties

  • sebas zei:


    Beste Lars.
    Je kan er maar beter vroeg bij zijn, ik heb namelijk alvast een kamer geboekt voor oud en nieuw. Ik zat echter te twijfelen tussen Kyriad en het Explorers hotel. Ze hebben beiden 3 sterren. Welk hotel is beter?

    Hoi Sebas,
    'Beter' is relatief natuurlijk. Als we naar de classificatie kijken, dan heeft Explorer's altijd 3 sterren gehad en Kyriad in eerste instantie 2 sterren, maar nu ook 3. Van deze twee hotels heb ik persoonlijk alleen een aantal keren Kyriad gehad. Prima basic hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft meer met persoonlijke voorkeur en budget te maken. Welk thema vind je het leukst? Kies het hotel wat je op het oog meer aanspreekt. Je kunt hierin eigenlijk geen 'foute' keuze maken.
    Groetjes,
    Lars
  • In kyriad ben ik zelf ook al heel vaak geweest. Nu heb ik voor de verandering Explorers geboekt. Voor 4 nachten/ 5 dagen met oud en nieuw heb ik 500 euro betaald. Volgens mij was dat niet te duur gezien ik bij New Port Bay 1700 euro moest betalen.
  • hooi ik ga in maart met me vriend naar disneyland parijs en we verblijven in hotel kyrad is iemand daar al geweest hoe werkt het met inchecken en om hoeveel minuten rijdt de shuttlebus van het hotel naar disney Laugh
    alvast graag gedaan
    sabine
  • sabie zei:


    hooi ik ga in maart met me vriend naar disneyland parijs en we verblijven in hotel kyrad is iemand daar al geweest hoe werkt het met inchecken en om hoeveel minuten rijdt de shuttlebus van het hotel naar disney Laugh
    alvast graag gedaan
    sabine

    Hoi Sabine,
    Het inchecken bij het Kyriad Hotel gaat net zoals bij alle andere hotels. De kamer is uiterlijk vanaf 15:00 uur beschikbaar. De shuttlebus is ongeveer 5-10 minuten onderweg, naar gelang langs welke andere hotels de bus moet rijden. Tijdens drukke periodes rijden er om de 10-15 minuten bussen van en naar de hotels. Dit wordt aangegeven bij de opstapplaats naast de ingang van het hotel.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi,
    ik ben van plan om misschien kyrad te boeken voor m'n volgende Disney tripje, maar hoe laat beginnen 's morgens de bussen te rijden en tot hoe laat rijden ze dan door?
    Groetjes,
    José
  • -jose- zei:


    hoi,
    ik ben van plan om misschien kyrad te boeken voor m'n volgende Disney tripje, maar hoe laat beginnen 's morgens de bussen te rijden en tot hoe laat rijden ze dan door?
    Groetjes,
    José

    Hoi José,
    De tijden verschillen per seizoen en naar gelang bezettingsgraad van de hotels, maar de algemene vuistregel is: vanaf 1 uur vóór opening van de parken tot 1 uur ná sluiting van de parken. Bij de bushalte van het Kyriad Hotel staan de actuele vertrektijden naar de parken en bij de bushalte naast het treinstation de vertrektijden terug naar het hotel.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb, per ongeluk, een kamer in het Kyriad dubbl geboekt dus mocht er iemand naar DLP gaan en nog een kamer zoeken voor 1 nacht....
    Bij deze bied ik aan: een 4-persoons kamer, 2 volwassenen en 2 kinderen, in het Kyriad Hotel in Disneyland Paris (excl. ontbijt).
    Aankomst: 11 December 2014
    Vertrek: 12 December
    Aantal nachten: 01
    Ik hoef er zeker geen winst op te maken, het zou fijn zijn als ik er iemand blij mee kan maken, voor €55 mag je deze overnemen. je kunt mij bereiken per mail nbaveld@yahoo.com
  • Hallo. Ik en mijn vriend hebben met 2 anderen een lang weekend
    Disneyland geboekt, met het Kyriad als ons hotel.
    We hebben al geboekt, maar ik zie nu dat 4 persoonakamers
    bekend staan als familie kamers en alleen kinderen in het stapelbed
    kunnen?
    ik ben nogal in de war hierover aangezien je na het invullen van
    4 volwassenen alsnog 1 kamer kan boeken. Weet iemand hier meer
    over? Zijn de kamers bijv. groot genoeg om de matrassen naast elkaar
    te legggen?

  • Hallo. Ik en mijn vriend hebben met 2 anderen een lang weekend
    Disneyland geboekt, met het Kyriad als ons hotel.
    We hebben al geboekt, maar ik zie nu dat 4 persoonakamers
    bekend staan als familie kamers en alleen kinderen in het stapelbed
    kunnen?
    ik ben nogal in de war hierover aangezien je na het invullen van
    4 volwassenen alsnog 1 kamer kan boeken. Weet iemand hier meer
    over? Zijn de kamers bijv. groot genoeg om de matrassen naast elkaar
    te legggen?
    Hoi Ashos,
    Volgens onze informatie van Disney zijn de kamers voor 4 personen altijd met één tweepersoonsbed of twee éénpersoonsbedden + een stapelbed. Voor deze vraag zou ik willen adviseren om te bellen met de Nederlandse klantenservice van Kyriad: 020 654 52 40. Zij kunnen je meer informatie geven over de indeling van de kamers in het Kyriad hotel bij Disneyland Paris en je eventueel assisteren bij het aangeven van een indelingsvoorkeur.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb na meer dan 10x in Kyriad te verblijven nog nooit een kamer gezien met 4 aparte bedden (al dan niet 1 of 2 persoons), maar altijd incl. stapelbedden (met een 2 persoons of 2x 1 persoonsbed).
    De stapelbedden heeft een plakaatje erop waarop staat tot 80 kg.
    Maar 3 jaar geleden ging een vriendin mee die zeer duidelijk onder dat gewicht zat, en dus vanboven ging liggen, ik beneden, en ik heb gewoon op de grond geslapen, want het bovenste bed zag je zo de latten plooien en kraakte verschrikkelijk.
    Dat ging ik niet riskeren.
    Voor echte kids lijkt mij dit denk ik niet zo'n probleem, die zullen nog wel veel minder wegen dan 80 kg.
  • Hallo

    Kan er iemand zijn ervaringen delen i.v.m. het Kyrad Hotel om daar te slapen tijdens onze verblijven dit jaar in Disney
    Of raden jullie andere hotels uit dezelfde prijscategorie aan
Log In of Registreer om te reageren.