Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11415171920105

Reacties

  • Heb geantwoord op uw mailtje, hoop dat ik nog op tijd ben ;) Wij kunnen de stempeltjes goed gebruiken!
    Groetjes,
    Dorien
  • Hallo allemaal,
    Mijn vrouw en ik zijn van 28-12-13 tm 3-1-14 in Disney en kunnen korting geven in ruil voor stempels.
    Als extraatje kan ik 3 man meenemen naar de Disney Shareholders club (Saloon Mickey)
    Ik ben bereikbaar via de email: sebas.planet@hotmail.com
    of via mijn mobiel: 0681048178
    Met vriendelijke groet,
    Sebas
  • ik krijg deze topic niet weg. We zijn al voorzien van korting dankzij deze site super !!!!
  • Hallo!
    Ik ging normaal 3x korting geven aan iemand, maar dit gaat spijtig genoeg niet meer door :( Nu kan ik dus terug 6x 10% korting geven op de aankoop van je jaarpassen. Ik ben in het park op 30,31 december en 2 januari! Contacteer me maar op doriensnels@msn.com om verder af te spreken.
    Groetjes,
    Dorien
  • hallo
    ik hoop dat ik het zo goed doe ...ben net nieuw hier hihi...
    maar wij gaan dus op 30 -12 naar Disney en gaan dan voor het eerst een jaarkaart aanschaffen met 3 personen
    dus de korting zou zeker zeer welkom zijn ...
    maar ben nog niet perfect op de hoogte hoe dit werkt....
    ik moet dus een kaartje bij de ingang kopen en dan naar dat kantoor toegaan .... gaat de korting dan van het hele bedrag af of van het resterende bedrag ???
    groetjes veronica
  • ff nog mn emailadres: micks-kleertjes@hotmail.com
    evt telefoonnr : 0620543579
    groetjes veronica
    ik zoek voor 3 personen korting op 30 december

  • ff nog mn emailadres: micks-kleertjes@hotmail.com
    evt telefoonnr : 0620543579
    groetjes veronica
    ik zoek voor 3 personen korting op 30 december

    Hallo Veronica,
    Ik heb je een mail gestuurd.
    Groet, Paul
  • Hallo,
    29 en 30 zijn wij in Disneyland Parijs. Als je jaarkaarten wil met 10 %korting laat even wat weten dan spreken wij wat af.
    Ik ben te bereiken op micheline.janssen@freeler.nl of 06-15907558.
    Groeten Micheline
  • thanxs
    ik heb inmiddels een afspraak staan maar neem jullie nummers mee voor de zekerheid
    ik wist alleen niet hoe ik de pb moest beantwoorden hihi
    groetjes veronica
  • Hallo Disneybezoekertjes,
    Op 3, 4, 5, 6 en 7 maart zijn wij weer in Disneyland en kunnen wij jullie weer blij maken met korting. Jullie kunnen ons dan weer blij maken met stempeltjes. Wij hebben er nog 4 nodig. Kunnen wij elkaar helpen? Stuur dan een mailtje naar ellen0628@pandora.be of stuur een PM.
    Groetjes
    Ellen
  • Hallo allemaal,
    We hebben het een beetje op heel korte termijn beslist.
    Op 02 en 03 januari 2014 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden onze dochter en vriendin ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van hun jaarpas.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@upcmail.nl of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder
  • Hallo Disney fans
    Van 30 december t/m 3 januari zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar evs2000@gmail.com
    Groetjes
    Eric
  • Wij zijn in Disneyland Parijs t/m 6 januari 2014. Wij kunnen 10% korting geven op de aanschaf van een annual pass (jaarkaart) Smile.
    Heb je interesse? Stuur dan even een maitje naar leonie.flohr@gmail.com.
    Groetjes,
    Leonie
  • Hallo beste Disneyvrienden,
    Sinds 25 december hebben mijn dochter en ik onze jaarpassen laten verlengen voor anderhalf jaar. Top ! Dus vanaf nu kunnen we terug stempeltjes verzamelen. Mochten er onder jullie interesse hebben in de gekende korting van 10% (of toch een mooie €20 per abo), dan laat je maar iets weten.
    Jullie zeggen me wanneer je gaat naar het park en we maken een afspraak.
    Mij contacteren kan je op ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Als je 's morgens afspreekt zorg ik voor een ontbijtje in de Salon de Mickey ! Wink
    Van Belle Ludo
  • Hallo iedereen,
    Wij gaan op zaterdag 1 februari weer een dagje naar Disneyland toe.
    Wie wil graag 10% korting op een jaarkaart?
    Wij zijn weer blij met de stempels die we krijgen!!
    Graag contact opnemen via : sandyderooij@quicknet.nl
    of 0031-6-50278688.
    Groet,
    Sandy Klein
  • Hallo disney fans :-)
    Ik kan twee mensen blij maken met 10% korting.
    We zijn er van 27 t/m 30 maart.
    Graag contact opnemen via patries_v@hotmail.com of 0630676091
    Groetjes Patricia
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn 13 t/m 18 maart 2014 in Disneyland Parijs.
    Wie wil er een jaarkaart aanschaffen met 10% korting gedurende deze periode?
    Contact mij per email: banaantje@netfield.nl
    Groetjes, Danielle
  • Om te melden dat ik op zaterdag 25 januari vanaf 08u00 in DLP ben. Mochten er Disneyfans zijn die korting wensen op de aankoop van hun abonnement, laat maar iets weten.
    +33 495 512921
    ludo.van.belle@telenet.be
    . . . en als je wil bied ik u een ontbijtje aan in het Salon de Mickey.
  • Hoi :-)
    Wij zijn 23 feb t/m 28 februari in DLP en willen heel graag de 10% korting aan 3 mensen geven. Als we elkaar kunt helpen, zou dat fijn zijnCool
    mail gewoon addverbaan@gmail.com
    Groetjes, Amanda
  • hallo leden,
    Ik ben op zoek naar korting op jaarkaarten en wil de gelukkige graag stem[pels geven.
    Datum aankomt > 6 maart 2014
    Wie is de gelukkige die ik blij kan maken met stempels en die mij blij kan maken met korting.
    Alvast super bedankt
    groetjes uit Tilburg :-)
  • hallo allemaal,
    alle goeds gewenst voor 2014 Smile
    Op maandag 3 maart tot 5 maart 2014 zal ik en mijn 2 kinderen bij Disney zijn.
    Wij kunnen aan 2 personen 10% korting geven op 3 maart, op 4 maart 3 pers en op 5 maart 3 pers.
    Rond 16.00 uur zullen we op maandag 3 maart aanwezig zijn.
    Mail.: j.freudenberg@xs4all.nl
    Groetjes,
    chichi
  • hoi,
    is er nog iemand die korting wil op jaarkaarten? wij kunnen nog 6 mensen korting geven.
    we kunnen van 21-1-2014 tot 09-02-2014 aanwezig zijn in het park.
    we zouden heel blij zijn met de stempels want we ;moeten onze abbonementen voor 9 feb verlengen.
    voor meer informatie of om af te spreken mail naar kleertjesd@live.nl of sms op app op nummer: 06.43208092
    zou leuk zijn als we elkaar kunnen helpen. mvg Rebecca
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn op 11, 12 en 13 april in Disney land Parijs! Dus als je gebruik wilt maken van 10% korting op je nieuwe abonnement, geef ons dan een seintje!
    Stuur even een mailtje naar marcoadmiraal@hotmail.com en we spreken in Disney af!.
    Plek voor 9 personen om korting te geven.
    Tot dan!
    Gr Marco
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn 26 en 27 januari in Disneyland Parijs. Als jullie 10% korting willen op een jaarkaart, stuur ons dan een mailtje op disneyfan2000@telenet.be en we spreken iets af. Wij kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Groetjes
  • 3x 10% korting tussen 3 en dan7 maart 2014!
    Bij interesse mail ons gerust op: pweerman@hotmail.com
  • Wij zijn 27 april t/m 1 mei in Disneyland, mocht je korting willen hebben dan helpen we graag!!Laugh
    Mail naar hettytenbrink@tiscali.nl of bel 0617958438
    groetjes Hetty Jansen ten Brink
  • Wij gaat wo 28 mei met 8 personen een Fantasy jaarkaart aanschaffen. Ik begrijp dat een jaarkaart houder hiermee stempels kan verdienen en ons 10% korting kan geven. Heeft er iemand interesse om met ons af te spreken?
  • Hallo,
    Wij kunnen jullie 10% korting geven op 21 en 22 maart. Wie maakt ons blij met een paar stempeltjes?
    Wij kunnen ons ook vrij maken op 14 en 15 februari
    Groetjes,
    Liam
  • Hoi Disneyfans,
    Wij gaan aanstaande zaterdag 1 februari naar Disneyland toe.
    Ook zijn wij op zaterdag 29 maart In Disney.
    Wie heeft er interesse in 10% korting op een jaarkaart?
    Wij zijn blij met de stempels die we dan krijgen...Laugh
    Groet,
    Sandy
    sandyderooij@quicknet.nl
    06 50278688
  • Wij zijn van 2 t/m 6 februari in Disneyland en kunnen 10% korting geven op jaarpassen. Bij interesse graag een persoonlijk bericht om verder af te spreken!
Log In of Registreer om te reageren.