Villages Nature

2»

Reacties

  • Hoi Natalie,

    alhoewel ik er geen ervaring mee heb, denk ik dat de wasserette net zo werkt als de "publieke" wasserettes in Frankrijk. Je hoeft er niet de hele tijd bij te blijven, maar er zit ook geen slot op de wasmachine. Voor zover ik heb kunnen vinden is de wasserette 24 uur/dag open, maar dat kan Lars vast wel bevestigen (of niet).
  • Hoi @Natalie ,

    Goede vraag. Dat weet ik zo ook niet. Ik heb mijn contactpersoon een bericht gestuurd met de vraag om meer informatie over de wasserette. Zodra ik bericht krijg, laat ik je dat weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Kun je bij Village Nature park op elk tijdstip inchecken? Kan het niet helemaal helder vinden op internet. We komen namelijk waarschijnlijk rond middernacht aan. Wel handig dat het dan zeker kan :) .

    Bedankt!
  • Hallo er zit iemand bij de poortjes,wij hebben dit ook aangesproken en toen werd gezegd dat we het moesten melden. Maar hier is niks meegedaan. Dus bel nummer geef het aan maar als je om 1 uur snachts van Disney komt maakt iemand je de slagboom open en scant je armband.Wij waren er toen voor 2200 en konden inchecken.
  • Even een kleine update: op verschillende plekken via Google lees je toch wel horrorverhalen over dit park. Wat constant terugkomt is de slechte schoonmaak en staat van de huisjes.
    En dat het zwembad koud en vuil zou zijn.

    Nu, ik ben behoorlijk kritisch, zeker over Disneyland Paris.
    Maar eerlijk is eerlijk: onze eerste indruk van Villages Nature is echt super.

    Dwz, prima huisje / appartement, schoon, goed onderhouden. Mooi park.
    Super zwembad, zeker niet koud. 1 glijbaan gesloten.

    Gezien vanuit ons perspectief (vader - dochter) is dit echt super leuk / gezellig, echt mooi.

    Genoeg te doen, goede bakker, ruime supermarkt, aantal restaurants.

    Supermarkt is niet goedkoop maar België & Frankrijk zijn sowieso duurder (niveau van Carrefour winkels).

    Dus wie met de auto komt: neem boodschappen mee ;-)

    Maar al bij al valt het wel mee voor die midweek hier en als je ziet wat mensen in Disney betalen voor overpriced eten & speelgoed.. tsja.

    Dus bij deze: wees gerust. Het is hier niet zo erg als ze zeggen.
  • februari 2020 aangepast
    Update: blijkbaar zijn de vele klachten ze niet ontgaan en werd er een nieuwe firma aangesteld voor de schoonmaak + wat “geschoven” met het personeel dat “reprimandes” heeft gehad..

    Iedereen doet echt z’n best.
    Van aan de receptie tot in de winkels en in het zwembad.

    Ik zie ze daar ook veel poetsen enzo.

    Dus dit lijkt op een structurele verandering en niet enkel mijn perceptie of toevallig geluk met een schoon huisje.

    We zijn nu op de helft van ons verblijf maar willen hier zeker nog eens terugkomen, mits de prijs correct is zoals nu ;-)
  • Hoi allemaal,

    Villages Nature bij Disneyland Paris opent op 22 juni 2020 de deuren voor gasten met arrangementen. Lees alles over de maatregelen én speciale aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/villages-nature-disneyland-paris-opent-22-juni-2020.

    Groetjes,
    Lars
  • We willen een verblijf van een week gaan reserveren in Villages Nature maar lezen nogal wat negatieve berichten over de schoonmaak van de huisjes/slecht onderhoud. De berichten op tripadvisor/zoover dateren uit begin 2020. Wie heef er recentere ervaringen met dit park en wil dit met ons delen?
    Zou jammer zijn als we een hoop geld uitgeven en het plezier er niet is als de huisjes daadwerkelijk slecht onderhouden en vies zijn.
  • Bert zei:

    We willen een verblijf van een week gaan reserveren in Villages Nature maar lezen nogal wat negatieve berichten over de schoonmaak van de huisjes/slecht onderhoud. De berichten op tripadvisor/zoover dateren uit begin 2020. Wie heef er recentere ervaringen met dit park en wil dit met ons delen?
    Zou jammer zijn als we een hoop geld uitgeven en het plezier er niet is als de huisjes daadwerkelijk slecht onderhouden en vies zijn.

    Wij zijn er in 2019 een week geweest met het hele gezin, niet recent dus, maar was echt helemaal prima. We hadden wat problemen met de douche, maar na een telefoontje is dat meteen geregeld, ook direct nieuwe handdoeken gebracht toen we erom vroegen. Volgende dag kwam er zelfs nog iemand checken of de problemen echt opgelost waren. Ik denk dat het voor mij het meest schone en nette huisje was dat ik ooit bij een Center Parcs heb gehad.
  • Hallo,
    Wij hebben voor 21 en 22 juni 2021 villages nature paris geboekt inc. voor 2 dagen disney toegangskaarten.
    Nou heb ik begrepen dat je bij villages nature pas vanaf 10.00 je magic passes op kan halen.
    Wij willen graag de dag van aankomst naar het park en nou vroeg ik me af of je de toegangskaarten ook in een ander disney hotel op kan halen of dat dat alleen maar kan in het hotel waar je verblijft.

    Als het mogelijk zou zijn om de passes in een ander hotel vroeger op te halen zouden we de opm aankomstdag een paar uur vroeger in het park zijn.

    Weet iemand dit?

    Alvast bedankt,

    Patrick Kastelijn
  • Hoi @pat1311 ,

    Het afhalen van de Magic Pass kan alleen in het hotel waar je verblijft, niet op andere locaties.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok,helder!
    Bedankt voor de info.
  • Hallo,
    Binnenkort gaan wij naar Village Nature. We hebben het via Disney geboekt. Op de site staat dat we 2 dagen naar keuze toegang hebben tot de parken. Weet iemand of dit op elkaar volgende dagen moeten zijn? We willen er namelijk liever een dag tussen laten, als dit zou kunnen.
  • Arizona zei:

    Hallo,
    Binnenkort gaan wij naar Village Nature. We hebben het via Disney geboekt. Op de site staat dat we 2 dagen naar keuze toegang hebben tot de parken. Weet iemand of dit op elkaar volgende dagen moeten zijn? We willen er namelijk liever een dag tussen laten, als dit zou kunnen.

    Dat mag je zelf bepalen, Arizona. De tickets zijn voor 2 dagen geldig tijdens het gehele verblijf, ongeacht de datum.
  • Bedankt! Fijn om te weten dat het niet direct achter elkaar hoeft
  • In juni gaan we naar villages natures en pakken 2 dagen park. Dus we boeken via center parks zelf. Nu zie ik terug dat bus 47 naar Disney gaat. Is dit nog steeds het geval! Iemand recentelijk daar geweest en met de bus gegaan? Is dit een makkelijke bus voor minder valide ?
  • dotty03 zei:

    In juni gaan we naar villages natures en pakken 2 dagen park. Dus we boeken via center parks zelf. Nu zie ik terug dat bus 47 naar Disney gaat. Is dit nog steeds het geval! Iemand recentelijk daar geweest en met de bus gegaan? Is dit een makkelijke bus voor minder valide ?

    Bus gaat nog steeds en heeft automatische plank voor rolstoelen.

  • james19 zei:

    dotty03 zei:

    In juni gaan we naar villages natures en pakken 2 dagen park. Dus we boeken via center parks zelf. Nu zie ik terug dat bus 47 naar Disney gaat. Is dit nog steeds het geval! Iemand recentelijk daar geweest en met de bus gegaan? Is dit een makkelijke bus voor minder valide ?

    Bus gaat nog steeds en heeft automatische plank voor rolstoelen.

    Super dank je wel ☺️
  • Wij vertrekken deze week naar Village Nature. Ik zat de faciliteiten in de kamer even na te kijken, maar volgens mij hebben ze de toegangsregels aangepast. Op de website van Disneyland Parijs staat nu expliciet dat de tickets op 2 opeenvolgende dagen te gebruiken zijn. Erg jammer, want die dag ‘rust’ tussendoor was voor ons de belangrijkste reden om Village Nature te boeken.

    Iemand enig idee of ze de parkeerregels ook aangepast hebben? Kun je nog wel op de andere dagen gratis bij Disney parkeren om naar Village te gaan?

    Zie services en faciliteiten op
    https://www.disneylandparis.com/nl-nl/hotels/villages-nature-paris/
  • koei zei:

    Wij vertrekken deze week naar Village Nature. Ik zat de faciliteiten in de kamer even na te kijken, maar volgens mij hebben ze de toegangsregels aangepast. Op de website van Disneyland Parijs staat nu expliciet dat de tickets op 2 opeenvolgende dagen te gebruiken zijn. Erg jammer, want die dag ‘rust’ tussendoor was voor ons de belangrijkste reden om Village Nature te boeken.

    Iemand enig idee of ze de parkeerregels ook aangepast hebben? Kun je nog wel op de andere dagen gratis bij Disney parkeren om naar Village te gaan?

    Zie services en faciliteiten op
    https://www.disneylandparis.com/nl-nl/hotels/villages-nature-paris/

    Dat is correct. De twee dagen moeten opeenvolgend zijn als onderdeel van een arrangement. Wil je liever zelf bepalen op welke dagen je naar de parken gaat, reserveer het verblijf bij Villages Nature dan los (via de vroegboekkorting actie hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-villages-nature-disneyland-paris) van de tickets (online voordeeltickets met gratis annuleren hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris). Of gratis parkeren wel op alle (ook niet-park) dagen van toepassing is, durf ik niet te zeggen.
  • Even een vraag. Hoe zijn de ervaringen met bus 47 van en naar Disney? De shuttlebussen naar de partner hotels vind ik soms echt een drama qua drukte. Hoe is dit met bus 47? En heeft iemand enige idee tot hoe laat deze bussen rijden ?
  • De uren vind je op moovit, rijden tot 23u30 denk ik, drukte viel vroeger heel goed mee maar ik nam nooit de laatste bus, is nog even wandelen van bushalte naar Disney
Log In of Registreer om te reageren.