Jaarkaarten (algemene vragen)

1585961636482

Reacties

  • Meara zei:

    Hoeven we daar niks voor te doen? Of alleen de datum laten veranderen?

    En die photopass is wel erg zonde als we daar een nieuwe voor moeten kopen die hebben we 2 dagen gebruikt ?

    Nee, je ontvangt immers ook geen nieuwe jaarkaart. De oude blijft gewoon geldig. Zelfde met de groene kaart. Wat betreft PhotoPass kun je met een geldige jaarkaart gewoon weer een gratis kaart krijgen. Vraag hiernaar bij een PhotoPass punt, zoals Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park.

    Groetjes,
    Lars
  • Top, we gaan aankomend weekend lekker op pad. Heb er zin in!!
  • Waar kunnen wij een link vinden om onze jaarpas te verlengen?
  • MisterC zei:

    Waar kunnen wij een link vinden om onze jaarpas te verlengen?

    De link naar de verlengpagina is te vinden op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Jaarkaarten kunnen NU online worden aangeschaft aan de oude prijzen vanaf €179 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi iedereen,
    ik vraag me af of hier nog mensen zijn met magic plus jaarpassen die gescheiden zijn?Ik bedoel dus dat we er 4 hebben (ik, mijn ex man en mijn twee kids).Probleem nu met de reservaties is dat je maar drie dagen kan reserveren en mijn ex man gaat dus nu binnenkort twee dagen met de kids en ik in augustus drie dagen waarvan ik natuurlijk nog maar 1 dag heb kunnen reserveren omdat mijn ex eerst moet geweest zijn voor hun dagen om te reserveren weer vrij komen...dit is zeer vervelend he want stel je voor dat ik dan niet kan reserveren omdat de capaciteit voor de jaarkaarten volzet is, dan kan enkel ik de parken in, dat kan toch niet...Gelukkig kom ik wel nog heel goed overeen met ex en regelen we alles samen zonder ruzie want anders kan je elkaar wel heel goed dwarszitten ;-)
    Zijn er nog mensen met co-ouderschap met dit probleem?
    Ik probeer de Disney lijn erover te bellen maar daar krijg ik nooit gehoor, heb vandaag weer gebeld maar ze zitten er blijkbaar enkel van maandag tot vrijdag.
    Wat ik me ook afvraag is hoe het zit met de accounts.Want mijn ex heeft een account waar hij de passen van de kids op gekoppeld heeft omdat hij nu eenmaal eerst ernaartoe gaat.Ik heb ook een account voor mijn reservaties en die van mijn vriend.Maar zouden de kinderen hun passen aan beide accounts gekoppeld kunnen worden?
    Ik heb het nog niet geprobeerd omdat mijn ex bang was als ik ze koppel dat al zijn reservaties automatisch geannuleerd worden dan... :-) dus ik wacht nog even af tot hij geweest is maar mss zijn er nog mensen die dit hebben gedaan?Wij kunnen toch niet de enigen zijn in co-ouderschap met jaarpassen zou ik denken...

    Groetjes, Brenda
  • Hoi @hugedisneyfan ,

    De enige manier om dit probleem te omzeilen, is een room only verblijf te boeken in één van de Disney hotels. De dagen van dit verblijf hoeven namelijk (ook voor jaarkaarthouders) niet gereserveerd te worden. Iedereen die in een Disney hotel verblijft, heeft gegarandeerd toegang tot de parken, op voorwaarde dat de jaarkaarten geldig zijn (dus geen blockdagen) tijdens het verblijf. Toegang tot de parken is dan mogelijk op vertoon van de Magic Pass en de geldige jaarkaart (vergelijkbaar met Extra Magic Time).

    Groetjes,
    Lars
  • Wou even laten weten dat het bureau passport annuel in disney park gesloten is, indien je je evoucher ev zou willen omruilen vr jaarkaart. Het is allemaal in de studio's te doen. Ik weet niet of dit tijdelijk is. Gezien ik een nieuwe jaarkaart gekoppeld aan een groene kaart heb, was dit nogal een gedoe want we moesten dus park terug uit en naar de studio's om alles in orde te brengen.
  • Wou even laten weten dat het bureau passport annuel in disney park gesloten is, indien je je evoucher ev zou willen omruilen vr jaarkaart. Het is allemaal in de studio's te doen. Ik weet niet of dit tijdelijk is. Gezien ik een nieuwe jaarkaart gekoppeld aan een groene kaart heb, was dit nogal een gedoe want we moesten dus park terug uit en naar de studio's om alles in orde te brengen.

    Wat een goeie tip!! Thanx!
    En waar moet je nu dan heen in de studio’s?
    Groetjes Martine
  • Als het goed is zijn de meest rechter kassa's bij de Studios's nu de loketten voor jaarkaarthouders tijdens de renovatie van het grote Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park.
  • Je mag als gast van Center Parcs Villages maar binnen zonder reserving, mits het geen block dag betreft. Dit zegt Disney op Twitter en bij de ingang voor AP
  • Lars zei:

    Als het goed is zijn de meest rechter kassa's bij de Studios's nu de loketten voor jaarkaarthouders tijdens de renovatie van het grote Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park.

    Oké dus dan zouden we daar eventueel onze jaarpassen kunnen verlengen?
    Groetjes Martine
  • Je mag als gast van Center Parcs Villages maar binnen zonder reserving, mits het geen block dag betreft. Dit zegt Disney op Twitter en bij de ingang voor AP

    Kijk aan, dat is goed om te horen! Dank voor het delen van deze informatie, @detulp050 !
  • Oké dus dan zouden we daar eventueel onze jaarpassen kunnen verlengen?
    Groetjes Martine

    Ja, dat kan. Verlengen kan echter ook online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris onder het kopje 'Verlengen'.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Als het goed is zijn de meest rechter kassa's bij de Studios's nu de loketten voor jaarkaarthouders tijdens de renovatie van het grote Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park.

    Zijn wel pas s middags open blijkbaar, dus eerst wat attracties doen in de studio's en dan naar die kassa's ;-)
  • Lars zei:

    Oké dus dan zouden we daar eventueel onze jaarpassen kunnen verlengen?
    Groetjes Martine

    Ja, dat kan. Verlengen kan echter ook online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris onder het kopje 'Verlengen'.

    Groetjes,
    Lars
    Ja maar online zag ik dat het in het Frans is en dat is niet m’n beste taal. Of kan het ook ergens in het Engels?
    Groetjes Martine
  • Zijn wel pas s middags open blijkbaar, dus eerst wat attracties doen in de studio's en dan naar die kassa's ;-)

    Voor zover wij weten zijn de kassa's voor jaarkaarthouders direct vanaf het moment dat de parken geopend zijn open. Dit in verband met het afhalen van de Privilege Tickets.
  • Ja maar online zag ik dat het in het Frans is en dat is niet m’n beste taal. Of kan het ook ergens in het Engels?
    Groetjes Martine

    Klopt. Online kan het alleen in het Frans inderdaad.
  • Hey, de gewone kassa's wel maar die voor de jaarkaarten zijn pas om 12u geopend. Beetje onpraktisch wel?
  • Hey, de gewone kassa's wel maar die voor de jaarkaarten zijn pas om 12u geopend. Beetje onpraktisch wel?

    Dat is inderdaad erg onpraktisch, maar goed om het hier ff door te geven. Thanks!
  • Hoi hoi,

    Wij willen graag 1 abonnement gaan aanschaffen, maar vind het spannend omdat ik niet weet of er nog plek is in september. Als dat er niet is wil ik nl niet nu al de voucher kopen... Zou iemand kunnen checken of er 18-19 September nog ruimte is? Of werkt dat zo niet ?

    Het zou dan gaan om 1 abo en 1 privilege ticket.

  • Hoi hoi,

    Wij willen graag 1 abonnement gaan aanschaffen, maar vind het spannend omdat ik niet weet of er nog plek is in september. Als dat er niet is wil ik nl niet nu al de voucher kopen... Zou iemand kunnen checken of er 18-19 September nog ruimte is? Of werkt dat zo niet ?

    Het zou dan gaan om 1 abo en 1 privilege ticket.

    Hoi Moniek,

    Dat kan je op voorhand bekijken in de availability calendar via: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ticket,ap. Vervolgens kun je de jaarkaart online bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Let wel op dat je in eerste instantie voor één dag kunt reserveren als nieuwe jaarkaarthouder. Pas als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt, kun je voor meer dagen een reservering maken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi hoi,

    Wij willen graag 1 abonnement gaan aanschaffen, maar vind het spannend omdat ik niet weet of er nog plek is in september. Als dat er niet is wil ik nl niet nu al de voucher kopen... Zou iemand kunnen checken of er 18-19 September nog ruimte is? Of werkt dat zo niet ?

    Het zou dan gaan om 1 abo en 1 privilege ticket.

    Hoi Moniek,

    Dat kan je op voorhand bekijken in de availability calendar via: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ticket,ap. Vervolgens kun je de jaarkaart online bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Let wel op dat je in eerste instantie voor één dag kunt reserveren als nieuwe jaarkaarthouder. Pas als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt, kun je voor meer dagen een reservering maken.

    Groetjes,
    Lars
    Excuses! Ik dacht dat je dit enkel kon zien wanneer je al een jaarkaart of ticket had. Mijn fout, bedankt voor de link!
  • Hoi Lars,

    Even een vraagje…
    Wij hebben Disney gereserveerd met onze jaarpassen voor 5, 6 en 7 aug.
    Wij gaan 4 aug al die kant op naar een hotel zodat we 5 aug uitgerust naar het park kunnen.
    Nou vroeg ik me af, is het mogelijk om 4 aug al onze passen te gaan verlengen aangezien je dat dus bij de kassa’s bij de Studio’s moet doen en dus niet het park in hoeft.
    Snap je hoe ik het bedoel?
    Groetjes Martine
  • Hoi @martinekerssens ,

    Ja, dat kan. Nu de loketten voor jaarkaarthouders buiten de parken zitten (kassa's Studios) kan dat al de 4e (mits dat binnen de twee maanden vóór de vervaldatum valt natuurlijk).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @martinekerssens ,

    Ja, dat kan. Nu de loketten voor jaarkaarthouders buiten de parken zitten (kassa's Studios) kan dat al de 4e (mits dat binnen de twee maanden vóór de vervaldatum valt natuurlijk).

    Groetjes,
    Lars

    Ja onze passen lopen tot eind september dus dat moet dan goed komen! Super fijn! Bedankt voor je antwoord!
    Groetjes Martine
  • Goedemorgen,
    Wij willen graag naar Disney Halloween. Hoe kunnen we het best kaarten bestellen. We gaan pas eind augustus naar Disney en dan zijn de kaarten misschien al uitverkocht. Mijn dochter en ik hebben een magic+pas en mijn dochter heeft ook een groene kaart. Mijn man gaat altijd op haar caretakersticket. Via de site kan je alleen normale tickets bestellen. Hoe kunnen we de korting krijgen en kan Mijn man ook een caretakers ticket krijgen?
    Groetjes,
    Lin
  • Hoi @Lappekat ,

    Tickets voor Disney's Halloween Party met jaarkaartkorting zijn alleen telefonisch te koop. Bel hiervoor met de Disney reserveringslijn. Hoe dat verder zit met het caretakersticket is mij niet bekend. Vraag hiernaar als je belt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij wilden met een plus jaarkaart reserveren, maar ik zie dat in augustus dinsdag 10 en 17 aug, en in september alle zaterdagen al niet beschikbaar zijn. Dit waren geen blockdagen.
    Zijn deze dagen dan nu al vol, of is er iets anders aan de hand op die dagen, omdat deze nu al geblokkeerd zijn ?

    Groetjes,
    Marco
  • Als ze niet beschikbaar zijn, zijn er inderdaad op dit moment geen plaatsen meer voor jaarkaarthouders. Mogelijk komen die nog wel, maar dat is een kwestie van de kalender in de gaten houden.
Log In of Registreer om te reageren.